|
|
thedon
|
|
|
augustus 2009 | Het voorarrest van Gino Coutinho is met twee weken verlengd, heeft het Openbaar Ministerie bekend gemaakt. De keeper werd vandaag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
Ook de 28-jarige medeverdachte uit Eindhoven moest zich bij de rechter verantwoorden, maar deze grote onbekende mocht wel naar huis, aldus de Telegraaf. Beide werden afgelopen dinsdag aangehouden nadat er in het Noordoostpolderse Ens een loods met meer dan 4.500 hennepplanten werd gevonden. De loods staat op naam van Coutinho.
Bron
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
voor mijn 1 grammetje white widow |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
wat een ophef en een blblabla gedoe allemaal zeg... Het is en blijft ook een fucking mens......\Zal waarschijnlijk niet genoeg verdienen bij ado en prbeert beetje bij te verdienen. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
maar ik lust wel een paar grammetjes amnesia |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
thedon
|
|
|
maar 4500 plantjes is niet niks |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
doe mij maar Weed inplaats van Wiet |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
PSV-FOR-LIFE
|
|
|
hij zal wel niet zo'n beste loon hebben gehad bij ado dan.... en in deze tijd kan iedereen wel wat extra's gebruiken!! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote: ach als jij liever engels wilt praten moet je de rest van je tekst ook in engels doen , haha Wiet is gewoon een goed nederlands woord voor het engelse Weed hoor! |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
quote: 250.000 eurotjes................... |
|
|
|
|
Jordi-B
|
|
|
Hij zal niet genoeg verdienen bij ADo zeker. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: pfoeh had ik dat nu ook maar stress em dood van de verveling |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
5euro
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door thedon -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
jaa en een half uur fietsen.. |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
nee man jammer genoeg niet.. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
vroeger bestelde ik et altijd bij me eten omdat het tegenover de shop is maja dat doen ze ook niet meer helaas |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
hahahhah jammer ik draai er ff 1tje |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
thedon
|
|
|
wiet white russain ken je dat |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
uh nee man niet eens goeie shit? |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
jaman lekkere wite wiet heb ook nog haze ligge |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
okee okee mja ben ook ff voetbalinternational kijke Johan Derksen is op dreef hoor ik :P later |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
en ik mezelf maar afvragen waarom mijn buurman de hele dag zo stoned als een garnaal door de straat liep..... |
|
|
|