BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Andries Knevel gezien op RTL7 gisteren (VI )?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 08 augustus 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Het is een beetje vloeken in de Kerk bij de EO, als iemand uit de kast komt maar je moet het wel een beetje zo zien....
In Hilversum hebben wij weinig vrienden maar Andries Knevel sprak zich openlijk uit als Feyenoorder....had er zelfs moeite mee de vraag te beantwoorden wie hij als kampioen verwacht....020.
Hopelijk heeft Andries Knevel gezien zijn zeer Christelijke achtergrond een lijntje naar boven ....en helpt HIJ ons!

Ik weet het, ....een kansloze topic maar wilde het toch ff kwijt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2009 door Madhopfc --
Culemborg
 Culemborg - zaterdag 08 augustus 2009 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 09:18 schreef Madhopfc het volgende:
Het is een beetje vloeken in de Kerk bij de EO, als iemand uit de kast komt maar je moet het wel een beetje zo zien....
In Hilversum hebben wij weinig vrienden maar Andries Knevel sprak zich openlijk uit als Feyenoorder....had er zelfs moeite mee de vraag te beantwoorden wie hij als kampioen verwacht....020.
Hopelijk heeft Andries Knevel gezien zijn zeer Christelijke achtergrond een lijntje naar boven ....en helpt HIJ ons!

Ik weet het, ....een kansloze topic maar wilde het toch ff kwijt!
Klopt... Maar Andries Knevel spreekt zich al jaren uit als Feyenoordsupporter... Echt nieuws is het dus niet :P
Els
 Els - zaterdag 08 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Waarom zouden een christelijke achtergrond en Feyenoord niet samen gaan?
MMM
 MMM - zaterdag 08 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Wat een debiel was dat gister zeg, wat doet zo'n gozer in een praat programma over voetbal.. Hij moest zelfs nog even vragen hoelang een wedstrijd duurt.. 'Anderhalf uur toch'? En HSV speelde volgens hem tegen Glasgow Rangers, haha
Madhopfc
 Madhopfc - zaterdag 08 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 10:52 schreef Els het volgende:
Waarom zouden een christelijke achtergrond en Feyenoord niet samen gaan?
Ik bedoelde dat de EO homo's niet echt leuk vindt en Hilversum Feyenoorders niet....En ik geloof er niet in maar hulp van BOVEN is altijd welkom.
Els
 Els - zaterdag 08 augustus 2009 - 11:18   quote  deeplink  
ok
jarjar78
 jarjar78 - zaterdag 08 augustus 2009 - 11:20   quote  deeplink  
hoop dat hij niet ook geschorst wordt door de eo
sasja50
 sasja50 - zaterdag 08 augustus 2009 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 10:58 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat de EO homo's niet echt leuk vindt en Hilversum Feyenoorders niet....En ik geloof er niet in maar hulp van BOVEN is altijd welkom.
die Knevel zei zelf al dat "hulp van boven" voor beide ploegen komt tijdens een wedstrijd , dus dat zal niet helpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Andries Knevel gezien op RTL7 gisteren (VI )?









0.0058078