BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daniel Jarque

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Ik weet dat het niet over onze club gaat maar ik vond dit toch wel interresant om te melden
'
Daniel Jarque is vanmiddag aan een hart aanval overleden
de 26 jarige aanvoerder Espanyol is ondanks de reanimaties overleden

RIP
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:11   quote  deeplink  
rip ..............tragisch gewoon dit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:13   quote  deeplink  
Triest nieuws
RIP
qwerto
 qwerto - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:14   quote  deeplink  
dit is volgens mij al de 3e voetballer die aan een hard aanval bezwijkt: Feher ,Puerta en nu Daniel Jarque
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:15   quote  deeplink  
...................................................RIP
Els
 Els - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:20   quote  deeplink  
Afschuwelijk. En toch opvallend dat sporters, die zo goed gecontroleerd worden, dit kan overkomen.
fr9
 fr9 - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:14 schreef qwerto het volgende:
dit is volgens mij al de 3e voetballer die aan een hard aanval bezwijkt: Feher ,Puerta en nu Daniel Jarque
Marc-Vivian Foe ook
qwerto
 qwerto - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:23   quote  deeplink  
hoe moet dit voor een supporter zijn als je als supporter helemaal opgewekt en met goede hoop voor het volgende seizoen je computer aanzet en dan ziet dat de beste speler en aanvoerder en publiekslieveling van je club dood is zie je het voor je dat iemand als wijnaldum of de guzman opeens een hartaanval krijgt als ik eraan denk word ik al gek !
Royaal
 Royaal - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:23 schreef qwerto het volgende:
hoe moet dit voor een supporter zijn als je als supporter helemaal opgewekt en met goede hoop voor het volgende seizoen je computer aanzet en dan ziet dat de beste speler en aanvoerder en publiekslieveling van je club dood is zie je het voor je dat iemand als wijnaldum of de guzman opeens een hartaanval krijgt als ik eraan denk word ik al gek !
wat denk je van zijn familie..
Els
 Els - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:21 schreef fr9 het volgende:

[..]

Marc-Vivian Foe ook
En die van Utrecht toch ook.
Marsco
 Marsco - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:23 schreef qwerto het volgende:
hoe moet dit voor een supporter zijn als je als supporter helemaal opgewekt en met goede hoop voor het volgende seizoen je computer aanzet en dan ziet dat de beste speler en aanvoerder en publiekslieveling van je club dood is zie je het voor je dat iemand als wijnaldum of de guzman opeens een hartaanval krijgt als ik eraan denk word ik al gek !
Heel triest. Alleen denk niet dat kwaliteit van speler gevoel mij daarover zou beinvloeden. Zou een onmenselijk drama zijn, ongeacht wie het betreft binnen Feyenoord. En eigenlijk ook binnen het voetbal of de sport (kan dat zo breed trekken als je maar wil natuurlijk). Maar niet meer dan logisch dat het harder aankomt als het om een speler van jou club gaat.
qwerto
 qwerto - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:32 schreef Marsco het volgende:

[..]

Heel triest. Alleen denk niet dat kwaliteit van speler gevoel mij daarover zou beinvloeden. Zou een onmenselijk drama zijn, ongeacht wie het betreft binnen Feyenoord. En eigenlijk ook binnen het voetbal of de sport (kan dat zo breed trekken als je maar wil natuurlijk). Maar niet meer dan logisch dat het harder aankomt als het om een speler van jou club gaat.
ja idd hoe groot de rivaliteit tussen Feyenoord en ajax dan ook is maakt bij een sterfgeval van een van de spelers niet meer uit want op het moment dat er een voetballer van ajax zou sterven ga ik er geen grapjes of flauwe opmerkingen over maken want het zijn en blijven mensen
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:39 schreef qwerto het volgende:

[..]

ja idd hoe groot de rivaliteit tussen Feyenoord en ajax dan ook is maakt bij een sterfgeval van een van de spelers niet meer uit want op het moment dat er een voetballer van ajax zou sterven ga ik er geen grapjes of flauwe opmerkingen over maken want het zijn en blijven mensen
GEBEURD ALTIJD TOCH...............grapjes

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door De koi hoek.nl --
qwerto
 qwerto - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:53   quote  deeplink  
nou als er al een speler moet overlijden (liever niemand maarjaa als het echt moet en ik moet kiezen anders ga ik zelf dood ) dan kies ik Lurling
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zaterdag 08 augustus 2009 - 23:56   quote  deeplink  
ja laten we allemaal effe gaan kiezen wie we graag dood willen hebben pfff
qwerto
 qwerto - zondag 09 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2009 - 23:56 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ja laten we allemaal effe gaan kiezen wie we graag dood willen hebben pfff
zo bedoel ik het toch niet dat leg ik toch uit die reactie boven mij geeft aan dat hij dan suarez weg wil hebben daarop reageer ik al op de manier dat ik absoluut niemand dood wil hebben sterker nog het liefst zou ik willen dat iedereen gewoon rond hun 90e vanwegen ouderdom pijnloos sterft in een warm bed met familie en vrienden in de buurt .. maar zo zit de wereld niet in elkaar als jij morgen opstaat en je loopt naar buiten dan is er altijd een kans dat je overeden word : daar doe je niets aan ..

maar ik denk dat als je hier op het Feyenoord forum rondvraagt : kies iemand uit de eredivsie of jizelf gaat dood dat dan een heleboel mensen hier lurling zouden stemmen omdat het een misselijk makend pestventje is

natuurlijk wil ik niemand dood hebben en het spijt me vreselijk als ik mensen teleurgesteld of boos gemaakt heb met die reactie
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 09 augustus 2009 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 00:03 schreef qwerto het volgende:

[..]

zo bedoel ik het toch niet dat leg ik toch uit die reactie boven mij geeft aan dat hij dan suarez weg wil hebben daarop reageer ik al op de manier dat ik absoluut niemand dood wil hebben sterker nog het liefst zou ik willen dat iedereen gewoon rond hun 90e vanwegen ouderdom pijnloos sterft in een warm bed met familie en vrienden in de buurt .. maar zo zit de wereld niet in elkaar als jij morgen opstaat en je loopt naar buiten dan is er altijd een kans dat je overeden word : daar doe je niets aan ..

maar ik denk dat als je hier op het Feyenoord forum rondvraagt : kies iemand uit de eredivsie of jizelf gaat dood dat dan een heleboel mensen hier lurling zouden stemmen omdat het een misselijk makend pestventje is

natuurlijk wil ik niemand dood hebben en het spijt me vreselijk als ik mensen teleurgesteld of boos gemaakt heb met die reactie
Het is sowieso niet nodig om zo´n reactie te posten.
PieterBos
 PieterBos - zondag 09 augustus 2009 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 00:03 schreef qwerto het volgende:

[..]

maar ik denk dat als je hier op het Feyenoord forum rondvraagt : kies iemand uit de eredivsie of jizelf gaat dood dat dan een heleboel mensen hier lurling zouden stemmen omdat het een misselijk makend pestventje is

natuurlijk wil ik niemand dood hebben en het spijt me vreselijk als ik mensen teleurgesteld of boos gemaakt heb met die reactie
Als ik het laatste stukje lees denk ik ok.
Maar als ik dan het stukje daarboven lees, denk ik: respectloos en hij meent er geen donder van!
.

Daniel: RIP
Marcella
 Marcella - zondag 09 augustus 2009 - 12:58   quote  deeplink  
Sowieso, waar gaat dit over??? Van een netjes beginnend eerbetoon aan Dani Jarque, die ik zelf een aantal keer heb gesproken vorig jaar toen Espanyol in NL was voor de voorbereiding naar een spelletje 'kies maar wie er dood mag en dan een aantal namen (Suarez, Lurling)noemen en Lurling een pestventje'. Wat heeft dit in godsnaam met het respect voor Dani Jarque te maken??? Jullie moeten je schamen dat het al in je op komt om iemand uit te kiezen, na zo'n tragische gebeurtenis als die met Dani Jarque en eerder met Antonio Puerta, David di Tomaaso, Serginho, Mark Vivian Foe en Carlos Hernandez. Dat het al in iemand opkomt om hierover te beginnen, zielig gewoon.
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 13:05   quote  deeplink  
je hebt gelijk Marcella , ook al is t niet relevant dat jij met hem gesroken zou hebben , hablar espanyol?
Marcella
 Marcella - zondag 09 augustus 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 13:05 schreef sasja50 het volgende:
je hebt gelijk Marcella , ook al is t niet relevant dat jij met hem gesroken zou hebben , hablar espanyol?
Nee, dat gesproken hebben is op zich niet relevant voor iedereen, maar wel voor mij want daardoor hakt het er dit keer bij mij nog heftiger in dan dat het anders zou doen. En ja, ik spreek inderdaad Spaans, mijn ex komt er vandaan vandaar...

De selectie van Espanyol is overigens vanmiddag teruggekeerd naar Barcelona en zal rechtstreeks naar het nieuwe stadion gaan waar ingang 21 nu een soort herdenkingskapel is geworden. De familie van Jarque blijft nog in Italië tot de autopsie is afgerond, is net op het Spaanse nieuws gemeld..
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Ook een goede vriend van Dani Fernandez.. sneu man.. vandaar dat ie zo slecht was vandaag
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 00:13   quote  deeplink  
Wel tof dat iedereen Fernandez steunde in de actie.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 10 augustus 2009 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:31 schreef dennie het volgende:
Ook een goede vriend van Dani Fernandez.. sneu man.. vandaar dat ie zo slecht was vandaag
hij speelde redelijk

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5957
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Daniel Jarque









0.0101428