BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (live wedstrijd)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
schiedam
 schiedam - zondag 09 augustus 2009 - 15:58   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De Cler ...............weg ermee!

quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:19 schreef Ron31 het volgende:
hij deed het in ieder geval beter als van brocnkhorst!
dat zeker niet de cler is echt een stuk slechter
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 16:00   quote  deeplink  
nou vandaag niet vond ik !vind van bronkchosrst al tijden slecht spelen aangezien hij op 180 meter van zijn man staat te dekken!en 16 miljoen vrije trappen weggeeft!!vond de cler beter functioneren vandaag!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
kraze1
 kraze1 - zondag 09 augustus 2009 - 16:29   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De Cler ...............weg ermee!

quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:14 schreef Madhopfc het volgende:
Vind het echt een drama die jongen....hij liep overal behalve waar behoort te lopen.
Madhopfc weg ermee, wordt zo ziek van dit soort topics. Je zou een goede 020 supporter kunnen wezen. De Cler heeft het zo slecht niet gedaan maar ook niet goed, maar hij was niet de enige.....

Pfffffffff
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 16:29 schreef kraze1 het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De Cler ...............weg ermee!

[..]

Madhopfc weg ermee, wordt zo ziek van dit soort topics. Je zou een goede 020 supporter kunnen wezen. De Cler heeft het zo slecht niet gedaan maar ook niet goed, maar hij was niet de enige.....

Pfffffffff
kijk dat lijkt er meer op!met jouw kan ik enigzins praten.....we hebben nog veel werk voor de boeg te klaren das ook wel duidelijk maar met de neus(lol) allemaal dezelfde kant op moet het lukken....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
kaki b
 kaki b - zondag 09 augustus 2009 - 16:44   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De Cler ...............weg ermee!

quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 15:19 schreef Ron31 het volgende:
hij deed het in ieder geval beter als van brocnkhorst!
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt of jij hebt een andere de cler voor je.
Van Bronckhorst is stukken beter als de cler.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door kaki b --
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 16:47   quote  deeplink  
ach beter of niet beter dat kan je niet zeggen , vond Tim nou niet bepaald echt slecht en ook zeker niet top , vind wel dat zijn prestaties nu met een vergrootglas naar het negatieve wordt gekeken.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 16:44 schreef kaki b het volgende:
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De Cler ...............weg ermee!

[..]

Ik weet niet waar je dat vandaan haalt of jij hebt een andere de cler voor je.
Van Bronckhorst is stukken beter als de cler.
dan mag die dat weleens laten zien en niet je man op 10 meter te staan dekken als een bejaarde!kijk ik vond de cler ook niet goed maar ook niet slecht dus viel mee maar als jij van bronckhorst zo goed vind en beter dan de cler mag die het weleens laten zien dan!had die allang moeten laten zien met zijn staat................van dienst...............(barcelona)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
ovi
 ovi - zondag 09 augustus 2009 - 17:00   quote  deeplink  
Ik kom net bij die wedstrijd vandaan wat een drama zeg.
De reis had ik me beter kunnen bespaaren, wat een slap zooitje .
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 17:00 schreef ovi het volgende:
Ik kom net bij die wedstrijd vandaan wat een drama zeg.
De reis had ik me beter kunnen bespaaren, wat een slap zooitje .
mmmm des te beter om het tegen heracles recht te zetten!!!
ovi
 ovi - zondag 09 augustus 2009 - 17:12   quote  deeplink  
Been moet die El Ahmadi eens bij z n lijer pakken.
Die jongen houdt elke keer het spel op wat een miskoop.
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
is idd geen motor , vertraagd idd net als zijn matties bij de andere clubs , cultuurprobleem denk, haha
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 09 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 17:12 schreef ovi het volgende:
Been moet die El Ahmadi eens bij z n lijer pakken.
Die jongen houdt elke keer het spel op wat een miskoop.
el ahmadi hoef ik volgende week niet te zien

bij twente waren ze hem niet voor niks beu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Feijenoord1908 --
ovi
 ovi - zondag 09 augustus 2009 - 17:19   quote  deeplink  
El Ahmadi kan volgens mij beter op balet gaan.
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
El Ahmadi weet niet dat het ook leuk is op de andere helft van het veld, deze man draait rondjes alsof hij in een draaimolen zit. Was vandaag een keer niet in het stadion en heb de wedstrijd verplicht voor de buis moet aanschouwen en het heeft mijn humeur in ieder geval geen goed gedaan.
Waarom kan er nu niet eens creatief gespeeld worden? het spel is doorzichtig, vlaar en van Dijk krijgen de meeste ballen en Cissé en Makaay hebben het goal van de tegenstander niet gezien...
Vol goede moed naar volgende week, ookal heb ik nog wel even nodig om dit te verwerken.
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Ohja, voordat ik weer te negatief ben. Vond de slory geweldig, hij twijfelt niet meer bij een passeer beweging, de wind kan hem niet meer om laten waaien en zijn schoten op goal waren fantastisch.
Nu even voor real, Vlaar wat ben ik blij dat jij weer terug bent! Samen met Bahia zorgen jullie voor minder zenuwen als ik zit te kijken en de tegenstander is in de aanval, Thanx!!
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
idd Vlaar echt megasterk , had ik noooooiiit op gerekend dat ie zo zou terugkeren , klasse,klasse,klasse!
Jeli
 Jeli - zondag 09 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Been wisselde veel te laat. In 60 minuten had Feyenoord slechts 1 kans gecreeerd.
Pas nadat Biseswar, Slory en later Bruins er in kwamen was Feyenoord in staat om kansen te creeeren.
Het middenveld met El Amhadi (dan nog liever Landzaat), Fer (werd pas in de 2e helft wakker), Tomasson (90 minuten onzichtbaar!) en de Guzman (is er nog lang niet!)liep voor geen meter. Ook de backs die geen directe tegenstander hadden (Fernandez en de Cler) deden veel te weinig met de ruimte die ze kregen.

Ik hoop dat Wijnaldum en Biseswar volgende week weer in de basis staan.
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Tomasson brengt te weinig op 10, hij werkt hard en loopt veel maar er komen geen beslissende passes uit. Bruins moet gewoon lekker op 10 en dan zal er weer wat meer creativiteit komen.
KAA
 KAA - zondag 09 augustus 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Vind cisse nog steeds HEEL ERG tegenvallen
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 18:58   quote  deeplink  
JDT , is vorig jaar van grote waarde gebleken , 1 mindere wedstrijd en dan afserveren? dit is een elftal in opbouw en t zal met vallen en opstaan gaan en er zal best nog wat in personele bezetting veranderen maar om nu al zo resoluut te zijn is niet terecht en zeker niet over JDT.
derq
 derq - zondag 09 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
vieze kutzooi, ik heb er gewoon echt geen woorden voor...
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:02   quote  deeplink  
volgens mij heb je die wel!
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 19:03   quote  deeplink  
hehehehe
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Sasja, ik zeg niet dat ik Tomasson afserveer? Ik vind dat hij te weinig creativiteit brengt op 10. Tomasson heb ik nog op mijn feyenoordshirt staan en absolute fan van hem... maar met Makaay voor hem en El Ahmadi achter hem is het allemaal wat te statisch.
sevillana
 sevillana - zondag 09 augustus 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 18:52 schreef G-child het volgende:
Tomasson brengt te weinig op 10, hij werkt hard en loopt veel maar er komen geen beslissende passes uit. Bruins moet gewoon lekker op 10 en dan zal er weer wat meer creativiteit komen.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoe Mario daar over denkt, met name over Bruins
zie overigens Tomasson idd ook wel graag spelen, heeft het nodige aan voetbalintelligentie

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door sevillana --
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Bruins is nog niet zo'n gek idee.
Laat dan El Adrama en ( ik speel alleen voor mezelf) de Guzman uit de basis.
Zet Slory op rechts en Biseswar ( bij gebrek aan beter) op links ( mits ze allebei bereid zijn om voorzetten te geven aan Makaay)
Zet ipv El Adrama, als ie fit is Wijnaldum neer of desnoods Landzaat
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 10 augustus 2009 - 11:39   quote  deeplink  
quote:

Madhopfc weg ermee, wordt zo ziek van dit soort topics. Je zou een goede 020 supporter kunnen wezen. De Cler heeft het zo slecht niet gedaan maar ook niet goed, maar hij was niet de enige.....

Pfffffffff
Ah ik zie het al, een echte Fnood supporter. Neemt genoegen met helemaal niks.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 10 augustus 2009 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 16:34 schreef Ron31 het volgende:

[..]

kijk dat lijkt er meer op!met jouw kan ik enigzins praten.....we hebben nog veel werk voor de boeg te klaren das ook wel duidelijk maar met de neus(lol) allemaal dezelfde kant op moet het lukken....
Hand in hand en hard eraan trekken dan lukt het wel!
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
He dat is niet grappig, omdat het ajax headliner forum angstig leeg is en blijft, komen ze hier zeuren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Rovert --
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 19:11   quote  deeplink  
kheb die gozert nog nooit gezien zal wel van psv zijn
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:41 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Hand in hand en hard eraan trekken dan lukt het wel!
Zeker een leeg clubforum op headliner ach gossie.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
wat zal ik zeggen:

everyones_gay_in_amsterdam.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Vitesse - Feyenoord (live wedstrijd)









0.0105419