BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax praat met Inter over Chivu'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
reminho
 reminho - zondag 09 augustus 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Dit gerucht las ik vandaag op ajaxmedia.nl.

http://www.ajaxmedia.nl/nieuws/geruchten/ajax-praat-met-inter-over-chivu.

Als het waar is en het gaat door hebben we de gewilde ervaren
centrale verdediger binnen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Thomas --
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
zou een hele goede zaak zijn, zeker weten, maar er zijn al zoveel geruchten geweest, afwachten dus maar
Boss
 Boss - zondag 09 augustus 2009 - 14:07   quote  deeplink  
Idd te mooi om waar te zijn .is wel de perfecte speler die we nodig hebben. Het is denk ik alleen te vroeg voor een terugkeer
Daan
 Daan - zondag 09 augustus 2009 - 14:11   quote  deeplink  
Ik denk dat dit een roddelsite is eerlijk gezegd.
steve16
 steve16 - zondag 09 augustus 2009 - 15:29   quote  deeplink  
waarom te vroeg hij wordt volgende maand 32 zo jong is hij niet meer
steve16
 steve16 - zondag 09 augustus 2009 - 15:31   quote  deeplink  
o nee 30 sorry
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 15:38   quote  deeplink  
26 oktober 1980 hij moet dus nog 29 worden steve, beter eerts een bron zoeken voordat je nutteloze info op post.
Boss
 Boss - zondag 09 augustus 2009 - 15:41   quote  deeplink  
Is niet zo oud voor een verdediger,toch?
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 15:41   quote  deeplink  
zou echt een megastunt zijn , lijkt me onwaarschijnlijk maar wie weet...........................
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 15:59   quote  deeplink  
ja t zou wel passen in de beschrijving van jol.. ervaren speler.. en zou leiding kunnen geven maar is nu niet persee nodig en een verdediger(centraal of links) en controlerende middelvelder
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 19:56   quote  deeplink  
Ik geef het op ;-) haha
Ik hoor zoveel namen steeds uit argentinie Rivas van Inter en Chivu nu van Inter
Ik wacht het gewoon af misschien komen ze dadelijk met een naam die we helemaal niet
hadden verwacht.
Daan
 Daan - zondag 09 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
Is die lugano nu al rond met lazio? Anders moet Luis maar ff met hem gaan praten en ajax aanbevelen!
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:56 schreef ajaxrulezz het volgende:
Ik geef het op ;-) haha
Ik hoor zoveel namen steeds uit argentinie Rivas van Inter en Chivu nu van Inter
Ik wacht het gewoon af misschien komen ze dadelijk met een naam die we helemaal niet
hadden verwacht.
inderdaad meer kun je toch niet doen..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 09 augustus 2009 - 20:21   quote  deeplink  
Jongens geloof dit nou niet! Chivu komt echt niet, van een warm bad als Inter naar ajax. Misschien op zijn 35ste, maar hij speelt ook nog regelmatig.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:21 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
Jongens geloof dit nou niet! Chivu komt echt niet, van een warm bad als Inter naar ajax. Misschien op zijn 35ste, maar hij speelt ook nog regelmatig.
Ik zeg niet met zekerheid van wel en ook niet van zekerheid van niet..

En jij zegt het weer op een rare manier haha hij komt dan van een warm bad
dat vind ik zo geneuzel die zinnen om dat te gebruiken

Alsof Ajax geen warm bad is dat is ook een hechte familly die club
ook hoe ze met hun oud spelers omgaan bij de amsterdam Toernooi ook Zlaten vorig jaar kreeg er kippenvel van en Chivu ook en dit jaar Heitingha

Chivu heeft aangegeven paar jaar geleden ooit nog is naar Ajax terug te keren
Juist omdat hij zich zo thuis voeld bij Ajax..

Maar dat warm bad gedoe je wilt alleen maar zeggen Ajacieden hij komt heust niet naar jullie toe dat zeg je eigenlijk tussen neus en lippen door..want met feiten kom je niet
martymcfly
 martymcfly - zondag 09 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
klinkklare onzin dit geloof er echt helemaal niks van
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Kan best zijn maar ze hadden wel iemand die wel kon komen is gezegt.. En die best betaalbaar was voor ajax..
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 21:53   quote  deeplink  
ach mensen die zeggen met zekerheid van hij komt verkopen onzin,
En mensen die stellig zeggen dat het klinklare onzin en dat hij zeker niet komt,Die verkopen ook onzin dat op niks is gebaseerd....Of ze moeten toevallig de buurman van Chivu zijn die dagelijks met hem praten..En dan nog kunnen ze het niet zeggen..
Daan
 Daan - zondag 09 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:53 schreef ajaxrulezz het volgende:
ach mensen die zeggen met zekerheid van hij komt verkopen onzin,
En mensen die stellig zeggen dat het klinklare onzin en dat hij zeker niet komt,Die verkopen ook onzin dat op niks is gebaseerd....Of ze moeten toevallig de buurman van Chivu zijn die dagelijks met hem praten..En dan nog kunnen ze het niet zeggen..
Kijk nou eens naar die bron man. 2de zin uit die bron: "Betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan Ajax Media.nl dat de Amsterdammers het eerste gesprek met Internazionale achter de rug hebben over een mogelijke overgang van Cristian Chivu".

Net alsof ajax dat zou vertellen, hell no. Klinkklare onzin zeg ik en ik ben 't eens met marty.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - zondag 09 augustus 2009 - 22:02   quote  deeplink  
we kunnen het allemaal niet met 100% zekerheid zeggen of hij wel of niet komt..
je kunt pas stellig zijn of tie komt of niet als het ergens op is gebaseerd
Dit gerucht is al wat langer aan de gang,Ik denk van niet maar ik weet het niet zeker.
Dus ik ben het met niemand eens ;-)
freakie
 freakie - zondag 09 augustus 2009 - 22:25   quote  deeplink  
nee inderdaad denk ook niet dat ie komt maar het is nergens op gebaseert.. ja een vriend van een broer die daarvan een vriendin heeft die vriend zijn vader's vader ken hem en die zijn dan hij zou komenXDXD
martymcfly
 martymcfly - zondag 09 augustus 2009 - 23:55   quote  deeplink  
ach over drie weken weten we allemaal wie wel of niet gekomen zijn want dan is het transferwindow gesloten. maar chivu komt echt niet
f-side
 f-side - maandag 10 augustus 2009 - 08:12   quote  deeplink  
ik weet niet meer wat ik moet geloven dan komt lugano dan matthijsen dan een argentijn en noem maar op en nu weer chivu zou wel heel mooi zijn als hij kom maar denk niet dat hij kom
Mohammed Abdellaoue
 Mohammed Abdellaoue - maandag 10 augustus 2009 - 11:46   quote  deeplink  
ze willen ook ibrahimovic trug haalen
thedon
 thedon - maandag 10 augustus 2009 - 11:53   quote  deeplink  
volgens mij speelt hij al een maand bij barca wel oplette
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 12:57   quote  deeplink  
volgens mij was het een grapje,,Wel oplette ;-)
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 15:57   quote  deeplink  
van basten word de nieuwe ajax spits jan wouters gaat het middenveld versterken.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 10 augustus 2009 - 17:14   quote  deeplink  
"Betrouwbare bronnen binnen Ajax melden aan Ajax Media.nl dat de Amsterdammers het eerste gesprek met Internazionale achter de rug hebben over een mogelijke overgang van Cristian Chivu."

Dit is het meest onwaarschijnlijke bericht dat ik heb gehoord deze zomer. Sowiezo melden bronnen binnen de Amsterdamse club echt niet zomaar iets aan sites en al helemaal geen sites die voor de club geen betekenis hebben en als roddelmedia bekend staan. Dit bericht is gewoon om mensen te trekken richting hun site. Onzin nieuws dus wat ik totaal niet serieus neem.
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:19   quote  deeplink  
hij was vorig seizoen ook niet altijd eerste keus,Dus het zou goed kunnen en hij heeft nog altijd een goede band met Ajax.

Mensen zeggen heel snel klinkklare onzin bla bla
Maar dat is napraterij want waar baseren ze dat op?

Of hij komt ik ben er niet zeker van even niet zeker dat tie niet komt..

Er waren natuurlijk heel veel namen genoemd bij veel sites dus dit zegt nog niet alles.Maar als er eerste gesprekken zijn geweest betekent dat Chivu er nu wel oren naar heeft.Want anders waren die gesprekken er niet geweest.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:26   quote  deeplink  
maar het zijn juist de ongure sites die roepen dat er een gesprek is geweest, ik ben het wel met je eens hoor niemand hier kan het weten, maar als zo'n site er mee komt vind ik het wel ongeloofwaardig.
sasja50
 sasja50 - maandag 10 augustus 2009 - 17:36   quote  deeplink  
ach je weet nooit , misschien is hij die enorme druk wel zat en wil hij gewoon ietsje minder en lekker in amsterdam wonen, zou zomaar kunnen al zou t mij wel verbazen maar wellicht bestaan zulke voetballers ook nog wel..............
ajaxrulezz
 ajaxrulezz - maandag 10 augustus 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:26 schreef remco k het volgende:
maar het zijn juist de ongure sites die roepen dat er een gesprek is geweest, ik ben het wel met je eens hoor niemand hier kan het weten, maar als zo'n site er mee komt vind ik het wel ongeloofwaardig.
klopt dus we wachten maar af ;-)

Zou wel mooi zijn met zijn ervaring ook
hij heeft veel te winnen bij Ajax en er zijn veel uitdagingen
Richting het kampioenschap en volgend jaar ChamL om daar met Ajax goed te presteren
er zijn genoeg ambities voor hem bij Ajax..En met hem krijgen we tog conturen van een TopTeam.

We wachten maar af
Maar dat die iedeen er zijn om voor zulke spelers te gaan
dat stemt mij tevreden over de visie van AJax.

Als tie komt hebben we iniedergeval geen inversteerders nodig ;-)
er is visie en er is geld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door ajaxrulezz --
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:51   quote  deeplink  
visie is momenteel inderdaad beter dan voorgaande jaren, al vind ik wel dat ajax vorig jaar al de goede weg is ingeslagen met van basten, lang niet alles lukte maar er was vanaf dat moment in ieder geval weer de wil in het bestuur om het beter te maken
toontje 38
 toontje 38 - maandag 31 augustus 2009 - 07:04   quote  deeplink  
ja dat zal super zijn . laten we het hopen
ajax
 ajax - maandag 31 augustus 2009 - 09:14   quote  deeplink  
Ach blijf eens realistisch
wel een fan
 wel een fan - maandag 31 augustus 2009 - 09:40   quote  deeplink  
Ja natuurlijk.... Wat een onzin zeg...

Ook dit zal enkel bij een gerucht blijven, zoals eigenlijk elke speler tot nu toe tot een gerucht is gebleven!
PS25
 PS25 - maandag 31 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Ik heb nog in geen enkel programma gehoord (Jack van Gelder is vaak goed op de hoogte van wat er bij Ajax speelt) dat Chivu terug naar Ajax zou komen. Ik sluit me aan bij de meest voorkomende reacties. Ik denk dat dit bij een gerucht blijft en dat Chivu niet komt. Stiekem hoop ik dat ik er naast zit.
wel een fan
 wel een fan - maandag 31 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
KUNNEN JULLIE ASJEBLIEFT STOPPEN MET HET PLAATSEN VAN AL DIE ONZIN, OVER WEL EN NIET KOMENDE SPELERS... NIEMAND IS ER NOG GEKOMEN VAN AL DIE GERUCHTEN, LEG JE DAAR NOU ASJEBLIEFT IS BIJ NEER! SPELERS WILLEN NIET MEER NAAR AJAX, WE ZIJN NOG MAAR EEN KLEIN CLUBJE
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Tsja een fan die waanhopig schreeuwt ben jij ja.. Ajax is gewoon een grote club in europa in de gedachte van de mensen.. Als jij de naam real hoort is dat ook een grote club maar presteren ook al tijden niks meer.. Er zijn eigenlijk alle geruchten niet uit gekomen maar jol heeft ook nooit gezegt in die spelers interesse te hebben en daar het geld voor heeft.. dus denk dat 4/5e van de geruchten al voledig onzin is en dat ajax daar gewoon geen interesse in heeft gehad.. Chivu wou nog terug komen naar ajax dus helemaal niet zo raar hij zou nu ook terug kunnen komen gezien zijn leeftijd.. dus helemaal niet zo gek gedacht alleen ajax die heeft denk ik gepraat met chivu of hij nu al wilde komen nou waarschijnlijk niet maar anders wel volgend jaar of het jaar daarop..
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2009 - 11:12   quote  deeplink  
en het leuke is aan geruchten dat er totaal andere mensen komen :D kijk naar de nieuwespits.. er wa totaal geen gerucht van de beste man !
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
nee zeker haha:P super van ajax..
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2009 - 11:16   quote  deeplink  
is wel eens anders geweest ! dus ben zeer blij met deze aanpak van Ajax..
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Ja ik ook.. alleen t vervelende is dat je dus over dat suarez zou kunnen weggaan ook niks weet haha:P
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 11:19   quote  deeplink  
iets minder dan 30 uur nog:P
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2009 - 11:36   quote  deeplink  
nee denk niet dat hij nog weggaat...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 augustus 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Komt nooit meer :O Lijkt mij...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 augustus 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Deze transferperiode dan ;)
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 15:47   quote  deeplink  
nee volgend jaar of dat jaar daarop is beter bij zijn leeftijd gaat hij afbouwen..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
Ja, dan komen daarna veel mensen die willen terugkeren naar Ajax, en dan hebben we een topteam :P
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 15:50   quote  deeplink  
tsja is ook afwachten maar dan heb je in iedergeval weer goede spelers..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax praat met Inter over Chivu'

0.0095608