BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heracles - Feyenoord Voorbeschouwing

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Darryl1997
 Darryl1997 - zondag 09 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
Wie Gaat er spelen ?
Wat gaat de uitslag worden?

daar praten we hier over :D

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Darryl1997 --
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 16:36   quote  deeplink  
wacht hier effe lekker mee tot woensdag ofzo , eerst maar s kijken naar blessures e.d en deze wedstrijd verwerken!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 09 augustus 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Mee eens doe maar een tijd slotje....................................
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 16:38   quote  deeplink  
volgens mij spelen wij uit hoor lol!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 09 augustus 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 16:38 schreef Ron31 het volgende:
volgens mij spelen wij uit hoor lol!
HA HA HA.............WAT EEN KRUNK......ONEE DARRYL
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 16:53 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

HA HA HA.............WAT EEN KRUNK......ONEE DARRYL
gnagnagnagna krunk kan ik niet zijn want gebruik geen alcohol en marihuana als dat de betekenis van krunk is.ik verkoop het alleen dus als je interesse hebt?? hehe(jaja efe opgezocht en ten tweede wat is een darryl?

ja euuh wel bij de feiten blijven dames!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
ovi
 ovi - zondag 09 augustus 2009 - 17:15   quote  deeplink  
Heracles uit altijd lastig.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 17:15 schreef ovi het volgende:
Heracles uit altijd lastig.
wat wil je daar nou mee seggen.feyenoord heeft zoveel klasse meer!psv uit is lastiger hahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 09 augustus 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 18:03 schreef Ron31 het volgende:

[..]

wat wil je daar nou mee seggen.feyenoord heeft zoveel klasse meer!psv uit is lastiger hahaha
juist ja...
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 18:03 schreef Ron31 het volgende:

[..]

wat wil je daar nou mee seggen.feyenoord heeft zoveel klasse meer!psv uit is lastiger hahaha
moeten wij ook nog heen , niet zo onwijs slimme actie om zo te reageren op dit moment , laten wij maar pas brullen als we daar t recht toe hebben.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 18:28 schreef sasja50 het volgende:

[..]

moeten wij ook nog heen , niet zo onwijs slimme actie om zo te reageren op dit moment , laten wij maar pas brullen als we daar t recht toe hebben.
dat heeft niks met brullen te maken!zelfvertrouwen mag je nou dit seizoen toch wel hebben lijkt mij....
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
heb je vandaag niet gekeken zeker............... ik heb t al vaker gezegd: het brullen en arrogant doen hoort niet bij ons , wij moeten elke wedstrijd gas geven en niet denken dat we overlopen van kwaliteit en als we dan weer s een keer aan de top staan zal iedereen het weten!
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 18:33 schreef sasja50 het volgende:
heb je vandaag niet gekeken zeker............... ik heb t al vaker gezegd: het brullen en arrogant doen hoort niet bij ons , wij moeten elke wedstrijd gas geven en niet denken dat we overlopen van kwaliteit en als we dan weer s een keer aan de top staan zal iedereen het weten!
ik kijk alles van feyenoord!ten tweede moet feyenoord gewoon van eigen kwaliteit uitgaan en die wedstrijd winnen!klaar en dat heeft niks met arrogantie of wat dan ook te maken en ten tweede moet feyenoord met de grootste aanhang ook wat meer arroganter worden jah!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Arrogant kun je toch pas zijn als je weet van jezelf dat beter bent dan je tegenstander? Niemand bij Feyenoord was toch beter dan zijn directe tegenstander, dit gezegt op Vlaar, Fer en Bahia na...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 18:35 schreef Ron31 het volgende:

[..]

ik kijk alles van feyenoord!ten tweede moet feyenoord gewoon van eigen kwaliteit uitgaan en die wedstrijd winnen!klaar en dat heeft niks met arrogantie of wat dan ook te maken en ten tweede moet feyenoord met de grootste aanhang ook wat meer arroganter worden jah!
Ze zouden die kwaliteiten eens ten toon moeten spreiden en niet laks de wedstrijd in gaan om een paar te noemen De cler, De guzman, El Adrama, Cissè, Tommasson.

Arrogant zijn staat niet in het Feyenoord woordenboek, arrogant zijn/ doen is meer voor clubs als uit 020
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 22:20   quote  deeplink  
hoop dat ze er vol inkletsen en die krunkmongool van een verbeek eens goed op zn nummer zetten.

helaas een klassiek hakkend Feyenoord heb ik al jaren niet gezien.
mdr8
 mdr8 - zondag 09 augustus 2009 - 22:20   quote  deeplink  
pff nou die eerste twee wedstrijden geven me totaal geen vertrouwen, ze hadden beide wedstrijden verloren als de fouten die ze achter in maakten werden afgestraft!

daarnaast worden er heel weinig kansen gecreeerd en de twee doelpunten die vielen was 1 keer fout verdediger (en Tomasson mist m nog bijna ook:s) en een penalty...

sorry jongens, maar mijn optimisme zakt redelijk snel weg
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 22:20 schreef mdr8 het volgende:
pff nou die eerste twee wedstrijden geven me totaal geen vertrouwen, ze hadden beide wedstrijden verloren als de fouten die ze achter in maakten werden afgestraft!

daarnaast worden er heel weinig kansen gecreeerd en de twee doelpunten die vielen was 1 keer fout verdediger (en Tomasson mist m nog bijna ook:s) en een penalty...

sorry jongens, maar mijn optimisme zakt redelijk snel weg
Dat komt omdat er veel spelers bij Feyenoord te bedonderd is om een stapje harder te lopen en zijn best te doen.
Als ze niet alle 11 meedoen, krijg je dit resultaat.
Dat is elk jaar al zo en daar is zelfs de beste trainer niet tegen bestand.
mdr8
 mdr8 - maandag 10 augustus 2009 - 08:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 22:28 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Dat komt omdat er veel spelers bij Feyenoord te bedonderd is om een stapje harder te lopen en zijn best te doen.
Als ze niet alle 11 meedoen, krijg je dit resultaat.
Dat is elk jaar al zo en daar is zelfs de beste trainer niet tegen bestand.
ja dat de motivatie beter kan is duidelijk, maar het baart toch zorgen dat in de fases dat Feyenoord het wel probeert het ook niet lukt :s
Dick
 Dick - maandag 10 augustus 2009 - 08:51   quote  deeplink  
Feyenoord kan ze borst nat maken zondag.
Ik denk dat Verbeek Feyenoord een hak gaat zetten.
Die heb nog even wat recht te zetten,kijken waar het op uit draaid.
Ik denk eerste verlies voor Feyenoord.
Hoop het zelf niet maar ik heb een raar gevoel over deze wedstrijd.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 10 augustus 2009 - 09:14   quote  deeplink  
jezus, wat een niveau...
Els
 Els - maandag 10 augustus 2009 - 10:12   quote  deeplink  
Ik hoop, en ga er van uit, dat de spelers vinden dat ze wat recht te zetten hebben. Dus dat het het 1e verlies van Hercles wordt, en dat die belachelijke grasmat ze niet zal redden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Els --
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 10:40   quote  deeplink  
...................................darley...........................................

........dani........vlaar............................bahia............gio...........

........................amahdi.............fer......................................

.....wijnaldum....................cuzman.....................cisse..................

...................................makaay............................................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door scf-rotterdam --
erwin
 erwin - maandag 10 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
hier sluit ik me wel bij aan,makaay gewoon laten starten,die goals komen wel
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
nou en waarom ik cuzman op 10 zet is omdat ik vind dat hij geen vlankspeler is. dat zagen jullie gisteren ook trok veel te veel naar binnen.
erwin
 erwin - maandag 10 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
helemaal mee eens plus het feit dat de guzman,wel een mannetje kan passeren
de flh
 de flh - maandag 10 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
zolang Darley maar speelt, dan vind ik het best.

volgens mij ging zelfs de selectiespelers op de tribune aan 'de dunne' na die fouten van Van Dijk.

Dan kom je ook 30 minuten niet meer aan voetballen toe.

Best jammer, want vorig seizoen viel hij wel goed in. Maar mischien kwam dat omdat we Timmer gewend waren.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
idd erwin de guzman die komt er wel. ik weet zeker dat hij op 10 beter gaat spelen. en dan heb je altijd bruins op de achterhand. en laat makaay en tomasson maar uit vechten in de spits, want ook tomasson zie ik liever in de spits dan achter de spits
Els
 Els - maandag 10 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 10:40 schreef scf-rotterdam het volgende:
...................................darley...........................................

........dani........vlaar............................bahia............gio...........

........................amahdi.............fer......................................

.....wijnaldum....................cuzman.....................cisse..................

...................................makaay............................................
Heb m'n twijfels of Wijnaldum zal spelen, misschien valt die blessure toch tegen. In de brief aan het Legioen hoopt Mario op terugkeer van Darley en v Bronkhorst, maar wordt er niets gezegd over Wijnaldum. Jammer, want een aderlating, en De Guzman op die positie lijkt niet echt een goed alternatief.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
Misschien Bieseswar ipv van Wijnaldum (als die nog geblesseerd is) is toch tweebenig en heeft volgens mij ook nog wat oud zeer in almelo liggen, wie weet inspireert het
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 11:06   quote  deeplink  
els als je goed zag naar het spel van de guzman gisteren,laat al zien dat hij geen vlankspeler is. en hij trok ook veels te veel naar binnen, waar hij graag altijd speelt op nummer 10. en wijnaldum speel wel zondag, want blesurre viel mee.
Els
 Els - maandag 10 augustus 2009 - 11:10   quote  deeplink  
Euhh, ja, dat heb ik gisteren inderdaad al goed kunnen zien, ja, dat hij geen flankspeler is, vandaar dat ik ook aangeef, dat ik De Guzman geen goed alternatief vind. En ik hoop dat de blessure meevalt, maar vind het opvallend dat Mario wel spreekt over de terugkeer van Darley en v Bronkhorst, en Wijnaldum daar achterwege laat. Misschien paranoide, maar na vorig jaar zie ik overal een potentiele blessure in.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 11:13   quote  deeplink  
klopt els want wijnaldum is zaterdag van de training gegaan. dus zal nog wat last hebben. en als hij nog niet mee kan doen,heb je altijd bisaswar nog. maar aub geen guzman, want echt dat is gewoon geen vlankspeler.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:10 schreef Els het volgende:
Euhh, ja, dat heb ik gisteren inderdaad al goed kunnen zien, ja, dat hij geen flankspeler is, vandaar dat ik ook aangeef, dat ik De Guzman geen goed alternatief vind. En ik hoop dat de blessure meevalt, maar vind het opvallend dat Mario wel spreekt over de terugkeer van Darley en v Bronkhorst, en Wijnaldum daar achterwege laat. Misschien paranoide, maar na vorig jaar zie ik overal een potentiele blessure in.
het feit dat je paranoïde bent betekend niet, dat je niet achtervolgt wordt...
Els
 Els - maandag 10 augustus 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Gelukkig, dan weet ik nu tenminste dat ik echt nooit alleen hoef te zijn ;-)
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 11:36   quote  deeplink  
wat me ook erg opviel is dat feyenoord meer met het spel van vitesse bezig was dan met die van hun.
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Wijnaldum niet tegen Heracles
Feyenoorder Georginio Wijnaldum kan komende zondag tegen Heracles nog niet in actie komen. De middenvelder van de Rotterdammers verliet afgelopen zaterdag voortijdig het trainingsveld vanwege een bovenbeenblessure. Wijnaldum moet ook de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Engeland vanavond verstek laten gaan.

Bron: Legioen weblog
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:45   quote  deeplink  
Jammer, maar verwacht. En nu? Biseswar? Of Cisse en Slory in vrije rol op de flanken?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
Biseswar en Slory en Cisse dan in de spits.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:48   quote  deeplink  
doe maar idd...........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
Peter Bosz doet een verslag van de wedstrijd bij Radio Rijnmond,altijd gezellig pffffffffffffffffffffff
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 10:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Peter Bosz doet een verslag van de wedstrijd bij Radio Rijnmond,altijd gezellig pffffffffffffffffffffff
wel altijd leuk om mensen zonder voetbalverstand naar een wedstrijd te laten kijken.
Coz
 Coz - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 10:40 schreef scf-rotterdam het volgende:
...................................darley...........................................

........dani........vlaar............................bahia............gio...........

........................amahdi.............fer......................................

.....wijnaldum....................cuzman.....................cisse..................

...................................makaay............................................
Wijnaldum speelt niet, dus Biseswar.
En zie liever Bruins op plek van de Guzman
en Pedro voor Makaay :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Coz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 10:51 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wel altijd leuk om mensen zonder voetbalverstand naar een wedstrijd te laten kijken.
Behalve als zo`n figuur het nog schopt tot TD bij je favoriete club.....
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 10:47 schreef hotjumper het volgende:
Biseswar en Slory en Cisse dan in de spits.
Ik zie in Cisse geen spits, en ik zie in Makaay geen wisselspeler. We lopen niet echt over van de alternatieven, he.
Coz
 Coz - dinsdag 11 augustus 2009 - 11:01   quote  deeplink  
Darley
Dani Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio
El Ahmadi - Fer
Biseswar - Bruins - Cisse
Pedro

Tochhhhh?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
nee...
Coz
 Coz - dinsdag 11 augustus 2009 - 11:04   quote  deeplink  
jouw mening :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 11:04   quote  deeplink  
wie zou er eigenlijk op doel staan???? mulder of van dijk?????........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 11:04 schreef Coz het volgende:
jouw mening :)
en die klopt, want darley speelt niet.........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Heracles - Feyenoord Voorbeschouwing









0.0101070