BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat Makaay Makaay zijn..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
Ik hoor Been weer praten over Makaay dat hij moet presteren om in de basis te blijven enzo.. maar hij verlangt dingen van Makaay die hij nooit heeft gedaan.. hij laat hem tegen zijn natuur ingaan, de natuur waarmee hij groot is geworden bij Deportivo en Bayern Munchen, zoals een 'aanspeelpunt' zijn die hij niet is, laat hem gewoon lekker zijn ding doen en hem op scherp laten staan, dan maar zoals in het begin van 2 seizoenen geleden dat hij 10x onterecht word teruggefloten voor buitenspel, toen was hij scherp, lekker met z'n eigen ding bezig, begrijp me niet verkeerd, ik ben positief over Been, maar ik vind dat hij het wat Makaay betreft gewoon verkeerd aanpakt, een vedette die je behandelt als iemand die net komt kijken, zo werkt dat toch niet in de voetballerij, laat die jongen gewoon doen waar hij goed in is hij hoeft geen instructies als 'meevoetballen' of 'een aanspeelpunt zijn', en ook al begrijp ik dat Been dat gewoon in zijn systeem verijst, met Makaay praat je toch wel over iemand, en als Been die instelling niet veranderd denk ik dat we dit seizoen niet veel kunnen genieten van 1 van Nederlands grootste killers ooit, Roy Makaay.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door dennie --
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:01   quote  deeplink  
beste Dennie ik snap wat je bedoelt , Mario snapt dat ook en wil Roy ook niet veranderen , maar zoals Roy nu rondloopt is t niet de Roy zoals in zijn begin bij Feyenoord laat staan nog van daarvoor , speler niet veranderen ben ik met je eens , maar hij presteerd gewoon totaal niet op dit moment.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zondag 09 augustus 2009 - 19:02   quote  deeplink  
en zo is dat,
makaay maakt zijn doelpunten wel.
dat zag je vorig jaar wel, hij heeft er toch 15 gemaakt in een klote seizoen.
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Nee maar wat ik probeer aan te geven is dat hij juist doordat Been zijn spel wil aanpassen er niet bijloopt zoals hij dat kan, je kan zeggen dat hij het verleerd is maar eind vorig seizoen maakte hij er 10 in 8 wedstrijden, als hij dat gemiddelde zou kunnen vast houden is 25 haalbaar, natuurlijk verlang ik niet zoveel goals van hem maar op die manier maakt hij er in ieder geval meer dan dat ie nu doet, en aangezien we voor de rest op de spitsenpositie niet veel meer hebben..
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:07   quote  deeplink  
Roy is wel traag aan t worden en dat komt echt niet door Mario , verder is hij ook niet echt scherp voor de goal , in zijn 1e jaar vond ik hem juist ook als meevoetballer meevallen en oogde hij gewoon veel fitter,scherper,sneller////////////
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
maarja uiteindelijk scoorde hij toen maar 13 keer..
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:09   quote  deeplink  
heb jij weer een punt! haha
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:09   quote  deeplink  
was toen wel heel lang geblesserd toch?
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:11   quote  deeplink  
en wel meer assists uiteindelijk betrokken bij 20 goals net als vorig jaar.
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:11   quote  deeplink  
ik zie op vi.nl 13 uit 28 wedstrijden, valt mee dus;)
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:12   quote  deeplink  
en vorig jaar 16 uit 31 ............
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:12   quote  deeplink  
daarom zo slecht was ook vorig seizoen niet ik vind hem dit seizoen pas echt dramatisch, door Been of Makaay?
R()b
 R()b - zondag 09 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Als Makaay nou gewoon eens in de spits blijft hangen.
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
klopt, maar gemiddeld toch iets beter;) en toen draaide Feyenoord ook voor geen meter he..
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:14   quote  deeplink  
dit seizoen is pas 2 wedstrijden oud , zijn goals zal hij nog wel maken maar je ziet toch dat ie echt wel ouder wordt , wat niet vreemd is want veel spelers zijn al gestopt op Zijn leeftijd.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:13 schreef R()b het volgende:
Als Makaay nou gewoon eens in de spits blijft hangen.
ja dat lijkt me de meest logische oplossing maja......msschien wilt tie liever op het middenveld spelen ofsow....
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:13 schreef R()b het volgende:
Als Makaay nou gewoon eens in de spits blijft hangen.
precies, als Makaay diep in de punt en op scherp speelt creert hij sowieso wat meer ruimtes voor opkomende spelers..
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:15   quote  deeplink  
dat mag hij ook van Mario , maar als er dan in 60min geen kans komt gaat ie wisselen , dat mag toch of niet?
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:14 schreef sasja50 het volgende:
dit seizoen is pas 2 wedstrijden oud , zijn goals zal hij nog wel maken maar je ziet toch dat ie echt wel ouder wordt , wat niet vreemd is want veel spelers zijn al gestopt op Zijn leeftijd.
Nee tuurlijk maar Makaay is een goaltjesdief, iemand die niet veel krachten besteed in de wedstrijd, dat is iets wat je jaren kan volhouden, kijk naar Pipo Inzaghi
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:17   quote  deeplink  
Pipo Inzaghi loopt per wedstrijd het meest van AC Milan! gem. 8 a 11 km !!!!!!!!!!! had je niet verwacht he!
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:15 schreef sasja50 het volgende:
dat mag hij ook van Mario , maar als er dan in 60min geen kans komt gaat ie wisselen , dat mag toch of niet?
zeker! goede wissel van hem.als makaay niet functioneert wordt tie er uitgehaald!en terecht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:18   quote  deeplink  
als je nou met een voorbeeld komt moet je wel met een goede komen!
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:15 schreef sasja50 het volgende:
dat mag hij ook van Mario , maar als er dan in 60min geen kans komt gaat ie wisselen , dat mag toch of niet?
Kwestie van dat Makaay scherper speelt en zijn medespelers hem beter aanspelen toch.. is te trainen lijkt mij
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:18 schreef sasja50 het volgende:
als je nou met een voorbeeld komt moet je wel met een goede komen!
Haha meen je dat.. ik zie hem bijna nooit dan maakt hij wel heel wat onnodige metertjes.. ;)
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
ga er verder maar niet meer op in................................
sasja50
 sasja50 - zondag 09 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:20 schreef dennie het volgende:

[..]

Haha meen je dat.. ik zie hem bijna nooit dan maakt hij wel heel wat onnodige metertjes.. ;)
hij jaagt van links naar rechts , dat is t nadeel van eenzame spits in Italie.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:19 schreef dennie het volgende:

[..]

Kwestie van dat Makaay scherper speelt en zijn medespelers hem beter aanspelen toch.. is te trainen lijkt mij
dat denk ik ook en natuurlijk dat tie in de spits blijft en niet steeds terugloopt!!!!maar wel voorin blijft storen in de opbouw van links naar rechts samen met cisse tomasson en daarachter de rest....of misschien andere poppetjes die storen maar je moet de opbouwen verstoren van je tegenstander dan verover je en dan komt de kwaliteit vanzelf die je toch meer hebt als de meeste tegenstanders (ik vind meer dan allemaal maar das mijn mening)
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Vraag me af of Huntelaar die rol ook aankan

Zag je trouwens die rooie kop van Mario Been op NOS.. die gast is echt geiriteerd op Makaay.. die Makaay lult ook weer veel te nuchter hij moet wat meer emotie tonen.. ook op het veld
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 19:27   quote  deeplink  
oh gaan we het hier over stuntelaar hebben/??haha die komt alles tekort!bij real was het niks en bij milan wordt het ook niks!!haha
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:20 schreef sasja50 het volgende:
ga er verder maar niet meer op in................................
Been heeft ook al aangegeven dat het bij de 'oudere spelers' niet aan de conditie ligt hea.......
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:17 schreef sasja50 het volgende:
Pipo Inzaghi loopt per wedstrijd het meest van AC Milan! gem. 8 a 11 km !!!!!!!!!!! had je niet verwacht he!
sorry maar als je niet met een bron komt geloof ik je echt niet, het is namelijk de meest luie speler die ik ooit heb gezien, en ik kijk veel serie a maar zie hem niet zoveel lopen hoor, heb je het niet over gemiddelde per week:)
remco k
 remco k - zondag 09 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:27 schreef Ron31 het volgende:
oh gaan we het hier over stuntelaar hebben/??haha die komt alles tekort!bij real was het niks en bij milan wordt het ook niks!!haha
8 goals in 10 basis optredens dat is bij feijnoord nog nooit iemand gelukt.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

8 goals in 10 basis optredens dat is bij feijnoord nog nooit iemand gelukt.
nee bij feyenoord zijn er veel betere geweest en nu nog steeds dan die KNEUS!denk je nou echt dat je grappig bent nerdje....???stuntelaar is helemaal nikssssss haha bij real madrid (die toch zeker 10 keer beter is alas ajax en 9 keer beter als feyenoord)was die al helemaal niks en werd tot jeugdspeler gebombardeerd en nu bij milan omdat daar vriendjes van jullie gezeten hebben en zitten???schat dat wordt ook helemaal niks!!maar effe wat anders heb je niks te zeiken op je eigen site over die lelijke spelers van je schwalbekoningin suaresssssss etccc
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Ik heb na vandaag weer zo`n last van phatoom pijnen,en het gekke is dat ik geen ledematen mist.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zondag 09 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:11 schreef Ron31 het volgende:

[..]

nee bij feyenoord zijn er veel betere geweest en nu nog steeds dan die KNEUS!denk je nou echt dat je grappig bent nerdje....???stuntelaar is helemaal nikssssss haha bij real madrid (die toch zeker 10 keer beter is alas ajax en 9 keer beter als feyenoord)was die al helemaal niks en werd tot jeugdspeler gebombardeerd en nu bij milan omdat daar vriendjes van jullie gezeten hebben en zitten???schat dat wordt ook helemaal niks!!maar effe wat anders heb je niks te zeiken op je eigen site over die lelijke spelers van je schwalbekoningin suaresssssss etccc
hoho.. wel realistich blijven en jezelf in toom houden.
huntelaar is gewoon een goede spits die we graag bij feyenoord hadden willen hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:15 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

hoho.. wel realistich blijven en jezelf in toom houden.
huntelaar is gewoon een goede spits die we graag bij feyenoord hadden willen hebben.
Huntelaar is een goede voetballer maar met zo`n grafkop kom je nooit bij Feyenoord..
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:15 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

hoho.. wel realistich blijven en jezelf in toom houden.
huntelaar is gewoon een goede spits die we graag bij feyenoord hadden willen hebben.
ik vind het helemaal niks!!das gebleken anders had je wel wat laten zien bij real en was je daar niet weggestuurd hea?blij dat tie nooit gekomen is!onderontwikkeld kneusje haha
cisse is beter en zelfs makaay als die doet wat tie moet doen!
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Huntelaar is een goede voetballer maar met zo`n grafkop kom je nooit bij Feyenoord..
huh?ze hebben toch allemaal grafkoppen bij ajax???toch remco??jullie trekken ze allemaal van het weiland af!!moet jij toch weten haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
R()b
 R()b - zondag 09 augustus 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Afzeiken van Makaay is wel simpel vandaag enigzins.
Want je kan dat net zo goed de flanken afzeiken dan ben je er ook.
Cissé op links niet gezien , die liep steeds op het middenveld te sjokken.
En de Guzman hoort op de Nr 10 of op het middenveld , maar die stond op rechtsbuiten maar liep ergens op het middenveld.
Pas met die wissel Biseswar/Slory , werden de flanken gebruikt.
Dan had je Makaay eigenlijk moeten laten staan.
Maar goed niets meer aan te doen we hebben 1 punt , op naar Heracles.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zondag 09 augustus 2009 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:16 schreef Ron31 het volgende:

[..]

ik vind het helemaal niks!!das gebleken anders had je wel wat laten zien bij real en was je daar niet weggestuurd hea?blij dat tie nooit gekomen is!onderontwikkeld kneusje haha
cisse is beter en zelfs makaay als die doet wat tie moet doen!
je bent niet realistich of je hebt totaal geen kijk op voetbal.
hij speelt niet voor niks voor real madrid en nu voor ac milaan..
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:21 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

je bent niet realistich of je hebt totaal geen kijk op voetbal.
hij speelt niet voor niks voor real madrid en nu voor ac milaan..
bij real kwamen ze erachter dat tie niks was en daar komen ze straks ook bij milan achter en dan kan die daar ook weer weg! !de tijd zal het weer uitwijzen!niet tevoorbarig zijn we zullen zien....
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:24   quote  deeplink  
Als Makaay blijft zoals hij is dan wordt het bankzitten voor hem. En het is prachtig wat je zegt en het is ook logisch enkel vergeet je het feit dat hij ook een dagje ouder wordt en je dit dan ook terugziet in zijn spel. Geen kopduel wint hij meer en het spel gaat hem allemaal wat te snel. Hij neemt een bal aan en is dan pas bezig met kijken en daardoor vaak te laat. Een bal vasthouden en voor zijn man komen gebeurd zelden. Een plotselinge actie heeft hij niet meer...
Ik kan niet oordelen over zijn huidige finishing, want in die positie heb ik em al een tijdje niet gezien.
Makaay was een grote spits waar ik veel respect en waardering voor heb en zal houden. Toch moet je soms ook eerlijk zijn en van een Feyenoord spits waardig wat meer verwachten dan wat Makaay momenteel brengt, ookal scoort hij zo 15 keer. Een spits maakt deel uit van het team en daar hoort weer dreiging van uit te gaan.
Verder zal ik Makaay, Makaay laten zijn en juichen wanneer zijn spel Feyenoord ten goede komt. Al met al hou ik van deze club en smacht ik naar prestaties...
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:24 schreef G-child het volgende:
Als Makaay blijft zoals hij is dan wordt het bankzitten voor hem. En het is prachtig wat je zegt en het is ook logisch enkel vergeet je het feit dat hij ook een dagje ouder wordt en je dit dan ook terugziet in zijn spel. Geen kopduel wint hij meer en het spel gaat hem allemaal wat te snel. Hij neemt een bal aan en is dan pas bezig met kijken en daardoor vaak te laat. Een bal vasthouden en voor zijn man komen gebeurd zelden. Een plotselinge actie heeft hij niet meer...
Ik kan niet oordelen over zijn huidige finishing, want in die positie heb ik em al een tijdje niet gezien.
Makaay was een grote spits waar ik veel respect en waardering voor heb en zal houden. Toch moet je soms ook eerlijk zijn en van een Feyenoord spits waardig wat meer verwachten dan wat Makaay momenteel brengt, ookal scoort hij zo 15 keer. Een spits maakt deel uit van het team en daar hoort weer dreiging van uit te gaan.
Verder zal ik Makaay, Makaay laten zijn en juichen wanneer zijn spel Feyenoord ten goede komt. Al met al hou ik van deze club en smacht ik naar prestaties...
helemaal mee eens!
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 09 augustus 2009 - 20:32   quote  deeplink  
Probleem ligt meer op het middenveld, daar is te weinig steun .....met Bruins ging dat beter dan met Tomasson.... Ik denk dat de keuze gemaakt moet worden Makaay of Tomasson in de spits.....Alle twee kunnen niet spelen vind ik in een 4-3-3 systeem. Kan wel in een 4-4-2 maar dan moet Cisse op de bank ....en dat zie ik niet gebeuren...
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:06 schreef remco k het volgende:

[..]

8 goals in 10 basis optredens dat is bij feijnoord nog nooit iemand gelukt.
Bij Feyenoord deed Makaay het andersom.. 10 uit 8
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
nee zie ik niet gebeuren en idd het probleem ligt ook deels op het middenveld. Te statisch allemaal El Ahmadi- Tomasson - Makaay. Lekker bruins laten spelen, en hopen op vrolijk en speels voetbal en niet het verplichte balletje terug op de keeper. Dit is namelijk iets wat wij als club het allermeeste doen in de competitie. De aanval begint bij de verdediging?? dus --> kant op scoren en tweede helft <-- kant op!!! Van Dijk is namelijke onze keeper! Sorry draaf beetje door...
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Dennie, kom op man... wees eens beetje realistisch. Vind jij het fijn om Makaay te zien spelen afgelopen seizoen en nu weer?
10 uit 8 of 8 uit 10? Boeiend, behaalde resultaten in het verleden bieden geen garantie voor de toekomst...
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
Het hangt er ook van af op wat voor moment dat gebeurt toch.. die 10 uit 8 is uit het einde van het vorige seizoen, 2/3 maanden geleden.. daarvoor scoorde hij nooit omdat het team ook niet draaide toen het begon te lopen begon Makaay ook weer te scoren, tuurlijk is het nu een ouwe lul maar zoals ik al zei voetbal verleer je niet toch en met zijn manier van spelen denk ik dat Makaay nog goed van waarde kan zijn voor Feyenoord indien hij op de goede manier word gebruikt..
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
alles wat ik zeg.. zo onrealistisch is dat niet tog..
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Niet dat ze geweldig speelden hoor eind vorig seizoen maar iig beter dan die periode daarvoor onder Verbeek..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat Makaay Makaay zijn..









0.0061900