BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat Makaay Makaay zijn..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Onrealistisch niet... kan allemaal makkelijk. En Makaay kan cker nog voetballen. Maar de vraag die je jezelf moet stellen, vind ik Makaay goed genoeg voor Feyenoord één? En dit met de gedachten hopelijk aan de tijd dat we overal angst zaaide als we langskwamen. Nu speelt VVV nog vol op de aanval tegen ons.
We hebben geen dreiging meer!! En een spits is daarin heel belangrijk!
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Ik schuif het feit dat tegenstanders niet meer bang voor ons zijn egt niet op de diepe spits hoor... als jij controle wil hebben over jou tegenstander is het enige wat je van je spits kan verlangen om druk te zetten op de verdediging, en dan ook nog alleen de laatste 2 centrale verdedigers terwijl je in je eentje loopt.. ik weet niet wat je dan zou willen uithalen, het is onzin om het feit dat tegenstanders vol op de aanval spelen af te schuiven op een spits ik denk juist dat de spits de minst belangrijke positie is daarvoor, de verdediging moet stabiel zijn en niks laten vallen, het middenveld moet voor de balans zorgen, de buitenspelers moeten zorgen dat de backs niet doorkomen en de spits moet gewoon doodsimpel de ballen in het net rammen..
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:43 schreef dennie het volgende:
alles wat ik zeg.. zo onrealistisch is dat niet tog..
nee maja iedereen heeft zijn eigen visie.........tjah en op den duur houdt het een keertje op voor sommigen...wie je ook bent....
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 21:09   quote  deeplink  
hebben jullie het hier nou over de grafmongool van een huntelaar? krunk ff lekker op, dan zie ik liever bosschaart terug in de spits
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 09 augustus 2009 - 21:13   quote  deeplink  
hahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 09 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
whahahahaha..........
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 21:17   quote  deeplink  
nee hotjumper... huntelaar heeft hier weinig mee te maken :-)
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:09 schreef hotjumper het volgende:
hebben jullie het hier nou over de grafmongool van een huntelaar? krunk ff lekker op, dan zie ik liever bosschaart terug in de spits
whehehehehe ja weet niet wie erover begon over die stuntelaar maarja ik ben het wel helemaal met jouw eens!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:13 schreef R()b het volgende:
Als Makaay nou gewoon eens in de spits blijft hangen.
En dat ie een keer bedient word met voozetten van de zijkanten, het schijnt dat de meeste spelers aan de zijkanten geen strakke voorzet kunnen geven.
Bij Cissè duurt het ff voordat ie de bal stil heeft leggen en dan is ie al weer ver uit het strafschopgebied gedrukt met 2 man om hem heen.
Bij Biseswar hoef je helemaal niet op een voorzet te rekenen, die komt er gewoon niet, gaat liever van afstand schieten.
Bij Slory zou het kunnen, die wordt alleen niet samen met Makaay opgesteld.
Bij Vinken zou het ook kunnen alleen nog niet fit genoeg.
Dan heb je nog de spelers die rechtsbuiten gezet worden en dan gewoon hun eigen zin doen en lekker in de as gaan voetballen (Guzman)overigens hoef je daar ook geen voorzet van te verwachten
Daar zou men op kunnen gaan trainen natuurlijk.
Over de hoekschoppen maar te zwijgen, wanneer hebben we voor het laatst een fatsoenlijke hoekschop gezien, die te minste aankwam bij een Feyenoorder.

Makaay heeft wel geteld een goede assist gekregen en prompt was ie gevaarlijk
Nee, ik vind het te makkelijk gedacht van Been om Makaay zo te behandelen.
Kijk dat ie De Guzman wisselt ok, daar kwam werkelijk niets uit, hield zich helemaal niet aan zijn taak
dennie
 dennie - zondag 09 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
jij snapt em
KKL
 KKL - maandag 10 augustus 2009 - 10:11   quote  deeplink  
Het voetbal wat Mario voor ogen heeft, daarin heeft Makaay een zeer belangerijke rol in.
Maar helaas, Makaay kan dat niet!

Gisteren was het heel erg OPVALLEND dat Feyenoord beter begon te voetballen toen Makaay gewisseld werd!
WAAROM?

Omdat Makaay GEEN aanspeelspunt is!
Hij kan geen bal bij zich houden zodat het middenveld nooit kan aansluiten.
En daardoor wordt het veldbezetting te groot gehouden en vallen er enorme gaten tussen middenveld en verdediging.

Cissé kan dat veel beter waardoor er ook veel meer rust maar ook dreiging in het spel van Feyenoord komt.

Makaay is perfect voor een 2 spitsen systeem en totaal NIET geschikt voor een 3 spitsen systeem.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door KKL --
erwin
 erwin - maandag 10 augustus 2009 - 10:40   quote  deeplink  
wat een gezeur over makaay,het is niet alleen hij die zo slecht voetbald,het hele team is een drama op vlaar en bahia na,als je ziet hoe er opgebouwd wordt het is gewoon triest,het is allemaal zoooooo traag en de bal maar weer breed en weer terug,het is gewoon slecht en het ligt zeker niet aan makaay alleen,hij krijgt geen fatsoenlijke ballen,cisse zie je toch ook nog niet
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 10 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 10:11 schreef KKL het volgende:
Het voetbal wat Mario voor ogen heeft, daarin heeft Makaay een zeer belangerijke rol in.
Maar helaas, Makaay kan dat niet!

Gisteren was het heel erg OPVALLEND dat Feyenoord beter begon te voetballen toen Makaay gewisseld werd!
WAAROM?

Omdat Makaay GEEN aanspeelspunt is!
Hij kan geen bal bij zich houden zodat het middenveld nooit kan aansluiten.
En daardoor wordt het veldbezetting te groot gehouden en vallen er enorme gaten tussen middenveld en verdediging.

Cissé kan dat veel beter waardoor er ook veel meer rust maar ook dreiging in het spel van Feyenoord komt.

Makaay is perfect voor een 2 spitsen systeem en totaal NIET geschikt voor een 3 spitsen systeem.
daar heb je echt helemaal gelijk in!!!!!!!
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 10 augustus 2009 - 13:22   quote  deeplink  
Misschien moet Makaay zonder opdracht het veld in. Als Roy vindt dat hij moet mee verdedigen dan doet hij dat. Hij haalt zijn direkte tegenstander dan ook weg uit de defensie en maakt gaten voor anderen. Ook komt hij met deze taak niet toe aan assists want zijn medespelers bereiken hem onvoldoende. Het lijkt me dat elke tegenstander zich nu verheugt te spelen tegen Makaay want heel Nederland weet hoe hij moet spelen. Ik kan dit van Been geen hoogstandje vinden.
de flh
 de flh - maandag 10 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 12:31 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

daar heb je echt helemaal gelijk in!!!!!!!
hij heeft daar niet helemaal gelijk in.

Makaay is geen aanspeelpunt, maar kan wel in 3-spitsensysteem spelen.

volgens mij kwam hij dan bij Deportivo van rechts.

bij Bayern had hij met ribery en schweinstijger twee uitstekende aangevers. Bayern speelde niet 4-3-3, maar had wel altijd de vleugels bezet, dus heel veel verschil maakt dat niet uit.

Tegen Heracles speelde Makaay niet heel goed, maar ik heb hem wel regelmatig vrij zien staan. Van de keren dat hij eindelijk vrij stond, kreeg hij erg weinig de bal.

Als supporter moet je niet alleen kijken naar personen, het gaat om het team.

Makaay speelt niet goed, maar de aanvoer naar Makaay loopt ook niet fantastisch.
Els
 Els - maandag 10 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Vitesse, bedoel je
KKL
 KKL - maandag 10 augustus 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 13:23 schreef de flh het volgende:

[..]

hij heeft daar niet helemaal gelijk in.

Makaay is geen aanspeelpunt, maar kan wel in 3-spitsensysteem spelen.

volgens mij kwam hij dan bij Deportivo van rechts.

bij Bayern had hij met ribery en schweinstijger twee uitstekende aangevers. Bayern speelde niet 4-3-3, maar had wel altijd de vleugels bezet, dus heel veel verschil maakt dat niet uit.

Tegen Heracles speelde Makaay niet heel goed, maar ik heb hem wel regelmatig vrij zien staan. Van de keren dat hij eindelijk vrij stond, kreeg hij erg weinig de bal.

Als supporter moet je niet alleen kijken naar personen, het gaat om het team.

Makaay speelt niet goed, maar de aanvoer naar Makaay loopt ook niet fantastisch.
Jij snapt er echt helemaal niks van!!!!!!

Makaay is geen aanspeelpunt....dat zeg ik toch al!!??
En als Makaay vanaf rechts speelt dan blijft hij ook geen aanspeelpunt!?
Want hij het gewoon niet!

Enne bij Bayern speelde hij gewoon voorin samen met Pizarro en Ribery kwam pas veel later en die was gewoon linkshalf!

En Makaay was zeker weten onzichtbaar tegen HERALCLES hahahahaha

En inderdaad gaat het om het team en Makaay maakt het met zijn type voetbal het elftal niet beter van.
We praten puur over zijn kwaliteiten en wat een elftal nodig heeft en wat hij eraan toevoegt.
de flh
 de flh - maandag 10 augustus 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 13:31 schreef KKL het volgende:

[..]

Jij snapt er echt helemaal niks van!!!!!!

Makaay is geen aanspeelpunt....dat zeg ik toch al!!??
En als Makaay vanaf rechts speelt dan blijft hij ook geen aanspeelpunt!?
Want hij het gewoon niet!

Enne bij Bayern speelde hij gewoon voorin samen met Pizarro en Ribery kwam pas veel later en die was gewoon linkshalf!

En Makaay was zeker weten onzichtbaar tegen HERALCLES hahahahaha

En inderdaad gaat het om het team en Makaay maakt het met zijn type voetbal het elftal niet beter van.
We praten puur over zijn kwaliteiten en wat een elftal nodig heeft en wat hij eraan toevoegt.
Als je zegt dat iemand het helemaal niet begrijpt, dan geef je aan dat je het zelf allemaal veel beter weet.

Dat vind ik arrogant.

En wat doe je dan op een forum, waar juist iedereen z'n mening geeft?
de flh
 de flh - maandag 10 augustus 2009 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 13:23 schreef de flh het volgende:

[..]

Makaay is geen aanspeelpunt, maar kan wel in 3-spitsensysteem spelen.

volgens mij kwam hij dan bij Deportivo van rechts.

bij Bayern had hij met ribery en schweinstijger twee uitstekende aangevers. Bayern speelde niet 4-3-3, maar had wel altijd de vleugels bezet, dus heel veel verschil maakt dat niet uit.

Ik heb geen zin om te lang te gaan zoeken naar de opstelling van Deportivo, dus maar even een citaatje van roy makaay zelf:

"Alleen bij Bayern speelde ik in een systeem met twee aanvallers. Daarvoor, in Spanje bij Tenerife en Deportivo La Coruña speelden we op dezelfde manier als nu met Feyenoord. Ook in die manier van voetballen kan ik uit de voeten", aldus Makaay

Ribery is de (aanvallende) sterspeler van Bayern Munchen. Die stond niet zomaar even linkshalf.

Ribery speelde aanvallend op de linkervleugel of achter de spitsen.

In ieder geval waren de vleugels gewoon bezet bij Bayern.

Het maakt niet zo veel uit of je 4-3-3, 4-4-2, 4-2-2-2 of 4-5-1 speelt.

het gaat om de bezetting van je vleugels ten opzichte van je centrum bij zowel balbezit als balverlies
dennie
 dennie - maandag 10 augustus 2009 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 10:11 schreef KKL het volgende:
Het voetbal wat Mario voor ogen heeft, daarin heeft Makaay een zeer belangerijke rol in.
Maar helaas, Makaay kan dat niet!

Gisteren was het heel erg OPVALLEND dat Feyenoord beter begon te voetballen toen Makaay gewisseld werd!
WAAROM?

Omdat Makaay GEEN aanspeelspunt is!
Hij kan geen bal bij zich houden zodat het middenveld nooit kan aansluiten.
En daardoor wordt het veldbezetting te groot gehouden en vallen er enorme gaten tussen middenveld en verdediging.

Cissé kan dat veel beter waardoor er ook veel meer rust maar ook dreiging in het spel van Feyenoord komt.

Makaay is perfect voor een 2 spitsen systeem en totaal NIET geschikt voor een 3 spitsen systeem.
Het probleem aan je tekst is alleen dat je alleen maar herhaalt wat al gezegd is.. Makaay is btw al eerder succesvol geweest in een 3 spitsensysteem maar goed.
dennie
 dennie - maandag 10 augustus 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 13:22 schreef Marioscenario het volgende:
Misschien moet Makaay zonder opdracht het veld in. Als Roy vindt dat hij moet mee verdedigen dan doet hij dat. Hij haalt zijn direkte tegenstander dan ook weg uit de defensie en maakt gaten voor anderen. Ook komt hij met deze taak niet toe aan assists want zijn medespelers bereiken hem onvoldoende. Het lijkt me dat elke tegenstander zich nu verheugt te spelen tegen Makaay want heel Nederland weet hoe hij moet spelen. Ik kan dit van Been geen hoogstandje vinden.
Juist em dat is precies wat ik bedoel, een spits als Makaay doet zijn werk al 15 jaar, die moet je geen instructies meegeven dan zwak je em alleen maar af
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 10 augustus 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 13:23 schreef de flh het volgende:

[..]

hij heeft daar niet helemaal gelijk in.

Makaay is geen aanspeelpunt, maar kan wel in 3-spitsensysteem spelen.

volgens mij kwam hij dan bij Deportivo van rechts.

bij Bayern had hij met ribery en schweinstijger twee uitstekende aangevers. Bayern speelde niet 4-3-3, maar had wel altijd de vleugels bezet, dus heel veel verschil maakt dat niet uit.

Tegen Heracles speelde Makaay niet heel goed, maar ik heb hem wel regelmatig vrij zien staan. Van de keren dat hij eindelijk vrij stond, kreeg hij erg weinig de bal.

Als supporter moet je niet alleen kijken naar personen, het gaat om het team.

Makaay speelt niet goed, maar de aanvoer naar Makaay loopt ook niet fantastisch.
bij deportivo was ie nog van middelbare leeftijd.......zat er nog wat snelheid in......maar nu zit er geen snelheid meer in..........
KKL
 KKL - maandag 10 augustus 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 13:58 schreef de flh het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om te lang te gaan zoeken naar de opstelling van Deportivo, dus maar even een citaatje van roy makaay zelf:

"Alleen bij Bayern speelde ik in een systeem met twee aanvallers. Daarvoor, in Spanje bij Tenerife en Deportivo La Coruña speelden we op dezelfde manier als nu met Feyenoord. Ook in die manier van voetballen kan ik uit de voeten", aldus Makaay

Ribery is de (aanvallende) sterspeler van Bayern Munchen. Die stond niet zomaar even linkshalf.

Ribery speelde aanvallend op de linkervleugel of achter de spitsen.

In ieder geval waren de vleugels gewoon bezet bij Bayern.

Het maakt niet zo veel uit of je 4-3-3, 4-4-2, 4-2-2-2 of 4-5-1 speelt.

het gaat om de bezetting van je vleugels ten opzichte van je centrum bij zowel balbezit als balverlies
Jij snapt er helemaal niks van!

Makaay speelde bij Deportivo vanaf de rechterkant en niet in het centrum zoals bij Feyenoord waar hij als aanspeelpunt dient te functioneren.
Hij kan dat doodgewoon niet!
(EN DAAR GAAT DEZE DISCUSSIE OOK OVER!!!)

Daarom speelde hij bijv. ook nooit in de basis bij Oranje.
Omdat er veel betere spelers daarvoor handen waren.
Makaay is een typische Duitse spits die niet uit het goede hout is gesneden voor het Nederlands voetbal.
sasja50
 sasja50 - maandag 10 augustus 2009 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:11 schreef Ron31 het volgende:

[..]

nee bij feyenoord zijn er veel betere geweest en nu nog steeds dan die KNEUS!denk je nou echt dat je grappig bent nerdje....???stuntelaar is helemaal nikssssss haha bij real madrid (die toch zeker 10 keer beter is alas ajax en 9 keer beter als feyenoord)was die al helemaal niks en werd tot jeugdspeler gebombardeerd en nu bij milan omdat daar vriendjes van jullie gezeten hebben en zitten???schat dat wordt ook helemaal niks!!maar effe wat anders heb je niks te zeiken op je eigen site over die lelijke spelers van je schwalbekoningin suaresssssss etccc
je mag best laten weten dat je t niet op Ajax hebt maar je maakt jezelf belachelijk door goede spelers als niksnutten neer te zetten , Stuntelaar en Suarez zijn 2 spelers die onze voorhoede 3 klassen beter zou maken.
G-child
 G-child - maandag 10 augustus 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Mee eens...
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:16 schreef Ron31 het volgende:

[..]

ik vind het helemaal niks!!das gebleken anders had je wel wat laten zien bij real en was je daar niet weggestuurd hea?blij dat tie nooit gekomen is!onderontwikkeld kneusje haha
cisse is beter en zelfs makaay als die doet wat tie moet doen!
ja ga maar lekker dromen jongen, noem even de laatste speler bij feijenoord die er meer dan 30 inschoot.

Je hebt het over grafkoppen, de beste speler van de afgelopen 10 jaar bij jullie was kuyt heb je die kutkop wel eens gezien.

Het enige wat jij kan is proberen indruk te maken op je vriendjes door een beeje agressief te doen hier, in werkelijkheid ben je waarschijnlijk gewoon een uitkeringtrekker die zich iedere dag afrukt op een Feijenoord poster.

Leer eens een beetje objectief kijken, daar verdien je tenminste wat respect mee, al zou je niet eens weten hoe je dat moet schrijven, jullie mochten willen dat zulke spelers als suarez en huntelaar bij feijenoord zouden spelen.
remco k
 remco k - maandag 10 augustus 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:35 schreef dennie het volgende:

[..]

Bij Feyenoord deed Makaay het andersom.. 10 uit 8
ja ,alleen een beetje verschil in de competitie. en de rest van het seizoen dan,
Huntelaar stond bij ajax na 2 hattricks op rij 6 goals uit 2. dusssssssss

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door remco k --
Marsco
 Marsco - maandag 10 augustus 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

ja ga maar lekker dromen jongen, noem even de laatste speler bij feijenoord die er meer dan 30 inschoot.

Je hebt het over grafkoppen, de beste speler van de afgelopen 10 jaar bij jullie was kuyt heb je die kutkop wel eens gezien.

Het enige wat jij kan is proberen indruk te maken op je vriendjes door een beeje agressief te doen hier, in werkelijkheid ben je waarschijnlijk gewoon een uitkeringtrekker die zich iedere dag afrukt op een Feijenoord poster.

Leer eens een beetje objectief kijken, daar verdien je tenminste wat respect mee, al zou je niet eens weten hoe je dat moet schrijven, jullie mochten willen dat zulke spelers als suarez en huntelaar bij feijenoord zouden spelen.
Wij willen Suarez van zijn leven niet zijn bij Feyenoord, irritante schwalbe koning is het. Daarbij, met jullie geweldige spelers zijn jullie al 5 jaar geen kampioen geworden, tel je winst uit. En nu lekker weer buiten gaan spelen, het weer is ernaar... Neem een taxi ofzo...
Ron31
 Ron31 - maandag 10 augustus 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:01 schreef Marsco het volgende:

[..]

Wij willen Suarez van zijn leven niet zijn bij Feyenoord, irritante schwalbe koning is het. Daarbij, met jullie geweldige spelers zijn jullie al 5 jaar geen kampioen geworden, tel je winst uit. En nu lekker weer buiten gaan spelen, het weer is ernaar... Neem een taxi ofzo...
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ding dong!!!heel goed!!weer een neus uitgeluld!!!

ben het helemaal met jouw eens!!]]

FEYENOORD FOR LIFE!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

ja ga maar lekker dromen jongen, noem even de laatste speler bij feijenoord die er meer dan 30 inschoot.

Je hebt het over grafkoppen, de beste speler van de afgelopen 10 jaar bij jullie was kuyt heb je die kutkop wel eens gezien.

Het enige wat jij kan is proberen indruk te maken op je vriendjes door een beeje agressief te doen hier, in werkelijkheid ben je waarschijnlijk gewoon een uitkeringtrekker die zich iedere dag afrukt op een Feijenoord poster.

Leer eens een beetje objectief kijken, daar verdien je tenminste wat respect mee, al zou je niet eens weten hoe je dat moet schrijven, jullie mochten willen dat zulke spelers als suarez en huntelaar bij feijenoord zouden spelen.
rare kwiebus ben jij zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door hotjumper --
Ron31
 Ron31 - maandag 10 augustus 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

ja ga maar lekker dromen jongen, noem even de laatste speler bij feijenoord die er meer dan 30 inschoot.

Je hebt het over grafkoppen, de beste speler van de afgelopen 10 jaar bij jullie was kuyt heb je die kutkop wel eens gezien.

Het enige wat jij kan is proberen indruk te maken op je vriendjes door een beeje agressief te doen hier, in werkelijkheid ben je waarschijnlijk gewoon een uitkeringtrekker die zich iedere dag afrukt op een Feijenoord poster.

Leer eens een beetje objectief kijken, daar verdien je tenminste wat respect mee, al zou je niet eens weten hoe je dat moet schrijven, jullie mochten willen dat zulke spelers als suarez en huntelaar bij feijenoord zouden spelen.
stuntelaar en suaressss zijn kut net als je lelijke weilandkop!!!BOERRRRRRRRR!!!vraag maar aan real!!

wij hebben een uitstekend elftal!loopt nog niet helemaal maar komt wel!en nu opgepleurd naar je EIGEN SITE!!oh nee daar hebbben ze geen supporters!klopt helemaal daarom ben je ook hier bij de grootste mooiste club van nederland en in de wereld!!FEYENOORD~!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Ron31 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 18:31   quote  deeplink  
laat jij je nou gewoon opnaaien door een 12 jarige uit almere?
Ron31
 Ron31 - maandag 10 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:31 schreef hotjumper het volgende:
laat jij je nou gewoon opnaaien door een 12 jarige uit almere?
ohw dacht dat tie 10 was!loldacht je dat???hahaha TUURLIJK NIET IK LACH ME HIER SUF!!ik sta overal boven!hoe vaak we ook verliezen............there is only one FEYENOORD!

FEYENOORD BOVEN ALLES!op wat voor plaats we ook staan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Ron31 --
dennie
 dennie - maandag 10 augustus 2009 - 22:15   quote  deeplink  
'En het is een regelrechte aanklacht naar Mario Been dat hij Makaay verkeerd gebruikt' Pfoeh sasja ik hoor wel heel veel overeenkomsten op voetbalinternational op rtl met mijn verhaal..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 16:39   quote  deeplink  
PB
G-child
 G-child - dinsdag 11 augustus 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 22:15 schreef dennie het volgende:
'En het is een regelrechte aanklacht naar Mario Been dat hij Makaay verkeerd gebruikt' Pfoeh sasja ik hoor wel heel veel overeenkomsten op voetbalinternational op rtl met mijn verhaal..
Bewijst dat je gelijk?

Je hebt nog steeds niet nagedacht over de vraag of Makaay daadwerklijk goed genoeg is voor Feyenoord op deze leeftijd en met deze prestaties...
Mario heeft gewoon gelijk, niet presteren is of wisselen of wissel!
dennie
 dennie - woensdag 12 augustus 2009 - 23:54   quote  deeplink  
ik zeg alleen dat ik overeenkomsten hoor hoor gast.. in de voetballerij is het nou eenmaal onmogelijk je gelijk te bewijzen er zullen altijd tegenstellende meningen zijn en niks is feitelijk te bewijzen..
fr emiel
 fr emiel - donderdag 13 augustus 2009 - 01:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 19:02 schreef R.spoorenn het volgende:
en zo is dat,
makaay maakt zijn doelpunten wel.
dat zag je vorig jaar wel, hij heeft er toch 15 gemaakt in een klote seizoen.
WAARVAN GELOOF 6 PENALTY'S
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 04:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 01:42 schreef fr emiel het volgende:

[..]

WAARVAN GELOOF 6 PENALTY'S
tellen die opeens niet mee, lul niet zo dom man.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 13 augustus 2009 - 04:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 04:22 schreef hotjumper het volgende:

[..]

tellen die opeens niet mee, lul niet zo dom man.
vind eigenlijk dat ze die voor de topscoorderslijst niet moeten laten meetellen tenzij de overtreding ook wordt gemaakt op diegene die de penalty benut.
Els
 Els - donderdag 13 augustus 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 04:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

vind eigenlijk dat ze die voor de topscoorderslijst niet moeten laten meetellen tenzij de overtreding ook wordt gemaakt op diegene die de penalty benut.
Waarom? Is elke pingel een goal, dan? En intikkers, ook niet meer meetellen? Een doelpunt is een doelpunt, als er beoordelingen, de schoonheid van de goal ofzo, bijmoeten, kan de persoon die dat wil zich dan niet beter op schoonspringen storten?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 09:41   quote  deeplink  
Charisteas kwam, doordat de buitenspelers hun best deden hem zo hard mogelijk in zijn gezicht te schieten, waarna de bal in de goal caramboleerde, ook tot 9 goals. tellen die dan ook niet mee?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 09:47   quote  deeplink  
hahahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 04:40 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

vind eigenlijk dat ze die voor de topscoorderslijst niet moeten laten meetellen tenzij de overtreding ook wordt gemaakt op diegene die de penalty benut.
Je krijgt dan wel een overzicht naar de daadwerkelijke uitgespeelde doelpunten.Daarbij laten supporters zichzelf geen zand in de ogen strooien door te zeggen hij heeft er 23 gemaakt terwijl er 14 penalty`s bij zaten.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 09:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je krijgt dan wel een overzicht naar de daadwerkelijke uitgespeelde doelpunten.Daarbij laten supporters zichzelf geen zand in de ogen strooien door te zeggen hij heeft er 23 gemaakt terwijl er 14 penalty`s bij zaten.
ik vind het kul, kan je net zo goed gemiste penalty's wel gaan mee tellen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 10:32   quote  deeplink  
Nee juist ook niet ,ik vind dit wel een Andries Jonker oplossing hehehehe
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 10:34   quote  deeplink  
een goal is een goal klaar, al gebruik je de hand van god...
Thomas
 Thomas - donderdag 13 augustus 2009 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 09:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je krijgt dan wel een overzicht naar de daadwerkelijke uitgespeelde doelpunten.
Dan zou je dus ook weer moeten kijken naar wie de actie voorbereidt. Als een speler het hele middenveld oversteekt, 3 man omspeelt en dan afspeelt naar een medespeler, waarbij de medespeler alleen maar net even goed staat en die bal een klein tikje kan geven om het doelpunt te maken, dan komt het doelpunt ook op diens naam (allemaal even erg simplistisch gezegd dan).

Kortom als reactie op Boudewijn: een doelpunt is dus gewoon een doelpunt, ongeacht hoe deze gemaakt wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door Thomas --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 11:18 schreef Thomas het volgende:

[..]

Dan zou je dus ook weer moeten kijken naar wie de actie voorbereidt. Als een speler het hele middenveld oversteekt, 3 man omspeelt en dan afspeelt naar een medespeler, waarbij de medespeler alleen maar net even goed staat en die bal een klein tikje kan geven om het doelpunt te maken, dan komt het doelpunt ook op diens naam (allemaal even erg simplistisch gezegd dan).

Kortom als reactie op Boudewijn: een doelpunt is dus gewoon een doelpunt, ongeacht hoe deze gemaakt wordt.
OEPSSS ik wordt serieus genomen,en nu ??????
Maken dat ik hier gauw weg kom geloof ik ;)
Thomas
 Thomas - donderdag 13 augustus 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 11:21 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

OEPSSS ik wordt serieus genomen,en nu ??????
Maken dat ik hier gauw weg kom geloof ik ;)
Wees niet bang, ik weet je op waarde te schatten ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat Makaay Makaay zijn..









0.0126700