BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat Makaay Makaay zijn..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 11:25   quote  deeplink  
hahahaha gelukkig hier ben ik weer.....
dennie
 dennie - zondag 16 augustus 2009 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 09:41 schreef hotjumper het volgende:
Charisteas kwam, doordat de buitenspelers hun best deden hem zo hard mogelijk in zijn gezicht te schieten, waarna de bal in de goal caramboleerde, ook tot 9 goals. tellen die dan ook niet mee?
Over Charisteas gesproken.. hij zou perfect van pas komen bij dit Feyenoord we hebben geen enkele kopsterke aanvaller.. en zo slecht is die man niet hoor net als voor bijna elke spits geldt ook voor hem dat het ook afhangt van de manier waarop hij word gebruikt.. ik wil niet zeggen dat het zou gebeuren maar als 'ie in zo'n klote elftal als toen al 9x scoorde ben ik opzig best benieuwd hoe die het had gedaan in deze jaren..
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2009 - 01:04   quote  deeplink  
Charisteas, hoe kom je erbij? Zijn sommige mensen op dit forum cabaraties, of mis ik iets? Charisteas was een miskoop, een van de domste uit de geschiedenis dat Feyenoord pijn heeft gedaan. Je koopt een bankzitter uit 020 voor 2.5 miljoen? Obiku scoort ook nog steeds 9 keer als je em neerzet... kom op man
dennie
 dennie - zondag 16 augustus 2009 - 01:06   quote  deeplink  
Tjaa ik vond em op het ek wel goed toch..
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2009 - 01:09   quote  deeplink  
Hij kan ook redelijk voetballen... maar geschiedenis en zijn kwaliteit zijn afkets punten voor een transfer naar Feyenoord.
Vind het ook leuk dat hij het goed doet...
dennie
 dennie - zondag 16 augustus 2009 - 01:17   quote  deeplink  
Volgens mij begrijp je me weer verkeerd ofzo ik wil die gast niet naar Feyenoord zien komen hoor zat gewoon een beetje te filosoferen over hoe die het zou kunnen doen omdat we kopkracht missen in de voorhoede tog..
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2009 - 01:22   quote  deeplink  
Dennie: hij zou perfect van pas komen bij dit Feyenoord we hebben geen enkele kopsterke aanvaller

Dacht dat je hiermee wel bedoelde dat je em bij Feyenoord zou willen hebben, snap er misschien toch iets minder van dan jij, haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door G-child --
dennie
 dennie - zondag 16 augustus 2009 - 01:25   quote  deeplink  
Jahoor als je een kopsterke speler nodig hebt ga je Charisteas halen die hier gehaat word zo bedoelde ik dat niet nee.. zo achterlijk om dat te willen ben ik niet

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door dennie --
dennie
 dennie - zondag 16 augustus 2009 - 02:07   quote  deeplink  
Was trouwes ook wel een beetje onduidelijk verteld nu ik het zo teruglees Hehe
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 augustus 2009 - 06:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 01:04 schreef G-child het volgende:
.... Charisteas was een miskoop....
wel met winst verkocht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laat Makaay Makaay zijn..









0.0068800