BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft een Honda nodig voor de creativiteit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Hondaaá!!
Shinjinr1
 Shinjinr1 - zondag 09 augustus 2009 - 20:30   quote  deeplink  
Hij kost wel veel maar Feyenoord moet inspelen op zo'n speler.
Nu speelt hij al 2 goede wedstrijden en de grote clubs staan voor hem in de rij.

Feyenoord had toegehapt en er was heus wel een investeerder voor geweest

doe alsnog ene poging krijgen we geen spijt van
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:32   quote  deeplink  
8 miljoen? beste bedrag voor een investeerder kan ik me zo voorstellen.
In mijn ogen hebben zouden wij hem goed kunnen gebruiken, maar zoals altijd zet ik mijn geld op Bruins op 10.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zondag 09 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
zo is dat ja,
wij hebben bruins die gewoon de basis in moet, heel simpel.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:36 schreef R.spoorenn het volgende:
zo is dat ja,
wij hebben bruins die gewoon de basis in moet, heel simpel.
bruins basis???huh welke planeet kom jij???
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:40   quote  deeplink  
Een planeet waar voetbal liefhebbers wonen?
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 20:40   quote  deeplink  
dit is echt te stom voor woorden, heb je een de Guzman, een El Ahmadi, een Wijnaldum lopen en dan wil je één of ander japanse trekpop halen, krunk ff lekker op steun je eigen spelers voordat je loopt te janken om zo' n rauwe vis eter.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zondag 09 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:39 schreef Ron31 het volgende:

[..]

bruins basis???huh welke planeet kom jij???
wat heeft dat met de planeet te maken.
die gast kan gewoon heel goed voetballen en die weet precies hoe je steekpasses moet geven en iemand diep moet jagen bijvoorbeeld op makaay of cissé.
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:42   quote  deeplink  
Jij zegt het altijd iets mooier dan ik... Helemaal mee eens...
Toch heeft de jongen talent, eerlijk is eerlijk
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:40 schreef G-child het volgende:
Een planeet waar voetbal liefhebbers wonen?
whahahahahahahhaha voetballieffhebbers???ik ben feyenoordliefhebber en bruins in de basis lijkt me niet verstandig!bruins heeft al geneog kansen gehad hiervoor en vond hem zeker niet bijzonder vandaag toen die inviel!als er eentje is waar ik niet van overtuigd ben dan is dat bruins wel want die presteert ondermaats.maar misschien dat mario hem beter maakt ....zou kunnen misschien.......uhum....
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:42 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

wat heeft dat met de planeet te maken.
die gast kan gewoon heel goed voetballen en die weet precies hoe je steekpasses moet geven en iemand diep moet jagen bijvoorbeeld op makaay of cissé.
vind je niet dat hij teveel foute ballen gegeven heeft hiervoor?en dat tie niet balvast is....
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
dit is echt te stom voor woorden, heb je een de Guzman, een El Ahmadi, een Wijnaldum lopen en dan wil je één of ander japanse trekpop halen, krunk ff lekker op steun je eigen spelers voordat je loopt te janken om zo' n rauwe vis eter.
whehehehehehe dit vind ik nou een leuke zinsspeling hahaha (of je het er nou mee eens bent of niet)
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 20:52   quote  deeplink  
Bruin niet balvast? deze man maakt magie met een bal....
Dit zie je in bewegen, passing, draaien... enkel komt hij nogmaals conditie, zelfvertrouwen en ritme tekort... simpel, toch? en ohja... hijs ook soms beetje lui.. maar dat brult Mario er wel uit...
Jeli
 Jeli - zondag 09 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
dit is echt te stom voor woorden, heb je een de Guzman, een El Ahmadi, een Wijnaldum lopen en dan wil je één of ander japanse trekpop halen, krunk ff lekker op steun je eigen spelers voordat je loopt te janken om zo' n rauwe vis eter.
Als je je bericht wil editten en El Ahmadi uit het rijtje haalt (en eventueel Bruins er voor in de plaats zet) dan ben ik het met je eens.

Hoewel die Honda wel degelijk een versterking voor Feyenord zou zijn, maar die is gewoon niet haalbaar. Laat de Guzman, Bruins en Wijnaldum maar uitknokken wie de beste is.
Jeli
 Jeli - zondag 09 augustus 2009 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:52 schreef G-child het volgende:
Bruin niet balvast? deze man maakt magie met een bal....
Dit zie je in bewegen, passing, draaien... enkel komt hij nogmaals conditie, zelfvertrouwen en ritme tekort... simpel, toch? en ohja... hijs ook soms beetje lui.. maar dat brult Mario er wel uit...
Mee eens. Vorig jaar heeft hij een slecht jaar gehad, maar hij kan wel degelijk wat met een bal. Met Bruins weet je zeker dat je kansen creeert.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:52 schreef G-child het volgende:
Bruin niet balvast? deze man maakt magie met een bal....
Dit zie je in bewegen, passing, draaien... enkel komt hij nogmaals conditie, zelfvertrouwen en ritme tekort... simpel, toch? en ohja... hijs ook soms beetje lui.. maar dat brult Mario er wel uit...
nou dan mag die wel hard brullen lol maar nogmaals mij maakt het niet uit welke poppetjes het zijn want geen enkele speler is groter dan de club alleen sommige spelers moeten wel in het geheel gaan passen en bij bruins zie ik dat niet tot uiting komen!en conditie,zelfvertrouwen en ritme kom nou waar ben je dan al die tijd mee bezig geweest als je dat nu nog niet hebt??we kunnen toch niet steeds iedereen maar de hand boven het hoofd houden....?
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:53 schreef Jeli het volgende:

[..]

Als je je bericht wil editten en El Ahmadi uit het rijtje haalt (en eventueel Bruins er voor in de plaats zet) dan ben ik het met je eens.

Hoewel die Honda wel degelijk een versterking voor Feyenord zou zijn, maar die is gewoon niet haalbaar. Laat de Guzman, Bruins en Wijnaldum maar uitknokken wie de beste is.
Ben het met je eens over Bruins, geloof nog steeds dat die ons dit seizoen nog op de banken gaat krijgen. Honda grappig maar één japanner maakt nog geen Ono.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:54 schreef Jeli het volgende:

[..]

Mee eens. Vorig jaar heeft hij een slecht jaar gehad, maar hij kan wel degelijk wat met een bal. Met Bruins weet je zeker dat je kansen creeert.
(ik heb niks tegen bruins dat ten eerste)met bruins heb ik alleen maar balverlies gezien.wat voor kans zijn er door hem dan gecreerd over het hele vorig seizoen en het seizoen daarvoor??kijk jullie zien het misschien in hem maar hij loopt er nu al een tijd rond en op een gegeven moment is het exit!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2009 door Ron31 --
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:00 schreef Ron31 het volgende:

[..]

met bruins heb ik alleen maar balverlies gezien.wat voor kans zijn er door hem dan gecreerd over het hele vorig seizoen en het seizoen daarvoor??kijk jullie zien het misschien in hem maar hij loopt er nu al een tijd rond en op een gegeven moment is het exit!
onder die mongolen boer en later onder die exlakei van hem heeft Bruins nooit vrij uit mogen spelen, is bijna hetzelfde soort karaktermoord geweest als van marwijk op van Persie heeft gepleegd. Bruins is van onvoorstelbare klasse, het zou jammer zijn als jullie dat pas ontdekken als ie bij een engelse of spaanse topploeg speelt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 09 augustus 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
....... krunk ff lekker op ............
bedoel je hiermee wat ik denk dat je ermee bedoeld?????:P
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 21:15   quote  deeplink  
ja.
Ron31
 Ron31 - zondag 09 augustus 2009 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

onder die mongolen boer en later onder die exlakei van hem heeft Bruins nooit vrij uit mogen spelen, is bijna hetzelfde soort karaktermoord geweest als van marwijk op van Persie heeft gepleegd. Bruins is van onvoorstelbare klasse, het zou jammer zijn als jullie dat pas ontdekken als ie bij een engelse of spaanse topploeg speelt.
hehehe (mongolenboer en exlakei mmmm lol)ohoh het is toch geen van persie he?dat tie pas presteert bij een buitenlandse club ipv eerst bij ons.ja maar ja je moet het op het veld laten zien.is er nog wel tijd om hem een kans te geven??want er zijn zat clubs die johnathan en wijnaldum en biseswar etc willen hebben maar een bruins daar heb ik nog nooit van gehoord die een club wilde hebben.je hebt genoeg keus voor die positie met meer stabielere personen vind ik.hij zal het misschien met invalbeurten moeten doen en daarnaast misschien bij blessures...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 09 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:15 schreef hotjumper het volgende:
ja.
dan heb je helemaal gelijk!!!!!!!!!
G-child
 G-child - zondag 09 augustus 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Hotjumper... begin zelfs beetje fan van je te worden, die mongolenboer maakt et
Kel-C
 Kel-C - zondag 09 augustus 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft niemand te halen, ze hebben op papier een prima selectie.
Mario moet ze gewoon, met de regelmaat van de klok, een grote muil geven.
Zoals ze de eerste helft tegen vitesse speelden is werkelijk schandalig...
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:30 schreef Kel-C het volgende:
Feyenoord hoeft niemand te halen, ze hebben op papier een prima selectie.
Mario moet ze gewoon, met de regelmaat van de klok, een grote muil geven.
Zoals ze de eerste helft tegen vitesse speelden is werkelijk schandalig...
Wat wel nodig is is een boomlange stormram, voor als het ff niet loopt.
Wat je dan wel nodig hebt zijn spelers die een bal op z'n knar kunnen leggen.
De tweede helft was ook schandalig
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Oh om ff on topic te blijven, Honda zou hier ook geen fatsoenlijke bal aangespeeld krijgen.
En dan heb je ook niets aan hem.
Kel-C
 Kel-C - zondag 09 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
Lange stormram? Zou kunnen. Heb alleen altijd het gevoel dat lange spitsen ook vrij statisch zijn en een statische spits hebben we al. En ja, 2e helft was ook droevig, maar in het laatste deel had ik het idee dat ze (eindelijk!) wakker werden.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:22 schreef G-child het volgende:
Hotjumper... begin zelfs beetje fan van je te worden, die mongolenboer maakt et
is toch zo, dit seizoen hoeven ze maar 4 wedstrijden te winnen 2x neuzen en 2x die krunk-sudeten duitsers van heracles
Dick
 Dick - zondag 09 augustus 2009 - 21:58   quote  deeplink  
Dat komt omdat er een paar bij lopen met weinig interesse om te voetballen
Die zich moeten laten inschrijven bij humanitas.
Dick
 Dick - zondag 09 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Wat denk je van lange Jan uit de Efteling
Goede Lange Spits Kan ze kop alle kanten op draaien.
hotjumper
 hotjumper - zondag 09 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:58 schreef Dick het volgende:
Dat komt omdat er een paar bij lopen met weinig interesse om te voetballen
Die zich moeten laten inschrijven bij humanitas.
nee die moeten ze heel hard in hun zak schoppen
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - zondag 09 augustus 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 22:05 schreef Dick het volgende:
Wat denk je van lange Jan uit de Efteling
Goede Lange Spits Kan ze kop alle kanten op draaien.
Weet jij iets beters DICK?
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 09 augustus 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft Honda niet te halen Feyenoord heeft genoeg kwaliteit ,Feyenoord heeft daarvoor de Guzman die het vandaag niet liet zien dat hij creatief is maar het wel kan, Feyenoord heeft Wijnaldum die er vandaag niet bij was maar ook een trucendoos heeft ,Feyenoord heeft Cissé die ook wel creatief is, feyenoord heeft fer dat een kunstje kan laten zien Feyenoord, heeft Bisesware met een mooie schaar in zich heeft.

Dus wat nou creativiteit nodig we hebben er zat rondlopen de enige positie's die moeten worden versterkt is de spits en eventueel een keeper maar dat hoeft volgend seizoen pas als van dijk weg is.
dus Feyenoord houd het lekker op zak het geld.
fr9
 fr9 - zondag 09 augustus 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Als je zegt dat Bruins niet goed genoeg is heb je er echt geen verstand van die jongen moet gewoon de kans krijgen en verder Wijnaldum aan de flanken en De Guzman als stand-in voor Bruins
Trouwens de jongens die op de bank zaten vandaag kun je ook beter verkopen dat zijn de grootverdieners bij Feyenoord zoals: Hofland, Landzaat en volgende week als Gio weer fit is komt De Cler er ook bij dat is al ruim 4 miljoen per jaar dat wordt gebruikt voor deze WISSEL-spelers niet normaal
romietje
 romietje - zondag 09 augustus 2009 - 23:08   quote  deeplink  
Ik ben zelf feyenoord en VVV supporter en zie hem ( aangezien ik uit de regio kom) wekelijks spelen. Hij is echt de beste en zou het geweldig vinden als hij naar Feyenoord ging. Veel beter als een Landzaat, bruins, van Bronckhorst, Elhamadi en al die andere.
Veel meer rendement, scoort en laat andere scoren. Ik zal je zeggen dat hij nog beter is als Ono. Zeker op het fysieke vlak. Dit heeft Feyenoord nodig en we staan weer aan de top.
Komop financieerders en investeer 1 keer goed!!
romietje
 romietje - zondag 09 augustus 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Oja, hij speelde Feyenoord middenveld zoek tijdens oefenwedstrijd en eveneens Affelay van PSV laatst. Koop hem Mario ik weet dat hij duur is maar we worden weer kampioen! Geloof me feyenoord supporters lopen met hem weg en investeer nu en rendement is er ( denk eens aan de merchandasing)
romietje
 romietje - zondag 09 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft Honda niet te halen Feyenoord heeft genoeg kwaliteit ,Feyenoord heeft daarvoor de Guzman die het vandaag niet liet zien dat hij creatief is maar het wel kan, Feyenoord heeft Wijnaldum die er vandaag niet bij was maar ook een trucendoos heeft ,Feyenoord heeft Cissé die ook wel creatief is, feyenoord heeft fer dat een kunstje kan laten zien Feyenoord, heeft Bisesware met een mooie schaar in zich heeft.
Kijk bovenstaande bedoel ik nou, we hebben dit we hebben dat ect.ect.
Jongens het komt er weer niet uit dit jaar als we zo door gaan!! Zie wedstrijd tegen vvv, nec en nu weer Vitesse. Zijn jullie nu echt zo blind feyenoorders!
martin
 martin - zondag 09 augustus 2009 - 23:30   quote  deeplink  
te duur wat denk je van roger die poolse braziliaan
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 10 augustus 2009 - 00:05   quote  deeplink  
Been kan nu wel roepen dat Makaay moet scoren maar met El Ahmadi gaan alle ballen vooralsnog breed, terug of naar de tegenstander. El Ahmadi zou ook eens moeten trainen op schieten en sneller de bal afspelen.

Honda is een goede speler voor Feyenoord, voor iedere club in principe. Het is net zo iemand als Suarez, goede voetballer die zich voortdurend inzet en daarmee dingen creeert. Dat karakter ontbreekt helaas bij Bruins en El Ahmadi. Fer is bij Feyenoord de motor, Vlaar was ook goed en Bahia en Fernandez nuttig. De Cler liep in de 1e helft zo uit positie dat het nu zelfs v/d Brom bij Eredivisie-live opviel. Het is een wonder dat er geen tegendoelpunten vielen. De spitsen kregen nauwelijks bruikbare ballen. Met de snelheid van Cisse, Tomasson en ook Makaay moeten die ballen gewoon vaker diep.

Tja Honda toen VVV in 2008 degradeerde had je hem moeten halen of ruilen voor die Koreaan, Hofland, de Cler en een jeugdspeler

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door sportdwaas --
don44
 don44 - maandag 10 augustus 2009 - 00:21   quote  deeplink  
8 miljoen is een koopie.
Hoe heette was dat niet Ono.
Hebben we daar ook niet veel plezier aan beleeft.
Die heeft ook zijn gelg gubbel en dwars waargemaakt.
DUS INVERSTEERDERS TREK NOG EEN KEER OPEN DIE KNIPEN LAAT ONS GENIETEN.
fORZA FEYENOORD
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 00:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 00:05 schreef sportdwaas het volgende:
Been kan nu wel roepen dat Makaay moet scoren maar met El Ahmadi gaan alle ballen vooralsnog breed, terug of naar de tegenstander. El Ahmadi zou ook eens moeten trainen op schieten en sneller de bal afspelen.
Ja en weet je waarom El Ahamdi dat doet??
Alle ballen terug en breed????
Omdat hij gewoon geen opties op dat veld heeft.
Hij kan alleen nog maar breed of terug , en ja op een gegeven moment weet je van gekkigheid niet meer waar je die bal kwijt kunt.
Hij had al die ballen net zo goed het stadion uit kunnen rammen , want vleugels hadden we niet letterlijk EN figuurlijk.

Een rechtsbuiten hadden we 70 minuten lang niet , en een linksbuiten zo heel af en toe.
Cissé en de Guzman waren wormen aan het zoeken op het middenveld , waar ze helemaal niet moeten komen.
Want dat veld wordt telkens smaller en dan loop je in die bekende trechter.
En hierdoor krijgt Makaay geen goede bal meer , of het zijn allemaal ziekhuisballen.
Dan nog De Cler en Fernandez die als een stel struisvogels over die flank rennen , maar na 70 minuten geen adem meer overhebben om nog fatsoenlijk te kunnen verdedigen.

Dan wordt Makaay en de Guzman gewisseld , en krijgen we potdomme ineens wel vleugelaanvallers!??!??!!!
Maar dan mis je juist een echte spits .... Makaay.
Begrijp me niet verkeerd ik kan best leven met 1 punt dat is het niet.

Maar het hele probleem wordt niet opgelost met een aankoop zoals Honda.
Ik vindt Honda wel een hele goede speler en hij laat het nog steeds zien.
Maar dan moeten eerst de Guzman en Landzaat worden verkocht.
Dan heb je ruimte voor eventueel salaris , en misschien een paar extra centen voor Honda.

Edit: Ik lees net dat Liverpool op de tribune zat voor Honda , so forget it.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door R()b --
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 10 augustus 2009 - 01:54   quote  deeplink  
Nou ja Been zal wel iets bedenken om de nu (aanvallende) problemen op te lossen.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 10 augustus 2009 - 08:26   quote  deeplink  
die frons van Been tijdens de persconferentie was erg diep..... ik hoop dat hij die er nog uit kan bijtelen. Het voorspelt in ieder geval weinig goeds.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 08:35   quote  deeplink  
geduld mensen,twee wedstrijden gespeeld en 4 punten,nog geen goal tegen,laten we ervan uit gaan dat wanneer je niets tegen krijgt je van zelf gaat scoren.
die honda niet halen,we hebben zelf genoeg van dat soort voetballers.
zie ook eens de dingen die wel goed gaan,kijk naar vlaar en bahia,grote klasse.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
inderdaad positief dat je in 2 wedstrijden geen goal tegen hebt dat was vorig seizoen ook wel anders.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
dit is echt te stom voor woorden, heb je een de Guzman, een El Ahmadi, een Wijnaldum lopen en dan wil je één of ander japanse trekpop halen, krunk ff lekker op steun je eigen spelers voordat je loopt te janken om zo' n rauwe vis eter.
Je heb gelijk gehad Jumper ,Honda is niet goed genoeg voor ons.Hij gaat naar 1 van de 2 clubs die onder ons staan.Subtoppers Ajax of PSV hehehehe
Ron31
 Ron31 - zondag 16 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb gelijk gehad Jumper ,Honda is niet goed genoeg voor ons.Hij gaat naar 1 van de 2 clubs die onder ons staan.Subtoppers Ajax of PSV hehehehe
hahaha lol
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 16 augustus 2009 - 21:26   quote  deeplink  
hahahahaha...............
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 16 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je heb gelijk gehad Jumper ,Honda is niet goed genoeg voor ons.Hij gaat naar 1 van de 2 clubs die onder ons staan.Subtoppers Ajax of PSV hehehehe
lol................................
jo3h
 jo3h - zondag 16 augustus 2009 - 21:51   quote  deeplink  
waarom halen ze smolarek niet terug dan heb je wat chter de hand als er een spits weg valt tegen heracles was het aanvallend helemaal niks smolly kost niets alleen salaris

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft een Honda nodig voor de creativiteit









0.0102229