BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft een Honda nodig voor de creativiteit

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ron31
 Ron31 - zondag 16 augustus 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:51 schreef jo3h het volgende:
waarom halen ze smolarek niet terug dan heb je wat chter de hand als er een spits weg valt tegen heracles was het aanvallend helemaal niks smolly kost niets alleen salaris
daar zit wat in!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 augustus 2009 - 21:56   quote  deeplink  
heel VVV speelt voor honda, zeg niet dat ie slecht is maar vraag me af of ie 10 miljoen waard is die Feyenoord wel beter kan gebruiken.
sevillana
 sevillana - zondag 16 augustus 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:54 schreef Ron31 het volgende:

[..]

daar zit wat in!!
misschien gaat 't nog wel gebeuren, maar dan zal toch Guzzi eerst verkocht moeten worden
tz90
 tz90 - zondag 16 augustus 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Absoluut een aanwinst, heeft feyenoord niet nog wat spelers waar ze vanaf moeten. Dikke ruil Honda voor 2 spelers van ons. tiendalli, leerdam of vincken. 2 ruilen en 1 verhuren.
willian
 willian - vrijdag 21 augustus 2009 - 00:51   quote  deeplink  
als we honda willen hebben moeten we bruins, de guzman en landzaat verkopen alleen dan moeten we nog hopen op genoeg geld, met een investeerder is wel makkelijk hoor alleen dan sta je weer dieper in de schuld in principe en dan moeten we alleen nog hopen of hij het niveau aan kan.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 20:36 schreef R.spoorenn het volgende:
zo is dat ja,
wij hebben bruins die gewoon de basis in moet, heel simpel.
ja als je iedereen uit de kuip wil jagen wel, dan moet Bruins erin..............
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 21 augustus 2009 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 augustus 2009 - 21:06 schreef hotjumper het volgende:

[..]

onder die mongolen boer en later onder die exlakei van hem heeft Bruins nooit vrij uit mogen spelen, is bijna hetzelfde soort karaktermoord geweest als van marwijk op van Persie heeft gepleegd. Bruins is van onvoorstelbare klasse, het zou jammer zijn als jullie dat pas ontdekken als ie bij een engelse of spaanse topploeg speelt.
hahahahahahahahahahahaha , Bruins bij een engelse of spaanse topclub...... eerder een
belgische middenmoter!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 07:20 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahahaha , Bruins bij een engelse of spaanse topclub...... eerder een
belgische middenmoter!!!
moet je per se op elk bruins comment reageren?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:21   quote  deeplink  
Bruins zal wel niet op zij avances zijn ingegaan.
mdr8
 mdr8 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
jongens Honda heeft gezegd naar PSV of Ajax te willen gaan... geef het nou maar op, en zelfs als de Guzman verkocht wordt gaat dat direct naar de portemonnee van de Cler, Landzaat, Hofland, Makaay en Gio!
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Hij zal Bruins ook wel dagelijks recht in zijn gezicht vertellen dat hij hem niets vindt, je gaat tenslotte niet op een forum je gal spuwen op iemand
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:51 schreef jo3h het volgende:
waarom halen ze smolarek niet terug dan heb je wat chter de hand als er een spits weg valt tegen heracles was het aanvallend helemaal niks smolly kost niets alleen salaris
Ik snap niet wat Wlody nu nog zou kunnen doen..
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:31   quote  deeplink  
Ben bang dat hij niet meer zo snel is
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:32   quote  deeplink  
hij zit toch in het europees parlement?
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:32   quote  deeplink  
Als jij het zegt, ben je niet in de war met lech walensa?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:32 schreef Rovert het volgende:
Als jij het zegt, ben je niet in de war met lech walensa?
quote:

Poolse oud-Feyenoorder Smolarek in Europarlement - Hoofdinhoud
24 april 2009, 13:53
Voetballers

BRUSSEL (ANP) - De Poolse oud-voetballer van Feyenoord en FC Utrecht, Wlodzimierz Smolarek, staat op de kandidatenlijst voor de Europese verkiezingen. Dit meldde het weekblad Sportweek vrijdag op de website.

Smolarek staat tweede op de lijst voor de Sociaal Democratische Partij in Polen (SDPL). Daarmee maakt hij grote kans op een zetel in het Europees Parlement i. Het partijbestuur wil de kandidaatstelling volgende week officieel bekendmaken.

De 51-jarige ex-international is trots op zijn eventuele benoeming, maar blijft bescheiden. ,,Ik ben voor het volk de gewone man en sta voor iedereen open, maar met parlementsleden schud ik net zo makkelijk de hand of maak ik een praatje'', aldus Smolarek. Hij zegt er zelf verbaasd over te zijn hoe groot zijn status is. ,,Maar als ik op die manier iets kan betekenen voor de jeugd en de sport, doe ik het graag.''

'Wlodi' kwam in 1988 naar Feyenoord en vertrok daarna niet meer uit Nederland. Van 1990 tot 1996 kwam hij uit voor FC Utrecht. Momenteel is Smolarek jeugdtrainer bij Feyenoord.
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Momenteel is Smolarek jeugdtrainer bij Feyenoord

Heeft hij dan wel tijd voor dat Europese gewauwel?
don44
 don44 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:52   quote  deeplink  
Hallo wij hebben Shinji gehad en nu kunnen we Honda halen. Doen betaalt zich zelf terug ik woon in de buurt van Alkmaar. En iedere week gaat een journalist met camera al twee jaar lang naar Venlo om honda te volgen en over hem te filmen en te schrijven INIDE INFORMATION
Rovert
 Rovert - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:52 schreef don44 het volgende:
en nu kunnen we Honda halen.
kunnen we dat?
don44
 don44 - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Natuurlijk. Waar een wil is is een weg.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:52 schreef don44 het volgende:
Hallo wij hebben Shinji gehad en nu kunnen we Honda halen. Doen betaalt zich zelf terug ik woon in de buurt van Alkmaar. En iedere week gaat een journalist met camera al twee jaar lang naar Venlo om honda te volgen en over hem te filmen en te schrijven INIDE INFORMATION
Ga jij dan eerst bij je buurman langs om ff 10 miljoen te lenen
don44
 don44 - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Voor 8 a 9 miljoen heb je hem en hoe ken je mijn buurman lowjumper.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord heeft een Honda nodig voor de creativiteit









0.0070788