BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keuze of Makaay of Tomasson in een 4-3-3 systeem

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 10 augustus 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Ik vind dat wij in een 4-3-3 systeem een mannetje te kort komen op het middenveld waardoor de aanval niet goed ondersteund wordt.
Ik zou ervoor kiezen de positie van Tomasson, meest aanvallende middenvelder, te veranderen door hier De Guzman of Bruins te laten spelen. Tomasson is meer aanvaller dan middenvelder en moet dan maar concurreren met Makaay voor de spits positie!
Vond dat Cissé ook geen bal raakte gisteren dus die was ook wel rijp voor een wissel, dan Makaay kunnen blijven staan en had je nu al die discussies niet gehad.
Jammer dat Bahia weer zijn foutje had......vasthouden van Kolk, gelukkig zag de scheids het niet. Had zomaar een penalty kunnen (moeten) zijn. Voor de rest speelde hij goed.
Ik kan er echt niets aan doen maar loop me giga te ergeren aan De Cler......hij loopt echt overal en als ie dan naar zijn eigen positie moet terugrennen dan stopt hij halverwege!!!! Voor de rest doet ie niet meer dan wijzen en schreeuwen.....
qwerto
 qwerto - maandag 10 augustus 2009 - 10:03   quote  deeplink  
zondag tegen heracles hoop ik dat we zoiezo weer Gio,Wijnaldum en darley kunnen gebruiken (niet dat van dijk heel slecht keepte hoor maar je ziet nu wel dat de jaartjes beginnen mee te tellen)
erwin
 erwin - maandag 10 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
tomasson eruit en of bruins,of de guzman op tien,
RSEveraars
 RSEveraars - maandag 10 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
Ik zou Tomasson laten staan. Werkt altijd hard en is belangrijk in de coaching. Ik vond ook niet dat de Guzman zijn kans in de basis gepakt heeft, en zou daarom eerder Bruins een kans geven. Tegen Heracles zou ik Feyenoord zo is willen zien:

van Dijk
Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio
El Ahmadi - Bruins - Fer
Wijnaldum - Tomasson -Cisse

Als Wijnaldum nog niet kan spelen, zou ik Biseswar er neer zetten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:03 schreef RSEveraars het volgende:
Ik zou Tomasson laten staan. Werkt altijd hard en is belangrijk in de coaching. Ik vond ook niet dat de Guzman zijn kans in de basis gepakt heeft, en zou daarom eerder Bruins een kans geven. Tegen Heracles zou ik Feyenoord zo is willen zien:

van Dijk
Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio
El Ahmadi - Bruins - Fer
Wijnaldum - Tomasson -Cisse

Als Wijnaldum nog niet kan spelen, zou ik Biseswar er neer zetten.
Ik kan mij hier aardig in vinden,alleen Tomasson of Makaay in deze 4-3-3 is mij dan opeens weer om het even..
Els
 Els - maandag 10 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
En Darley ipv van Dijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:11 schreef Els het volgende:
En Darley ipv van Dijk
Uiteraard en ervan uitgaande dat Biseswar op links speeld.Heb zelfs vrede met een Slory op de rechts buiten...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uiteraard en ervan uitgaande dat Biseswar op links speeld.Heb zelfs vrede met een Slory op de rechts buiten...
nu wordt je wel heel gemakkelijk.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 10 augustus 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 11:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nu wordt je wel heel gemakkelijk.
hahahaha er is toch geen pijl op te trekken,en na gisteren is speculeren bij mij ff zinloos.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 10 augustus 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Van mij mag voor El Ahmadi ook een ander er in. Bij en door hem vertraagt het spel hij lijdt veel balverlies en is vaak de oorzaak dat je inderdaad mankracht te kort komt.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 11:37   quote  deeplink  
wat me ook erg opviel is dat feyenoord meer met het spel van vitesse bezig was dan met die van hun.
bram
 bram - maandag 10 augustus 2009 - 11:48   quote  deeplink  
overgaan naar 4-4-2 en dan voorin wijnaldum en cisse met bruins er vlak achter
Coz
 Coz - maandag 10 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Darley
Fernandez - Vlaar - Bahia - Gio
Wijnaldum - Fer - Biseswar
Bruins
Tomasson - Cisse

Beste mogelijke opstelling :) in mijn beleving

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5179
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Keuze of Makaay of Tomasson in een 4-3-3 systeem









0.0059499