|
|
remco k
|
|
|
Ik vraag mij af wat daar aan de hand is, vorige week en deze week geen woord gerept over ajax, bahalve dan dat volgende week psv ajax is.
Zou dit express zijn, een statement ofzo, ik bedoel Ajax is over 2 wedstrijden samen met Utrecht de enige ploeg zonder puntverlies en ajax is de meest scorende ploeg. Ze riepen zelfs "NOU JONGENS UTRECHT BOVENAAN HE?? HAHAA"
Ik bedoel ik kijk studio voetbal niet alleen om wat over Ajax te horen maar het viel wel op dat er nog niet met een woord over ajax werd gesproken.
Tevens opvallend dat iedereen die er zat wel heel erg twente psv minded zijn. Mulder Eikelkamp Waterreus. |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
hahaha Dat viel mij ook op Ik denk dat dat vaak tegen V Gelder is gezegd ook door Borst denk ik Want V Gelder zei op het laatst nog Is er verder nog wat opgevallen deze weekend Een team of iets anders ;-) Hij wou graag nog wat over Ajax zeggen maar iedereen zei nee haha
Vind waterreus trouwens een saaie analist met zijn irritante schoren stem hij heeft nooit wat boeiends te melden of het moet over Keepers gaan
Vond trouwens Eikelkamp ook niet echt boeiend om naar te luisteren. Was een saaie Tafel gister.
Wel netjes dat Munsterman meteen belde ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door ajaxrulezz -- |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
Twente-PSV was DE wedstrijd van dit weekend , Ajax heeft gedaan wat ze moesten doen en was niet zo interessant denk ik , geen nieuws is ook vaak goed nieuws , vergeet niet het is een discussie programma! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja het was de wedstrijd.. maar ajax speelde ook en waren toch ook dingen waar je het over kon hebben.. wat mij vorige week opviel is dat het ook bijna alleen over twente ging dat ze zo zakelijk speelde dat deed ajax toch ook? |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
ach joh , volgende week gaat t weer alleen maar over Ajax................ |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja egt? waarom dan ineens wel? |
|
|
|
|
sasja50
|
|
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote: ach bespaar je de moeite Freak..
En volgende met een biertje voor de buis Psv - Ajax checken? wanneer ga je een keer naar de Arena? niet zo sfeervol als de Meer maar het blijft Ajax he ;-) |
|
|
|
|
nickf
|
|
|
Ja viel mij ook al op:S Eerste keer heb ik voor de zekerheid nog een keer de herhaling bekeken of er echt niks over ajax werd gezegt:S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik vind het ook niet erg hoor absoluut niet, maar is wel apart, twee keer word er niet over gepraat, zal ook wel meevallen |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
ja weet je het... vet irritant. |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
2x keer niet. het begon vorig jaar al ergens. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
nou bij vi hebben ze het bijvoorbeeld over suarez gehad.. daar hebben we het wel over ajax.. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Het was afgelopen zondag een beetje de Fred Rutten fanclub bij elkaar met die smiecht van een Eijkelkamp en exassistent Mulder. Met een vaste PSV en Sparta supporter erbij was het 1 van de slechtste uitzendingen tot nu toe. Van Gaal heeft gelijk zonder hem is het helemaal niks met de journalistiek.
Dat haar van Louis leek overigens geblondeerd. |
|
|
|
|
AndreM1971
|
|
|
Had je wat anders verwacht dan met deze mensen aan tafel. Het valt natuurlijk niet mee om als twente/psv kliek iet positiefs over de `grote`concurent uit Amsterdam te zeggen. Kansloze types! |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Het is gewoon zielig,het tukker/brabant land met een emigrant ene van Gelder de mee loper,en Bos zit daar voor zijn centen. De twente mania geweldig scoren tegen lissabon niks en terecht creerden geen kans dorsten niet over de middenlijn te komen,80procent scoren ze uit vrije trappen en hoekschoppen,terecht verloren van het aanvallende Lissabon en dat is eiegn schuld ,Ajax creeert 80 kansen maken er 4 tegen RKC zeer matig Ajax zegt de medis en o wat slemielig het goede twente ,de medis is gewoon lachwekkend over Twente,ik hoop dat Twente ver komt in Europa maar wel graag meer aanvallend voetbal. Dan kan die schijnheilige v.Gelder is een keer echt biij zijn inplaats van gemaakt verdrietig. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Blijkbaar is Calimero gedrag niet alleen maar iets van de provincie. Erg kansloos dit. Ajax krijgt genoeg media-aandacht, maar er is op dit moment gewoon niks spannends te melden (geen transfers en geen topwedstrijden) of moeten ze de loftrompet afsteken voor een ploeg die pas na een pingel en een rode kaart van RKC won? Volgende week en de weken daana zal er genoeg over Ajax gesproken worden. Niet zielig lopen doen. |
|
|
|
|
MarcoH
|
|
|
Weet iemand waar je de uitzendingen van Studio Voetbal terug kunt kijken? |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 - 15:16 schreef PSVMocro het volgende:Blijkbaar is Calimero gedrag niet alleen maar iets van de provincie. Erg kansloos dit. Ajax krijgt genoeg media-aandacht, maar er is op dit moment gewoon niks spannends te melden (geen transfers en geen topwedstrijden) of moeten ze de loftrompet afsteken voor een ploeg die pas na een pingel en een rode kaart van RKC won? Volgende week en de weken daana zal er genoeg over Ajax gesproken worden. Niet zielig lopen doen. er loopt ook niemand zielig te doen, er word gewoon gezged dat het apart is, op dit forum voeren mensen soms een echt gesprek en hoeven ze geen 6 weken te wachten op antwoord zoals op het psv forum, niks zielig doen we hebben het er gewoon over. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Denk dat wel duidelijk is dat studio voetbal inderdaad over meer de top dingen praat bij vi hadden we wel over ajax maar meer in het persoon van ajax.. heel logisch.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2009 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] ik vind het ook niet erg hoor absoluut niet, maar is wel apart, twee keer word er niet over gepraat, zal ook wel meevallen raar |
|
|
|
|
Roelof
|
|
|
Als Ajax-fan vind ik het helemaal niet zo erg dat het niet over Ajax gaat. Gaat het slecht met een topclub, praten ze er de hele uitzending over. En als het goed gaat, hebben ze niks te melden. Dus wees aan de ene kant blij dat het Ajax niet aan bod kwam zondagavond... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 - 13:40 schreef Roelof het volgende:Als Ajax-fan vind ik het helemaal niet zo erg dat het niet over Ajax gaat. Gaat het slecht met een topclub, praten ze er de hele uitzending over. En als het goed gaat, hebben ze niks te melden. Dus wees aan de ene kant blij dat het Ajax niet aan bod kwam zondagavond... Mee eens !! |
|
|
|