BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat en makaay voor 31ste verkopen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
lijk me de beste oplossing. ze voegen toch niks meer toe en koste een hoop salaris. landzaat heeft sowieso niks laten zien en we hebben toch zat middevelders en makaay is gewoon te traag en past gewoon niet bij feyenoord. is een goede spits hoor maar voeg echt gewoon niks toe. haal gewoon benschop is sterk in de lucht is snel scoor ook een hoop en is jong. en dan als achterhand heb je tomasson voor in de spits.
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
ik denk niet dat je deze spelers nog kwijt raakt...
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
dan maar transfervrij weg doen,want hun kosten gewoon teveel of stuur je ze naar excelsior. maar je heb er gewoon niks meer aan. haal gewoon benschop als spits en het is klaar dan kan tomasson altijd invallen de laatste 20 min.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door scf-rotterdam --
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 18:38   quote  deeplink  
Denk dat er weinig nederlandse clubs (exclesior al helemaal niet) zijn die hun salaris op kunnen brengen. Makaay wil niet meer naar het buitenland en de Cler enLamzaad hebben zo weinig gespeeld dat ze ze in het buitenland niet eens meer kennen.
ovi
 ovi - maandag 10 augustus 2009 - 18:38   quote  deeplink  
ik denk ook dat het heel moeilijk gaat worden om deze spelers te loosen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door ovi --
henri
 henri - maandag 10 augustus 2009 - 18:53   quote  deeplink  
voor mackvlaai is er geen hoop meer wat een drol
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 19:00   quote  deeplink  
he leuk, een topic over oudere spelers! dat was er nog niet!!!
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:33 schreef scf-rotterdam het volgende:
dan maar transfervrij weg doen,want hun kosten gewoon teveel of stuur je ze naar excelsior. maar je heb er gewoon niks meer aan. haal gewoon benschop als spits en het is klaar dan kan tomasson altijd invallen de laatste 20 min.
Zomaar even transfervrij wegdoen???
Als een speler niet wil gaat hij niet hoor.
En landzaat en Makaay bij Excelsior zie je het voor je?
Misschien dat het lukt op je Playstation maar niet in de normale voetbalwereld hoor.

quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 19:00 schreef Rovert het volgende:
he leuk, een topic over oudere spelers! dat was er nog niet!!!
Haha precies ja.
Wat me dan weer altijd opvalt , is dat je dan weer kuddedieren antwoorden krijgt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door R()b --
Rovert
 Rovert - maandag 10 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
beeeeeeeeeeeh
John
 John - maandag 10 augustus 2009 - 19:36   quote  deeplink  
Mackay krijgt al 2 wedstrijden niet een keer een goede voorzet van de vleugels. De Guzman hoort niet op de vleugel te spelen en Sisse is geen spits.
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 10 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
makaay hoort gewoon te spelen.
het ligt niet alleen aan makaay,
zet hem weer bij een club als bayern munchen, geloof mij maar dat ie dan weer aan de lopende band scoort.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
intereseer me niks dan zet je hun 2 op de tribune maar niet meer bij de selectie. hun brengen niks meer op in de selectie. drama,s zijn het
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
...............................darley..........................................................................................................................................dani........vlaar........................bahia..........gio................................................................................................................................amadi...........fer........................................................................................................................................wijnaldum.................................cisse..............................................................................................................................................guzman..................................................................................................................................................................tomasson..........................................
hotjumper
 hotjumper - maandag 10 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
return stuk
agneovo
 agneovo - maandag 10 augustus 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 19:46 schreef scf-rotterdam het volgende:
intereseer me niks dan zet je hun 2 op de tribune maar niet meer bij de selectie. hun brengen niks meer op in de selectie. drama,s zijn het
ja dat is lekker slim..dan zet je 2 groot verdieners op de tribune..hoe bedoel je geld verspilling en als je wat haalt is het hopelijk toch echt van een iets beter niveau dan benschop..
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 10 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
Met alle respect voor Been. Hij heeft een spelersgroep die veel kwaliteit in zich heeft maar hij moet wat minder van de toren blazen en ipv tot 10 tot 20 tellen voordat hij uitspraken doet. Hij beschadigt zichzelf de spelers en erger nog Feyenoord. Ik kan niet anders concluderen dat een kort gevoel van "het komt allemaal goed "al is teruggevoerd naar twijfel.
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
.................................darley......................

......dani.....vlaar.....................bahia..........gio......

......................amadi.......fer............................

......wijnaldum...............guzman...........cisse............

.............................tomasson.............................

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door scf-rotterdam --
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
niet mee eens mario. ik geef hem gewoon gelijk makaay doet het gewoon niet goed en houd niet aan ze opdrachten. mario wil dat hij rond de 16 blijft, maar dat doet makaay niet voor de 3de keer. je ziet hem steeds achterlopen en als ze een aanval benutten is makaay haast nergens tezien voor in, want dan moet die nog naar voren komen. en je heb ook geen aanspeelpunt. dus ik geef mario gelijk
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 20:14   quote  deeplink  
daarom heeft mario ook talenten naar excelsior gestuurd om te rijpen. dan kunnen ze mooi de oudere vervangen. en dan praten we nog geen eens wat er nog in de a1 en jong feyenoord zit.
Ron31
 Ron31 - maandag 10 augustus 2009 - 20:17   quote  deeplink  
je hebt toch wel wisselspelers nodig of niet?lol
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - maandag 10 augustus 2009 - 20:21   quote  deeplink  
wissels zat ron.
R()b
 R()b - maandag 10 augustus 2009 - 23:20   quote  deeplink  
Guzman gaat weg.

Enter knoppen stuk?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 augustus 2009 door R()b --
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:22 schreef scf-rotterdam het volgende:
lijk me de beste oplossing. ze voegen toch niks meer toe en koste een hoop salaris. landzaat heeft sowieso niks laten zien en we hebben toch zat middevelders en makaay is gewoon te traag en past gewoon niet bij feyenoord. is een goede spits hoor maar voeg echt gewoon niks toe. haal gewoon benschop is sterk in de lucht is snel scoor ook een hoop en is jong. en dan als achterhand heb je tomasson voor in de spits.
Je kan ook zo spelen dat Makaay wel tot z'n recht komt.
Wie van de huidige selectie heeft bewezen 20 doelpunten te kunnen maken per seizoen.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 - 18:33 schreef scf-rotterdam het volgende:
dan maar transfervrij weg doen,want hun kosten gewoon teveel of stuur je ze naar excelsior. maar je heb er gewoon niks meer aan. haal gewoon benschop als spits en het is klaar dan kan tomasson altijd invallen de laatste 20 min.
Ben jij wel Feyenoordsupporter? transfervrij weg doen, je bent niet lekker man.
Op deze manier kan je ook de hele selectie bekijken.
Niemand heeft tot nu toe laten zien wat hij kan, en jij zou dan zeggen doe de hele selectie maar transfervrij weg.

Benschop is zo goed dat ie nu nog steeds bij RKC voetbalt.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:38   quote  deeplink  
Landzaat is in mijn optiek beter dan El Ahmadi en Makaay moet je als verdediging in de gaten blijven houden. Als de contracten aflopen kunnen ze weg nu zijn ze best bruikbaar. De Cler en Hofland mogen weg maar ook die kun je als invaller laat in de 2e helft bij een veilige voorsprong nog wel inzetten
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Voor degenen die Makaay en Landzaat en... allemaal willen wegdoen, desnoods transfervrij.
Hebben jullie al gehoord dat de slavenhandel al een paar eeuwen achter ons ligt?
Als iemand een arbeidsovereenkomst heeft, dan kan je er niet 'zomaar' vanaf, ook al mag
hij 'gratis' weg. Hoe zou jij reageren op die 'geste' van je baas: scf, we hebben geen
behoefte meer aan je, maar we zullen coulant zijn, als een andere baas je wil hebben,
hoeven wij geen 10.000 euro afkoopsom voor je contract. Ik neem aan dat je hem dan
minstens een stress-consulent aanraadt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Els --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:09   quote  deeplink  
De slaven van vroeger kregen niet zo goed betaald. Als iemand anders geld neerlegd om het contract te beeindigen en iedereen is het ermee eens, dan is het toch goed?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:11   quote  deeplink  
je kan het ook nog gaan uitleggen als je werk niet goed uitvoeren, dus ontslag als vervolg zonder oprotpremie, maar dat zal lastig zijn om te bewijzen uiteraard............
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:14   quote  deeplink  
Ja, maar hoe vaak heb je nou al uitspraken van Makaay en Hofland gelezen, of gehoord,
dat ze willen blijven bij Feyenoord. Slaven kregen niet betaald, nee, maar het gaat om
het principe dat sommige mensen denken dat je maar met mensen kunt sollen en kunt bepalen
wat ze doen. Wij hebben zelfbeschikkingsrecht verworven, een groot goed in de nederlandse
samenleving. Daar moeten geen uitzonderingen op gemaakt worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Els --
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 13:11 schreef Jappie_FEY het volgende:
je kan het ook nog gaan uitleggen als je werk niet goed uitvoeren, dus ontslag als vervolg zonder oprotpremie, maar dat zal lastig zijn om te bewijzen uiteraard............
Geen rechter die daar intrapt. Dus, net als bij Verbeek, geen opzegtermijn in contract,
waardoor de enige oplossing voor Feyenoord is, uitbetalen tot het einde van het contract.
Voor dat bedrag zou ik toch nog eens een keer achter m'n oren krabben en kijken of ze
toch niet op een of andere manier nuttig kunnen zijn.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:18   quote  deeplink  
grasmaaien???
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:20   quote  deeplink  
Als jij denkt dat dat voor Feyenoord een juiste investering is, grasmaaier voor
1,6 miljoen euries ;-) Dan ga ik wel solliciteren op die positie als Makaay volgend jaar
uitgemaaid is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 augustus 2009 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 13:20 schreef Els het volgende:
Als jij denkt dat dat voor Feyenoord een juiste investering is, grasmaaier voor
1,6 miljoen euries ;-) Dan ga ik wel solliciteren op die positie als Makaay volgend jaar
uitgemaaid is.
hahahaha onze Jappie zit bij de verkeerde topic te posten.:)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:24   quote  deeplink  
hahahaha:P.........kan gebeuren hé:D

maar effe serieus........iedereen moet gewoon niet zo lopen te jankmuilen over makaay etc...
Els
 Els - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Ik zie nu waar dat grasmaaien vandaan komt. Veel plezier ermee!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Nee doe ik ook niet meer!!!
Spreek evt alleen nog over phatoom pijn na de wedstrijd..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 13:27 schreef Els het volgende:
Ik zie nu waar dat grasmaaien vandaan komt. Veel plezier ermee!
Dank je Els,je moet toch wat in je vakantie .....:)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
die heb ik altijd na de wedstrijd..........
Emile
 Emile - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:29   quote  deeplink  
weer dat gezijk over makaay moet weg

idd die topics hadden we nog niet KUCH

man laat die kerel hij komt nog wel terug, hij woont hier met zn vrouw en zn kinderen en is gelukkig in nl en bij feyenoord en er is geen 1 andere club waar hij het beter zou doen.

dus geef hem zn tijd hij schiet er binnekort wel weer wat in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 13:28 schreef Jappie_FEY het volgende:
die heb ik altijd na de wedstrijd..........
Ik ook maar genoeg over Makaay hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 11 augustus 2009 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 - 13:29 schreef Emile het volgende:
weer dat gezijk over makaay moet weg

idd die topics hadden we nog niet KUCH

man laat die kerel hij komt nog wel terug, hij woont hier met zn vrouw en zn kinderen en is gelukkig in nl en bij feyenoord en er is geen 1 andere club waar hij het beter zou doen.

dus geef hem zn tijd hij schiet er binnekort wel weer wat in
Ik denk het ook ja ,dat het goed komt...
R()b
 R()b - woensdag 12 augustus 2009 - 00:01   quote  deeplink  
Ik vindt ook wel dat er een trauma wordt aangepraat hoor.
1 Journalist begint te janken over Makaay , en huppa weer een mediahype.
We beginnen lekker aan de competitie 2 wedstrijden 4 punten , geen tegengoals.
En het negatieve Feyenoord gezeik begint weer , waar we ons allemaal aan geergerd hebben vorig seizoen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 12 augustus 2009 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 - 00:01 schreef R()b het volgende:
Ik vindt ook wel dat er een trauma wordt aangepraat hoor.
1 Journalist begint te janken over Makaay , en huppa weer een mediahype.
We beginnen lekker aan de competitie 2 wedstrijden 4 punten , geen tegengoals.
En het negatieve Feyenoord gezeik begint weer , waar we ons allemaal aan geergerd hebben vorig seizoen.
precies heb ik ook al eerder aan gegeven en dan sta ik nog wel bekend als azijnzeiker. geef Mario ff de tijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 12 augustus 2009 - 07:37   quote  deeplink  
Nou ik denk niet dat het mij gaat lukken,maar ik zal mijn best doen;)
Betreft Makaay,iedereen verdient zijn kans als hij hem pakt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Landzaat en makaay voor 31ste verkopen









0.0089569