|
|
martymcfly
|
|
|
Het is inmiddels 11 augustus en de transferperiode duurt nog drie weken. Jol heeft aangegeven dat hij er in ieder geval nog een verdediger bij wil en eigenlijk ook nog een aanvaller. Het blijft alleen heel stil in en rond Ajax over mogelijke versterkingen. Veel namen zijn al genoemd, Bale, Lugano, Babel, mathijssen en ga zo maar door, maar nog niks is concreet geworden. Gaan die versterkingen nog komen? Ik heb er zelf mijn twijfels over. Zijn er nog versterkingen nodig. Zonee waarom niet en Zoja wie dan en waarom |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
Het is om gek van te worden, nog 1 verdediger is goed dan zal ajax wel uitgeshopt zijn in de aanval zit het allemaal wel goed en het middenveld als enoh en de zeeuw samenspelen ziet het er ook gewoon goed uit Oleguer en wielaert hebben te weinig laten zien en laten te veel steken vallen dus iets meer geld neertellen en gaan voor een beer van een verdediger!! |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
moet eerst maar eens schoon schip gemaakt worden. al die niks kunners moeten weg. emanuelson komt flink te kort. lindgren is een prutser en zo lopen er nog wel meer rond die weg moeten. haal dan iemand als honda voor de rol die nu door emanuelson word ingevuld. |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
ja idd honda is op zich wel een goede speler maar blijkbaar vindt jol urby goed ik vindt hem niet slecht hij is best constant Lindgren moet idd weg hij is niks Haal mathijssen ofzo of een andere goede beer!! |
|
|
|
|
Saaimen
|
|
|
Ik vind het nogal overbodig!!! We moeten gewoon eigen jeugd kans geven, je kan wel lugano of matthijsen halen , nou dan worden we dit jaar kampioen, en dan weer 5 jaar niet zeker!!! Gewoon doorgaan zoals nu met een alderweireld in de basis en een enoh!!! Dat zijn jongens waar we ook nog komende jaren plezier van gaan beleven......! Alleen een doelpuntenmaker naast Luis zou leuk zijn, want tegen RKC hadden we 20 100 procent kansen nodig voor 4 goals |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
dat was gewoon een zwarte dag voor de spitsen dat komt allemaal wel goed hoor ;-) je hebt idd gelijk wat de jeugd betreft zoals aldewereld is een topper!! maar hebben we er meer van zulke spelers in de jeugd dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Daley Blind, speelt veel achterin, ik vind dat ook en groot talent. |
|
|
|
|
Mikeyg22
|
|
|
Waarom niet eens kijken waar onze oude bikkel zoals Hatem Trabelsi zit |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
omdat we op zijn positie VD Wiel hebben Maar dat was echt een goede speler jah Jammer dat hij zijn goede spel niet heeft voort gezet bij andere clubs |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
ik had het gezien jah zonde |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Volgens mij zit de hele transfermarkt op slot, niemand gaat weg of komt erbij.
Zul je zien dat het laatste weekend ineens mega veel verschuivingen zal brengen en men zeer zenuwachtig oplossingen gaat zoeken zonder echt na te denken! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kijk dat je niks hoort hoeft niks te betekenen alles wat we gehoord hebben was niet allemaal waar.. weet je nog van de zeeuw wie had verwacht dat de zeeuw zo snel bij ajax zo zijn.. ik niet.. dus laten we maar wachten we horen het vanzelf.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
idd freakie. boudewijn is gewend dat er in rotterdam niks bijkomt. ja van het 2e garnituur! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je bent weer terug??:) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
:) yeps ben er weer. was uitgezonden door werk. ben regelmatig weg :) maar ach.... indien ik er ben doe ik mijn best om met jullie mee te praten. hoop een beetje mee te kunnen op ieders denkwijze :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
is niet heel erg moeilijk hier:) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
dennis27
|
|
|
hatem trabelsi is helaas in het criminele circuit terecht gekomen!
Denk dat het geld gewoon op is. Aangezien ze al jaren vele miljoenen mislopen door het gemis van de champions league |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 - 19:24 schreef dennis27 het volgende:hatem trabelsi is helaas in het criminele circuit terecht gekomen! Denk dat het geld gewoon op is. Aangezien ze al jaren vele miljoenen mislopen door het gemis van de champions league welke bron? waar kun je dat lezen?
Je bent denk in de war met Nizar Trabelsi |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en wat heeft zijn link naar het missen van de CL hiermee te maken |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
beide berichten zijn onzin van dennis! hier word ik niet GOED VAN!!! GGHRRRRR |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
zou steven deffour dan eindelijk komen. Alhoewel denk het toch niet. Lugano kunnen we vergeten volgens mij, misschien dat dervitte nog komt, maar ken hem eigenlijk niet zo goed |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vennegoor pas in het beeld van jol.. want hij wil niet veel geld besteden en vennegoor heeft nog geen ploeg.. Zou heel goed zijn maar verwacht niet dat hij komt jammer genoeg.. alleen lijkt mij goede speler voor ajax.. En dervitte ook erg fijn verdediger is gewoon nodig.. Maar deffour gaat niet naar ajax zou ook egt totale miskoop zijn.. nou ja miskoop niet maar zou weer een middevelder zijn en we hebben er al zoveel.. er moet dan eerst van verkocht op verhuurt worden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
Vennegoor vind ik niet nodig bij ajax ik vind de voorhoede wel goed zitten een verdediger is superbelangrijk deffour past op zich wel redelijk en anders moeten ze gewoon een nederlander erbij halen boulahrouz? matthijsen? lugano gaat lekker naar lazio dus gewoon ff wat meer geld uit de zak halen als je écht kampioen wilt worden |
|
|
|
|
Capo
|
|
|
Een spits zou niet verkeerd zijn, een echte spits.. en geen Suarez. |
|
|
|
|
Pjettr
|
|
|
wat is er mis met suarez? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
JvoH is een prima stand-in gezien bodul nog niet beschikt over ervaring op dit niveau. Verder kun je Europese wedstrijden dan ook hogerop zoeken, inplaats van lage ballen. Hij beschikt over een ruime bagage, en kan coachen!
Een verdediger is handig, maar zal Alderweireld en Oleguer opstellen, met daarnaast Silva en Atouba. Kijken of we Vertonghen dan kunnen doorschuiven naar LM. Daarnaast Issy De Zeeuw Gabri. Aanval met Mickey en Suarez :) heb je een redelijk team met steek in het doel ;) |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
ja idd wat is er mis met suarez? ik weet het niet hoor maar kijk is wat hij doet? hij is aanvoerder? cvitanich komt ook helemaal goed en heb ook cker vertrouwen in sulejmani |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
suarez is geen spits, daar doeld Capo op. en hij heeft ook wel gelijk. Dario is een echte spits, en een goede ook trouwens. alleen een JvoH kan een prima wissel zijn, en eventueel eentje die kan coachen. zie er geen problemen mee aankomen indien hij komt.
je zou anders ook Kanu kunnen inlijven haha:) |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
kanu wil ik wel zien!! haha |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
maar aan de andere kant vennegoor voor een paar tientjes mag ook wel idd gewoon als bankzitter En wat denken jullie hoeveel het gaat worden zondag?> |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
daar is al een topic voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik denk trouwens dat v/d Gijp maandag wel gelijk had, Maakay zou voor ajax de perfecte spits zijn, als je daar over nadenkt moet je even wegdenken dat ie bij feijenoord zit. als je suarez daar rond om heen laat spelen als een soort van 10 met sulejmani op rechts, maken we er dit jaar meer dan 100 ik weet het zeker.. |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
dat valt eerst nog maar is te zien |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoezo, overal waar hij goed gepresteerd heeft had hij types als suarez of sulejmani om zich heen, zelfs luque was vroeger een bewegelijke speler bij deportivo, en met de hoeveelheid kansen die ajax creert is het wel een echte killer.. |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
elke club is anders en er gaan zoveel geruchten in de ronde dus ik weet niet echt of ik moet geloven dat hij naar ajax zou gaan tuurlijk hij heeft een mooi verleden maar in de zijn laatste periode bij bayern takelde hij ook al af en hoeveel seizoenen kan hij nog doorgaan? en luque zat er nog toen suarez kwam en toen alsnog heeft hij weinig gescoord okey huntelaar was er ook nog maar als ajax echt een goed gevoel over luque had dan hadden ze hem ook nog wel gehouden hoor helemaal dit seizoen met sulejmani en suarez om hem heen |
|
|
|
|
Sieb30
|
|
|
En van der Gun die zit volgens mij ook zonder baan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 - 16:44 schreef Ajaxcied uit Alkmaar het volgende:elke club is anders en er gaan zoveel geruchten in de ronde dus ik weet niet echt of ik moet geloven dat hij naar ajax zou gaan tuurlijk hij heeft een mooi verleden maar in de zijn laatste periode bij bayern takelde hij ook al af en hoeveel seizoenen kan hij nog doorgaan? en luque zat er nog toen suarez kwam en toen alsnog heeft hij weinig gescoord okey huntelaar was er ook nog maar als ajax echt een goed gevoel over luque had dan hadden ze hem ook nog wel gehouden hoor helemaal dit seizoen met sulejmani en suarez om hem heen het was ook helemaal geen gerucht, ik zei alleen da het de ideale spits is voor ajax op dit moment, hij heeft niet 3 kansen nodig om te scoren, en met suarez en sulejmani dezeeuw rommedhaal en enoh worden er veel kansen gecreerd, ik vond het wel een goed idee. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 - 13:21 schreef Ajaxcied uit Alkmaar het volgende:maar aan de andere kant vennegoor voor een paar tientjes mag ook wel idd gewoon als bankzitter En wat denken jullie hoeveel het gaat worden zondag?> :)zeker ja. 2-4 voor ajax;) maar zoals remco k al zegt: er is een andere topic;) kon het f niet laten hehehe Kanu zou leuk zijn he |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja das wel waar ja remco maar aan de andere kant feyenoord laar hem niet zomaar gaan en ajax legt er geen 6 mil voor neer.. denk zelf geen 4 mil.. en vennegoor is nopes.. alleen salaris.. vindt geen van beide erg maar zie liever vennegoor komen(lengte en ook spits die niet veel kansen nodig heeft) dan makaay.. |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 - 17:39 schreef remco k het volgende:[..] het was ook helemaal geen gerucht, ik zei alleen da het de ideale spits is voor ajax op dit moment, hij heeft niet 3 kansen nodig om te scoren, en met suarez en sulejmani dezeeuw rommedhaal en enoh worden er veel kansen gecreerd, ik vond het wel een goed idee. hoeveel heeft luque gescoord toen hij speelde voor ajax? en waarom hebben zij hem geen kans gegeven dan? ik denk eerder omdat hij niet goed genoeg was veel mensen waren blij dat hij weg was (kan me nog herinneren dat hij het hoogste salaris heeft?)
en ik zeg niet dat makaay niet hoeft te komen maar ik weet niet of dat zo verstandig is met zijn leeftijd je moet denken aan de toekomst ( kijk maar naar stam en davids die terugkwamen voor 1 á 2 seizoenen) vennegoor zou ik dan nog liever hebben voor een paar tientjes en waarom heeft ajax dan geen meer moeite gedaan voor berg? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
inderdaad zo denk ik er ook over als je makaay wil dan had je berg moeten halen.. Maar berg was wel stukje duurder dan makaay maar als je dan toch iemand moet halen is vennegoor beter.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
Luque is prima, maar de trainers waren laf en stom. logisch als je kennedy en andere spelers de voorkeur geeft boven een topspeler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
vennegoor beter dan makaay, echt niet als makaay bij ajax zou zitten maakt ie er zeker 30 , wat wil je nog meer. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 - 22:35 schreef remco k het volgende:vennegoor beter dan makaay, echt niet als makaay bij ajax zou zitten maakt ie er zeker 30 , wat wil je nog meer. Helemaal mee eens Remco! Maar ik heb Makaay ooit horen zeggen (heel lang geleden toen hij nog bij Vitesse speelde) dat hij nooit voor Ajax zou willen spelen. En mocht hij inmiddels van gedachte zijn veranderd, dan geloof ik nooit dat hij de overstap van Feyenoord naar Ajax zal maken. Dan durft hij nooit meer een stap in Rotterdam te zetten... Maar ik ben ervan overtuigd dat hij de ideale spits voor ons zou zijn. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
wats dit rodney sneijder in belangstelling haha:P suarez laten we maar liggen en we gaan voor rodney:P:P Had het ook niet over dat vennegoor beter is dan makaay maar denk dat ze elkaar niet veel verschillen.. dan heb je dus keus 4 mil neerlegge en salarisje van 1.5 mil voor makaay of vennegoor voor 1.5 mil salaris.. daarbij zijn de leeftijden vennegoor= 31 en makaay= 34.. Vennegoor heeft daarbij ook nog eens lengte wat ajax heel erg mist dat heeft roy makaay ook niet.. in europese wedstrijden zou ik dus eerder vennegoor zien dan makaay..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
echte jood!
|
|
|
makaay heeft zijn kans gehad om bij ajax te spelen,maar die wilde 3 jr geleden liever naar die kakkerlakken voor van marwijk. En omdat het totaal plaatje bij feyenooit beter was volgens hem. Denk dat ie daar nu wel spijt van heeft,maar das dan dikke pech! Is iedereen vergeten dat t n boer/duitser/kakkerlak is ofzo! |
|
|
|
|
Ajaxcied uit Alkmaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 - 11:02 schreef echte jood! het volgende:makaay heeft zijn kans gehad om bij ajax te spelen,maar die wilde 3 jr geleden liever naar die kakkerlakken voor van marwijk. En omdat het totaal plaatje bij feyenooit beter was volgens hem. Denk dat ie daar nu wel spijt van heeft,maar das dan dikke pech! Is iedereen vergeten dat t n boer/duitser/kakkerlak is ofzo! idd!!! je hebt helemaal gelijk!!! Venegoor moet gewoon komen klaar basta |
|
|
|