BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KOMT ER NOG WAT!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 11:02 schreef echte jood! het volgende:
makaay heeft zijn kans gehad om bij ajax te spelen,maar die wilde 3 jr geleden liever naar die kakkerlakken voor van marwijk. En omdat het totaal plaatje bij feyenooit beter was volgens hem. Denk dat ie daar nu wel spijt van heeft,maar das dan dikke pech! Is iedereen vergeten dat t n boer/duitser/kakkerlak is ofzo!
en wat heeft dit ermee te maken dat hij er dit seizoen 25 a 30 in zou schiet en als hij naar ajax zou komen, kap toch es een keer met dat kneuzen ajax feijenoord gedrag man jezus wat ben jij een zielig figuur zeg.
remco k
 remco k - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 22:49 schreef Pietje het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Remco! Maar ik heb Makaay ooit horen zeggen (heel lang geleden toen hij nog bij Vitesse speelde) dat hij nooit voor Ajax zou willen spelen. En mocht hij inmiddels van gedachte zijn veranderd, dan geloof ik nooit dat hij de overstap van Feyenoord naar Ajax zal maken. Dan durft hij nooit meer een stap in Rotterdam te zetten...
Maar ik ben ervan overtuigd dat hij de ideale spits voor ons zou zijn.
ach ja als je bij een club word afgedankt maakt het niet uit waar je heengaat toch.. En het zou weer typisch iets zijn voor de feijnoord supporters om daar weer een big issue van te maken.Ziiiiieeeeeeeeelllllllliiiiiiigggggggg
Krunk
 Krunk - zaterdag 15 augustus 2009 - 02:01   quote  deeplink  
makaay is 10x beter dan vennegoor.
zie zijn staat van dienst alleen maar f, en dan de internationale wedstrijden daarboven op.

maar hij heeft de verkeerde stap gemaakt,maar is wel welkom wat mij betreft.
ik ga voor JvoH. maar ook die zal niet komen. want die ziet een rol als bankzitten niet zitten.
met makaay erbij heb je een spits die er 30 inschiet, gezien hij types als mickey en suarez om zich heen heeft gehad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2009 door Krunk --
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 15 augustus 2009 - 02:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 11:02 schreef echte jood! het volgende:
makaay heeft zijn kans gehad om bij ajax te spelen,maar die wilde 3 jr geleden liever naar die kakkerlakken voor van marwijk. En omdat het totaal plaatje bij feyenooit beter was volgens hem. Denk dat ie daar nu wel spijt van heeft,maar das dan dikke pech! Is iedereen vergeten dat t n boer/duitser/kakkerlak is ofzo!
Kom jij maar weer terug als die coke is uitgewerkt..
Wat is er mis met een boer?
Een duitser? (leef jij nog in '45?)
En als een "kakkerlak" oftewel Feyenoorder , er voor ajax 20 inschiet.. dan mag die van mij komen.. Het gaat over wat Ajax er aan heeft , niet waar die gespeelt heeft , waar die vandaan komt of wat hij vroeger voor beroep heeft gehad.. Doe een keer normaal kerel..
Ik heb het liever een Duitse boer die bij feyenoord speelde en er 20 á 25 inschiet dan een aankoop van weer zoveel miljoen die er geen klote van bakt of waarvan je geen zekerheid heb dat ie boven de 15 doelpunten komt.
En voor de duidelijkheid.. ik zelf ben 100% ajacied.. maar dat wil niet zeggen dat ik dan gelijk 100% anti feyenoord ben, M'n beste maat is feyenoorder en kan met hem gewoon op het "gemakje" ajax-feyenoord kijken.. Waarom kan niet iedereen dat voorbeeld volgen?
Dat eeuwige gehaat is echt zielig aan het worden.. ECHTE SUPPORTERS zijn GEEN HOOLIGANS
freakie
 freakie - zaterdag 15 augustus 2009 - 07:42   quote  deeplink  
Krunk is niet helemaal waar natuurlijk feyenoord hammert ook telkens van kijk eens naar zijn staat van dienst.. wat zegt dat hij hij nu presteerd? en vorig jaar helemaal niks dat hij er 20 inschiet kan maar hij is wel 34 das egt oud dus verwacht dat hij snel gaat stoppen als hij bij feyenoord zo wordt afgeschreven dit jaar al.. dan heb je vennegoor die zit toch eigenlijk altijd bij nederlands elftal op de bank als stoorder.. Wat ik denk is dat dan die corners ook ineens een stuk gevaarlijker zullen zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 07:42 schreef freakie het volgende:
Krunk is niet helemaal waar natuurlijk feyenoord hammert ook telkens van kijk eens naar zijn staat van dienst.. wat zegt dat hij hij nu presteerd? en vorig jaar helemaal niks dat hij er 20 inschiet kan maar hij is wel 34 das egt oud dus verwacht dat hij snel gaat stoppen als hij bij feyenoord zo wordt afgeschreven dit jaar al.. dan heb je vennegoor die zit toch eigenlijk altijd bij nederlands elftal op de bank als stoorder.. Wat ik denk is dat dan die corners ook ineens een stuk gevaarlijker zullen zijn..
vorig jaar 16 goals, in een heel matig seizoen voor feijenoord, er werden totaal geen kansen gecreerd, dat weet je zelf ook dat het bij ajax anders is , daar worden juist veel kansen gecreerd en gaat ie er gewoon veel maken
pth
 pth - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:23   quote  deeplink  
Het belangrijkste voor Ajax is in mijn ogen het aantrekken van een meedogenloze verdediger (en daarmee bedoel ik niet een schopper), die er voor zorgt dat het achterste blok war steviger in de schoenen komt te staan. Zodra er iets van druk op de achterste linie ontstaat, zijn er nu ook meteen problemen. Daarnaast zou een echte spits geen overbodige luxe zijn. Met alle respect voor Cvitanich, maar die zie ik er geen 15 tot 20 inschoppen per seizoen. En nu ik toch aan het shoppen ben geslagen, zou een middenvelder boven de 1.20m en 30kg ook wel een meerwaarde kunnen hebben.
martymcfly
 martymcfly - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:39   quote  deeplink  
volgens mij hebben we geen middenvelder nodig. We hebben al twee goed verdedigend ingestelde middenvelders de zeeuw en enoh(type davids, een echte kuitenbijter, daarvan zou ook niemand dat hij te klein en te licht was en vind enoh het zelfde soort speler en kwaliteit hebben) idd wel een goede lange!!! sterke verdediger toch maar proberen douglas te halen van twente goede lange en sterke verdediger
bully
 bully - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 02:41 schreef Pjettr het volgende:

[..]

En als een "kakkerlak" oftewel Feyenoorder , er voor ajax 20 inschiet.. dan mag die van mij komen.. Het gaat over wat Ajax er aan heeft , niet waar die gespeelt heeft , waar die vandaan komt of wat hij vroeger voor beroep heeft gehad.. Doe een keer normaal kerel..
Ik heb het liever een Duitse boer die bij feyenoord speelde en er 20 á 25 inschiet dan een aankoop van weer zoveel miljoen die er geen klote van bakt of waarvan je geen zekerheid heb dat ie boven de 15 doelpunten komt.
En voor de duidelijkheid.. ik zelf ben 100% ajacied.. maar dat wil niet zeggen dat ik dan gelijk 100% anti feyenoord ben, M'n beste maat is feyenoorder en kan met hem gewoon op het "gemakje" ajax-feyenoord kijken.. Waarom kan niet iedereen dat voorbeeld volgen?
Dat eeuwige gehaat is echt zielig aan het worden.. ECHTE SUPPORTERS zijn GEEN HOOLIGANS
helemaal mee eens.
alleen zie ik liever een andere spits dan makaay want denk dat die echt wel op zijn retour is.
Pietje
 Pietje - zaterdag 15 augustus 2009 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 02:41 schreef Pjettr het volgende:

[..]

Bravo! Een post waaraan niets toe te voegen hoeft. Ben het helemaal met je eens Pjettr.
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 15 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
T hoeft van mij ook niet makaay te zijn.. ik stelde dit maar als een voorbeeld :)
alibabba
 alibabba - zaterdag 15 augustus 2009 - 16:50   quote  deeplink  
ik zou alles in het werk stellen om makaay te halen!is echt de ideale spits op dit moment!kan prima nog een seizoen mee,daarna hebben we bodul!het gaat erom dat we nu KAMPIOEN worden!sterke centrale verdediger hebben we in huis met V.D WIEL!kan vertonghen in centrum het opbouwende werk doen!silva rechtsback,die is echt goed!MAKAAY HALEN!IK ZEG DOEN!
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 09:07   quote  deeplink  
v/d wiel sterke centrale verdediger????????

de kracht van v/d wiel is juist alleen zijn aanvallende instelling, verdedigend is v/d wiel nog steeds zwak en komt duel kracht tekort, laat hem maar lekker aan de rechter kant blijven staan..
jwvb
 jwvb - zondag 16 augustus 2009 - 09:22   quote  deeplink  
let wel dit is maar een gedachte!!

waarom halen we niet voor 1 of 2 jaar lucius die kan in elke linie spelen
en wat niet onbelangrijk is hij weet wat kampioen worden is dus ervaring genoeg
bijkomend voordeel hij kost niets
alibabba
 alibabba - zondag 16 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
v.d.wiel is wel degelijk een sterke centrale verdediger!hij moet maar met 1 taak het veld in worden gestuurd en dat is om de man uit te schakelen en dat kan ie!100%!daarbij heeft ie ook nog aanvallende kwaliteiten,dat is alleen maar meegenomen!de media profileert hem als de ideale rechtsback en iedereen gaat dat dan geloven,inclusief hemzelf!eeuwige zonde!
thedon
 thedon - zondag 16 augustus 2009 - 17:36   quote  deeplink  
honda kopen nu anders gaat hij naar de lampenkappen
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 16 augustus 2009 - 17:49   quote  deeplink  
Ajax heeft een scorende middenvelder nodig: Honda.
Haal die man nu voor 10 miljoen of misschien nog minder en verkoop hem over 2 a 3 drie jaar voor 25 miljoen. Ik zie alleen maar voordelen.
Verder zou Defoe welkom zijn, en nog een beest voor achterin want met wielaert wordt je geen kampioen.
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
honda gewoon halen is zoon fantastische man..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 16 augustus 2009 - 17:55   quote  deeplink  
Met Honda en Suarez zou Ajax niet te stoppen zijn. De tegenstander kan moeilijk 2 man op Honda en 2 man op Suarez zetten.
thedon
 thedon - zondag 16 augustus 2009 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 17:55 schreef Bertondebom het volgende:
Met Honda en Suarez zou Ajax niet te stoppen zijn. De tegenstander kan moeilijk 2 man op Honda en 2 man op Suarez zetten.
ja inderdaad
thedon
 thedon - zondag 16 augustus 2009 - 17:57   quote  deeplink  
wat een goal van honda
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 18:02   quote  deeplink  
T is helemaal waar maar als je honda en suarez heb moet het wel lopen.. Ze moeten samen kunnen spelen want 2 ego's op het veld is wel lastig maar zowiezo is het handig om honda te halen want suarez gaat volgend jaar lijkt mij zowiezo weg en dan moet je iemand hebben die het spel kan maken..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 16 augustus 2009 - 18:07   quote  deeplink  
VI meldt dat Ajax en PSV navraag hebben gedaan bij VVV. En VVV zou willen meewerken dan hopen dat Honda voor Ajax kiest. Bij PSV heeft hij concurrentie van Affelay dus...
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
T zou egt super zijn ben zo fan van hem geworden genieten die jonge..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 16 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
Zou wel de ontwikkeling van Aissati in de weg staan.
Verhuren dan maar weer :P ??
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 18:47   quote  deeplink  
helemaal niet toch? aisattie zou zich moeten bewijzen want hij is de enige van zijn positie eigenlijk..
Bertondebom
 Bertondebom - zondag 16 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
Zit ook wat in, maar aissati vecht tegen het systeem en moet zich sowieso bewijzen. Als honda zou komen zou aissati al helemaal niet meer spelen
robs
 robs - zondag 16 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
-vennegoor
-honda (op plek urby of rommedahl)
-een topverdediger (als die er is)
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
ja klopt wel maar honda hoef je niet op 10 te zette persee dan als je aanvallender wil spelen kan je aisattie gebruiken.. maar ja honda moet komen en dan is aisattie maar bijzaak:P:P
freakie
 freakie - zondag 16 augustus 2009 - 19:23   quote  deeplink  
Ja robs dat is een betere selctie spelers.. Honda is trouwens niet alleen voor goals goed maar op het middeveld kan je daar bijna altijd de bal kwijt en doet gekke dingen maar niet te gekke dingen en dan kan je dus de teams waar je tegen speeld druk zette
remco k
 remco k - zondag 16 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:13 schreef Bertondebom het volgende:
Zit ook wat in, maar aissati vecht tegen het systeem en moet zich sowieso bewijzen. Als honda zou komen zou aissati al helemaal niet meer spelen
denk eerder honda halen voor de positie van urby
bully
 bully - maandag 17 augustus 2009 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:02 schreef freakie het volgende:
T is helemaal waar maar als je honda en suarez heb moet het wel lopen.. Ze moeten samen kunnen spelen want 2 ego's op het veld is wel lastig maar zowiezo is het handig om honda te halen want suarez gaat volgend jaar lijkt mij zowiezo weg en dan moet je iemand hebben die het spel kan maken..
Suarez blijft nog zeker twee jaar bij Ajax
Luis Suarez heeft het erg naar zijn zin in Amsterdam. De 22-jarige Uruguayaan kwam zondagmiddag twee keer tot scoren in de verloren uitwedstrijd tegen PSV (4-3), maar onder coach Martin Jol lijkt Suarez als herboren.

Tegenover De Telegraaf laat Suarez weten dat hij nog minimaal twee seizoenen voor Ajax wilt spelen. 'Het enige dat ik kan zeggen, is dat ik nog een contract voor drie seizoenen heb en ik zeker nog twee jaar blijf. Ik wil ook een keer in de Champions League spelen met Ajax.'
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Suarez_blijft_nog_zeker_twee_jaar_bij_Ajax.html

ik hoop dat hij ook doet wat hij zegt.
want denk als hij dit jaar echt schitterd en er komt een top ploeg met een grote zak geld hij volgend seisoen echt wel weg is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door bully --
freakie
 freakie - maandag 17 augustus 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Ja inderdaad bully als zowiezo barca voor hem komt dan wil die weg.. maar dan neem ik aan dat hij dan dit jaar wel blijft want anders is het wel een erg rare uitspraak..
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:55 schreef remco k het volgende:

[..]

vorig jaar 16 goals, in een heel matig seizoen voor feijenoord, er werden totaal geen kansen gecreerd, dat weet je zelf ook dat het bij ajax anders is , daar worden juist veel kansen gecreerd en gaat ie er gewoon veel maken
klopt. freakie hij heeft geen enkele speler om zich heen die hem kan bedienen, of iets kan creeren. alle goals heeft hij zowat zelf opgezet.
met mickey en suarez om zich heen kan hij wel degelijk 25 ballen erin schoppen hoor.
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:23 schreef pth het volgende:
Het belangrijkste voor Ajax is in mijn ogen het aantrekken van een meedogenloze verdediger (en daarmee bedoel ik niet een schopper), die er voor zorgt dat het achterste blok war steviger in de schoenen komt te staan. Zodra er iets van druk op de achterste linie ontstaat, zijn er nu ook meteen problemen. Daarnaast zou een echte spits geen overbodige luxe zijn. Met alle respect voor Cvitanich, maar die zie ik er geen 15 tot 20 inschoppen per seizoen. En nu ik toch aan het shoppen ben geslagen, zou een middenvelder boven de 1.20m en 30kg ook wel een meerwaarde kunnen hebben.
lengte en gewicht van onze middenvelders zegt echt niks hoor.
is alleen nagepraat wat iedereen doet.
de kwaliteit is overweldigend trouwens! en fysiek sterke spelers ook!
verder hebben de meeste clubs spelers die niet 190 lang zijn.
we wachten niet op engelaar,sno etc..
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 09:07 schreef remco k het volgende:
v/d wiel sterke centrale verdediger????????

de kracht van v/d wiel is juist alleen zijn aanvallende instelling, verdedigend is v/d wiel nog steeds zwak en komt duel kracht tekort, laat hem maar lekker aan de rechter kant blijven staan..
whoahoahahohaa heb gezien hoe hij gek werd gespeeld tegen psv, en dat samen met zijn beste maat wielaert!
snap nou echt niet waarom Oleguer en Silva niet gewoon spelen. Die spreken immers ook Spaans.
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 17:57 schreef thedon het volgende:

[..]

ja inderdaad
ja maar je hebt teveel middenvelders.
heb het al vaker gezegd!
en je moet nog eens een flinke smak betalen voor hem.
dus niet logisch!
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:13 schreef Bertondebom het volgende:
klopt niet. deze spelers hebben beide verschillende posities.
aissati is meer de dupe van het systeem dat wat jol hanteert.
die jongen moet alleen wennen eraan.
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:59 schreef remco k het volgende:

[..]

denk eerder honda halen voor de positie van urby
urby was best sterk tegen PSV. moet ook worden gezegd vind ik
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:47 schreef Krunk het volgende:

[..]

aanvallend ok, maar hij was volgens jol verantwoordelijk voor manolev, en die kon toch echt 6 keer opkomen zonder dat Urby ook maar ergens in de buurt was.

Hier kwamen ook 2 goals uit, de2e vrije trap van dsudzak en de 2e goal van bakkal.

Dus hij was verantwoordelijk voor twee tegengoals en speelde dus in mijn ogen een slechte wedstrijd
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:44 schreef Krunk het volgende:

[..]

whoahoahahohaa heb gezien hoe hij gek werd gespeeld tegen psv, en dat samen met zijn beste maat wielaert!
snap nou echt niet waarom Oleguer en Silva niet gewoon spelen. Die spreken immers ook Spaans.
misschien maar eens proberen ja
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

aanvallend ok, maar hij was volgens jol verantwoordelijk voor manolev, en die kon toch echt 6 keer opkomen zonder dat Urby ook maar ergens in de buurt was.

Hier kwamen ook 2 goals uit, de2e vrije trap van dsudzak en de 2e goal van bakkal.

Dus hij was verantwoordelijk voor twee tegengoals en speelde dus in mijn ogen een slechte wedstrijd
jewel dat heb ik elders ook gezegd.
maar hij maakte echt een geweldige goal, zelfs voor suarez nog erg moeilijk, en had 2 goede momenten. daar tegenover staan uiteraard jouw punten. vind hem zelf geen hangende linksbuiten. ben geen fan van hem zoals je weet. ik zie liever aissati op links spelen dan! moet je nagaan
Krunk
 Krunk - maandag 17 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

misschien maar eens proberen ja
:)
remco k
 remco k - maandag 17 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:52 schreef Krunk het volgende:

[..]

jewel dat heb ik elders ook gezegd.
maar hij maakte echt een geweldige goal, zelfs voor suarez nog erg moeilijk, en had 2 goede momenten. daar tegenover staan uiteraard jouw punten. vind hem zelf geen hangende linksbuiten. ben geen fan van hem zoals je weet. ik zie liever aissati op links spelen dan! moet je nagaan
daarom zou ik ook honda halen, die kan prima hangend op links spelen. kan Urby naar nec nac of vitesse ofzo.
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 02:57   quote  deeplink  
ja maar ik heb je uitgebreidt uitgelegd waarom een honda financieel en sportief gezien op dit moment niet handig is.
ajax moet er geen geld aan uitgeven, en al helemaal geen 8 milj.
voor 5 milj zou ik eventueel nog nadenken. vvv vraagt de hoofdprijs!
voor iemand die het bij ee topclub nog moet waarmaken.
we hebben al vaker gezien dat spelers van subtoppers bezwijken onder de druk!
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 08:55   quote  deeplink  
Ja krunk is wel waar maar als groningen volgend jaar honda binnen haalt en dan doet honda het daar goed dan is hij 18 mil of 20.. dus nu halen of nooit en zoon speler heeft de kwaliteit net als sulejmani nog heeft..
remco k
 remco k - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 02:57 schreef Krunk het volgende:
ja maar ik heb je uitgebreidt uitgelegd waarom een honda financieel en sportief gezien op dit moment niet handig is.
ajax moet er geen geld aan uitgeven, en al helemaal geen 8 milj.
voor 5 milj zou ik eventueel nog nadenken. vvv vraagt de hoofdprijs!
voor iemand die het bij ee topclub nog moet waarmaken.
we hebben al vaker gezien dat spelers van subtoppers bezwijken onder de druk!
denk dat je sportief misschien gelijk kan hebben, metg de nadruk op kan, maar nooit geschoten is altijd mis, ik heb deze jongen nu ongeveer 15 keer zien spelen, en ik kan je vertellen dat hij nog beter is dan dat hij nu laat zien hij speelt gewoon niet voluit lijkt het wel.
Financieel ben ik het niet met je eens want al zou je 10 miljoen betalen, dat heb je er binnen een maand weer uit met de mechadise..
Krunk
 Krunk - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
bij groningen is er geen concurrentie
bij groningen is er geld gezien ze geen aankopen hebben gedaan
bij groningen heeft hij meer tijd om zich op subtop niveau te ontwikkelen
bij ajax moet hij er direct staan
het is een feit dat subtoppers bij topclubs mislukken/niet doorbreken/tribuneklant
bij ajax zijn er TEVEEL middenvelders
bij ajax zijn er volop mogelijkheden met het huidige team .

etc...etc...
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:47 schreef Krunk het volgende:

[..]

gaaahaaaappppp.....urby was hoofdzakelijk de zwakste schakel.......
freakie
 freakie - dinsdag 18 augustus 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Tsja honda zou nooit zijn kwaliteit kwijt raken en ajax heeft veel middevelders maar maar 1 speler die je miss een beetje zou kunnen vergelijken metr honda.. aisattie voor de rest heb je niemand die ook maar een klein beetje het inzicht van honda heeft.. Maar krunk ken nog een goede speler van nu die ook van subtop kwam.. groningen als ik het goed heb.. suarez was dat toch? die zat ook bij groningen en deed het ook goed bij ajax daarna.. denk dat als je bij groningen of ajax speeld dat er niet veel verschil bij zit maar als je het bij vvv kan kan je het bij ajax nog beter want die jongen moet bijna alles zelf doen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KOMT ER NOG WAT!

0.0067300