BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KOMT ER NOG WAT!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Krunk
 Krunk - woensdag 19 augustus 2009 - 20:13   quote  deeplink  
hhmmm geen verschil tussen groningen en ajax.
je bent echt van de andere wereld.
het middenveld en aanvalsgedeelte van beiden clubs kun je niet eens vergelijken man.

verder zijn er voldoende spelers in de selectie die genoeg inzicht hebben.
dat jij stapelverliefd en hopeloos op honda bent is een 2e.
dat wil niet zeggen dat iedereen daarin mee moet gaan, en zomaar geld moet gaan uitgeven.
eerst een schoonmaak, dan verder kijken.
en wie zegt dat honda bij ajax niet mislukt? zeg maar even wat. dat weet je maar nooit.
dus het is gooien in een leeg vat!

de zeeuw is verdedigend zeer goed.
enoh als controleur
en gabri als sloper
die hebben allen voldoende inzicht op hun eigen positie
aissati is de nr10
en zo kan ik doorgaan
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 19 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 20:13 schreef Krunk het volgende:
hhmmm geen verschil tussen groningen en ajax.
je bent echt van de andere wereld.
het middenveld en aanvalsgedeelte van beiden clubs kun je niet eens vergelijken man.

verder zijn er voldoende spelers in de selectie die genoeg inzicht hebben.
dat jij stapelverliefd en hopeloos op honda bent is een 2e.
dat wil niet zeggen dat iedereen daarin mee moet gaan, en zomaar geld moet gaan uitgeven.
eerst een schoonmaak, dan verder kijken.
en wie zegt dat honda bij ajax niet mislukt? zeg maar even wat. dat weet je maar nooit.
dus het is gooien in een leeg vat!

de zeeuw is verdedigend zeer goed.
enoh als controleur
en gabri als sloper
die hebben allen voldoende inzicht op hun eigen positie
aissati is de nr10
en zo kan ik doorgaan
nou ga jij maar even zo niet door alsjeblieft.....Gabri als sloper....je bent echt van een andere wereld....en waar is precies het gezegde "dus het is gooien in een leeg vat" van afgeleid mijnheer met de hoge overheidsfunctie en een verleden als speler van jong ADO (off all fucking clubs...)
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
Krunk egt hoor nee op tv zegge ze dat ajax te kort komt in het middeveld dat ze niet de controle hebben.. Niemand zegt dat honda niet mislukt bij ajax maar wie zegt dat hij dat wel doet.. En gelukkig zeggen velen onder ons dat honda een spr aankoop zou zijn.. Dat je zegt dat er tussen ajax en groningen veel verschil zit doet me goed want weet nog dat je berg zo graag zag komen.. en suarez wat is er van hem gekomen tsja dat honda verkeert gaat kan maar t is zeker niet al een feit zoals jij zegt.. En t is altijd zo dat een speler zou kunnen mislukken dat als je henry hebt bij ajax kan hij ook kut spelen..

Maar goed dat je zegt dat ik verliefd ben op honda.. ja je heb gelijk maar heb eerlijk gezegt niet met hem gepraat over zijn voetbal cariere en tsja weetje ben wel beetje jaloers op jou want jij hebt zeker al die lange van steek in je kont gehad of niet? sodemieter een end op krunk.. Wat denk je nou? Kan jij ook normaal reageren? zeg helemaal niks verkeert en je bent gelijk op je teentjes getrapt.. maar goed miss moeten we dan geen aankopen doen want je weet maar nooit miss wordt het wel iemand die mislukt.. Gabri trouwens speeld leker veel he? en enoh ja controleur is niet egt honda's plek he? wie staat er eigenloijk op honda's plek?
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:36 schreef freakie het volgende:
Krunk egt hoor nee op tv zegge ze dat ajax te kort komt in het middeveld dat ze niet de controle hebben.. Niemand zegt dat honda niet mislukt bij ajax maar wie zegt dat hij dat wel doet.. En gelukkig zeggen velen onder ons dat honda een spr aankoop zou zijn.. Dat je zegt dat er tussen ajax en groningen veel verschil zit doet me goed want weet nog dat je berg zo graag zag komen.. en suarez wat is er van hem gekomen tsja dat honda verkeert gaat kan maar t is zeker niet al een feit zoals jij zegt.. En t is altijd zo dat een speler zou kunnen mislukken dat als je henry hebt bij ajax kan hij ook kut spelen..

Maar goed dat je zegt dat ik verliefd ben op honda.. ja je heb gelijk maar heb eerlijk gezegt niet met hem gepraat over zijn voetbal cariere en tsja weetje ben wel beetje jaloers op jou want jij hebt zeker al die lange van steek in je kont gehad of niet? sodemieter een end op krunk.. Wat denk je nou? Kan jij ook normaal reageren? zeg helemaal niks verkeert en je bent gelijk op je teentjes getrapt.. maar goed miss moeten we dan geen aankopen doen want je weet maar nooit miss wordt het wel iemand die mislukt.. Gabri trouwens speeld leker veel he? en enoh ja controleur is niet egt honda's plek he? wie staat er eigenloijk op honda's plek?
volgens mij als honda komt gaat hij spelen op jou geliefde Urby zijn plek, dan moet hij er dus maar uit.
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
tsja is al uit met urby ben nu met honda..
remco k
 remco k - woensdag 19 augustus 2009 - 21:51   quote  deeplink  
en jij liep hier Urby nog wel constant te verdedigen over dat hij zo verschrikkelijk goed was, of heb ik nu de verkeerde??
freakie
 freakie - woensdag 19 augustus 2009 - 21:55   quote  deeplink  
nee je heb de verkeerde denk ik want heb nooit gezegt dat ik urby goed vindt.. ury vindt ik eigenlijk niet van het nivo honda bij lange na niet.. miss op somige dingen een beetje maar kwa scoren en inzicht vindt ik urby niet goed..
martymcfly
 martymcfly - woensdag 19 augustus 2009 - 23:15   quote  deeplink  
het vermoeden wordt steeds groter ER KOMT NIKS MEER!!!!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 19 augustus 2009 - 23:37   quote  deeplink  
We hebben nog 5,5 miljoen over van transfer Vermaelen,
Vermaelen + 12 miljoen
De Zeeuw - 6 miljoen
Verhoeven- 0,5 miljoen

NIET ZEUREN MAAR KOPEN, ANDERS PIEST JE WEER NAAST DE POT OP HET EIND VAN DE RIT!
jef24
 jef24 - donderdag 20 augustus 2009 - 01:56   quote  deeplink  
vennegoor lijkt me een prima spits voor ajax. een niet te bewegelijke spits(suarez, mickey, mario zijn heel bewegelijk) die altijd op de juiste plek staat. mackaay is op denk ik. jan is tranfervrij maar las dat hij niet in nederland wil voetballen... dus denk eigelijk dat er niets meer bij komt. ajax moet kampioen worden zodat volgend jaar wel bv de grote talenten kunnen huren en dat veel meer spelers naar ajax willen, dat is nu wel een beetje het brobleem. en omdat marco al het geld heeft opgemaakt.
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 08:46   quote  deeplink  
ik denk toch dat honda komt (Gewoon een gevoel het te akkelig rustig).
Ze kunnen er toch niet om heen ofwel. Wie hebben we voor vanavond die de lijnen uitzet!!!!!!
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 08:50   quote  deeplink  
jack huntelaar 5.5 mil is te weinig voor honda.. maar waarom zou er niks meer komen martymcfly? deze week 4 dagen nog en volgende week wanneer sluit transfermarkt? nou ja maximaal 11 dagen kan van alles gebeuren vooral die laatste week..
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 08:59   quote  deeplink  
Van der heijden verhuurt aan rkc
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Ja je heb nog wel even maar waarom altijd zo laat, je zet als club je plan toch uit. Dat er noch iemand komt dat zeker. Van de heijden is voor een jaar al naar rkc. Wat ik wel goed vindt is dat ze nu zeggen eerst mensen weg en dan nieuwe. Maar het beangstigt me wel een beetje. Ik hoop gewoon dat waar ze twee dagen geleden over spraken Alves en Honda TOP. En verder niks meer. Maar ik denk te mooi om waar te zijn. Anders zou ik het echt weten wie
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 09:27   quote  deeplink  
nou snap wel waarom ajax dat zou kunnen doen als bijvoorbeeld alves geen club gaat krijgen dan is de interesse van ajax ineens een stuk aantrekkelijker dan als Quatar en AS monaco heb willen hebben.. Maar als dat niet doorgaat dan is het gelijk ook interesant om naar ajax te gaan.. plus dat jol eerst spelers heeft gevraagd zei hij en dan daarna gaat kiezen..
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 09:29   quote  deeplink  
oo ja alves en honda alleen gaat t probleem niet oplossen wie van die 2 moet dan in de verdediging? haha er moet ook een verdediger bij als die twee komen helemaal goed maar verwacht eerst een verdediger.. een sterke en lange verdediger..
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 09:35   quote  deeplink  
Dat begrijp ik dat jol eerst kijk wat ie heeft. Maar het was afgelopen seisoen al duidelijk dat we een aanvallende middenvelder moesten hebben. Alleen ismael is te weinig, helaas. Dat van alves is alleen riskant als je hem wil hebben als je op die manier gaat handelen. (wel de goedkoopste manier). Het is alleen zo jammer zo'n topclub als we zijn en nu op deze manier moeten handelen.
timmy v
 timmy v - donderdag 20 augustus 2009 - 09:42   quote  deeplink  
Ajs je meer druk naar voor kan zetten krijgt je verdediging meer rust. Ik ben het wel helemaal eens met je maar zo verkeerd is ie niet in mijn ogen wielaard schiet wel wat te kort maar voor hem zou ik oleguer zetten.
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 18:18   quote  deeplink  
nee klopt wielaert schiet zeker te kort.. maar denk oleguer ook wel.. al weet ik niet hoe hij zal presteren oder jol als hij de kans krijgt
remco k
 remco k - donderdag 20 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:55 schreef freakie het volgende:
nee je heb de verkeerde denk ik want heb nooit gezegt dat ik urby goed vindt.. ury vindt ik eigenlijk niet van het nivo honda bij lange na niet.. miss op somige dingen een beetje maar kwa scoren en inzicht vindt ik urby niet goed..
ok sorry, denk dat ik je met nummer 10 verwar, mijn fout:)
freakie
 freakie - donderdag 20 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
maak niet uit foutje moet kunnen natuurlijk..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 09:11   quote  deeplink  
na gistere komt er weer geld door het behalen van de EL en ook 2 mil aan transfers.. denk wel dat honda komt.. of Alves en misschien wel allebij toch ?
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
Nou dan is dat toch fout nummer 10 want ze zijn er nog niet he.. maar in de groepsfase is elke winst een beetje geld..
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
2 mil aan transfers wel ja das heel mooi..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
freakie.. de groupsfase hebben ze wel bereikt.. 5-0 dan moeten hun daar 6 keer scoren en als ajax er 1 tegenover legt moeten hun er al 8 maken.. nou sorry dat zie ik niet gebeuren.. :)
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Nee ik ook niet maar er komt nog 1 wedstrijd dus het geld is er dan nog niet voor toch?
E-J
 E-J - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax het nog knap lastig gaat krijgen om de poulefase te halen....
;)
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 augustus 2009 - 11:47   quote  deeplink  
gheghe :d
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:03   quote  deeplink  
E-J wat een onzin.
Ajax is door naar de groepsfase in Europa dat mogen duidelijk zijn.
Er komt nu weer wat geld binnen,ook door tranfers van oud ajaxspelers.
Dus ga maar eens aan het werk van den Boog, laat dit weekend Honda en een superverdediger komen, meer hebben we niet nodig.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
Cvitanich wordt nog voor dit weekend verkocht,dus sla je slag vandaag met HONDA van den Boog. Stel dat PSV nu zijn slag slaat dan sta je voor lul en mag je van mij ook direkt vertrekken.
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 21 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
is er niet ooit gezegd dat boca juniors cvitanich wil ruilen tegen de verdediger forlin is dat nu nog steeds een optie en dan nog alves of honda en we zijn er
robs
 robs - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:23   quote  deeplink  
Makaay nooit halen man, die gast kan echt niks meer
Honda halen en Alves
Gewoon even investeren en later zie je wel hoe je er financieel voorstaat
Met Honda, Suarez en Alves heb je een droomvoorhoede en vrije trappen, alles
Daarmee word je absoluut kampioen
Liefst ook nog een spijkerharde Argentijnse verdediger ook halen en proberen jongens als Oleguer, Lindgren, Wielaert enzo nog te verkopen, daar haal je nog wel wat geld mee op. Cvita mag blijven, maar voor 7 miljoen ook wel weg voor dat geld

Honda halen?
Ik zeg: doen!!!!
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:26   quote  deeplink  
robs vaak genoeg heb je dat gezegt maar die fout die jij maakt dat je later moet zien hoe je er financieel voorstaat is erg slecht.. je moet het niet zo aanpakken kijk maar naar feyenoord en psv dan maar ff bikkelen en dan weinig versterking halen dan heel veel halen en dan niks presteren en ten onder gaan..
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:30   quote  deeplink  
Dan nog iets alves, honda, suarez gaan allemaal voor eigen suc6 daar moet je en team van maken en das niet zo makkelijk..als je honda haalt moet je geen alves halen en als je alves haalt geen honda halen.. Want dan krijg je dus 2 spelers die nieuwe zijn en zich willen bewijzen en dan ook nog erg goed zijn in dribbelen teveel van het zelfde kan nooit goed zijn.. Alves zou trouwens ook kapitaal vernietig zijn.. want dan heb je sulejmani die eigenlijk buitenspel komt te staan.. want suarez vindt ik erg goed als spits.. en alves is spits.. dan moet je sulejmani ergens neerzette maar waar?
Bootjuhh
 Bootjuhh - vrijdag 21 augustus 2009 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 10:49 schreef nummer10 het volgende:
freakie.. de groupsfase hebben ze wel bereikt.. 5-0 dan moeten hun daar 6 keer scoren en als ajax er 1 tegenover legt moeten hun er al 8 maken.. nou sorry dat zie ik niet gebeuren.. :)
Ik geloof dat 1-7 ook al genoeg is voor ze hoor. Niet dat dat ooit gaat gebeuren, maar toch
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Ja maar dat had hij al door.. ajax gaat wel naar de groepsfase maar er is nog een wedstrijd te spelen dus je bent nog niet in de groepsfase in praktijk eigenlijk wel maar in theorie niet..

Maar als we toevallig wel suarez kwijt raken is het denk ik billen knijpen.. als we dan ook geen goede vervanger hebben natuurlijk..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2009 door freakie --
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 18:19   quote  deeplink  
toevallig suarez kwijtraken, hoezo dan tijdens de traing komt ie de bosjes niet meer uit omdat ie verdwaald is??:):).

Als Suarez verkocht word, zal ajax voor mij afdoen en niet meer bestaan, enkel de naam bestaat dan nog, alleen zou dan het hele bestuur inclusief trainer aan de schandpaal moeten want als ze ons dit flikken zijn hun de naam ajax onwaardig, dit is overigens geen mening, dus je hoeft er niet op te reageren..

Zelfs als ajax 60 miljoen zou krijgen kun je dat niet goed maken met andere spelers, deze zijn nu niet meer te halen, veel te weinig tijd, en niet te vergeten dat al het geld wat er de laatste jaren is binnengekomen aan transfers, gewoon niet in de selectie word gestopt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Freakie, Honda wordt de aangever op Suarez, die gaat niet altijd voor eigen suc6.
Honda is een veredelde Asattie, Asattie is brons Honda goud.
Maar goed hoe lang blijven we nog roepen HONDA KOPEN !!!!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Freakie, Sulejmanie moet maar een tijdje bij Haarlem gaan ballen tot aan de winterstop, dan terug halen, en plots kan hij weer voetballen zoals bij Heerenveen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 20:58   quote  deeplink  
misschien kan ie beter met de amateurs meedoen, wat een rare opmerking van je, heb nou gewoon geduld hij is pas 20 jaar oud, heeft vorig jaar een lastige blessure gehad, veel last van overgewicht gehad. Nu is hij weer 100% fit dat is voor het eerst sinds hij bij ajax is, Jol gaat van hem een ster maken, dus heb gewoon geduld, en je moet niet van die rare dingen zeggen dat hij maar even naar Haarlem moet, dat slaat natuurlijk nergens op.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Ja en vondt hem ook niet erg slecht.. is ook logisch als jol hem opsteld heeft dat een reden.. Maar remco bedoelde dat ajax nu nog niet in de groepsfase zit..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:30   quote  deeplink  
weet ik wel, was alleen dat je het grappig bracht, met als we toevallig suarez kwijtraken
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Haha ja klopt snap jou ook:P `Was inderdaad beetje raar geschreven:P
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:42   quote  deeplink  
:)

Hopen maar dat ie blijft.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
ja durf geen uitspraken te doen:P.. zit telkens iets wat ik wil zegge:P maar gaat het niet zegge:P
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:54   quote  deeplink  
Wat dat je het gevoel hebt dat ie wel gaat??

Ik ben supporter in hart en nieren sinds 84 maar als dit nu weer gebeurt en ajax laat hem gaan, zal de naam ajax voor mij alleen nog bestaan in gedachten, en het bestuur incl technische staf zullen de naam ajax niet meer mogen uitspreken en onwaardig zijn.
Dan kunnen ze de naam beter veranderen in Ajax bv.

Het zal namelijk betekenen dat ajax alleen maar om geld geeft en sportieve belangen niet meer belangrijk zijn, behalve het halen van CL, maar dat alleen voor de centen.
bully
 bully - vrijdag 21 augustus 2009 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 18:19 schreef remco k het volgende:
toevallig suarez kwijtraken, hoezo dan tijdens de traing komt ie de bosjes niet meer uit omdat ie verdwaald is??:):).

Als Suarez verkocht word, zal ajax voor mij afdoen en niet meer bestaan, enkel de naam bestaat dan nog, alleen zou dan het hele bestuur inclusief trainer aan de schandpaal moeten want als ze ons dit flikken zijn hun de naam ajax onwaardig, dit is overigens geen mening, dus je hoeft er niet op te reageren..

Zelfs als ajax 60 miljoen zou krijgen kun je dat niet goed maken met andere spelers, deze zijn nu niet meer te halen, veel te weinig tijd, en niet te vergeten dat al het geld wat er de laatste jaren is binnengekomen aan transfers, gewoon niet in de selectie word gestopt..
ik zal ajax nooit de rug toekeren.
maar zal het ze zeker niet in dank afnemen.
en al was er genoeg tijd een speler zoals suares is niet te vervangen.
die zal je weer moeten scouten en een andere topper komt echt niet hier in nederland voetballen want die zit al bij de europese top.
en geld hoefd van mij ook niet in de selectie gestoken worden.
dat gebeurde vroeger ook niet en heb liever een gezonde club.
alleen de tijden zijn verandert dus spelers vertrekken sneller.
en dat kan je momenteel niet genoeg met jeugd opvangen.
dus je bent eerder verplicht te gaan kopen.
maar dat hoefd van mij niet ten koste van alles tegaan.
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:00   quote  deeplink  
Nou remco dan zou ik het wel zegge maar als we deze 3 a 4 dagen doorkomen gaat suarez egt niet meer weg want anders hadden ze toen suarez ook laten gaan.. suarez geeft 5 a 6 keer aan niet te gaan.. en zelf 1 keer om 2 jaar te willen blijven.. en dan ook nog eens zijn contract op gehoogt nee die gaat niet meer..
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:05   quote  deeplink  
het gaat mij er meer om dat ajax weet dat ze hem volgend jaar ook voor goed geld kunnen laten gaan, ajax heeft het geld nu niet nodig( positief saldo van 86 miljoen euro) en het is inderdaad onmogelijk om in 9 dagen tijd daar nieuwe spelers voor te vinden.

Ik zal ajax ook niet de rug toe keren, dat nooit, maar een bestuur wat dit doet( als het zou gebeuren natuurlijk) is het niet waard de naam ajax te dragen of uit te spreken, dan bestaat de club echt en alleen nog maar om geld te verdienen enniet meer om prijzen te pakken.

Op het moment dat het zover is wil ik daar geen deel vanuit maken, ik ben voetbal supporter geen banksaldo supporter!!
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 23:00 schreef freakie het volgende:
Nou remco dan zou ik het wel zegge maar als we deze 3 a 4 dagen doorkomen gaat suarez egt niet meer weg want anders hadden ze toen suarez ook laten gaan.. suarez geeft 5 a 6 keer aan niet te gaan.. en zelf 1 keer om 2 jaar te willen blijven.. en dan ook nog eens zijn contract op gehoogt nee die gaat niet meer..
ik denk het ook niet maar toch heb ik er geen goed gevoel over.. ben blij als we in september zitten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KOMT ER NOG WAT!

0.0070109