BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KOMT ER NOG WAT!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:11   quote  deeplink  
ja ik ook:P daarom had ik het liever niet uitgesproken maar jaxD want als ik wat voorspel gaat het altijd fout behalve bij relatiesxD
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:13   quote  deeplink  
afwachten maar..
freakie
 freakie - vrijdag 21 augustus 2009 - 23:16   quote  deeplink  
ja zeker..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 augustus 2009 - 08:22   quote  deeplink  
Het volgende nieuwsbericht via Derksen van VI:

Rijke investeerder wil Honda naar Feyenoord halen
Keishuke Honda vertrekt mogelijk naar Feyenoord. Johan Derksen zegt in het praatprogramma Voetbal International dat hij gebeld is door een rijke investeerder, die de Japanner wil financieren voor de Rotterdammers.

'Het gaat om een grote financierder', zegt Derksen. De naam van deze investeerde wilde de hoofdredacteur van Voetbal International nog niet kwijt. Volgende week verwacht Derksen meer duidelijkheid over Honda te kunnen geven.

KOM OP VAN DEN BOOG WAAR BLIJF JE NU ?
freakie
 freakie - zaterdag 22 augustus 2009 - 10:29   quote  deeplink  
Hij kan toch verdomme niks doen?? Er is toch helemaal geen of weinig geld nou??
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 13:01   quote  deeplink  
ach laat die gast samen met die bazel denken ze dat ajax de rijkste club is van de wereld en dat alles maar kan.
freakie
 freakie - zaterdag 22 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Ja had ik al door.. verschrikkelijk je vergeet timmy v trouwens..
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2009 - 21:19   quote  deeplink  
en john2
martymcfly
 martymcfly - zondag 23 augustus 2009 - 12:33   quote  deeplink  
vindt het wel opvallend om te zien dat bij ajax de roep om versterking wel verschoven is van versterking in de verdediging naar versterking in de spits, volgens mij wil hij het met deze verdediging proberen en wil hij nog een aanvaller om niet te veel afhankelijk te zijn van suarez
remco k
 remco k - zondag 23 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
Denk toch dat er deze week nog wel een verdediger gepresenteerd gaat worden.
freakie
 freakie - zondag 23 augustus 2009 - 14:23   quote  deeplink  
Ja denk ik ook vedediging op nivo van vertonghen en alder samen is best goed alleen kan stuk beter plus dat er eigenlijk nu weinig vervangers zijn..
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 21:36 schreef freakie het volgende:
Krunk egt hoor nee op tv zegge ze dat ajax te kort komt in het middeveld dat ze niet de controle hebben.. Niemand zegt dat honda niet mislukt bij ajax maar wie zegt dat hij dat wel doet.. En gelukkig zeggen velen onder ons dat honda een spr aankoop zou zijn.. Dat je zegt dat er tussen ajax en groningen veel verschil zit doet me goed want weet nog dat je berg zo graag zag komen.. en suarez wat is er van hem gekomen tsja dat honda verkeert gaat kan maar t is zeker niet al een feit zoals jij zegt.. En t is altijd zo dat een speler zou kunnen mislukken dat als je henry hebt bij ajax kan hij ook kut spelen..

Maar goed dat je zegt dat ik verliefd ben op honda.. ja je heb gelijk maar heb eerlijk gezegt niet met hem gepraat over zijn voetbal cariere en tsja weetje ben wel beetje jaloers op jou want jij hebt zeker al die lange van steek in je kont gehad of niet? sodemieter een end op krunk.. Wat denk je nou? Kan jij ook normaal reageren? zeg helemaal niks verkeert en je bent gelijk op je teentjes getrapt.. maar goed miss moeten we dan geen aankopen doen want je weet maar nooit miss wordt het wel iemand die mislukt.. Gabri trouwens speeld leker veel he? en enoh ja controleur is niet egt honda's plek he? wie staat er eigenloijk op honda's plek?
weer een zin gevonden die getuigt van jouw denkniveau!
verder geef ik nergens aan dat mijn mening een FEIT is --> even goed nalezen:

"en wie zegt dat honda bij ajax niet mislukt? zeg maar even wat. dat weet je maar nooit."
(lijkt niet echt op een feit he, maar mijn mening) kneus!!! ga lezen man.
en het is een goede speler, alleen zie ik mijn club liever niet in het BKR systeem!
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 13:23 schreef robs het volgende:
Makaay nooit halen man, die gast kan echt niks meer
Honda halen en Alves
Gewoon even investeren en later zie je wel hoe je er financieel voorstaat
Met Honda, Suarez en Alves heb je een droomvoorhoede en vrije trappen, alles
Daarmee word je absoluut kampioen
Liefst ook nog een spijkerharde Argentijnse verdediger ook halen en proberen jongens als Oleguer, Lindgren, Wielaert enzo nog te verkopen, daar haal je nog wel wat geld mee op. Cvita mag blijven, maar voor 7 miljoen ook wel weg voor dat geld

Honda halen?
Ik zeg: doen!!!!
later zie je wel hoe je er financieel voor staat? werkelijk ziek man
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 22:54 schreef remco k het volgende:
Wat dat je het gevoel hebt dat ie wel gaat??

Ik ben supporter in hart en nieren sinds 84 maar als dit nu weer gebeurt en ajax laat hem gaan, zal de naam ajax voor mij alleen nog bestaan in gedachten, en het bestuur incl technische staf zullen de naam ajax niet meer mogen uitspreken en onwaardig zijn.
Dan kunnen ze de naam beter veranderen in Ajax bv.

Het zal namelijk betekenen dat ajax alleen maar om geld geeft en sportieve belangen niet meer belangrijk zijn, behalve het halen van CL, maar dat alleen voor de centen.
geheel mee eens
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 - 23:05 schreef remco k het volgende:
het gaat mij er meer om dat ajax weet dat ze hem volgend jaar ook voor goed geld kunnen laten gaan, ajax heeft het geld nu niet nodig( positief saldo van 86 miljoen euro) en het is inderdaad onmogelijk om in 9 dagen tijd daar nieuwe spelers voor te vinden.

Ik zal ajax ook niet de rug toe keren, dat nooit, maar een bestuur wat dit doet( als het zou gebeuren natuurlijk) is het niet waard de naam ajax te dragen of uit te spreken, dan bestaat de club echt en alleen nog maar om geld te verdienen enniet meer om prijzen te pakken.

Op het moment dat het zover is wil ik daar geen deel vanuit maken, ik ben voetbal supporter geen banksaldo supporter!!
info van Krunk:) 86 miljoen als credit is toch zeker noemenswaardig.
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
krunk je kan ook niet normaal reageren.. egt verschrikkelijk ben jij.. k kan alleen zegge dan tegen jou wie zegt dat hij wel mislukt? denk dat hij eerder niet mislukt dan wel mislukt.. gelukkig heeft ajax genoeg geld om honda te kunne kopen maar hij is voor 10 mil inderdaad erg veel want jol had wel gezegt dat hij niet zoveel wilde gaat uitgeven voor 1 speler.. Wie zegt dat ajax dan in jou genoemde bkr systeem gaat komen? denk niemand he? maar jol heeft duidelijk aangegeven dat ajax nog versterking nodig heeft..
remco k
 remco k - donderdag 27 augustus 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Krunk bedoelt gewoon dat ajax niet zomaar iedere speler moet kopen die een keer wat gepresteerd hebben , en dat de loonlijst leegmoet.
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Moet hij dat normaal tegen mij zegge.. hoef jij dan niet voor hem te zegge lijkt mij.. toch?
robs
 robs - donderdag 27 augustus 2009 - 21:47   quote  deeplink  
ajax faalt als het nu niemand haalt. deze groep wordt geen kampioen
allereerst moet je als de wiedeweerga Honda halen, die man is in Japan mateloos populair en je kunt qua tv en shirts zijn aankoop terugverdienen, bovendien is die jongen steengoed en kan hij links of rechts hangend spelen en op de 10, als Alves haalbaar is ook doen, je koopt dan samen met honda 40 goals in en allerlei vrije trappen van beide heren als een wedstrijd op slot zit zoals tegen Sparta, het is bijna eng om te zien hoeveel vrije trappen deze jongens er in schieten, lukt Alves niet dan Jan V. maar er moet een lange spits komen, liefst Alves of anders een andere jongen die er 20 maakt
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:49   quote  deeplink  
alves was toch al naar quatar?..
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 27 augustus 2009 - 21:51   quote  deeplink  
ik wordt gek van ajax dat ze geen 10 mil voor honda neerleggen doe gewoon een keer iets voor de fans ofzo maar als het niet zo noodaankoop komt HAAL honda ik denk dat er zoon spits komt en verder niks kut zooi ik wil honda
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 27 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Ik wordt ook gek, honda brrrrrr,rrrrrrr,hrrrrr kom zsm naar Amsterdam
robs
 robs - donderdag 27 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Alves moet komen en Honda. daarmee heb je de titel echt binnen!@
freakie
 freakie - donderdag 27 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
focking hell jonge kappe ga egt meldig van maken.. verschrikkelijk.. ben blij als transfer periode over is dan houden jullie ook weer op met schrijven over honda..
Boss
 Boss - donderdag 27 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Vrees dat er niemand komt. Als Jol dit van te voren had geweten, was hij in Duitsland gebleven. Allemaal loze beloftes!!! Ook naar de fans toe! Zo wordt je GEEN kampioen dit seizoen . Weer niet! Er is geld genoeg volgens mij. Waar wachten ze op? De klok tikt.....
martymcfly
 martymcfly - donderdag 27 augustus 2009 - 23:49   quote  deeplink  
ben bang dat er idd niemand meer gaat komen het wordtnu wel erg kort dag en we horen echt nog helemaal niks, nee deze transferperiode komt er niks meer
ping
 ping - donderdag 27 augustus 2009 - 23:55   quote  deeplink  
met elia en berg was t met de ogen dicht de schaal ophalen.
en waarom ze de zeeuw en niet schaars hebben aangetrokken kan nog steeds niemand uitleggen.
in heerenveen kochtte ze ook een jaar eerder de verkeerde speler.
mss is wel het beste als het maandag is.
dan kunnen er ook geen miskopen meer gedaan worden.
simon171
 simon171 - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:00   quote  deeplink  
Zo is het wel geen paniek aan kopen wordt je niet wijzer van.
Zakken vullers genoeg,laten eerst die scouts maar eens wakker worden.
robs
 robs - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:07   quote  deeplink  
doe normaal freakie, honda is een reele optie

de zeeuw is een goede aankoop ping
speelde sterk tot nu toe
honda kan nog komen
en komt
let maar op
liever alves EN honda

LAATSTE NIEUWS: alves was in amsterdam vandaag en vloog via schiphol naar engeland

zie: http://www.middlesbrough.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=96240
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 08:24   quote  deeplink  
Tussenstop?! Vorige week was hij ook al A'dam.... Of toch niet? Tik tak, tik tak.... WAKKER WORDEN!!!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 09:49   quote  deeplink  
vorig jaar zouden we anders ook kampioen worden met dit elftal.. en nu weer neit ? zeikerds
martymcfly
 martymcfly - vrijdag 28 augustus 2009 - 10:11   quote  deeplink  
van den boog zegt dat er dit weekend wat gaat gebeuren zou hij dan bedoelen dat er spelers verkocht en verhuurt gaan worden of zouden er toch nog versterkingen komen laten we hopen dat dat laatste ook nog gebeurt
simon171
 simon171 - vrijdag 28 augustus 2009 - 10:22   quote  deeplink  
Maar dan hopen we toch wel met z´n allen geen zakkenvullers maar doelpunten makers.
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Spelers die vertrekken bedoelt vd Boog... Dan heb je nog andere halve dag om spelers te kopen. VVV wil vandaag duidelijkheid over Honda... Te laat dus!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 10:59   quote  deeplink  
dan is iedereen al te laat en blijft hij dus bij VVV
ping
 ping - vrijdag 28 augustus 2009 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 10:59 schreef nummer10 het volgende:
dan is iedereen al te laat en blijft hij dus bij VVV
en ajax is te laat voor iedereen.

maar alles went.
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Gaat niet om iedereen. Gaat om Ajax!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 11:17   quote  deeplink  
wat doen jullie hier eigenlijk ? alleen lopen te zeiken op Ajax tot dat ze weer gewoon alles winnen en dan is alles koek en ei ? weet je hoe wij echte ajacieden jullie noemen ? succes supporters weet je zoals die ook erg veel bij AZ lopen.. of zijn jullie 1 van de vele die voor beide zijn ?
ping
 ping - vrijdag 28 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
het zegt al genoeg dat vele tegenwoordig voor beide zijn.
de supporter wordt de arena uitgejaagd..en je kan niet ontkennen dat az de laatste jaren ajax is voorbij gestreefd.
en zoals t nu gaat zie ik de komende jaren geen verbetering hoor.
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Topic is of er nog wat komt. Mag niemand zijn mening over geven dan? Haat AZ trouwens
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 11:50   quote  deeplink  
een mening of Ajax alleen maar slecht praten dat zijn 2 verschillende dingen.. wat dat betreft kunnen jullie een voorbeeld nemen aan feynooit supporters.. en hoezo is AZ ons voorbij gegaan ping.. ? Financieel ? sportief ? het is gewoon stil bij Ajax en wees gvd blij andere jaren als ze het niet stil konden houden was het ook niet goed
ping
 ping - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:24   quote  deeplink  
waarom az het tegenwoordig beter doet dan ajax?
misschien omdat de stand een belangrijk onderdeel is van het voetbal.

STAND 2008/2009
Team G W G V P V T
1 AZ 34 25 5 4 80 66 - 22
2 FC Twente 34 20 9 5 69 62 - 31
3 Ajax 34 21 5 8 68 74 - 41

STAND 2009/2010
Team G W G V P V T
1 Feyenoord 4 3 1 0 10 7 - 0
2 FC Twente 4 3 1 0 10 6 - 2
3 AZ 4 3 0 1 9 12 - 3
4 PSV 4 2 2 0 8 11 - 8
5 FC Utrecht 3 2 1 0 7 4 - 2
6 Ajax 4 2 1 1 7 9 - 5

en dan heg ik t niet eens over het beleid en het finacieele plaatje.
het wordt tijd dat er weer eens wat gepresteerd wordt ..vind jezelf niet?
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:39   quote  deeplink  
zo slecht praat ik niet! Denk alleen dat er niemand komt, omdat de tijd dringt. Versterkingen lijken mij toch echt nodig. Of niet, nummer10?hoop echt van harte dat er nog wat gaat gebeuren! Hoop dat ze achter de schermen bezig zijn.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:39   quote  deeplink  
dit jaar moet je er nog nie bij pakken zegt nog geen drol.. daarbij Jol is troep aan het opruimen.. en het financiele plaatje ? Ajax nog steeds gewoon de beste begroting.. en tuurlijk moeten ze keer weer presteren maar daarom moet je ze wel de tijd geven om iets optebouwen naar het wanbeleid van het OUDE bestuur.. en niet gelijk de nieuwe de grond intrappen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:40   quote  deeplink  
ik denk zelf dat een team zijn belangrijker is dan versterkingen.. kwaliteit genoeg op het veld.. en tuurlijk een balvaste spits is altijd welkom maar die hadden we met de naam huntelaar en toen hebben we ook de titel niet gepakt..
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Kwaliteit genoeg idd... Team had er wel al moeten staan nu. Gaan al 5de wedstrijd in...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
jesus boss wat denk je nu dat je een team word in 5 wedstrijden ? dat je elkaar aanvoelt alsof je al jaren samen speelt ? dat gebeurt niet in een paar wedstrijden.. wat een onzin zeg je weer allemaal
robs
 robs - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:15   quote  deeplink  
aankopen zijn nodig, alves en honda, iedereen ziet dat toch hopelijk wel??
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:36   quote  deeplink  
dit is ook het team van vorig jaar! Ze moeten elkaar toch nu wel aanvoelen lijkt me?! Wat nou onzin? Er zijn gewoon versterkingen nodig!!! Jij vindt als enige van niet denk, nummer10. Je wordt echt geen kampioen met dit team. Face it!
Boss
 Boss - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:41   quote  deeplink  
Vorig jaar liep 't ook niet soepel. Je bent nu een jaar verder. Waar ligt 't dan aan denk je? Kwaliteit is er, maar dus niet genoeg! Je kan geen jaar van Suarez uit gaan! Er moeten spelers bij. Zo simpel is 't! En dat heeft niks met negativiteit te maken, maar met realiteit...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: KOMT ER NOG WAT!

0.0098450