|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ja Robs, aankopen zijn nodig, alves en honda, niet iedereen ziet dat! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vorig jaar liep niet soepel ? enige wat er aan de hand was is dat ze de ene keer super speelde en de andere keer erg slecht.. met andere woorden als we daar de goeie wedstrijden uit halen (PSV thuis bijv) en je kan bijna altijd zo spelen.. daarom zeg ik kwaliteit genoeg.. en robs een sterke spits ben ik ook voor dat zeg ik helemaal niet maar een honda is niet nodig !! we hebben siem de jong en Aissati.. honda is simpel weg veel te duur.. las gister ook al ergens dat ze minimaal 12 mil nu wouden.. nou sorry hoor voor een speler die zich amper heeft bewezen is dat te veel geld net zoals sulejmani.. leuke voetballers maar niemand kan zomaar slagen bij Ajax VVV en Ajax zijn 2 verschillende werelden.. en dan heb ik het nog nie eens over het totaal plaatje van beide clubs |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Makaay en vennegoor gaan t niet maken bij Ajax, ze komen ook niet gelukkig Alves en Honda zijn de enige twee die je moet halen Het kost wat, maar het levert je op zeker die derde ster op |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Met niet soepel bedoel ik wisselvallig... Zo goed? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
echt lees dat andere stuk van mij naar Jack huntelaar.. dan moet het maar wat kosten.. gvd man wil je feynooit 2 worden ofzo ? godallemachtig.. kost even samen 21 mil + de lonen HET KAN NIET SIMPEL LEG JE ERBIJ NEER STOM STUK VRETEN |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Als je elke wedstrijd top speel( psv thuis), dan word je kampioen! Lijkt me logisch. Maar dat is niet het geval, dus wat moet er gebeuren? Afwachten? |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
nog 99 uur te gaan en dan weten we of er wat komt! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
nee Boss bouwen aan het team want kwaliteit is er wel anders speel je PSV niet zo van de mat in de thuis wedstrijd.. die lijn moet gewoon constant worden en die lijn krijg je niet constant met aankopen.. nogmaals heb het ook al eerder gezegt een TEAM zijn is velemalen belangrijker dan alleen maar kwaliteit in het veld te hebben.. kijk naar Real.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Honda hebben jullie blijkbaar niet goed bekeken, hij is topklasse en 12 miljoen is wel teveel ja, maar 10 miljoen dat haal je er zo uit, vrije trappen, links en rechts en op de 10, die jongen kan overal schitteren, jammer dat jullie dit niet zien, zelfs met hem kan een goede aisatti of de jong gewoon in de basis staan, Honda speelt dan op de plek van Urby/Miralem of Rommedahl |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
hoe lang wil je bouwen dan ? Vorig jaar was ook een "bouwjaar". Zeg dat er kwaliteit is, maar niet voldoende op bep.posities... Mee eens? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
vorig jaar hadden we een andere trainer die voor langeretijd zou blijven maar die moest zonodig weg.. nu hanteren ze een andere speelstyle en hebben een nieuwe trainer.. als MvB er nu nog zat had ik dit NIET meer gezien als bouwjaar.. en robs.. Honda kan overal schitteren bij VVV ja.. met een leuk team omzich heen hoe verklaar je anders dat hij nog maar een 34 doelpunten (waarvan nu al 5 dus 29 doelpunten) in 5 jaar heeft gemaakt ? nogmaals hij valt nu gewoon op.. bij Ajax zou je hem niet zo zien zoals nu.. zelfs zijn eigen trainer zegt het.. nu is speelt hij in smoking omdat de rest wat minder is bij een grote club is hij 1 van de vele smokings.. woorden van zijn eigen trainer.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Er is maar 1 club waar er zoveel geouwehoerd en gezeikt wordt over aankopen. Er is maar 1 club waar supporters de trainer en het bestuur naar 5 wedstrijdjes afweer afserveren. Er is maar 1 club waar.... ach laat ook maar. Begrijpen jullie toch niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ik als ajacied snap wel wat je bedoelt en dat komt gewoon omdat het geen ECHTE supporters zijn.. dat zijn geen jongens die achter hun team gaan staan in moeilijke tijden deze jongens kijken naar geschiedenis boeken en de history van de clubs en zien dat ajax het meest heeft gewonnen en daarom "supporter" zijn. maar het echte Ajax gevoel kennen ze niet.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:32 schreef remco k het volgende:Krunk bedoelt gewoon dat ajax niet zomaar iedere speler moet kopen die een keer wat gepresteerd hebben , en dat de loonlijst leegmoet. klopt. heb geen behoefte aan spelers die het vooralsnog niet bij een topclub hebben waargemaakt (en niet met berichten komen van hij scoort veel enz enz, want kennedy en meer spelers waren ook goed bij twente). verder zie ik graag 5 spelers vertrekken.
een oleguer is een prima versterking voor de CV functie, maar goed.... 2 miljoen op de loonlijst, blind sarpong vd heijden anita kennedy sno moeten zeker een besparing van circa 3,5 miljoen opleveren op jaarbasis. daar doe ik het dan voor, langere termijn visie.
en niet wanhopig als een junk gaan lopen roepen om nieuwe versterkingen die mogelijk geen versterking zullen zijn. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:47 schreef robs het volgende:ajax faalt als het nu niemand haalt. deze groep wordt geen kampioen allereerst moet je als de wiedeweerga Honda halen, die man is in Japan mateloos populair en je kunt qua tv en shirts zijn aankoop terugverdienen, bovendien is die jongen steengoed en kan hij links of rechts hangend spelen en op de 10, als Alves haalbaar is ook doen, je koopt dan samen met honda 40 goals in en allerlei vrije trappen van beide heren als een wedstrijd op slot zit zoals tegen Sparta, het is bijna eng om te zien hoeveel vrije trappen deze jongens er in schieten, lukt Alves niet dan Jan V. maar er moet een lange spits komen, liefst Alves of anders een andere jongen die er 20 maakt zo nee zo slim is van den boog zeker niet he! denk eens na man gast.... van den boog heeft alle mogelijkheden al geprobeerd. en hij weet dat nieuwe aankopen erbij gooien, en niks vertrekken alleen maar een aantekening in het BKR geeft;) maar goed.... dat begrijpen freakie en jij blijkbaar niet. wanhopig roepen in de hoop dat die 3* word behaald. denk je nou echt dat je een team koopt. ik ga voor de visie van jol en zijn technisch draagvlak. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 23:55 schreef ping het volgende:met elia en berg was t met de ogen dicht de schaal ophalen. en waarom ze de zeeuw en niet schaars hebben aangetrokken kan nog steeds niemand uitleggen. in heerenveen kochtte ze ook een jaar eerder de verkeerde speler. mss is wel het beste als het maandag is. dan kunnen er ook geen miskopen meer gedaan worden. elia en berg kampioen mee geworden? elia is middelmatig, berg is redelijk tot goed de zeeuw is de ontbrekende schakel, schaars is meer een loper naar voren toe. heb liever een controleur! en alsof pranjic zo goed is. die is al verzopen in de bundesliga: dus hoe bedoel je de verkeerde speler. zag trouwens eindelijk weer eens een redelijke sulejmani!
dus is jouw post eigenlijk niet waterdicht! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:40 schreef nummer10 het volgende:vorig jaar hadden we een andere trainer die voor langeretijd zou blijven maar die moest zonodig weg.. nu hanteren ze een andere speelstyle en hebben een nieuwe trainer.. als MvB er nu nog zat had ik dit NIET meer gezien als bouwjaar.. en robs.. Honda kan overal schitteren bij VVV ja.. met een leuk team omzich heen hoe verklaar je anders dat hij nog maar een 34 doelpunten (waarvan nu al 5 dus 29 doelpunten) in 5 jaar heeft gemaakt ? nogmaals hij valt nu gewoon op.. bij Ajax zou je hem niet zo zien zoals nu.. zelfs zijn eigen trainer zegt het.. nu is speelt hij in smoking omdat de rest wat minder is bij een grote club is hij 1 van de vele smokings.. woorden van zijn eigen trainer.. klopt. alsof suarez bij barcelona in de basis staat op dit moment. is maar dat ajax armmoedig is, dat is een ander verhaal! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:07 schreef freakie het volgende:focking hell jonge kappe ga egt meldig van maken.. verschrikkelijk.. ben blij als transfer periode over is dan houden jullie ook weer op met schrijven over honda.. dan zie je ze waarschijnlijk uberhaubt niet meer tot dat er weer wat te zeiken valt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: te laat voor wie allemaal dan, iedere gerucht is niet waar he, Ajax heeft zich maar met een paar spelers bezig gehouden, ajax wou elia halen en was niet te laat verder val het wel mee hoor.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Krunk om mij nou met iemand te gaan vergelijken wtf heb je het over bkr? geld voor aankopen zijn er en alleen salaris moet naar beneden daarbij heeft jol gezegt een verdediger erbij te willen hebben of aanvaller(en aanvaller heeft hij laatst gezegt)
Jij geeft dus aan dat jol gewoon niet goed bezig is want hij moest wel versterking hebben of nog aankopen om ajax sterker te laten zijn..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: een team bouwen in 5 wedstrijden, volgens mij gaat dat nooit lukken zelfs van gaal had bij ajax een volledig seizoen nodig voordat de boel echt goed voor elkaar was en dat moet jol in 5 westrijden doen, ajax supporters worden steeds gekker volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:18 schreef robs het volgende:Honda hebben jullie blijkbaar niet goed bekeken, hij is topklasse en 12 miljoen is wel teveel ja, maar 10 miljoen dat haal je er zo uit, vrije trappen, links en rechts en op de 10, die jongen kan overal schitteren, jammer dat jullie dit niet zien, zelfs met hem kan een goede aisatti of de jong gewoon in de basis staan, Honda speelt dan op de plek van Urby/Miralem of Rommedahl ik zie honda wel graag komen, maar snap ajax wel dat ze hem voor dat geld niet halen, er moeten gewoon spelers weg voordat er weer spelers op de loonlijst kunnen. das niet zo moeilijk dat is heel normaal.. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Ik geloof echt niet in Honda, Zelfs Sulejmani speelde de eerste paar wedstrijden van Ajax goed en is daarna als een pudding weggezakt. Nu is hij geen 16, maar nog amper 6 mlj waard. Alves doet het ook al 2 jaar niet meer. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Ajax zoekt een speler in die in de nadagen van z'n carriere zit en die nog een jaartje of 2 rustig wil afbouwen. Zoals voorheen Stam en daarvoor Rijkaart. Maar vind eens zo'n speler. Ik weet er geen 1. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Ik geloof echt WEL in Honda ik heb al die Jupilerwedstrijden van VVV gezien en ook PSV-VVV live, een fenomeen, ECHT ! |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Krunk begrijpt er sowieso niks van, als je Oleguer prima vindt, dan heb je twee jaar niet opgelet Alves en Honda en ook Elija (speelt de sterren van de hemel in de Bundesliga) hadden Ajax wel degelijk vele malen sterker gemaakt |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Robs jonge, denk nou ff na Alves + Honda + Elia = 8 + 10 (of nu al 12)+ 10 = 28mlj. Dat is een kampioenschap niet waard. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Je moet wel alles lezen, remco. Dit is bijna hetzelfde team als vorig jaar. Ze kennen elkaar dus langer als 5 wedstrijden... Dus hopelijk al op elkaar ingesteld. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
alves en honda is smane 15 miljoen ja, eliah kunnen we niet meer halen 2 van de 3 was al genoeg geweest nu komt er geeneen en worden we weer derde of vierde doodzonde |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Alves en Honda is samen 18 tot 20 mlj. Ajax heeft niet meer dan 5 mlj te besteden. Dus helaas. Maar wie weet raken we nog een paar spelers kwijt voor de 1e. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
cvitanich verhuurt dat kan toch niks anders betekenen dan dat ze een andere spits hebben weten te strikken toch. kan me niet voorstellen dat ze cvitanich weg doen als ze de vervanger nog niet in huis hebben afwachten of dit gerucht over cvitanich uberhaupt waar is |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Cvitanich is zo goed als een jaartje verhuurd. Dan hebben we een spits nodig, Bodul ? Nee daar gaan ze de competitie niet mee in. WIE WORDT DE NIEUWE SPITS ? Alves ? |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Denk dat het die Noor wordt... Huten nogwat. Die past binnen het budget van 5 mlj en hij zal een relatief laag salaris vragen |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Kijk Bodul is wel een optie en je weet wat je heb met spelers die je nu vlug moet kopen niet. En dat telt trouwens voor nog meer spelers uit de eigen jeugd |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
wat een lkkre zin zeg.. Bodul zie ik er voor ajax niet 20 inschieten en dan ook niet gelijk staan die moet je rustig brengen volgend jaar ofzo.. en dit jaar als je kan ook in 1 of 2 europa league wedstrijden speel minuten geven..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 21:17 schreef Boss het volgende:Je moet wel alles lezen, remco. Dit is bijna hetzelfde team als vorig jaar. Ze kennen elkaar dus langer als 5 wedstrijden... Dus hopelijk al op elkaar ingesteld. nieuwe trainer, aantal spelers erbij, aanvoerder van vorig jaar weg en een nieuwe manier van spelen.
Lijkt mij heel logisch wat je zegt want ieder elftal in de wereld veranderd zijn selectie maar met een aantal spelers , en het is echt niet zo dat er zoveel elftallen zijn die zo op elkaar ingesppeeld zijn, van gaal had er bij az ook 3 seizoenen voor nodig of was je dat ook al weer vergeten.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: klopt. veel trieste reacties |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:24 schreef remco k het volgende:[..] te laat voor wie allemaal dan, iedere gerucht is niet waar he, Ajax heeft zich maar met een paar spelers bezig gehouden, ajax wou elia halen en was niet te laat verder val het wel mee hoor.. ja jij bent te laat met het denken. als jij geruchten gelooft moet je niet raar gaan opkijken als er niets van waar is! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:33 schreef freakie het volgende:Krunk om mij nou met iemand te gaan vergelijken wtf heb je het over bkr? geld voor aankopen zijn er en alleen salaris moet naar beneden daarbij heeft jol gezegt een verdediger erbij te willen hebben of aanvaller(en aanvaller heeft hij laatst gezegt) Jij geeft dus aan dat jol gewoon niet goed bezig is want hij moest wel versterking hebben of nog aankopen om ajax sterker te laten zijn.. je hebt het gehele verhaal blijkbaar vanaf de vorige pagina's niet begrepen. alleen maar meepraten met Patrick dus blijkbaar. anders had je begrepen waar BKR en de kritiek over ging. ga maar teruglezen jongen |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:42 schreef remco k het volgende:[..] een team bouwen in 5 wedstrijden, volgens mij gaat dat nooit lukken zelfs van gaal had bij ajax een volledig seizoen nodig voordat de boel echt goed voor elkaar was en dat moet jol in 5 westrijden doen, ajax supporters worden steeds gekker volgens mij.. Hamsterweken bij Robs! die spoort echt niet |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:07 schreef remco k het volgende:[..] ik zie honda wel graag komen, maar snap ajax wel dat ze hem voor dat geld niet halen, er moeten gewoon spelers weg voordat er weer spelers op de loonlijst kunnen. das niet zo moeilijk dat is heel normaal.. is hem en anderen al 309305390509205 x uitgelegd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ja en ze leren het nooit. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:56 schreef robs het volgende:Krunk begrijpt er sowieso niks van, als je Oleguer prima vindt, dan heb je twee jaar niet opgelet Alves en Honda en ook Elija (speelt de sterren van de hemel in de Bundesliga) hadden Ajax wel degelijk vele malen sterker gemaakt lijkt maar zo dat ik er niks van begrijp. jouw posts gingen geheel nergens over! op dit moment is hij wel een van de betere verdedigers. alleen zijn salaris is te hoog voor ajax. ze moeten er vanaf.
nou elia speelt echt niet de sterren van de hemel hoor. hij loopt normaal mee in Hamburg. En Alves is afgeschreven. Honda heeft nog niks waargemaakt. Dus dat moet nog blijken. Verschil tussen presteren in de middenmoot en top is enorm. Overleven in de top is een 2e punt! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 21:17 schreef Boss het volgende:Je moet wel alles lezen, remco. Dit is bijna hetzelfde team als vorig jaar. Ze kennen elkaar dus langer als 5 wedstrijden... Dus hopelijk al op elkaar ingesteld. elkaar zo lang kennen geeft niet aan, dat de visie die Jol voor ogen heeft eruit komt. dat moet worden ingespeeld slimmerd. en uiteindelijk kun je pas bepalen welke strategieen je als back-up houd. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:Cvitanich is zo goed als een jaartje verhuurd. Dan hebben we een spits nodig, Bodul ? Nee daar gaan ze de competitie niet mee in. WIE WORDT DE NIEUWE SPITS ? Alves ? club brugge! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Krunk ff een vraagje vondt jij berg een goede aankoop voor ajax? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
goede speler met zijn eigen beperkingen zo hier en daar., maar ik heb elders gezegd dat berg niet nodig was. en daarnaast vind ik hem te duur. ga liever voor een transfervrije speler. |
|
|
|