|
|
sportdwaas
|
|
|
Als jullie dat leuk vinden kun je Nederland - Engeland met Engels commentaar bekijken op www.sportdwaas.nl of www.sportdwaas.blogspot.com
Gek genoeg spelen ze de andere kant op (camerainstelling vanwege reclame denk ik)
Veel plezier |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik zit net te kijken naar de Kiprich Tribute, heb je die ook met engels commentaar??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
poef poef, what is, poef poef |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Kijk, ik vraag, jij bezorgt, jij moet pizza koerier worden, Supersnel!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hey gratis carriere advies... dank u |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb even gekeken maar krijg heimwee naar Kuijt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ja? Zoent hij beter dan dat je vrouw doet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahahahahahahahahahahahahahahah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
wat een kneuzen die de jong en mathijsen. Waren zeer slecht bij 2e doelpunt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet je even aan je vrouw vragen.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ze denkt dat Kuijt beter kan zoenen dan zij.alleen kuijt SMSte dat hij het alleen met Rovert wil doen???Lekker jong zeg tie |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Lekker jong? Doet hij het normaal met bejaarden dan? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Vlaar in Oranje anders gaat de titel weer aan ons voorbij |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
Jezus wat loop ik mij te ergeren aan Babel, wat een kluns, waarom niet Huntelaar er in de rust in, Kuyt naar rechts en Robben van links.........
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door martinm70 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zinnige opmerking.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Niks vlaar in oranje, vlaar in het 1e van Feyenoord |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oja ik dacht dat je 18 was ofzo?En dat je je bikinilijn nog niet hoefde te scheren sorry. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahahahaha jij heb wel oog voor de heertjes he Leon? ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als het maar niet Raoel heertjes is :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
voor de rest vindt jij alle mannen aantrekkelijk? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee de rest schop ik 1x in hun kloten ,Raoel 3x....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 augustus 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik wist dat er veel rare spelletjes werden gespeeld in de gay-scene, mij lijkt het niets, maar goed, ieder zijn ding. Weet je vrouw ervan leon? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 - 22:56 schreef Rovert het volgende:Ik wist dat er veel rare spelletjes werden gespeeld in de gay-scene, mij lijkt het niets, maar goed, ieder zijn ding. Weet je vrouw ervan leon? Je bedoelt mijn vriend???Ach die vind het niet erg joh.Hij doet gewoon mee treintje rijden...... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Wat is jullie treintjes record???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik heb jou PB ontvangen Rovert en je mag meedoen met treintje rijden. Ik heb het even overlegt met mijn vriend en die zei .Als Rovert zo graag wil dan mag hij meedoen.Wil je voorin ,in het midden of achterin in de Trein??? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb weer je PB ontvangen ,je wil dus in het midden van de trein. Je schijnt dus een hoop ervaring te hebben???? Sorry dit alles was maar een geintje .ik hou alleen van vrouwen. Maar het geeft niet Rovert dat je van mannen houd;) Ik hoop dat ik je nu niet heb terleurgesteld.:p
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper