|
|
robertpierre
|
|
|
Ik las in een plaatselijke krant over een Maastrichtenaar die Fan van FC TWENTE geworden is.Ik denk dat deze stadsgenood niet de enige is met warme gevoelens voor deze schitterende club! FC TWENTE dwingt respect af, overal in Nederland! Over enkele weken gaan we een wedstrijd berkijken in dat puike stadion. Tegen wie? Weet ik nog niet. Ik hoop alleen dat het dan niet uitverkocht is, anders rijden we al die kilometers voor niets. |
|
|
|
|
ajaxrulezz
|
|
|
ze moeten snel de 2de ring bouwen,Een hele wachtlijst voor seizoendskaarten. Alleen maar goed voor de nederlandse competitie de ontwikkelingen van Twente! |
|
|
|
|
Vieze furrrrr
|
|
|
Heb ik geen respect voor, allemaal grootspraak. |
|
|
|
|
IngeJ
|
|
|
Hoi, een wedstrijd in de Grolsch Veste is zeker leuk om te bezoeken :D. Om kaartjes te kopen heb je alleen wel een geldige clubcard nodig. Deze kan je bestellen bij de administratie van FC Twente (kost 6 euro). Het is mogelijk om aan het stadion een kaartje te kopen en direct de clubcard erbij te nemen, alleen niet tijdens wedstrijddagen.
Als ik jou was zou ik eerst eens naar Twente bellen en de situatie uitleggen of kaartjes regelen via iemand die wel een clubcard heeft. Anders ga je er sowieso heen voor niets en dat zou een beetje jammer zijn. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 - 15:03 schreef ajaxrulezz het volgende:ze moeten snel de 2de ring bouwen,Een hele wachtlijst voor seizoendskaarten. Alleen maar goed voor de nederlandse competitie de ontwikkelingen van Twente! september wordt gestart met 1e aanbouw dan aan t einde van het seizoen de laatste fase dan is de rek eruit. |
|
|
|
|
FcT1990
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Robbb
|
|
|
quote: Van de grootspraak! |
|
|
|
|
red is the color
|
|
|
Grootspraak?Goed bezig in Enschede!Goeie voorzitter,met hart voor de club!(kun je van sommige voorzitters niet zeggen) |
|
|
|