BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LUC CASTAIGNOS TRAINT VOOR EERSTE MAAL MET SELECTIE MEE

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
de flh
 de flh - donderdag 13 augustus 2009 - 13:28   quote  deeplink  
Luc Castaignos heeft donderdag voor de eerste maal met de selectie van Mario Been meegetraind. De 16-jarige aanvaller van A1 zal regelmatig aansluiten bij de training van het eerste, om op die manier te wennen aan het niveau. Luc is een sterke en brutale jongen, die ik in overleg met zijn trainer Jean-Paul van Gastel regelmatig bij de groep zal halen, zei Been na afloop. Het is voor hem goed om tegen spelers als André Bahia te spelen, daar wordt hij sterker van.

Been hoopt tegelijkertijd op die manier een goed beeld te krijgen van de kwaliteiten van Castaignos. Er is natuurlijk veel om hem te doen geweest. Hij staat bekend als een groot talent, dat wil ik nu graag met eigen ogen bekijken.

Heeft iemand hem nog zien trainen?

Hebben ze nog partijtje gedaan?

Hoe deed ie het?

Ben best benieuwd, het lijkt me toch een behoorlijke stap van het EK-17 naar de eredivisie.
Rovert
 Rovert - donderdag 13 augustus 2009 - 13:31   quote  deeplink  
Sorry, wij werken overdag, hebben geen tijd voor trainingen en ook geen tijd om te internetten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door Rovert --
de flh
 de flh - donderdag 13 augustus 2009 - 13:34   quote  deeplink  
niemand vakantie?
Ronnie9000
 Ronnie9000 - donderdag 13 augustus 2009 - 13:36   quote  deeplink  
ik wordt vrolijk van zulk nieuws, super!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 14:02   quote  deeplink  
jippie!!!!
R()b
 R()b - donderdag 13 augustus 2009 - 14:06   quote  deeplink  
Goede zaak leert hij wat van.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Nu maar hopen dat hij snel Lucky Luc genoemd gaat worden?
Morpheus79
 Morpheus79 - donderdag 13 augustus 2009 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 13:31 schreef Rovert het volgende:
Sorry, wij werken overdag, hebben geen tijd voor trainingen en ook geen tijd om te internetten
Vandaar je reactie om 13.31 uur s'middags ;)
turok
 turok - donderdag 13 augustus 2009 - 14:28   quote  deeplink  
zal wel late dienst hebben
de flh
 de flh - donderdag 13 augustus 2009 - 17:34   quote  deeplink  
denk 't.

maar helemaal niemand is wezen kijken vandaag?
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - donderdag 13 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
jazeker de flh je zag aan hem dat hij echt goed kan voetballen, snel,techisch,bewegelijk en kan aardig scoren. denk echt dat hij een grote topspits wordt maja hij is nog jong laat hem maar lekker rijpen nog en volgend seizoen mee laten doen in de voorbereiding met wat wedstijdjes.
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 13 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Ik woon in Spanje ga alleen naar de wedstrijden niet naar de trainingen dan kan ik net zo goed weer daar gaan wonen
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 13 augustus 2009 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 17:58 schreef Trouwe hond het volgende:
Ik woon in Spanje ga alleen naar de wedstrijden niet naar de trainingen dan kan ik net zo goed weer daar gaan wonen
Ben jij een keer op tv geweest toevallig? Heb een keer een "docu" gezien van een man die om de 2 weken naar de Kuip ging vanuit Spanje. Als ik het goed heb woonachtig in een toeristisch oord en een horeca-man?

Zowieso echt bizar dat je om de 2 weken vanuit Spanje naar de Kuip komt!! RESPECT.
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 13 augustus 2009 - 18:08   quote  deeplink  
ontopic.
Ik weet zeker dat Castaignos iedereen gaat overtuigenvan zijn kwaliteiten en dat hij dit jaar nog debuteerd in Feyenoord1
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 18:08 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Ben jij een keer op tv geweest toevallig? Heb een keer een "docu" gezien van een man die om de 2 weken naar de Kuip ging vanuit Spanje. Als ik het goed heb woonachtig in een toeristisch oord en een horeca-man?

Zowieso echt bizar dat je om de 2 weken vanuit Spanje naar de Kuip komt!! RESPECT.
als je het eeen beetje handig aanpakt met goedkope vluchten enzo, ben je waarschijnlijk goedkoper en sneller dan wanneer je uit pakweg groningen komt
Alex
 Alex - donderdag 13 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Zie hier de foto's van de training van Luc Castaignos:
http://www.feyenoordrotterdam.net/index.php?pagina=seizoen0910/training13082009_1
Alex
 Alex - donderdag 13 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
Castaignos is een zeer goede aanvaller, kan makkelijk een mannetje voorbij, is snel, kopsterk, goed schot en heel doelgericht. Ik hoop dat hij zich doorontwikkeld en ben blij dat ie niet verkocht is aan Arsenal en dat Been hem laat meetrainen met het 1e.
Ik denk dat hij einde van het seizoen misschien debuteert en anders volgend seizoen bij de selectie zit. Als hij blijft groeien kan het de nieuwe Kuyt worden.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 13 augustus 2009 - 19:15   quote  deeplink  
als ie blijft groeien kan ie soliciteren als goliath, die jou en mij daar roept in de verte.
de flh
 de flh - donderdag 13 augustus 2009 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 17:47 schreef scf-rotterdam het volgende:
jazeker de flh je zag aan hem dat hij echt goed kan voetballen, snel,techisch,bewegelijk en kan aardig scoren. denk echt dat hij een grote topspits wordt maja hij is nog jong laat hem maar lekker rijpen nog en volgend seizoen mee laten doen in de voorbereiding met wat wedstijdjes.
ok bedankt! en hoe ver is ie ten opzichte van de andere spelers?

hij zal qua kracht nog veel moeten verbeteren, maar mischien dat ie qua snelheid al op hetzelfde niveau zit als de rest van de selectie?

kon die zich staande houden of was er nog veel niveauverschil?
Ron31
 Ron31 - donderdag 13 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
heel goed!nu gelijk spelen met die hap!
lol

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 augustus 2009 door Ron31 --
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 13 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
Nee ik ben niet op tv geweest, woon niet toeristisch, maar lekker afgelegen in de bergen. Ik moet ook eerlijk zijn dat ik wel eens een wedstrijdje mis, maar aan 14 kom ik er wel per jaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 20:08 schreef Trouwe hond het volgende:
Nee ik ben niet op tv geweest, woon niet toeristisch, maar lekker afgelegen in de bergen. Ik moet ook eerlijk zijn dat ik wel eens een wedstrijdje mis, maar aan 14 kom ik er wel per jaar.
Geweldig die naam sta je goed,je moet wel een trouwe hond zijn om plusminus 16 tot 2000 kilometers te reizen voor een wedstrijd.
Trouwe hond
 Trouwe hond - donderdag 13 augustus 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Genoeg over mij het gaat over Castaignos, onze groeibriljant die naar ik hoop rustig gebracht wordt en niet direct voor de leeuwen wordt gegooid.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 13 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij nog een paar jaartjes blijft,en dat andere clubs even afstand houden.
mootje
 mootje - donderdag 13 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
heb hem vanochtend mee zien trainen!!
kon goed meekomen op de training,ook met de partijtjes
fr emiel
 fr emiel - donderdag 13 augustus 2009 - 21:51   quote  deeplink  
WAT HEB IK VA DE WEEK GEZEGD??????????
fr emiel
 fr emiel - donderdag 13 augustus 2009 - 21:52   quote  deeplink  
DIE JONGEN DIE GAAT ER WEL KOMEN GELOOF ME
puffin
 puffin - donderdag 13 augustus 2009 - 22:33   quote  deeplink  
verbaas me over het papagaai'en dat deze 16jarige jongeman zo goed is. Zeker omdat velen hem nog niet, nooit hebben zien spelen, ook ik niet dus heb geen idee hoe hij zich ontwikkelt. Kan overigens geen kwaad met selectie mee te trainen, vergroot weerstand en kan zich leren meten met oudere spelers.
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 13 augustus 2009 - 22:56   quote  deeplink  
goede zaak!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 04:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 21:51 schreef fr emiel het volgende:
WAT HEB IK VA DE WEEK GEZEGD??????????
m'n capslock blijft hangen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 14 augustus 2009 - 08:52   quote  deeplink  
hebben er meer last van de laatste tijd.............
Rovert
 Rovert - vrijdag 14 augustus 2009 - 09:56   quote  deeplink  
vakantie tijd he, dan komen de jonge kameraadjes ook op de pc als mama boodschappen aan het doen is of de buurman aan het verwennen is
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 14 augustus 2009 - 09:58   quote  deeplink  
hahahahaha..............
dennis
 dennis - vrijdag 14 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 - 18:08 schreef scarface1979 het volgende:
ontopic.
Ik weet zeker dat Castaignos iedereen gaat overtuigenvan zijn kwaliteiten en dat hij dit jaar nog debuteerd in Feyenoord1
Misschien dit seizoen nog wel.
als Makaay met een blesseure wegvalt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: LUC CASTAIGNOS TRAINT VOOR EERSTE MAAL MET SELECTIE MEE









0.0089240