|
|
RSEveraars
|
|
|
Tomasson lijkt tegen Heracles in de spits te staan.. maar wie speelt er op de plek van Tomasson?? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
guzman,maar liever bruins |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jonathan de Guzman.
EINDE TOPIC!!!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ik zie ook liever Bruins. De Guzman gaat toch weg. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
de guzman je kunt hem beter laten spelen kan hij zich in de kijker spelen meschien wil iemand hem dan nog voor een redelijk bedrag kopen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: AHA een zeer goede stelling.
Luigi Bruins!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 - 13:48 schreef bjorn het volgende:de guzman je kunt hem beter laten spelen kan hij zich in de kijker spelen meschien wil iemand hem dan nog voor een redelijk bedrag kopen Dit is dan ook weer waar!!! Deze topic gaat langer duren dan ik had verwacht:) |
|
|
|
|
Stef1977
|
|
|
De beste. Ik denk dat dat Guzman is. Daar veranderd niks aan ook al gaat ie hoogstwaarschijnlijk weg of blijft ie een seizoen zonder te verlengen. |
|
|
|
|
RSEveraars
|
|
|
Ik hoop het niet maar misschien kiest Been voor een meer verdedigend middenveld met of Landzaat of Gio naas El Ahmadi en fer |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Costaignos in een 4-4-2tje :D |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Bruins Hij verdiend een kans na een ijzersterke voorbereiding |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
heb je gelijk in phyxsius...... |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
de guzman of bruins
maak niet zoveel uit |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
bruins denk ik,de concurrentie doet hem goed. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Toch is het gek. Vorige week ben ik bij de training gaan kijken en daar was er maar 1 speler die bij de afrondoefening (bijna) alle ballen vanuit alle standen prachtig het doel in joeg; juist Makaay. Tomasson bakte er helemaal niets van.
Voor een trainer moet het toch frustrerend zijn dat je beste "afmaker" in de wedstrijd niet functioneert? Misschien dat het inderdaad helpt als Makaay even geen eerste keus is.
Maar om de vraag van dit topic te beantwoorden; na afgelopen zondag geef ik de voorkeur aan Bruins (vond de Guzman nog niet goed genoeg, zat er volgens mij na 30 minuten al helemaal doorheen). |
|
|
|
|
erwin
|
|
|
begin maar eens een keer met bruins,maar aan de andere kant begin met de guzman want die kan de club nog wat opbrengen,mits er interesse is |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Jonathan De Guzman. Staat in het Topic "Blijft Makaay bij Feyenoord,zo niet,waarheen dan?"
Been zit met de situatie in zijn maag. Ik wil niet dat Roy zijn loopbaan op de bank beëindigt. Van mij hoeft hij niet weg. Het kan heel goed zijn dat hij volgende week weer speelt. Tegen Heracles kiest Been voor bewegende spelers; Jon Dahl Tomasson moet als spits van voeding worden voorzien door Jonathan de Guzman. Bron fr-fanatic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door dennis -- |
|
|
|