BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opstelling voor zondag waarschijnlijk.......

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - vrijdag 14 augustus 2009 - 14:32   quote  deeplink  
......................dijk.................................
..tiendallie...vlaar............bahia.........gio..........

..............amadi..............fer.......................

..slory...............guzman.............cisse.............

......................tomasson.............................

wijnaldum
darley
dani

kampen nog met blesurre,s
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - vrijdag 14 augustus 2009 - 14:36   quote  deeplink  
word geen makkie in iedergeval zondag pffff had liever bisaswar gezien dan slory. en ja wijnaldum en darley en dani uit voorzorg nog niet meedoen, zou ik ook nog niet gedaan hebben. en ze spelen op kunsgras, kan ook weer tegen werken
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:40   quote  deeplink  
en ja tiendalliee vind ik niet zo goed wees blij dat het tege heracles is anders wordt die zoek gespeeld
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:46   quote  deeplink  
Ik ga voor:

......................Mulder.................................
..tiendallie...vlaar............bahia.........gio..........

..............amhadi..............fer.......................

..slory...............Bruins.............cisse.............

......................tomasson.............................

Hoop dat Fernandez fit genoeg is om te spelen
ar
 ar - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:49   quote  deeplink  
wat heeft been toch met slory... ik zie veel liever biseswar
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 15:49 schreef ar het volgende:
wat heeft been toch met slory... ik zie veel liever biseswar
ik niet
bjorn
 bjorn - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:54   quote  deeplink  
mulder
leerdam-vlaar-bahia-gio
el amhadi-fer
slory-de guzman-cisse
tomasson
ar
 ar - vrijdag 14 augustus 2009 - 15:55   quote  deeplink  
wat vind je beter aan slory dan?
legrande
 legrande - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:05   quote  deeplink  
Dan toch beter makaay in de spits
ar
 ar - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:12   quote  deeplink  
makaay moet altijd in de spits
erwin
 erwin - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
precies hij moet gewoon spelen,maar ik begrijp mario ook wel op dat kunstgras,een paar rappe jongens erin slory of biseswar en met cisse zie ik daar toch meer inzitten,en dan met hun snelheid tomasson bedienen,want die kan het ook nog wel onze loopwonder en dan of guzman of bruins op 10 dan winnen we zondag
ar
 ar - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
juist erwin! met 1-3 haha.
De.x
 De.x - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 16:12 schreef ar het volgende:
makaay moet altijd in de spits
Mee eens. Roy Makaay heeft netaan 100 minuten gespeeld in de competitie en ik vind het derhalve te makkelijk om hem nu al uit het elftal te halen. Ook Tomasson was tegen Vitesse niet best, alleen hij wordt in de basis gehouden door een kwaliteit die ie heeft: doorjagen en jonge spelers coachen. Die kwaliteit heb ik echter tegen Vitesse ook niet gezien. Makaays kwaliteit is goals maken, daar moet hij dan ook wel de kans voor krijgen. Ik vind ook dat ie nog niet veel heeft laten zien in de eerste 2 wedstrijden, maar wie wel? Dat zijn er ook maar een paar: Fer, Bahia en Vlaar. Veel meer niet, toch?
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 14 augustus 2009 - 16:58   quote  deeplink  
Maar dat het elftal niet draait komt mede doordat de spitsen niet worden bereikt!!
En daar schort het bij Roy aan en daarom wil Mario wat anders proberen.

Ik zou met de volgende elf beginnen:

----------------------Mulder----------------------------

Dani--------Vlaar-------------------Bahia------------Gio

---------Fer---------de Guzman-------El Ahmadi----------

------Biseswar-------Tomasson----------Cisse------------

Maar bij mario zal die droplul van een Slory en/of Bruins wel spelen..........
legrande
 legrande - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:10   quote  deeplink  
Ik vind tiendally echt zo slecht niet. Ik weet niet of Dani nu zoveel beter is. Ben nog niet overtuigd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:10 schreef legrande het volgende:
Ik vind tiendally echt zo slecht niet. Ik weet niet of Dani nu zoveel beter is. Ben nog niet overtuigd.
Dat ben ik met jou eens,vind het wel een positief ingesteld ventje die fernandez.
G-child
 G-child - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 16:42 schreef De.x het volgende:

[..]

Mee eens. Roy Makaay heeft netaan 100 minuten gespeeld in de competitie en ik vind het derhalve te makkelijk om hem nu al uit het elftal te halen. Ook Tomasson was tegen Vitesse niet best, alleen hij wordt in de basis gehouden door een kwaliteit die ie heeft: doorjagen en jonge spelers coachen. Die kwaliteit heb ik echter tegen Vitesse ook niet gezien. Makaays kwaliteit is goals maken, daar moet hij dan ook wel de kans voor krijgen. Ik vind ook dat ie nog niet veel heeft laten zien in de eerste 2 wedstrijden, maar wie wel? Dat zijn er ook maar een paar: Fer, Bahia en Vlaar. Veel meer niet, toch?
Oneens, bij een topclub moet je presteren en dit in zoveel mogelijk wedstrijden, lukt dit je niet dan zit je op de bank en kun je op de trainingen bewijzen dat je in de basis hoort. Nogmaals hier krijgen ze voor betaald, wij betalen hiervoor en mogen eisen dat er gepresteerd wordt. Makaay presteerd niet op zijn positie, dus logische wissel.
RuudN
 RuudN - vrijdag 14 augustus 2009 - 17:47   quote  deeplink  
We hebben een dure bank zondag tegen heracles!!..

Makaay Lamzaat hofland de cler...!

ik denk goed voor 10 miljoen!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:32   quote  deeplink  
in de min neem ik aan???...........
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:10 schreef legrande het volgende:
Ik vind tiendally echt zo slecht niet. Ik weet niet of Dani nu zoveel beter is. Ben nog niet overtuigd.
verdedigend zal het niet zoveel uitmaken maar aanvallend is Dani tig keer beter dan tiendalli..............
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:47 schreef RuudN het volgende:
We hebben een dure bank zondag tegen heracles!!..

Makaay Lamzaat hofland de cler...!

ik denk goed voor 10 miljoen!!
Laten we niet overdrijven
Samen hebben ze "slechts" een jaarsalaris van 6 miljoen...
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 17:47 schreef RuudN het volgende:
We hebben een dure bank zondag tegen heracles!!..

Makaay Lamzaat hofland de cler...!

ik denk goed voor 10 miljoen!!
als je deze spelers kwijt wil moet je er geld bijdoen...................
Darryl1997
 Darryl1997 - vrijdag 14 augustus 2009 - 18:59   quote  deeplink  
--------Tomasson
Cisse----------------Slory
--------De Guzman
Fer------------------El Ahmadi
Gio----Bahia----Vlaar--Leerdam
----------v.Dijk

Dat Wordt hem zondag
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Ik snap echt niet wat er allemaal gebeurt!!! Ik ben echt geen fan van Makaay. Maar om Tomasson nou in de spits te zetten in een 433? Hij is toch een speler die in de spits moet KOMEN. en niet moet STAAN. Dat is toch geen aanspeelpunt? Ik heb er weinig vertrouwen in. Of gaan we soms op de counter spelen tegen Heracles?
En dan gaat hij tevens Leerdam rechtsback zetten????? Ik kan dat niet geloven! Vorig jaar heeft hij opzichtig gefaald! Wat er mis is met Tiendalli snap ik echt niet. Is gewoon een prima back die je niet zomaar vorbij komt. Leerdam heeft geen power, geen snelheid! Dat is een gatendichter voor het middenveld, meer niet!
En dan nog een kritiekpunt! Slory!!!! waarom geen Biseswar?? die kan ook gewoon op rechts lopen en is een veel betere speler dan Slory. En zeker net zo snel. Dus dat kan ookk geen reden zijn. Diego wordt helemal kapot gemaakt op deze manier. Die zal zich ook afvragen waarom zon slechte speler als Slory speelt en hij niet.
G-child
 G-child - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Met alles met je eens, behalve Tomasson. Deze man scoort makkelijk en is op dit moment een stuk bewegelijker dan Makaay... Guzzie gaat em sturen, wordt geweldig! We missen nu alleen Wijnaldum op de vleugels...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Tiendalli werd vorig jaar geregeld vrij simpel voorbij gelopen, denk dat Leerdam vooral met het oog op zijn opbouwende/aanvallende kwaliteiten wordt gekozen, verdedigend staat het natuurlijk een stuk beter dan vorig jaar met Vlaar en Bahia.
Denk dat Been Slory kiest omdat die meer oog heeft voor zijn medespelers, daar moet Bieseswar nog steeds aan werken.
Diego moet verder niet zeuren, zoals Mario al zei, er is geen plek voor egootjes meer, het teambelang telt, kan hij daar niet mee leven, dan moet ie maar lekker oprotten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:
Tiendalli werd vorig jaar geregeld vrij simpel voorbij gelopen, denk dat Leerdam vooral met het oog op zijn opbouwende/aanvallende kwaliteiten wordt gekozen, verdedigend staat het natuurlijk een stuk beter dan vorig jaar met Vlaar en Bahia.
Denk dat Been Slory kiest omdat die meer oog heeft voor zijn medespelers, daar moet Bieseswar nog steeds aan werken.
Diego moet verder niet zeuren, zoals Mario al zei, er is geen plek voor egootjes meer, het teambelang telt, kan hij daar niet mee leven, dan moet ie maar lekker oprotten.
Slory 0 goede wedstrijden
Biseswar 7a8 goede wedstrijden
Weet je dat hij overal geweest was om te kijken of hij voor zijn ontwikkeling beter kon gaan????Wat is hem belooft doordat hij bij ons heeft bijgetekend?

PS als je niet in spoken geloof moet jezelf op die goal afstappen hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
ik denk gewoon dat er nooit concrete belangstelling is geweest voor bieseswar, of in ieder geval niet van een club die echt een verbetering voor hem betekende.

ik ben aan het begin van dit seizoen met een schone lei begonnen, Bieseswar heeft dit seizoen ook nog niets laten zien.
legrande
 legrande - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Been zet Leerdam rechtsback als Dani er niet is dat wordt niets. Leerdam is veel te zwak.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:31   quote  deeplink  
eerst maar eens zien.
legrande
 legrande - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:34   quote  deeplink  
Ik ga wel twijfelen of been alles bij elkaar houdt er gaan er toch klagen dadelijk. Guz wil weg makaay cler landzaad hofland allemaal reserve. Dat geeft toch problemen
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 23:34 schreef legrande het volgende:
Ik ga wel twijfelen of been alles bij elkaar houdt er gaan er toch klagen dadelijk. Guz wil weg makaay cler landzaad hofland allemaal reserve. Dat geeft toch problemen
Hoeft niet, hangt van de trainer af hoe hij de groep bij elkaar houdt
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:17   quote  deeplink  
En we hebben Beenhakker nog
dennis
 dennis - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:21   quote  deeplink  
......................dijk.................................
..Leerdam....vlaar............bahia.........gio..........

..............amadi..............fer.......................

..slory...............guzman.............cisse.............

......................tomasson.............................
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:27   quote  deeplink  
ipv v Dijk --> Mulder
ipv amadi --> El Ahmadi
dennis
 dennis - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:33   quote  deeplink  
Van Dijk speelt hoor.

Who ELS?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 09:33 schreef dennis het volgende:
Van Dijk speelt hoor.

Who ELS?
las inderdaad ook dat Been voor van Dijk gaat, jammer.
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:51   quote  deeplink  
Zou ik heel jammer vinden, en een verkeerd signaal
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Slory 0 goede wedstrijden
Biseswar 7a8 goede wedstrijden
Weet je dat hij overal geweest was om te kijken of hij voor zijn ontwikkeling beter kon gaan????Wat is hem belooft doordat hij bij ons heeft bijgetekend?

PS als je niet in spoken geloof moet jezelf op die goal afstappen hahaha
ha ha wel humor ja ,

echter als Diego goed traint en laat zien wat ie kan stelt Mario hem echt wel op , Diego zal zijn kansen krijgen en die moeten pakken , vorig jaar was hij opvallend maar dat was ook door de omstandigheden , en er is hem echt geen basisplek door Mario beloofd hoor maar goed als jij liever bijv. Cisse op de bank zet is dat ook prima , gaan we met hetzelfde zooitje als vorig jaar verder!

Mario is bezig zijn elftal in elkaar te bouwen ne dat zal nog wel wat wisselingen opleveren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 23:34 schreef legrande het volgende:
Ik ga wel twijfelen of been alles bij elkaar houdt er gaan er toch klagen dadelijk. Guz wil weg makaay cler landzaad hofland allemaal reserve. Dat geeft toch problemen
Het voordeel nu is dat bestuur en TD onvoorwaardelijk de trainer zullen steunen en mochten spelers dezelfde streken als met de vorige trainer uit willen halen zullen zij echt uit de selectie geflikkerd worden. Maar ze zijn denk wel wijzer en zullen zich gezien hun megasalaris en met de voorbeelden van de nog altijd clubszoekende timmer,lucius,greene wel gedeisd houden want naar nu blijkt is de markt voor dit soort spelers niet echt wild!
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:38 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Het voordeel nu is dat bestuur en TD onvoorwaardelijk de trainer zullen steunen en mochten spelers dezelfde streken als met de vorige trainer uit willen halen zullen zij echt uit de selectie geflikkerd worden. Maar ze zijn denk wel wijzer en zullen zich gezien hun megasalaris en met de voorbeelden van de nog altijd clubszoekende timmer,lucius,greene wel gedeisd houden want naar nu blijkt is de markt voor dit soort spelers niet echt wild!
Ik denk niet dat spelers met deze trainer "streken' uit zullen willen halen. Itt de trainer waar jij op doelt, is deze trainer nl wel normaal in de omgang, eerlijk en open, en communiceert op een duidelijke en normale manier met zijn spelers.
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:
Tiendalli werd vorig jaar geregeld vrij simpel voorbij gelopen, denk dat Leerdam vooral met het oog op zijn opbouwende/aanvallende kwaliteiten wordt gekozen, verdedigend staat het natuurlijk een stuk beter dan vorig jaar met Vlaar en Bahia.
Denk dat Been Slory kiest omdat die meer oog heeft voor zijn medespelers, daar moet Bieseswar nog steeds aan werken.
Diego moet verder niet zeuren, zoals Mario al zei, er is geen plek voor egootjes meer, het teambelang telt, kan hij daar niet mee leven, dan moet ie maar lekker oprotten.
Tiendalli heeft iedere tegenstander uitgeschakeld, behalve tegen Elia en Lurling heeft hij het lastig gehad. Leerdam had het tegen iedereen lastig! Kan die jongen niks aan doen., maar is een conclusie nav de wedstrijden.
En Biseswar heeft te weinig oog voor zn medespelers? Waarom? Omdat hij veel naar binnen trekt om te schieten? Ja, dat kan hij ook, maar hij heeft ook met 150, ook de meeste voorzetten van hel Feyenoord. Daarna Gio met 130 en de rest volgt p grote astand. Hij heeft ook de meeste assists.
Maar we gaan het wel zien zondag, maar ik persoonlijk begrijp deze keuzes niet.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 09:51 schreef Els het volgende:
Zou ik heel jammer vinden, en een verkeerd signaal
Ben ik met je eens, maar misschien gaat het niet zozeer om kwaliteit maar heeft het te maken met het terugkomen uit een blessure in combinatie met dat ellendige kunstgras.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 09:51 schreef Els het volgende:
Zou ik heel jammer vinden, en een verkeerd signaal
zou raar zijn o m nu v dijk eruit te halen , mulder erin en dan straks mulder er weer uit en Darley erin (want dat is de 1e keeper heb ik toch gelezen?)

Mulder is volgens mij de 3e keeper en zal zich nog op moeten werken.
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ben ik met je eens, maar misschien gaat het niet zozeer om kwaliteit maar heeft het te maken met het terugkomen uit een blessure in combinatie met dat ellendige kunstgras.
Zou een goede reden zijn. Plausibel.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Tiendalli heeft iedere tegenstander uitgeschakeld, behalve tegen Elia en Lurling heeft hij het lastig gehad. Leerdam had het tegen iedereen lastig! Kan die jongen niks aan doen., maar is een conclusie nav de wedstrijden.
En Biseswar heeft te weinig oog voor zn medespelers? Waarom? Omdat hij veel naar binnen trekt om te schieten? Ja, dat kan hij ook, maar hij heeft ook met 150, ook de meeste voorzetten van hel Feyenoord. Daarna Gio met 130 en de rest volgt p grote astand. Hij heeft ook de meeste assists.
Maar we gaan het wel zien zondag, maar ik persoonlijk begrijp deze keuzes niet.
ik denk gewoon niet dat je dit seizoen met vorig seizoen moet vergelijken, welliswaar staat er voor een groot deel dezelfde selectie maar staat nu meer een team. Het gaat erom welke spelers het beste bij elkaar passen. Ik denk dat Been daar naar op zoek is.
WimpieFR
 WimpieFR - dinsdag 09 november 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Ik denk dat de Guzman en Tomasson wisselen, maar ook Cisse en Slory. Da's voor de verdediging natuurlijk nooit fijn!
Nu maar hopen dat ze elkaar dan ook nog kunnen vinden!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 november 2010 - 20:35   quote  deeplink  
WTF?!?!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 09 november 2010 - 20:37   quote  deeplink  
Eindelijk iemand die me wil helpen wat leven in de brouwerij te brengen.
MMM
 MMM - dinsdag 09 november 2010 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 november 2010 - 20:31 schreef WimpieFR het volgende:
Ik denk dat de Guzman en Tomasson wisselen, maar ook Cisse en Slory. Da's voor de verdediging natuurlijk nooit fijn!
Nu maar hopen dat ze elkaar dan ook nog kunnen vinden!
Hahahahaha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2219
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Opstelling voor zondag waarschijnlijk.......









0.0090870