|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik zou Tiendalli op de plaats van Bahia zetten! |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2010 door Pietje1 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 20:31 schreef WimpieFR het volgende:Ik denk dat de Guzman en Tomasson wisselen, maar ook Cisse en Slory. Da's voor de verdediging natuurlijk nooit fijn! Nu maar hopen dat ze elkaar dan ook nog kunnen vinden! Zie je wel, humor ligt om de hoek! |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 20:31 schreef WimpieFR het volgende:Ik denk dat de Guzman en Tomasson wisselen, maar ook Cisse en Slory. Da's voor de verdediging natuurlijk nooit fijn! Nu maar hopen dat ze elkaar dan ook nog kunnen vinden! Hoho je vergeet Kuyt en Kalou |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 20:31 schreef WimpieFR het volgende:Ik denk dat de Guzman en Tomasson wisselen, maar ook Cisse en Slory. Da's voor de verdediging natuurlijk nooit fijn! Nu maar hopen dat ze elkaar dan ook nog kunnen vinden! nou als cisse slory wil vinden moet hij eerst een vliegticket kopen |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 09 november 2010 - 20:31 schreef WimpieFR het volgende:Ik denk dat de Guzman en Tomasson wisselen, maar ook Cisse en Slory. Da's voor de verdediging natuurlijk nooit fijn! Nu maar hopen dat ze elkaar dan ook nog kunnen vinden! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, ik hoop toch echt dat dit inderdaad als grap bedoel is.. wel een hele goede grap iig! |
|
|
|