|
|
Bas12345
|
|
|
Zet hier je voorspelling neer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
ooh okeey ey soorry van net remco k |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote: ik was de eerste die sese op jullie forum feleciteerde dat had ik ook gezegd. was een leuke wedstrijd.Maar om nou 2 topics van die tijd om daar nu te verkondigen wat al oud nieuws was tjsah en dan noem je ajacieden arrogant?? |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2009 - 15:33 schreef AFCajax het volgende:[..] ik was de eerste die sese op jullie forum feleciteerde dat had ik ook gezegd. was een leuke wedstrijd.Maar om nou 2 topics van die tijd om daar nu te verkondigen wat al oud nieuws was tjsah en dan noem je ajacieden arrogant?? nee ik ben trots op die overwinning en hoor daar weinig meer over maar toen ajax met 4 - 1 van psv won hoorde ik de media daar nog 10 weken over doorzeuren |
|
|
|
|
AFCajax
|
|
|
quote:Op zondag 06 september 2009 - 15:38 schreef patrickpsv15 het volgende:[..] nee ik ben trots op die overwinning en hoor daar weinig meer over maar toen ajax met 4 - 1 van psv won hoorde ik de media daar nog 10 weken over doorzeuren jij geeft ons steeds de schuld van de Media als je je daardoor laat leiden tjsah. nogmaals ik was de eerste die op het psv forum jullie feliciteerde het was een mooie wedstrijd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
slotje aub heel oud topic.. |
|
|
|