BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met Verbeek?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:06   quote  deeplink  
Ik weet ff niet hoe ik zal reageren zondag tegenover Gert-Jan Verbeek! Ben toch een beetje van mening, dat hij ons als supporters, gewoon bespeeld heeft om zijn eigen haggie te redden! Wat vinden jullie ervan? Toezingen of wegwuiven?
ovi
 ovi - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Niet toezingen en ook niet wegwuiven, gewoon negeeren lijkt me het best.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door ovi --
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:16   quote  deeplink  
bespeeld heeft?????? hoe kom je daarbij willem?
Wat heeft hij bewust verkeerd gedaan dan?
Darryl1997
 Darryl1997 - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Als naam in het stadion wordt genoemd gewoon klappen toch?
Dan zal hij vast en zeker trg klappen doet hij dat niet
lekker wegwuiven :D
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
Als GertJan Verbeek net zoveel moed had gehad als Mario zou hij nu nog trainer zijn van Feyenoord. Rambo durfde een aantal spelers niet aan te pakken. Mario wel!
Alhoewel!? Ik ben benieuwd hoe dit afloop.
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 19:16 schreef scarface1979 het volgende:
bespeeld heeft?????? hoe kom je daarbij willem?
Wat heeft hij bewust verkeerd gedaan dan?
Nou, mijn mening is dat hij alle schuld bij de spelers heeft neergelegt, en vervolgens die leuke act bij het stadion.(Op dat moment was ik het met hem eens) Maar als later de waarheid naar buiten druppelt, ben ik toch van mening dat hij grove fouten heeft gemaakt, met name door de schuld bij de spelers te leggen, fouten maken we allemaal, maar je moet de zwarte piet aan mensen toespelen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door SCF_Willempie --
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Ik vindt wel dat hij een (top)trainer in potentie is, maar dan mag het alllemaal wel wat minder eigenwijs..
R()b
 R()b - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 19:09 schreef ovi het volgende:
Niet toezingen en ook niet wegwuiven, gewoon negeeren lijkt me het best.
Ja dit vindt ik een goede oplossing.
Leg je ziel en zaligheid maar in het aanmoedigen van Feyenoord ;)
KAA
 KAA - vrijdag 14 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
na de 3 punten,kan er toch wel een liedje af.
scarface1979
 scarface1979 - vrijdag 14 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 19:31 schreef SCF_Willempie het volgende:

[..]

Nou, mijn mening is dat hij alle schuld bij de spelers heeft neergelegt, en vervolgens die leuke act bij het stadion.(Op dat moment was ik het met hem eens) Maar als later de waarheid naar buiten druppelt, ben ik toch van mening dat hij grove fouten heeft gemaakt, met name door de schuld bij de spelers te leggen, fouten maken we allemaal, maar je moet de zwarte piet aan mensen toespelen...
Ja maar wat is dan de waarheid waar je over spreekt??

die act was nav verzoek van gudde om ongeregeldheden te voorkomen.
hij heeft enkel aangegeven dat er een aantal spelers zijn die zichzelf tekort doen en dat hij dat zonde vindt.
jantje 1974
 jantje 1974 - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:05   quote  deeplink  
GJV verdiend zeker niet om uitgefloten te worden , hij kon niet met deze groep werken en je ziet nu toch dat al zijn grootste tegenstanders weg zijn of op de bank zitten dus zo gek was hij ok weer niet.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Wat is dit nu weer voor tendentieuze topic.....Verbeek was dag en nacht bezig met Feyenoord, had opdracht van het bestuur om een Feyenoord te professionaliseren.....De jonkies liepen met hem weg, de oudjes liepen te mauwen....die oudjes zitten nu op de bank of zijn weg. Tuurlijk heeft GJV een aantal zaken verkeerd aangepakt ...te halsstarig,kortzichtig noem maar op maar zonder blessures en met iets meer geluk (of verzaakten spelers bewust????) had Verbeek nu nog gewoon trainer geweest van Feyenoord. Ben blij met Mario maar die loopt nu toch ook tegen problemen aan....tja en die oudjes durven nu niet weer met een grote bek rond te lopen........ Dus Verbeek gewoon netjes als een Oud Feyenoordtrainer behandelen , dus zijn naam scanderen voor de wedstrijd daarna alleen maar Feyenoord toezingen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door Madhopfc --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:29   quote  deeplink  
ach jullie weten wel wat ik van Verbeek vind.

ik zeg gewoon negeren die man. en misschien een ludiek liedje als we gewonnen hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:05 schreef jantje 1974 het volgende:
GJV verdiend zeker niet om uitgefloten te worden , hij kon niet met deze groep werken en je ziet nu toch dat al zijn grootste tegenstanders weg zijn of op de bank zitten dus zo gek was hij ok weer niet.
Of Gertjan jou .onze of mijn vriend niet is uitfluiten behoord niet tot het Feyenoordpubliek.Jantje heeft gelijk,klinkt beter als sasja trouwens :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:29 schreef hotjumper het volgende:
ach jullie weten wel wat ik van Verbeek vind.

ik zeg gewoon negeren die man. en misschien een ludiek liedje als we gewonnen hebben.
Dat is idd altijd leuk natuurlijk...
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:16 schreef Madhopfc het volgende:
Wat is dit nu weer voor tenditieuze topic.....Verbeek was dag en nacht bezig met Feyenoord, had opdracht van het bestuur om een Feyenoord te professionaliseren.....De jonkies liepen met hem weg, de oudjes liepen te mauwen....die oudjes zitten nu op de bank of zijn weg. Tuurlijk heeft GJV een aantal zaken verkeerd aangepakt ...te halsstarig,kortzichtig noem maar op maar zonder blessures en met iets meer geluk (of verzaakten spelers bewust????) had Verbeek nu nog gewoon trainer geweest van Feyenoord. Ben blij met Mario maar die loopt nu toch ook tegen problemen aan....tja en die oudjes durven nu niet weer met een grote bek rond te lopen........ Dus Verbeek gewoon netjes als een Oud Feyenoordtrainer behandelen , dus zijn naam scanderen voor de wedstrijd daarna alleen maar Feyenoord toezingen!
Tuurlijk jongen het ligt allemaal aan de oudjes, Verbeek speelde prima voetbal en haalde punten bij de vleet.
Blij dat ie opgerot is en toezingen??
Ik weet wel wat liedjes maar dat zullen er ongetwijfeld geen zijn die jij wilt horen.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:31 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen het ligt allemaal aan de oudjes, Verbeek speelde prima voetbal en haalde punten bij de vleet.
Blij dat ie opgerot is en toezingen??
Ik weet wel wat liedjes maar dat zullen er ongetwijfeld geen zijn die jij wilt horen.
Tja en nu...al goed voetbal gezien? ik niet, hadden zowel tegen Nec als tegen Vitesse kunnen verliezen.....Hoeft mij helemaal geen songfestival te worden....bij opkomst zijn naam scanderen en dan over tot de orde van de dag......Uitfluiten dan wel anti Verbeek liedjes zou mijns inziens zeer ongepast zijn !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:36 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Tja en nu...al goed voetbal gezien? ik niet, hadden zowel tegen Nec als tegen Vitesse kunnen verliezen.....Hoeft mij helemaal geen songfestival te worden....bij opkomst zijn naam scanderen en dan over tot de orde van de dag......Uitfluiten dan wel anti Verbeek liedjes zou mijns inziens zeer ongepast zijn !
Nou zijn naam scanderen nooit natuurlijk,komop man het was een halfjaar de Verbeek show en dat vanaf de eerste training.Niemand is groter dan de club en Gertjan al helemaal niet.
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Tja, het voetbal is nog niet goed, maar elke week punten met slecht voetbal is ook prima, langzaam bouwen naar een mooie toekomst!
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou zijn naam scanderen nooit natuurlijk,komop man het was een halfjaar de Verbeek show en dat vanaf de eerste training.Niemand is groter dan de club en Gertjan al helemaal niet.
Mee eens! Dit is de juiste bewoording waarvoor ik de topic ben gestart!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
laat die kut namaak duitsers maar voor hem zingen, zing maar voor Mario
fredje
 fredje - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:05 schreef jantje 1974 het volgende:
GJV verdiend zeker niet om uitgefloten te worden , hij kon niet met deze groep werken en je ziet nu toch dat al zijn grootste tegenstanders weg zijn of op de bank zitten dus zo gek was hij ok weer niet.
Jantje ik ben het volkomen met je eens.
GJV had het beste voor met feyenoord dus verdient hij een applaus op z'n minst.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:46 schreef fredje het volgende:

[..]

Jantje ik ben het volkomen met je eens.
GJV had het beste voor met feyenoord dus verdient hij een applaus op z'n minst.
GJ was een tactisch onbenul
SCF_Willempie
 SCF_Willempie - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Blijft wel briljant, dat een ieder alles anders beleeft ;-)
fredje
 fredje - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:48 schreef hotjumper het volgende:

[..]

GJ was een tactisch onbenul
Ik hoop dat je gelijk heb.
Zullen we zondag zien.
In mijn ogen lag het niet aan GJ (dat verhaal kennen we allemaal)
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
Mijn mening over Verbeek is geloof ik wel duidelijk. Hij heeft aan alle kanten opzichtig gefaald. Ik zal hem niet toejuichen. Matig applausje en daarna spelers toezingen. Lijkt me voldoende.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 21:45 schreef hotjumper het volgende:
laat die kut namaak duitsers maar voor hem zingen, zing maar voor Mario
hahaha Duitseland wordt met de dag groter bij jou,nog ff en ze staan aan de poorten van Utrecht te beuken hahaha ;)
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Verbeek speelde een macht spelletje waarbij hij de suporters met populaire one liners probeerde te paaien.
Resultaten nihiel en voetbal idem. En onder Mario is het voetbal ook nog niet top maar de sfeer en de beleving zien er toch heel anders uit. En het aantal punten trouwens ook.
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha Duitseland wordt met de dag groter bij jou,nog ff en ze staan aan de poorten van Utrecht te beuken hahaha ;)
Hebben ze wel eens gedaan, hoor
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:05 schreef Els het volgende:

[..]

Hebben ze wel eens gedaan, hoor
Dat is ook weer zo Els :)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahaha Duitseland wordt met de dag groter bij jou,nog ff en ze staan aan de poorten van Utrecht te beuken hahaha ;)
Wat mij betreft, geven ze alles ten oosten van de ijsel aan duitsland, alles onder de grote rivieren aan belgie en als boven de afsluitdijk terug aan de wadden zee.
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:05 schreef F.L.E het volgende:
Verbeek speelde een macht spelletje waarbij hij de suporters met populaire one liners probeerde te paaien.
Resultaten nihiel en voetbal idem. En onder Mario is het voetbal ook nog niet top maar de sfeer en de beleving zien er toch heel anders uit. En het aantal punten trouwens ook.
Ik ben het zo ontzettend met je eens! En het is zo jammer dat wij blijkbaar zo makkelijk te manipuleren zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:13   quote  deeplink  
hahahaha ik ben het gedeeltelijk met jou een,tot aan kortrijk moet juist bij Nederland komen en dan maken we van Antwerpen de hoofdstad.Hebben we haven 2 3 en 6 van de wereld.Ik denk graag in het economisch belang Jumper ;)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:10 schreef Els het volgende:

[..]

Ik ben het zo ontzettend met je eens! En het is zo jammer dat wij blijkbaar zo makkelijk te manipuleren zijn.
wij zijn ook maar mensen, als ie het handig had aangepakt hadden we voor hem naar moskou gemarcheerd. De volksmenner
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Wij moeten gewoon onszelf niet velagen en gewoon respect hebben voor de verliezende GJV
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:22 schreef Ben fr supporter het volgende:
Wij moeten gewoon onszelf niet velagen en gewoon respect hebben voor de verliezende GJV
Jawel, maar door de manier waarop Verbeek het al tijden in de media speelt, lijkt elk getoond respect voor hem op afvallen van de spelersgroep. En daar heb ik moeite mee. De wedstrijd komt wat dat betreft ook eigenlijk te vroeg.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Daarom zeg ik ,laat ons onszelf niet verlagen tot het gedrag van GJV
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:27 schreef Els het volgende:

[..]

Jawel, maar door de manier waarop Verbeek het al tijden in de media speelt, lijkt elk getoond respect voor hem op afvallen van de spelersgroep. En daar heb ik moeite mee. De wedstrijd komt wat dat betreft ook eigenlijk te vroeg.
Dat was ook een van mijn grootste ergenissen.Maar behalve dat, ook de manier waarop hij meende alles naar zijn hand te zetten. Zonder enig respect voor het instituut Feyenoord en de mensen die daar rondlopen.
Had hij het op een normale manier gespeeld had hij ongetwijfeld ,misschien wel noodzakelijke, veranderingen kunnen doorvoeren.
Maar op emoties van mensen inspelen is goedkoop en getuigd van weinig klasse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door F.L.E --
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:41 schreef F.L.E het volgende:

[..]

Dat was ook een van mijn grootste ergenissen.Maar behalve dat, ook de manier waarop hij meende alles naar zijn hand te zetten. Zonder enig respect voor het instituut Feyenoord en de mensen die daar rondlopen.
Had hij het op een normale manier gespeeld had hij ongetwijfeld ,misschien wel noodzakelijke, veranderingen kunnen doorvoeren.
Maar op emoties van mensen inspelen is goedkoop en getuigd van weinig klasse.
Vraag me ook altijd nog af of de bijnaam Rambo slaat op z'n fysieke gesteldheid, of op z'n verbale kwaliteiten.
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:09 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Wat mij betreft, geven ze alles ten oosten van de ijsel aan duitsland, alles onder de grote rivieren aan belgie en als boven de afsluitdijk terug aan de wadden zee.
Ben ik het ook al weer zooooo mee eens. Maar dan ipv geven, verkopen. Heb toch een commerciele instelling.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Meest gehoorde tekst van GJV "daar kan ik nix mee "
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:49 schreef Ben fr supporter het volgende:
Meest gehoorde tekst van GJV "daar kan ik nix mee "
Maar dat concurreert met de uitspraak: dat is jouw waarheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 augustus 2009 door Els --
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 14 augustus 2009 - 22:55   quote  deeplink  
leg uit Els svp
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:31   quote  deeplink  
heb ik al gezegd dat ik verbeek een intense krunk-lul vind?
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:38   quote  deeplink  
nu wel
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 22:55 schreef Ben fr supporter het volgende:
leg uit Els svp
Er zijn een aantal oneliners die Verbeek vaak gebruikte. Als er bv kritiek kwam op z'n trainingsmethode, en vooral als er een verband werd gesuggereerd met de vele blessures, dan kwam als antwoord meestal, ja, dat is jouw waarheid.....
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:41   quote  deeplink  
kortom GJV was communicatief niet de sterkste en hier prikte de oudere spelers snel doorheen
F.L.E
 F.L.E - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 - 23:39 schreef Els het volgende:

[..]

Er zijn een aantal oneliners die Verbeek vaak gebruikte. Als er bv kritiek kwam op z'n trainingsmethode, en vooral als er een verband werd gesuggereerd met de vele blessures, dan kwam als antwoord meestal, ja, dat is jouw waarheid.....
De waarheid is dat die trainingsmethode's er niet meer zijn. De blessure's trouwens ook niet...
Els
 Els - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:44   quote  deeplink  
Ja, zeg maar type Hol Vat.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 14 augustus 2009 - 23:54   quote  deeplink  
En wat nou in het vreemde geval dat Heracles toch wint. Ik hoop dat Verbeek zich dan een beetje kan inhouden en niet te popi gaat doen want anders mag hij van mij compleet uitgefloten worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wat te doen met Verbeek?









0.0101289