BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eindelijk Miljoenen op de bank bij Feyenoord!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
danny010
 danny010 - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:55   quote  deeplink  
a.s zondag zitten er eindelijk voor miljoenen bij Feyenoord op de bank, is dit een goede keus van de trainer?
danny010
 danny010 - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:56   quote  deeplink  
hoeveel????????
derq
 derq - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:56   quote  deeplink  
dat zal moeten blijken.
Martijn
 Martijn - zaterdag 15 augustus 2009 - 00:59   quote  deeplink  
Damn. Ik dacht dat er weer investeringen waren gedaan.
fey21
 fey21 - zaterdag 15 augustus 2009 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 00:59 schreef Martijn het volgende:
Damn. Ik dacht dat er weer investeringen waren gedaan.
investeringen in de jongere spelers
PieterBos
 PieterBos - zaterdag 15 augustus 2009 - 07:18   quote  deeplink  
Leuke titel!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:04   quote  deeplink  
goeie keus nu maar hopen dat feyenoord niet op zijn bek gaat in Almelo..............
anders hebben we de poppen aan dansen
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 09:04 schreef antoniorijen het volgende:
goeie keus nu maar hopen dat feyenoord niet op zijn bek gaat in Almelo..............
anders hebben we de poppen aan dansen
ik vind vooral belangrijk hoe ze de wedstrijd spelen, dat ze er alles aan blijven doen, ook als ze achter staan.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:29   quote  deeplink  
slechte zaak , als de miljoenen op de bank zitten en de "goedkopere" in het elftal betekent dat een verkeerd aankoopbeleid en dat is zonde van de centen.

Al ben ik wel zo eerlijk om de toe te geven dat toen deze spelers aangetrokken werden de meesten (ook ik) dat geweldig vonden en blij waren dat Feyenoord ook s zijn nek uitstak en duurdere spelers haalde.......................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:29 schreef jantje 1974 het volgende:
slechte zaak , als de miljoenen op de bank zitten en de "goedkopere" in het elftal betekent dat een verkeerd aankoopbeleid en dat is zonde van de centen.

Al ben ik wel zo eerlijk om de toe te geven dat toen deze spelers aangetrokken werden de meesten (ook ik) dat geweldig vonden en blij waren dat Feyenoord ook s zijn nek uitstak en duurdere spelers haalde.......................
Ja zo eerlijk moet iedereen zijn,want in gedachten stonden de meeste al op de Coolsingel.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
juist ja , vandaar ik wel moeite heb gehad dat iedereen Bosz als een kwakzalver afschilderde terwijl volgens mij BvM al die jongens persoonlijk wilde hebben.................
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:42 schreef jantje 1974 het volgende:
juist ja , vandaar ik wel moeite heb gehad dat iedereen Bosz als een kwakzalver afschilderde terwijl volgens mij BvM al die jongens persoonlijk wilde hebben.................
Al heb je topkwaliteit kruiden, als je de verkeerde bij elkaar gooit, werkt je medicijn toch niet. Dan ben je dus een kwakzalver.

Al snel bleek dat er geen team gehaald was, te veel van het zelfde soort spelers, vooral een bijter op het middenveld werd node gemist. Toen hij vervolgens lamzaad haalde kon ik hem echt niet meer serieus nemen.
Ook het afdanken van Henk Fräser zal ik hem nooit vergeven.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Wat ik wil zeggen is dat BvM de medesamensteller is van t medicijn , en toen Bruins,Slory,Makaay,Cler,Hofland,Gio gehaald werden ik niemand hoorde over teveel t zelfde en ook Lamzaad is op voorspraak van BvM gehaald............

Afdanken van Henkie is idd jammer maar dit heeft met Brard en v Gastel te maken en die zitten er nu ook nog steeds onder Leo dus Henkie had nu nog niet bij ons kunnen werken want die 3 gaan niet samen , dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
van Marwijk was zeker mede "gifmenger" heb altijd gezegd dat we te weinig power miste (had me ook meer van Hofland voorgesteld op dat gebied)

Wat mij betreft had Brard dan mogen vertrekken.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
tja dat zou ik ook denken , Brard zal toch wel wat goed doen en wij redeneren natuurlijk meer vanuit ons hart...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:42 schreef jantje 1974 het volgende:
juist ja , vandaar ik wel moeite heb gehad dat iedereen Bosz als een kwakzalver afschilderde terwijl volgens mij BvM al die jongens persoonlijk wilde hebben.................
Nou aan Bosz had ik al een hekel voordat hij weer terug kwam bij ons.....
Wat betreft v Marwijk die haalde Lamzaat er nog eens bij terwijl het toen al
niet zo lekker liep...
Wat betreft het daalende niveau van de Cler is mij nog steeds een raadsel.
Die is afgegleden van het niveau Oranje naar fc de bal op het dak.
Maar toch toen de aankopen werden gepresenteerd en je had de gevaren nog niet
bij elkaar had opgeteld, toen leek het allemaal mooi.
Later besef je dat Bosz meer dan andere TDers heel veel geld overboord had gegooid
door oudere niet meer verkoopbare dik betaalde volgevreten vedetten te kopen.
Daarbij komt nog dat in samenwerking met BvM de toen aanwezigen talenten half mentaal
werden vermoord.Om dan ook nog iemand als hoofdtrainer aan te stellen die jij persoonlijk goed kan.En die ook nog eens om een bepaalde reden bij Heerenveen is weggestuurd.Tja dan sla je flater na flater.Nu is het natuurlijk makkelijk lullen vanachter mijn PCtje maar ik hoef geen profiel van een nieuwe trainer te maken.Jansen was de man die mij eigenlijk het vertrouwen gaf over het zooitje,nou is dat ff zwaar tegen gevallen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:38   quote  deeplink  
wat mij achteraf (dat is altijd makelijk, natuurlijk) tegenviel dat men zo weinig rekening heeft gehouden met de salarisdruk die deze spelers hebben opgeleverd. dat is toch tenminste slordig te noemen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:40   quote  deeplink  
ze hadden waarschijnlijk erop gerekend dat ze sowieso CL zouden gaan spelen met deze investeringen zodat de begroting minimaal 10mil omhoog zou gaan........

dan is er niemand die ernaar gekeken had......
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:41   quote  deeplink  
hadden ze hun gay-pride bril nog op zeker
turok
 turok - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:42   quote  deeplink  
ja en hun glitter pakkie nog aan
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:42   quote  deeplink  
hoogstwaarschijnlijk wel jah......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:38 schreef hotjumper het volgende:
wat mij achteraf (dat is altijd makelijk, natuurlijk) tegenviel dat men zo weinig rekening heeft gehouden met de salarisdruk die deze spelers hebben opgeleverd. dat is toch tenminste slordig te noemen.
PRECIES!!!!
Laatste post...
LATERZZZZZ

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Eindelijk Miljoenen op de bank bij Feyenoord!!!









0.0056829