BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dan had verbeek het toch goed gezien.........

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:18   quote  deeplink  
Als Feyenoord tegen Heracles speelt heeft Mario een oude bejaarde bank tot zijn beschikking. Dan blijkt maar weer dat GJ Verbeek gewoon ten onrechte is weggepest door die oudjes. Het blijkt maar weer dat ie toch een goeie visie had, alleen hij is nu iets anders gaan trainen. Wat de uitslag ook wordt komende zondag, Verbeek zal altijd in zijn nopjes zijn: Als Feyenoord win omdat hij dan toch gelijk krijgt wat de oudjes betreft en wint Heracles dan omdat ie daar nu de trainer is. Toch wel lachen dat die verrader Hofland mooi op de bank zit tegen de trainer die er door de spelers eruit is gegooid. Ik ben benieuwd hoe lang Mario het vol houd met deze oudjes als zij hun kont in de krib gaan gooien. Dan hoop ik toch echt dat de RvC en bestuur eens echt achter hun trainer blijven staan!!!!
Alleen gebeurt het dan een jaar te laat, Verbeek had zeker wat meer credits verdiend van dit bestuur en RvC. Maar aan de andere kant denk ik dat er geen investeerders waren opgestaan zoals nu wel het geval is met Mariodonna.........
Maar ik hoop dat we zondag kunnen winnen en voor de rest van het seizoen wenst ik Verbeek alle succes van de wereld behalve tegen Feyenoord.
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:26   quote  deeplink  
Zo groot zijn de banken bij Heracles anders niet hoor, om de mensen waar Verbeek moeite mee had plaats te kunnen laten nemen. En zullen we nou eindelijk is een keer uitscheiden met dat stomme verrader? Hofland heeft z'n verantwoordelijkheid genomen, als er bij Feyenoord meer mensen waren met zo'n verantwoordelijkheidsbesef, dan was Feyenoord nooit zo diep gezonken.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:46   quote  deeplink  
Ach het is jammer dat we nu al tegen Heracles spelen, denk dat ze over een paar weken ook wel keet in de tent hebben.
qwerto
 qwerto - zaterdag 15 augustus 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Waneer houden mensen nou eens op met het oneindig zeiken over verbeek en feyenoord dat is verleden tijd

ala Hofland niet had veraden dan waren we vorig seizoen 13e geworden met 8 blessure spelers op het einde dus ik zou Hofland en Vlemmings maar ff bedanken !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2009 door qwerto --
Martijn
 Martijn - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 09:46 schreef hotjumper het volgende:
Ach het is jammer dat we nu al tegen Heracles spelen, denk dat ze over een paar weken ook wel keet in de tent hebben.
Daar kan Feyenoord natuurlijk ook voor zorgen, dat zou nog leuker zijn.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 09:54 schreef qwerto het volgende:
Waneer houden mensen nou eens op met het oneindig zeiken over verbeek en feyenoord dat is verleden tijd

ala Hofland niet had veraden dan waren we vorig seizoen 13e geworden met 8 blessure spelers op het einde dus ik zou Hofland en Vlemmings maar ff bedanken !
Hofland nooit............deze verrader durfde niet eens Verbeek recht in zijn gezicht zijn mening te vertellen!! En ik ben het ermee eens dat het ontslag op dat moment goed is geweest voor Feyenoord maar ik wil alleen maar aan geven dat Verbeek het toen ook goed had gezien dat die oudjes zo snel mogelijk weg moesten. Kijk Verbeek zal ook wel geleerd hebben van zijn periode bij Feyenoord zoals de spelers van Heracles zelf aangeven dat het niet meer verplicht is om een krachthonk in te gaan. De grootste schuldigen voor de situatie zoals die momenteel bij Feyenoord is zijn: vd Herik, Woerts, Bosz en de huidige RvC die bij Feyenoord zetelt. Er wordt nu voor het eerst een beleid gevoerd naar realistische inkomsten en niet zoals vroeger ver boven het budget zoals men de afgelopen 25 jaar financieel beleid is gevoerd in de kuip.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:41   quote  deeplink  
dat ik t ooit nog 100% met jou eens zou worden zeg, haha
Inderdaad prima beleid , niet meer uitgeven dan je hebt , is ook wel ingegeven door de crisis en je dus nergens meer leningen af kan sluiten want anders had ik niet geweten dat ze t in hadden gezien dat t niet meer zo kon................
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:37 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hofland nooit............deze verrader durfde niet eens Verbeek recht in zijn gezicht zijn mening te vertellen!! En ik ben het ermee eens dat het ontslag op dat moment goed is geweest voor Feyenoord maar ik wil alleen maar aan geven dat Verbeek het toen ook goed had gezien dat die oudjes zo snel mogelijk weg moesten. Kijk Verbeek zal ook wel geleerd hebben van zijn periode bij Feyenoord zoals de spelers van Heracles zelf aangeven dat het niet meer verplicht is om een krachthonk in te gaan. De grootste schuldigen voor de situatie zoals die momenteel bij Feyenoord is zijn: vd Herik, Woerts, Bosz en de huidige RvC die bij Feyenoord zetelt. Er wordt nu voor het eerst een beleid gevoerd naar realistische inkomsten en niet zoals vroeger ver boven het budget zoals men de afgelopen 25 jaar financieel beleid is gevoerd in de kuip.
Ja, zo weet ik er ook nog wel een paar. Verbeek is een goede coach, want hij had toch wel heel erg goed door dat je voetbal het best met 11 spelers kunt spelen. En dat er een keeper op het doel staat. Hij heeft gewoon gefaald, en heeft van de directie, die hem aangesteld heeft, mogen uithalen naar de spelers. Jij bent zo tegen de leiding van Feyenoord, dat je zelfs processen tegen ze voert, maar je denkt echt dat ze dit nu opeens goed hebben gedaan? Gudde zou nu nog voor dat akkefietje met Verbeek aangeklaagd moeten worden, voor het moedwillig in gevaar brengen van de openbare orde. Gudde, Bosz en Verbeek waren afgelopen januari prutsers, die ten koste van alles en iedereen hun eigen straatje schoonveegden. Kom op, Antonio, je bent wel wijzer dan je nu laat zien, om hier in te trappen.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
sorry Els maar je reactie getuigt van pure clubblindheid.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, zo weet ik er ook nog wel een paar. Verbeek is een goede coach, want hij had toch wel heel erg goed door dat je voetbal het best met 11 spelers kunt spelen. En dat er een keeper op het doel staat. Hij heeft gewoon gefaald, en heeft van de directie, die hem aangesteld heeft, mogen uithalen naar de spelers. Jij bent zo tegen de leiding van Feyenoord, dat je zelfs processen tegen ze voert, maar je denkt echt dat ze dit nu opeens goed hebben gedaan? Gudde zou nu nog voor dat akkefietje met Verbeek aangeklaagd moeten worden, voor het moedwillig in gevaar brengen van de openbare orde. Gudde, Bosz en Verbeek waren afgelopen januari prutsers, die ten koste van alles en iedereen hun eigen straatje schoonveegden. Kom op, Antonio, je bent wel wijzer dan je nu laat zien, om hier in te trappen.
mooi gesproken!

@jantje er gaat niks boven pure blinde clubliefde.

Overigens is Hofland pas naar de rvc gelopen toen bleek dat met GJ niet te praten viel. Hij heeft voor de anderen de kastanjes uit het vuur gehaald. Destijds vond ik het ook een dubieuze actie, maar nu er meer over bekend wordt denk ik toch dat het een juiste was.
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:57 schreef jantje 1974 het volgende:
sorry Els maar je reactie getuigt van pure clubblindheid.
leg uit
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 10:54 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, zo weet ik er ook nog wel een paar. Verbeek is een goede coach, want hij had toch wel heel erg goed door dat je voetbal het best met 11 spelers kunt spelen. En dat er een keeper op het doel staat. Hij heeft gewoon gefaald, en heeft van de directie, die hem aangesteld heeft, mogen uithalen naar de spelers. Jij bent zo tegen de leiding van Feyenoord, dat je zelfs processen tegen ze voert, maar je denkt echt dat ze dit nu opeens goed hebben gedaan? Gudde zou nu nog voor dat akkefietje met Verbeek aangeklaagd moeten worden, voor het moedwillig in gevaar brengen van de openbare orde. Gudde, Bosz en Verbeek waren afgelopen januari prutsers, die ten koste van alles en iedereen hun eigen straatje schoonveegden. Kom op, Antonio, je bent wel wijzer dan je nu laat zien, om hier in te trappen.
Straatje schoon vegen? Welke dan? Ik ben nog steeds tegen Gudde en de RvC daar veranderd niks aan !! Deze lui hebben gewoon de mazzel dat Mario en Leo erin zijn gestapt waardoor er geld is vrij gekomen.....En spelers verkopen kunnen ze al helemaal niet, iedereen gaat tegenwoordig bijna gratis de kuip uit dus Els blijf jij maar lekker deze wanbeleidbepalers lekker steunen en je kaal laten plukken. En die rechtzaak gaat niet meer door ik heb mooi mijn geld terug gekregen met een kleine schadevergoeding. Ze hebben het toch niet tot een rechtszaak aan durven laten komen
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

mooi gesproken!

@jantje er gaat niks boven pure blinde clubliefde.

Overigens is Hofland pas naar de rvc gelopen toen bleek dat met GJ niet te praten viel. Hij heeft voor de anderen de kastanjes uit het vuur gehaald. Destijds vond ik het ook een dubieuze actie, maar nu er meer over bekend wordt denk ik toch dat het een juiste was.
Ja hotjumper je heb blind en stekelblind , en je heb mensen die onvoorwaardelijk hun geld in een bodemloze put gooien ja........................
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Met wanbeleidbepalers bedoel je denk ik Gudde cs. Heb niet echt de indruk, als ik mijn posts zo eens nalees, dat ik die steun. En welk straatje dan, ja degene waar we het de hele tijd over hebben: blessures, wanprestaties, 12 plek op de ranglijst. En dan wel het salaris van de eindverantwoordelijke op willen strijken, maar niet de verantwoording ervan willen hebben. Dan ben je in mijn ogen een jankmuil, een gelukszoeker, en heb je geen ruggegraat. Slappe hap, zeg maar.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:13 schreef Els het volgende:

[..]

leg uit
sorry beetje voorbarige reactie , maar vind wel dat je t erg opneemt voor Hofland en Co (die er nog zijn) en de complete schuld legt bij wie er niet meer zijn(Bosz/Verbeek)
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:16 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja hotjumper je heb blind en stekelblind , en je heb mensen die onvoorwaardelijk hun geld in een bodemloze put gooien ja........................
Als het om Feyenoord gaat, wil ik best stekeblind zijn, hoor. Onvoorwaardelijk geld in een bodemloze put, nee, daar zit je fout, daar ben ik te verstandig voor. Maar als je het meer hebt over onvoorwaardelijke steun, trouw en clubliefde, ja, dan klopt dat wel. En daar ben ik trots op.
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:22 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

sorry beetje voorbarige reactie , maar vind wel dat je t erg opneemt voor Hofland en Co (die er nog zijn) en de complete schuld legt bij wie er niet meer zijn(Bosz/Verbeek)
Jantje, ik vind oprecht, dat waar er twee kijven, er twee schuld hebben. Maar ik heb me wel mateloos gestoord aan Verbeek, die 0,0 schuld op zich wilde nemen, nooit wilde toegeven dat eea ook aan zijn trainingsmethode kon liggen, of aan zijn aanpak, en die op het moment supreme nog even gaat staan te oreren voor de Kuip, en alleen maar dingen zegt, die wij willen horen, en daar dan aan toevoegt dat hij zo integer is, en de slectie helaas niet. Ik vind dat verwerpelijk, en dat lokt dat inderdaad weer een wat ongenuanceerde tegenreactie uit.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:38   quote  deeplink  
2 vechten 2 schuld en verder lult iedereen naar zijn eigen hachie : Gio,Hofland,GJV allemaal. Ik weet een ding zeker en dat is dat Hofland,Lucius,Cler en Co vanaf dag 1 GJV niet zagen zitten en hebben tegengewerkt en daarin jongens als Gio,Landzaat,Timmer hebben meegetrokken en toen was het pact zo groot dat er geen werken meer aan was voor GJV , ik weet uit eigen ervaring als een grote groep van een selectie iemand wil piepelen dat dat ook lukt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:27 schreef Els het volgende:

[..]

Jantje, ik vind oprecht, dat waar er twee kijven, er twee schuld hebben. Maar ik heb me wel mateloos gestoord aan Verbeek, die 0,0 schuld op zich wilde nemen, nooit wilde toegeven dat eea ook aan zijn trainingsmethode kon liggen, of aan zijn aanpak, en die op het moment supreme nog even gaat staan te oreren voor de Kuip, en alleen maar dingen zegt, die wij willen horen, en daar dan aan toevoegt dat hij zo integer is, en de slectie helaas niet. Ik vind dat verwerpelijk, en dat lokt dat inderdaad weer een wat ongenuanceerde tegenreactie uit.
Ik zei het toen al hiero,en ik zeg het nu weer.
De manier hoe Verbeek zich profileerde vanaf de eerste
training kotste ik hem al uit.Hij gooide zichzelf meteen op de voorgrond
tijdens een rondje om het veld.Die uitstraling kwam direct bij mij zo over.
De uitstraling van Sergant der eerste klasse van de commandotroepen te Roosendaal.
Het is gewoon een zak hooi die vent,die niet hoger moet gaan als waar hij nu zit.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:42   quote  deeplink  
klopt helemaal leon!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:19 schreef Els het volgende:
Met wanbeleidbepalers bedoel je denk ik Gudde cs. Heb niet echt de indruk, als ik mijn posts zo eens nalees, dat ik die steun. En welk straatje dan, ja degene waar we het de hele tijd over hebben: blessures, wanprestaties, 12 plek op de ranglijst. En dan wel het salaris van de eindverantwoordelijke op willen strijken, maar niet de verantwoording ervan willen hebben. Dan ben je in mijn ogen een jankmuil, een gelukszoeker, en heb je geen ruggegraat. Slappe hap, zeg maar.
that is your opinion, en dat moet je lekker zelf weten en het ga je goed verder.
Ik ga hier mijn mond niet meer aan vuil maken en precies wat je zei tegen jantje waar er 2 kijven....................maar van jou lees je alleen maar dat verbeek het heeft gedaan.
Ook Verbeek heeft fouten gemaakt en hij heeft zelf toe gegeven dat hij die krachttrainingsverplichting bij Heracles Almelo niet meer toepast. Maar als er iemand een jankmuil is dan moet je Hofland maar eens bellen , dat is echt zo'n achterbaks ventje!!
Niet alleen bij Feyenoord , ook bij zijn vorige werkgevers. Ik wil nog wel eens zien hoelang hij zijn bakkes hou als ie zolang op de bank moet blijven zitten. Ik hoop echt dat Feyenoord Hofland,de Cler, Makaay en Landzaat nog ergens kunnen slijten maar ik ben bang van niet en zodra de transfermarkt op 31-08-2009 dicht ga dan zal het niet lang duren voor de hel los breekt in de kuip met deze oude rotjes die jij zo graag steunt
derq
 derq - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Verbeek is een topper.. helemaal voor Feyenoord. peter bosz heeft gefaald door Verbeek te vroeg te halen. Onze talenten liepen allemaal met hem weg... ik wou zo graag dat gjv een mooi team kon bouwen door onze talenten vertrouwen te geven en een paar goede scandinaviërs aan te trekken.
Maar gelukkig hebben we met Mario Beenhakker ook een goede troef.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik zei het toen al hiero,en ik zeg het nu weer.
De manier hoe Verbeek zich profileerde vanaf de eerste
training kotste ik hem al uit.Hij gooide zichzelf meteen op de voorgrond
tijdens een rondje om het veld.Die uitstraling kwam direct bij mij zo over.
De uitstraling van Sergant der eerste klasse van de commandotroepen te Roosendaal.
Het is gewoon een zak hooi die vent,die niet hoger moet gaan als waar hij nu zit.
oke Leon hij was wat te hard voor de feyenoord spelers maar die zak hooi , dat is Hofland
en op de voorgrond treden dat doe elke trainer , je moet wel je ookkleppen af zetten.
Dat is niet erg als bij die trainers de club maar voorop sta zoals Mario dat doe, ook hij profileert zich toch? Als je dat ontken heb je een roze bril op , hahahahhahaha
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:48 schreef derq het volgende:
Verbeek is een topper.. helemaal voor Feyenoord. peter bosz heeft gefaald door Verbeek te vroeg te halen. Onze talenten liepen allemaal met hem weg... ik wou zo graag dat gjv een mooi team kon bouwen door onze talenten vertrouwen te geven en een paar goede scandinaviërs aan te trekken.
Maar gelukkig hebben we met Mario Beenhakker ook een goede troef.
goed gesproken derq..................... ben ik helemaal mee eens
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:48 schreef derq het volgende:
Verbeek is een topper.. helemaal voor Feyenoord. peter bosz heeft gefaald door Verbeek te vroeg te halen. Onze talenten liepen allemaal met hem weg... ik wou zo graag dat gjv een mooi team kon bouwen door onze talenten vertrouwen te geven en een paar goede scandinaviërs aan te trekken.
Maar gelukkig hebben we met Mario Beenhakker ook een goede troef.
Topper is overdreven want dan werk je nu niet bij Heracles , ach elke trainer / mens mankeert wel wat zelfs Mario en zelfs ik............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:49 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

oke Leon hij was wat te hard voor de feyenoord spelers maar die zak hooi , dat is Hofland
en op de voorgrond treden dat doe elke trainer , je moet wel je ookkleppen af zetten.
Dat is niet erg als bij die trainers de club maar voorop sta zoals Mario dat doe, ook hij profileert zich toch? Als je dat ontken heb je een roze bril op , hahahahhahaha
Nee dat ontken ik niet dat Mario zichzelf ook op de voorgrond zet..
Maar hij kleineerd geen mensen en weet als geen ander hoe je met
mensen om moet gaan.Kijk het blijft nooit leuk voor een speler maar
plaats naast Mario op de bank..

En wat je zegt over Hofland,het klopt dat is ook een zak hooi.Die komt na
een jaar nog een x met dat bedreigverhaal naar buiten die huilebalk.Ik
wil het niet goed praten maar na een jaar???????

Ik kan het misschien niet zogoed uitleggen maar ik ben blij dat Verbeek/Bosz en Jansen/Woerts al zijn opgepleurd en dat Hofland de Cler en Lamzaat er maar ook snel
achter aangaan.Wat betreft Makaay bedankt voor je diensten je bent een goude vent
alleen je doet pijn aan mijn ogen...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:48 schreef derq het volgende:
Verbeek is een topper.. helemaal voor Feyenoord. peter bosz heeft gefaald door Verbeek te vroeg te halen. Onze talenten liepen allemaal met hem weg... ik wou zo graag dat gjv een mooi team kon bouwen door onze talenten vertrouwen te geven en een paar goede scandinaviërs aan te trekken.
Maar gelukkig hebben we met Mario Beenhakker ook een goede troef.
Ja vraag maar aan de talenten van Heerenveen.Gertjan is zekers je broer???
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:23   quote  deeplink  
waarom bleef hij wel die gasten opstellen dan?
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 11:44 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

that is your opinion, en dat moet je lekker zelf weten en het ga je goed verder.
Ik ga hier mijn mond niet meer aan vuil maken en precies wat je zei tegen jantje waar er 2 kijven....................maar van jou lees je alleen maar dat verbeek het heeft gedaan.
Ook Verbeek heeft fouten gemaakt en hij heeft zelf toe gegeven dat hij die krachttrainingsverplichting bij Heracles Almelo niet meer toepast. Maar als er iemand een jankmuil is dan moet je Hofland maar eens bellen , dat is echt zo'n achterbaks ventje!!
Niet alleen bij Feyenoord , ook bij zijn vorige werkgevers. Ik wil nog wel eens zien hoelang hij zijn bakkes hou als ie zolang op de bank moet blijven zitten. Ik hoop echt dat Feyenoord Hofland,de Cler, Makaay en Landzaat nog ergens kunnen slijten maar ik ben bang van niet en zodra de transfermarkt op 31-08-2009 dicht ga dan zal het niet lang duren voor de hel los breekt in de kuip met deze oude rotjes die jij zo graag steunt
Antonio, ik vind het verder allemaal prima, en het gaat je inderdaad maar allemaal goed, maar ik vind wel dat jij nu naar mij heel erg denigrerend doet, en dat vind ik nogal lullig van je. Volgens mij ligt het allemaal aan Verbeek. Klopt ten dele, ik verwijt hem nl wel het meeste, doordat hij er ten eerste voor aangesteld was, maar wegliep voor de verantwoording, er rijkelijk voor betaald werd, en heel erg hoog in de boom is gaan zitten met z'n principes, waarden en normen, maar zich er zelf niet aan hield. Volgens jou ligt alles aan de oudere spelers, of louter en alleen aan Hofland. Ja hoe serieus neem je jezelf dan?
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:26   quote  deeplink  
stop maar Els , jullie gaan er niet uitkomen , Tonio is ongecensureerd en jij vat t te serieus allemaal en ieder gelooft zijn eigen waarheid dus doordiscussieren is zinloos.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:26 schreef jantje 1974 het volgende:
stop maar Els , jullie gaan er niet uitkomen , Tonio is ongecensureerd en jij vat t te serieus allemaal en ieder gelooft zijn eigen waarheid dus doordiscussieren is zinloos.
maar vult het forum wel lekker
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:28   quote  deeplink  
Ben er ook bij deze mee gestopt. Heb Antonio altijd gewaardeerd als iemand waar je leuk mee kon discussieren, maar ben er nu even volledig op afgeknapt.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:30   quote  deeplink  
zoals een vrouw zovaak afknapt op een man , haha
turok
 turok - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:30   quote  deeplink  
dat is een afknapper , vond het net leuk te vinden die discussie tussen jullie 2
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:30 schreef jantje 1974 het volgende:
zoals een vrouw zovaak afknapt op een man , haha
Inderdaad, er zijn mannen waar je niet mee kunt praten. Gelukkig wordt dit forum bevolkt door de nodige uitzonderingen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:23 schreef hotjumper het volgende:
waarom bleef hij wel die gasten opstellen dan?
das nou een goeie vraag
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:31 schreef Els het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn mannen waar je niet mee kunt praten. Gelukkig wordt dit forum bevolkt door de nodige uitzonderingen.
dank je.
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dank je.
Ik reken jou inderdaad tot de uitzonderingen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:23 schreef Els het volgende:

[..]

Antonio, ik vind het verder allemaal prima, en het gaat je inderdaad maar allemaal goed, maar ik vind wel dat jij nu naar mij heel erg denigrerend doet, en dat vind ik nogal lullig van je. Volgens mij ligt het allemaal aan Verbeek. Klopt ten dele, ik verwijt hem nl wel het meeste, doordat hij er ten eerste voor aangesteld was, maar wegliep voor de verantwoording, er rijkelijk voor betaald werd, en heel erg hoog in de boom is gaan zitten met z'n principes, waarden en normen, maar zich er zelf niet aan hield. Volgens jou ligt alles aan de oudere spelers, of louter en alleen aan Hofland. Ja hoe serieus neem je jezelf dan?
Ik ben het HE LE MAAAAAAL met jou eens Els
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:35 schreef Els het volgende:

[..]

Ik reken jou inderdaad tot de uitzonderingen
jippie!!!
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het HE LE MAAAAAAL met jou eens Els
tx
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
ja hoor Els , mag ik ook in jou rijtje uitzonderingen ???? haha
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:37 schreef jantje 1974 het volgende:
ja hoor Els , mag ik ook in jou rijtje uitzonderingen ???? haha
Tuurlijk, bij deze
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:38   quote  deeplink  
hahahahaa
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:37 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk, bij deze
Populair vrouwtje zeg hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:39   quote  deeplink  
kun je niet gewoon even een lijstje maken voor ons allemaal els?? weten we waar we aan toe zijn!!!!hahahahaha

(heb je dan nog een aparte groep voor leon???)
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:38 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Populair vrouwtje zeg hahaha
wordt je jaloers?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:39 schreef hotjumper het volgende:

[..]

wordt je jaloers?
HAHAHAHAHA nee hoor ,Els is er gauw tussenuit geknepen denk hehehe
Ik ga nu een Bavaria halen in Rotterdam..
Ik wens iedereen een goed weekend en zekers voor zondag want dan
heb ik het ook;p
Els
 Els - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Niet tussenuitgeknepen, ff spelletje zitten spelen. Morgen is toch die Bavaria?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 15 augustus 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 - 12:50 schreef Els het volgende:
Niet tussenuitgeknepen, ff spelletje zitten spelen. Morgen is toch die Bavaria?
Nou nog 1 post dan.Ik weet het niet Els ik had het vermoeden vandaag...
Maar ik ga een nieuwe winterjas halen voor de koude KUIP dagen en neem
daar gelijk een happie en een drankie vandaar.
Dus morgen de Bavaria!! Mooi kan ik tenminste voor een echt biertje gaan;)

Dit was echt mijn laatste post,ik denk alleen dat ik niet geloofwaardig meer ben :P

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Dan had verbeek het toch goed gezien.........









0.0087909