BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay houden of wegdoen???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
ja dat zeker anders hebben we niets meer!
mithell13
 mithell13 - zaterdag 15 augustus 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Houden
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2009 - 00:04   quote  deeplink  
Niet een redelijke R()b, maar een goede spits waar goed over nagedacht is. Dus geen smolarek, v\d Gun etc...
Makaay moet vertrekken als hij geen basisplaats krijgt. Je kan een man met een salaris van bijna 2 miljoen niet op de bank neerzetten als Feyenoord, te duur!
Mijn mening (alweer, sorry) is dat Makaay lekker ergens anders moet gaan ballen waar het hem misschien wel lukt, en dan doel ik op een niveau lager. De koek is op, het rendement is niet Feyenoord waardig en dit zal het in mijn ogen ook niet meer worden. Het vingertjes wijzen en duim opsteken na elke te laat ingezette actie, verkeerde aanname of loopactie kan ik in ieder geval niet meer aanzien. Dit alles wil niet zeggen dat Makaay niet kon/kan voetballen, enkel dat hij op een leeftijd is gekomen waarbij de jeugd het van hem gaat overnemen. Jeugd is de toekomst voor Feyenoord, zowel financieel als op sportief gebied.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door G-child --
R()b
 R()b - zondag 16 augustus 2009 - 00:30   quote  deeplink  
Nee dat snap ik.
Het gaat mij erom dat we geen Charisteas achtige aankopen meer doen.
Misschien weet Leo een goede spits.
dennie
 dennie - zondag 16 augustus 2009 - 00:48   quote  deeplink  
Zou toch vreselijk dom zijn van Been als hij Makaay weg doet.. hoe wil die dan binnen 2 weken een waardige vervanger aantrekken niemand wil z'n spelers meer kwijt.. of denkt ie met Bisschop de Eredivisie aan te kunnen..

En sowieso denk ik trouwens dat Makaay zeker voor waarde kan zijn voor Feyenoord (eind vorig seizoen 10 uit 8) dus ik zou zeggen Mario vraag wat tips aan je collega Leon

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door dennie --
G-child
 G-child - zondag 16 augustus 2009 - 01:00   quote  deeplink  
Mario gaat Feyenoorders weer plezier geven op de tribunes en achter de buis... Hij durft tenminste iets, niet presteren, wissel! Heerlijk, heerlijk, heerlijk... nu alleen slory nog ff ergens dumpen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Makaay houden of wegdoen???









0.0059850