BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bij een eventuele vertrek van makaay...........

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zaterdag 15 augustus 2009 - 20:25   quote  deeplink  
moet er zeker een spits bij komen, omdat je dan maar met tomasson de enigste spits heb in de selectie. ik denk wel dat ze met een spits al bezig zijn. ik denk zelf benschop.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 15 augustus 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Ik denk dat er al meerdere topics zijn die over exact hetzelfde gaan
feyenoordq
 feyenoordq - zaterdag 15 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
wat hebben we aan deze topic er gaan al genoeg over maar die angst zonder makaay is er nog lang niet
qwerto
 qwerto - zaterdag 15 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
haha topic 32 over makaay en alle zaken om hem heen

dan moet de scouting van Feyenoord eens een keeer resultaat gaan geven en met een leuke spits komen !
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 15 augustus 2009 - 21:13   quote  deeplink  
laat die scouting er maar buiten en laat Leo er maar 1 uitzoeken , heb ik meer vertrouwen in.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zaterdag 15 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
wel 1 die scoort hoor....................ha ha ha
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 15 augustus 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Makaay vertrekt niet!! Die oudjes gooien na het sluiten van de transferperiode hun kont in de krib en dan hebben we lekker weer hommeles in de kuip en gaan we weer lekker van alles roepen en schreeuwen. En dan vooral de oudjes met de volgende namen: Landzaat, de Cler, Hofland en misschien Makaay!!
Ik hoop dat het mee gaat vallen en dat we lekker mee gaan draaien bovenin van de eredivisie. Maar ohwee als we tegen Heracles Almelo gaan verleizen dan krijgt Mario de pers over zich heen .................
Maar laten we daar niet van uit gaan en dat we mooi 3 punten mee gaan nemen vanuit het altijd lastige polmann stadion

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bij een eventuele vertrek van makaay...........









0.0054328