|
|
mithell13
|
|
|
zouw Gregor van Dijn niet een goede zijn naast leroy fer. van Du Chatinier gaat hij aanstande wedstrijd niet in de basis en hij is ook al zijn aanvoerdersband kwijt geraakt ik vind het een goede naast fer |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Instelling, precies wat we missen Kwaliteit, veel te weinig |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
instelling inderdaad ok maar kwaliteit komt hij zeker tekort bij een club als feyenoord |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Jongens.. waar hebben we het over.. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Met dat soort figuuren a la Gregor van Dijk zijn wij binnen "no time" degradatie klant nummer 1. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voegt niets toe aan Feyenoord. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 - 22:23 schreef mithell13 het volgende:zouw Gregor van Dijn niet een goede zijn naast leroy fer. van Du Chatinier gaat hij aanstande wedstrijd niet in de basis en hij is ook al zijn aanvoerdersband kwijt geraakt ik vind het een goede naast fer Stel jezelf eens de vraag: "waarom zou van Dijk op het middenveld van Feyenoord een goede zijn, als hij bij Utrecht niet eens basis meer staat?" |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 - 22:23 schreef mithell13 het volgende:zouw Gregor van Dijn niet een goede zijn naast leroy fer. van Du Chatinier gaat hij aanstande wedstrijd niet in de basis en hij is ook al zijn aanvoerdersband kwijt geraakt ik vind het een goede naast fer cocludeer jij hiermee dat Feyenoord een club is die afdankertjes van fc Utrecht nodig heeft ? |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
kijk en hierboven geeft qwerto praktisch het antwoord, het is allemaal niet zo moeilijk! Feyenoord komt er weer aan, dus geen afdankertjes, enkel versterkingen. |
|
|
|
|
tz90
|
|
|
Nouja kvind van dijk 1 van de beste middevelders van utregt . dat zij hem op de bank zetten hoeft niet te zeggen dat ie niet goed genoeg is. Winnaars mentaliteit, schuwt de duels niet. Mist volgens mij geen enkele penalty tot nu toe. Altijd bruikbaar voor ons en om handig achter de hand te hebben. Als ie niet meer dan 5ton kost , zou k hem kopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door tz90 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
beetje niveau Buijs en Boschaart goeie wil, te weinig kwaliteit |
|
|
|