|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha nee niet echt, vindt dit echt zo'n verstand op nul film. af en toe heerlijk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
tijdje geleden dat er hier wat gepost is, vond deze film ook zeker de moeite waard
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2009 - 23:14 schreef sevillana het volgende:tijdje geleden dat er hier wat gepost is, vond deze film ook zeker de moeite waard [ filmpje ] das inderdaad een hele mooie film. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
horror's zoals nightmare on elmstreet friday the 13th en halloween, en film's over hooligans, alleen die zijn 9 van de 10 keer zonder nl ondertiteling en daar wacht ik dus op |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2009 - 23:56 schreef willian het volgende:en film's over hooligans, alleen die zijn 9 van de 10 keer zonder nl ondertiteling en daar wacht ik dus op dat zijn over het algemeen wel hele vage films vol kereltjes die zichzelf filmen terwijl ze met 12 man tegen een hek staan te duwen en 'fuck you', ugly wanker' roepen tegen een man die voorbij loopt met zijn hond
wat moet je dan met ondertiteling? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 13:36 schreef Rovert het volgende:[..] dat zijn over het algemeen wel hele vage films vol kereltjes die zichzelf filmen terwijl ze met 12 man tegen een hek staan te duwen en 'fuck you', ugly wanker' roepen tegen een man die voorbij loopt met zijn hond wat moet je dan met ondertiteling? hahahahahahaha
nu moet ik zeggen dat "Awaydays" en "Rise of the footsoldier" erg goeie films zijn |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Carlton Leach is al één van de meest gevreesde leiders van de hooligans die tribunes bij het voetbal bevolken, maar het gaat met hem van kwaad tot erger. Hij wordt lid van een criminele bende die in de late jaren '80 en begin jaren '90 heel Londen en Essex onveilig maakt. Leach groeit op die manier in de loop van de jaren uit tot een topcrimineel die niet met zich laat spotten. =================================================
dacht eerst dat je dat roemeense drama bedoelde over die blinde jongen die zijn ouders verliest tijdens een verkeersongeluk en vervolgens op wilskracht eindigt als virtuoos pianist in Moskou, maar dat is toch wat anders. Dit klinkt trouwens ook als een leuke familiefilm. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 19:34 schreef Rovert het volgende:Carlton Leach is al één van de meest gevreesde leiders van de hooligans die tribunes bij het voetbal bevolken, maar het gaat met hem van kwaad tot erger. Hij wordt lid van een criminele bende die in de late jaren '80 en begin jaren '90 heel Londen en Essex onveilig maakt. Leach groeit op die manier in de loop van de jaren uit tot een topcrimineel die niet met zich laat spotten. ================================================= dacht eerst dat je dat roemeense drama bedoelde over die blinde jongen die zijn ouders verliest tijdens een verkeersongeluk en vervolgens op wilskracht eindigt als virtuoos pianist in Moskou, maar dat is toch wat anders. Dit klinkt trouwens ook als een leuke familiefilm. zeker de moeite waard, één van de betere in dit genre. |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 19:34 schreef Rovert het volgende:Carlton Leach is al één van de meest gevreesde leiders van de hooligans die tribunes bij het voetbal bevolken, maar het gaat met hem van kwaad tot erger. Hij wordt lid van een criminele bende die in de late jaren '80 en begin jaren '90 heel Londen en Essex onveilig maakt. Leach groeit op die manier in de loop van de jaren uit tot een topcrimineel die niet met zich laat spotten. ================================================= vandaag nog gekeken op dvd, echt een pracht film alleen het einde is soms nog wat ingewikkeld vind ik, komt straks op film 1 |
|
|
|
|
willian
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 - 13:36 schreef Rovert het volgende:[..] dat zijn over het algemeen wel hele vage films vol kereltjes die zichzelf filmen terwijl ze met 12 man tegen een hek staan te duwen en 'fuck you', ugly wanker' roepen tegen een man die voorbij loopt met zijn hond wat moet je dan met ondertiteling? met ondertiteling bedoel ik gewoon normaal, net zoals the firm en football factory zijn zukke soort films, alleen wil ik er gewoon nog meer zien |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog een mooi werkstuk van Bertolucci
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een lange zit en niet echt voor de gezelligheid.. Wel spannend en indrukwekkend.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
onze oosterburen maken ook mooie films:
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: geen idee, is ook erg goed. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ff een rondje Nicholson
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gelukkig heeft hij nog nooit een biertje bij DE KUIP gekocht :)
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
geweldige tekenfilm, for adults(?)
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
fritz is een klassiekertje! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: mooi gesproken, jumper |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
best de moeite van 't kijken waard
|
|
|
|
|
Chari
|
|
|
das un momente el dado...van johan cruijff.... echt geweldig.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is niet echt een Feyenoorder, nou vooruit dan maar, je bedoelt dit;
|
|
|
|
|
Chari
|
|
|
ik zit de boel maar op te naaien.... zodat we zondag zo fel mogelijk zijn.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat lul je nou,de neuzen mogen geen toeschouwers ontvangen???? Dus tegen wie moeten we Fel zijn???? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: en wat wou je deze keer gaan slopen dan? die evenementenhal in 020 kom je dus niet binnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
is deze al gepost? heb het niet voorbij zien komen, iig wel een goede film dus 2x kan geen kwaad denk ik
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik zou er bijna wat achter gaan zoeken dat je deze juist nu post..... hahahahahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't zou zo maar kunnen! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: vorige week gezien - erg goede film! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: carry on, Boudewijn, you're doing very fine! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
nog niet meer gezien dan dit, dus, ...... kan misschien nog tegenvallen?
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vannacht weer een keer zitten kijken, toch wel de moeite waard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 januari 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ben gisteren bij avatar 3D geweest, 3d effect is kicken, na anderhalf uur ben je het brilletje wel zat, beste omschrijving van het verhaal die ik gehoord heb: "dances with avatars"
je hoeft de film alleen in 3D te kijken dan is het wel kicken, thuis is de moeite niet waard denk ik. flinterdun verhaal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2010 door hotjumper -- |
|
|
|