|
|
JanM
|
|
|
quote: Schat, je hoeft hier niet te liegen hoor :-p |
|
|
|
|
KatjaM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ondanks mijn eerdere 'afleidingsmanoeuvre' om te vragen of je mijn zus bent ... helaas. Maar ja, niets om ons voor te schamen! |
|
|
|
|
KatjaM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Schat, zullen we naar bed gaan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dzelfde regisseur heeft " Stalingrad" gemaakt, is ook een toppertje. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is zeker een waanzinnig goeie film... |
|
|
|
|
KatjaM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Mooie film! Natuurlijk ook omdat minor swing van Django er in voorkomt. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vanavond gezien op TV, best de moeite van 't aankijken waard, leek me ook wel aardig om dit topic op deze wijze weer wat omhoog te stuwen.
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
ah, goed dat dit topic weer naar boven komt!
+1
'The Ghost Writer' van Roman Polanski. Best een goede film. Het heeft wel iets.
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
oke jeugdsentimentje van mij dan(je moet er van houden, ik weet t...)
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: hahaha dat duurde nog lang Obiku, ik had jouw bijdrage al veel eerder verwacht. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ach. met zulke links beter laat dan nooit! geniet. (er is nog meer) :-) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
't al weer van wat jaren terug, . . zag 'm laatst weer eens op TV, nog steeds de moeite waard met een sterke rol van de Niro
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ook de moeite van 't (nog eens) bekijken waard
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik zal weer ff helpen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 februari 2011 door sevillana -- |
|
|
|
|
Teringzooi
|
|
|
Bedankt. Kreeg het via de iPhone niet voor elkaar op die manier en te ziek om achter de computer te gaan zitten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 03 februari 2011 - 11:50 schreef Teringzooi het volgende:Bedankt. Kreeg het via de iPhone niet voor elkaar op die manier en te ziek om achter de computer te gaan zitten. is goed |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Nja, Insidious dus. Voor het eerst eens echt met verbazing zitten kijken hoe 'eng' een film kan zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
weet niet of ie al eens geplaatst is, maar omdat ie zo goed is:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 juni 2011 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 - 00:06 schreef Bosifyable het volgende:Nja, Insidious dus. Voor het eerst eens echt met verbazing zitten kijken hoe 'eng' een film kan zijn. deze dus?
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ja de trailer zegt vrij weinig vind ik, de film als totaal was voor mij de eerste film waar ik echt schrok op bepaalde momenten. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahaha nee man das niks..???? pffffffffffffffffffffffffffffffff wouw
|
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Wheeee dat wijf is geil!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
zat me net af te vragen, "kijken we nog wel eens films" ? ben een poosie met een stofdoek bezig geweest, maar hier istie weer
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die moet nog komen: Feyenoord in de glorie dagen ...... de film waar we naar uitkijken |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote: ben je 11 of zo? gloriedagen genoeg lijkt me.... dat het nu niet zo goed gaat doet niets af aan ons verleden... gloryhuntert... |
|
|
|
|
stray
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2011 - 08:46 schreef FR-Douwe het volgende:[..] ben je 11 of zo? gloriedagen genoeg lijkt me.... dat het nu niet zo goed gaat doet niets af aan ons verleden... gloryhuntert... +1 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
2012 op RTL 4, aardige film, veel actie. Was bij een 3D film een kaskraker geworden, maar was denk ik te duur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 05 januari 2012 - 21:45 schreef Quiroz het volgende:2012 op RTL 4, aardige film, veel actie. Was bij een 3D film een kaskraker geworden, maar was denk ik te duur. Moet jij nog geen papier prikken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Werken voor de maatschappij, collega |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: nog geen telefoon gehad, ik ga gewoon de waarheid vertellen klaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
lang geleden dat ik een film zag..sinds 09-11-2001 enkelen gezien.. The Saint nu aan het kijken,redelijk goede film ..
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 januari 2012 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:lang geleden dat ik een film zag..sinds 09-11-2001 enkelen gezien.. The Saint nu aan het kijken,redelijk goede film .. [ filmpje ] is er een bepaalde reden dat je juist vanaf die datum weinig films hebt gezien? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
pacific en een oude franse oorlogsfilm Charlie bravo |
|
|
|
|
albert ten vrijde
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja,misschien een beetje laat maar met een baby in mijn arm gingen mijn ogen open.. ! |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|