|
|
Royaal
|
|
|
Heracles Almelo: Pieckenhagen; Breukers, Maertens, Van der Linden, Looms; Quansah, Overtoom, Fledderus; Everton, Dost en Hakola.
Feyenoord: Van Dijk; Leerdam, Vlaar, Bahia, Van Bronckhorst; El Ahmadi, De Guzman, Fer; Slory, Tomasson en Cissé.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
quote: Sopcast kanaal NVS 1 |
|
|
|
|
colombiaan
|
|
|
vind het maar een matte partij van onze kant |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
wat een bar slechte wedstrijd ! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
ja beetje mat ja!en vlaar moet wat secuurder zijn met de pases en van bronckhorst moet wat korter dekken en fer komt af en toe niet met zijn voetenwerk uit lijkt wel maar misschien is dat schijn.....
come on feyenoord!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
wat een baggerpot zeg,. wederom geen goed voetbal. ik heb nog geen goede aanval gezien wat aan drama. slory is weer niks en el ahmadi loopt weer alleen met de bal. voorin geen aanspeelpunt. ik hoop dat mario een wonderpreek kan houden waardoor ze wat beter gaan spelen maar ik heb er weinig vertrouwen in! |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
echt zeer slecht ja.. alleen vlaar speelt goed, en fer met vlagen |
|
|
|
|
colombiaan
|
|
|
nou pleur die ouwetjes er maar in want dit is een drama |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
ik zeg net hadden we maar elf spelers van almelo dan kost het nog geen kwart en je hebt een betere inzet , tikkie terug jaap voetbal, volgens mij weten ze niet eens dat ze naar het doel van de tegensteander moeten om te schoren, En Been waar is de de snelheid, Opa tommasen moet er ook uit 't is net een wageleend. eerte helft diep treurig, achteruitversnelling voetbal bij PSV Ajax |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Is weer niet best, maar Biseswar scoort in de 2e helft wel. Let maar op. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
vlaar speelt teveel slordig moet nauwkeuriger in de pasing zijn maar ik vind het wel een goede verdediger uiteraard!verdedigend doet hij het prima!jammer van cisse maar biseswar is een volwaardig speler dus ik heb alle vertrouwen in hem.
ik heb er alle vertrouwen in!come on feyenoord!! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
laat vlaar die vrije trap dan nemen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door Ron31 -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: heb jij de vrije trappen van guzzy wel eesn gezien hij is de nieuwe pierre |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
hij begint wel steeds makkelijker gele karten aan ons te geven hea????die lamme |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
tomasson krijgt een dot van een kans open doel! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
goede voorzet van slory!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Rare wissel van Mario. Waarom Bruins niet voor de Guzman? |
|
|
|
|
colombiaan
|
|
|
de guzman moet verkocht worden dus die moet spelen |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Ja maar als je achter staat en teruggedrongen wordt heb je snelle jongens voorin nodig. Slory en Tomasson zijn er nu niet meer. |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
goed resultaat!!0-1!! zakelijk!
|
|
|
|
Trouwe hond
|
|
|
Interesseert me ff geen mallemoer hoe het gaat, de drie punten zijn binnen en ook belangrijk al drie wedstrijden de 0 |
|
|
|
|
colombiaan
|
|
|
resultaat is ok maar het spel was droevig en inzet heb ik niet gezien ja bij heracles |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2009 - 16:24 schreef Trouwe hond het volgende:Interesseert me ff geen mallemoer hoe het gaat, de drie punten zijn binnen en ook belangrijk al drie wedstrijden de 0 precies! |
|
|
|
|
turok
|
|
|
maakt niet uit wat een schijt wedstrijd het was 3 punten zijn binnen en de neuzen verloren wat wil je nog meer |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
quote: mwah feyenoord gewoon terecht gewonnen vind ik ook al was het geen goede wedstrijd!maar wel terecht gewonnen! |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote: ben je n nec'er ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door RoyLegioen -- |
|
|
|