BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wel gewonnen, maar gewoon een slechte wedstrijd

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
puffin
 puffin - zondag 16 augustus 2009 - 21:27   quote  deeplink  
het is scorebordjournalistiek (Co A. vanavond back on stage). Vorig seizoen tegen dezelfde tegenstanders 3 - 1 punt, nu 3 - zeven punten met als resultaat een gedeelde eerste plaats. Als supporter vind ik het geweldig, kan er mee op het werk komen enzo (zeker na het neuzenverlies). Maar ik sluit de ogen niet voor het slechte spel. Vooral de opbouw en het tempo is dramatisch en zo voorspelbaar. Heracles kreeg daarbij veel ruimte van de verdedigers en te veel spelers denken dat zij postbode zijn: en maar brengen die bal of maar naar voren jassen die bal. Dat gaat natuurlijk niet iedere wedstrijd goed en het is hopelijk niet zo dat we naast onze schoenen gaan lopen want er is geen reden voor.
Maar...als de schwung er in gaat komen dan gaat het nog een mooi seizoen worden.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 augustus 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:24 schreef dobias het volgende:
We verliezen veel op het middenveld. El ahmadi zou ik vervangen door Landzaat.
Als we het middenveld in handen krijgen zie ik nog leuke dingen gebeuren in de kuip.

Zondag ben ik weer van de partij!!

Zit er iemand in E?
lamzaad hoef ik nooit meer in het veld te zien, ben er zondag ook, zwaai wel ff naar E vanaf X.
KAA
 KAA - zondag 16 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
wat is er met cisse aan de hand??????////
dobias
 dobias - zondag 16 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

lamzaad hoef ik nooit meer in het veld te zien, ben er zondag ook, zwaai wel ff naar E vanaf X.
Nee maar wil je dan El ahmadi er in houden. Ik denk dat hij in potentie een goeie voetballer is maar hij laat te veel steken vallen.

Te vaak wordt de lange bal gespeelt. Middenveld wordt overgeslagen omdat de niet aanspeelbaar zijn. En dan verlies je 9 van de 10 keer de bal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door dobias --
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
al zet ie fred blankemeijer erin, alles liever dan lamzaad
tz90
 tz90 - zondag 16 augustus 2009 - 22:43   quote  deeplink  
Boeit niet. 3pntn gaat t om , denkt niemand meer aan na 34 wedstr. In de toppers moet goed gespeeld worden.
Ronneke
 Ronneke - zondag 16 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Slecht is zacht uitgedrukt. Wel gelukkig 3 punten, maar dit blijft op deze manier niet goed gaan en wacht ons een zware afstraffing tegen twente over 2 weken. Nog veel werk mario. Vond de opstelling dubieus en Fer zat niet in de wedstrijd en had hij daar moeten wisselen, dan maar even lamzaad proberen.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 augustus 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 23:27 schreef Ronneke het volgende:
Slecht is zacht uitgedrukt. Wel gelukkig 3 punten, maar dit blijft op deze manier niet goed gaan en wacht ons een zware afstraffing tegen twente over 2 weken. Nog veel werk mario. Vond de opstelling dubieus en Fer zat niet in de wedstrijd en had hij daar moeten wisselen, dan maar even lamzaad proberen.
Die afstraffing valt wel mee
Vorig jaar zaten we in een beroerde reeks
Maar we wonnen wel

Dat soort wedstrijden staan apart
Vrijwel elke wedstrijd is een apart verhaal
Je hebt een tegenstander nodig om goed te spelen
De beste wedstrijden die ik van Feyenoord heb gezien waren tegen zogenaamde betere ploegen
Ronneke
 Ronneke - zondag 16 augustus 2009 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 23:36 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Die afstraffing valt wel mee
Vorig jaar zaten we in een beroerde reeks
Maar we wonnen wel

Dat soort wedstrijden staan apart
Vrijwel elke wedstrijd is een apart verhaal
Je hebt een tegenstander nodig om goed te spelen
De beste wedstrijden die ik van Feyenoord heb gezien waren tegen zogenaamde betere ploegen
Hoop dat je gelijk krijgt..............
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 04:23   quote  deeplink  
Dit soort wedstrijden werd in het recente verleden vaak verloren, nu hebben we de punten op zak, denk dat we echt weel een paar grafwedstrijden te zien krijgen, maar als we blijven winnen zal mij dat worst wezen. tegen twente thuis kan ik niet bij wezen helaas. positief punt is dat Feyenoord dan wel meestal van ze wint.
rene rotterdam
 rene rotterdam - maandag 17 augustus 2009 - 05:23   quote  deeplink  
Wat een onzin.Laat ik beginnen:1.tegen nec hadden we moeten verliezen in onze EIGEN KUIP2.tegen vitesse hadden we moeten verliezen3.en tegen heracles gelijk dus kom niet met die mooie verhalen het is nogsteeds ik hoop dat het gauw anders wordt hetzelfde zooitje als verleden jaar.We hebben alleen een andere trainer en 3 tweederangs voetballers erbij gehaald die noggeeneens van ons zijn.Ik kom net uit mijn nachtdienst en heb mezelf de tandjes gewerkt en die gasten op het veld lopen haast allemaal op een uitzondering daar gelaten op 78 toeren, sorry jongens maar ik ben er echt doodziek van.Die el ahmadi staat gvd nogsteeds in de basis,en iedereen loopt op de forums maar te zeiken over makaay,terwijl die elke week geen normale bal krijgt,maar die moet dan op de bank omdat hij te oud en niet mee werkt,dan moet je zeker de helft van het team op de bank zetten.Die jongen heeft overal en altijd gescoord maar,als je geen bal krijgt kun je ze ook niet maken.....En dan die de guzman die heel zijn leven al bij feyenoord speelt en verleden jaar 9 maanden geblesseerd aan de kant stond wilt niet bijtekenen,terwijl die alles aan feyenoord te danken heeft..EEN SCHANDE...En dan zijn er van die feyenoord supporters die hem verdedigen...maar hij dient toch netjes zijn contract uit..BIZAR..Hij loopt onze club te naaien.FEYENOORD kan het geld goed gebruiken op dit moment...ER GAAT NIETS BOVEN FEYENOORD....Sorry jongens maar ik ben er echt ziek van,en tuurlijk hoop ik dat het snel veranderd maar dat doe ik al vele jaren en jullie ook geloof ik toch???
Sorry maar ik zit haast te janken...ik weet nog goed dat mijn vader mij meenam naar feyenoord ik was 3 jaar oud en de liefde is nooit meer over gegaan.Ik kom al 38jaar in de kuipen ik heb hele mooie dingen meegemaakt maar ik ben een beetje de hoop verloren......SORRY
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 06:52   quote  deeplink  
Liepen ze maar 78 toeren, maar volgens mij halen ze vaak de 16 geeneens, en dat is een toerental dat al decennia lang niet meer gebruikt werdt in de vinyl wereld.

Je hebt de onmacht van een Feyenoord supporter mooi verwoord Rene, ik hou me een klein beetje vast aan de terugkeer van Jansen destijds, toen lagen we ook collectief aan het gas, maar hij wist toen het tij te keren door vanuit de verdediging langzaam weer een goed draaiend elftal op te bouwen, toen begon het ook met slechte wedstrijden die wel punten opleverden.
Het verhaal De Guzman had nooit gespeeld als ze hem vorig jaar gewoon verkocht hadden en ik zie daar ook erg de hand van zijn zaakwaarnemer in. Spelers van echt grote individuele klasse kunnen wij als Nederlandse club verder wel vergeten, daar is het geld niet voor, dus moeten we het hebben van de teamprestatie. In dat kader is het ook makkelijker om alleen Makaay te vervangen als 3 andere aanvallers die hem zouden moeten bedienen. Wellicht is het ook niet verkeerd Makaay een beetje uit de wind te houden, elke wedstrijd dat hij niet scoort slaat het forum hier op tilt. Ik denk dat Mario wel op de goede weg is en ik hoop dat deze leidt tot een heugelijke ochtend in maart/april, waarop jij als je uit de nachtdienst komt een biertje opentrekt om te vieren dat Feyenoord weer eens kampioen geworden is.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 17 augustus 2009 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 20:20 schreef hotjumper het volgende:
achterin staat het goed. nog steeds opschema voor het kampioenschap
Als je ook dit soort wedstrijden wint, liggen we op schema.
ga mijn plaatsje alvast markeren op de coolsingel
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 05:23 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een onzin.Laat ik beginnen:1.tegen nec hadden we moeten verliezen in onze EIGEN KUIP2.tegen vitesse hadden we moeten verliezen3.en tegen heracles gelijk dus kom niet met die mooie verhalen het is nogsteeds ik hoop dat het gauw anders wordt hetzelfde zooitje als verleden jaar.We hebben alleen een andere trainer en 3 tweederangs voetballers erbij gehaald die noggeeneens van ons zijn.Ik kom net uit mijn nachtdienst en heb mezelf de tandjes gewerkt en die gasten op het veld lopen haast allemaal op een uitzondering daar gelaten op 78 toeren, sorry jongens maar ik ben er echt doodziek van.Die el ahmadi staat gvd nogsteeds in de basis,en iedereen loopt op de forums maar te zeiken over makaay,terwijl die elke week geen normale bal krijgt,maar die moet dan op de bank omdat hij te oud en niet mee werkt,dan moet je zeker de helft van het team op de bank zetten.Die jongen heeft overal en altijd gescoord maar,als je geen bal krijgt kun je ze ook niet maken.....En dan die de guzman die heel zijn leven al bij feyenoord speelt en verleden jaar 9 maanden geblesseerd aan de kant stond wilt niet bijtekenen,terwijl die alles aan feyenoord te danken heeft..EEN SCHANDE...En dan zijn er van die feyenoord supporters die hem verdedigen...maar hij dient toch netjes zijn contract uit..BIZAR..Hij loopt onze club te naaien.FEYENOORD kan het geld goed gebruiken op dit moment...ER GAAT NIETS BOVEN FEYENOORD....Sorry jongens maar ik ben er echt ziek van,en tuurlijk hoop ik dat het snel veranderd maar dat doe ik al vele jaren en jullie ook geloof ik toch???
Sorry maar ik zit haast te janken...ik weet nog goed dat mijn vader mij meenam naar feyenoord ik was 3 jaar oud en de liefde is nooit meer over gegaan.Ik kom al 38jaar in de kuipen ik heb hele mooie dingen meegemaakt maar ik ben een beetje de hoop verloren......SORRY
Allemachtig wat een zeikverhaal vol cliche's
Stef1977
 Stef1977 - maandag 17 augustus 2009 - 08:26   quote  deeplink  
Als je op deze manier wedstrijden wint, en je ervan uitgaat dat het nog veel beter kan, zie ik het wel gebeuren dat we een leuk seizoen gaan krijgen!!
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 21:24 schreef dobias het volgende:
Zondag ben ik weer van de partij!!

Zit er iemand in E?
Vast wel, het zit er elke week vol, ik vraag me alleen altijd af wat voor mensen daar zitten, vertel het eens dobias
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 08:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vast wel, het zit er elke week vol, ik vraag me alleen altijd af wat voor mensen daar zitten, vertel het eens dobias
ken niemand die op E zit....
dobias
 dobias - maandag 17 augustus 2009 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 08:30 schreef Rovert het volgende:

[..]

Vast wel, het zit er elke week vol, ik vraag me alleen altijd af wat voor mensen daar zitten, vertel het eens dobias
komen al jaren dezelfde mensen. Ook mensen die er al 40 jaar komen. Het is een leuke mix. Ben naar e gegaan omdat een vriend van mij daar zit!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 08:40   quote  deeplink  
Klinkt gezellig
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 17 augustus 2009 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 16:38 schreef scf-rotterdam het volgende:
denk dat feyenoord beter maar 442 moet gaan spelen.

.............................darley.....................................

...dani.......vlaar.......................bahia...........gio...........

...bisaswar.......wijnaldum...............fer.............cisse.........

...................makaay................tomasson.......................

probeer dit maar eens een keer
Noem je dit 4 4 2. Als je het type spelers ziet is het eerder 4 2 4.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 05:23 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een onzin.Laat ik beginnen:1.tegen nec hadden we moeten verliezen in onze EIGEN KUIP2.tegen vitesse hadden we moeten verliezen3.en tegen heracles gelijk dus kom niet met die mooie verhalen het is nogsteeds ik hoop dat het gauw anders wordt hetzelfde zooitje als verleden jaar.We hebben alleen een andere trainer en 3 tweederangs voetballers erbij gehaald die noggeeneens van ons zijn.Ik kom net uit mijn nachtdienst en heb mezelf de tandjes gewerkt en die gasten op het veld lopen haast allemaal op een uitzondering daar gelaten op 78 toeren, sorry jongens maar ik ben er echt doodziek van.Die el ahmadi staat gvd nogsteeds in de basis,en iedereen loopt op de forums maar te zeiken over makaay,terwijl die elke week geen normale bal krijgt,maar die moet dan op de bank omdat hij te oud en niet mee werkt,dan moet je zeker de helft van het team op de bank zetten.Die jongen heeft overal en altijd gescoord maar,als je geen bal krijgt kun je ze ook niet maken.....En dan die de guzman die heel zijn leven al bij feyenoord speelt en verleden jaar 9 maanden geblesseerd aan de kant stond wilt niet bijtekenen,terwijl die alles aan feyenoord te danken heeft..EEN SCHANDE...En dan zijn er van die feyenoord supporters die hem verdedigen...maar hij dient toch netjes zijn contract uit..BIZAR..Hij loopt onze club te naaien.FEYENOORD kan het geld goed gebruiken op dit moment...ER GAAT NIETS BOVEN FEYENOORD....Sorry jongens maar ik ben er echt ziek van,en tuurlijk hoop ik dat het snel veranderd maar dat doe ik al vele jaren en jullie ook geloof ik toch???
Sorry maar ik zit haast te janken...ik weet nog goed dat mijn vader mij meenam naar feyenoord ik was 3 jaar oud en de liefde is nooit meer over gegaan.Ik kom al 38jaar in de kuipen ik heb hele mooie dingen meegemaakt maar ik ben een beetje de hoop verloren......SORRY
Hallo Rene , ik ben het helemaal met jou eens!! Ik had nog wel een seizoenskaart gekregen maar die wou ik niet en nu heb ik gelukkig mijn geld terug gekregen na veel pijn en moeite! Je moet echt gaan dreigen met advocaten en rechtszaken voordat ze ook maar naar je willen luisteren, wat een service van de klantenafdeling. Maar ik weet nu al dat ik niks heb gemist en het had net zo goed kunnen zijn dat feyenoord maar 1 schamel puntje had gehad. Het lijkt wel of ze feyenoord niet willen voetballen en van enig automatisme is niks te merken helaas. Het is of ze spelen met de staart tussen de benen zo angstig.
dobias
 dobias - maandag 17 augustus 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 09:22 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hallo Rene , ik ben het helemaal met jou eens!! Ik had nog wel een seizoenskaart gekregen maar die wou ik niet en nu heb ik gelukkig mijn geld terug gekregen na veel pijn en moeite! Je moet echt gaan dreigen met advocaten en rechtszaken voordat ze ook maar naar je willen luisteren, wat een service van de klantenafdeling. Maar ik weet nu al dat ik niks heb gemist en het had net zo goed kunnen zijn dat feyenoord maar 1 schamel puntje had gehad. Het lijkt wel of ze feyenoord niet willen voetballen en van enig automatisme is niks te merken helaas. Het is of ze spelen met de staart tussen de benen zo angstig.
Lekkere feyenoordsupporter ben jij.

En lekker negatief.

Tegen Nec hebben we 40 minuten goed gevoetbald en had het na 20 minuten al 2 of 3 nul kunnen staan. Als dat gebeurd wortd het een hele andere wedstrijd.

Ook gister tegen Heracles. zaten er goeie momenten in. Vooral de goal van tomasson was een goeie aanval en zo waren er meer aanvallen.

Ik vraga mij zo langzamerhand af of iedereen het wel gezien heeft de hele wedstrijd.

Kijken jullie alleen maar naar de NOS want daar wordt je niet wijzer van dat weten we nu toch wel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door dobias --
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 09:45   quote  deeplink  
en nu is het nu beter zonder makaay geworden ............
idd niks beter dus dus het ligt niet aan makaay ik vind been een beetje irri worden
wat nou als ze straks die spelers kwijt zijn dan heb je te weining spelers
o ja das waar ook koopt feyenoord gewoon weer effe nieuwe spelers want feyenoord heeft toch miljoenen op de bank rekening staan
nee feyenoord ga zo door ik vind ook dat de oudjes hun tijd hebben gehad maar om op zon manier hun te kijk zetten nee sorry
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 05:23 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een onzin.Laat ik beginnen:1.tegen nec hadden we moeten verliezen in onze EIGEN KUIP2.tegen vitesse hadden we moeten verliezen3.en tegen heracles gelijk dus kom niet met die mooie verhalen het is nogsteeds ik hoop dat het gauw anders wordt hetzelfde zooitje als verleden jaar.We hebben alleen een andere trainer en 3 tweederangs voetballers erbij gehaald die noggeeneens van ons zijn.Ik kom net uit mijn nachtdienst en heb mezelf de tandjes gewerkt en die gasten op het veld lopen haast allemaal op een uitzondering daar gelaten op 78 toeren, sorry jongens maar ik ben er echt doodziek van.Die el ahmadi staat gvd nogsteeds in de basis,en iedereen loopt op de forums maar te zeiken over makaay,terwijl die elke week geen normale bal krijgt,maar die moet dan op de bank omdat hij te oud en niet mee werkt,dan moet je zeker de helft van het team op de bank zetten.Die jongen heeft overal en altijd gescoord maar,als je geen bal krijgt kun je ze ook niet maken.....En dan die de guzman die heel zijn leven al bij feyenoord speelt en verleden jaar 9 maanden geblesseerd aan de kant stond wilt niet bijtekenen,terwijl die alles aan feyenoord te danken heeft..EEN SCHANDE...En dan zijn er van die feyenoord supporters die hem verdedigen...maar hij dient toch netjes zijn contract uit..BIZAR..Hij loopt onze club te naaien.FEYENOORD kan het geld goed gebruiken op dit moment...ER GAAT NIETS BOVEN FEYENOORD....Sorry jongens maar ik ben er echt ziek van,en tuurlijk hoop ik dat het snel veranderd maar dat doe ik al vele jaren en jullie ook geloof ik toch???
Sorry maar ik zit haast te janken...ik weet nog goed dat mijn vader mij meenam naar feyenoord ik was 3 jaar oud en de liefde is nooit meer over gegaan.Ik kom al 38jaar in de kuipen ik heb hele mooie dingen meegemaakt maar ik ben een beetje de hoop verloren......SORRY
1 Maar dat hebben we niet gedaan
2 Maar dat hebben we niet gedaan
3 Maar dat hebben we niet gedaan

We hebben, door efficient met de kansen om te gaan, 7 punten en staan qua puntentotaal gedeeld 1e. We hebben 6 punten meer dan vorig jaar. Als jij al 38 jaar in de Kuip komt, heb je ongeveer dezelfde reeks meegemaakt als ik. Ik ga er dan ook vanuit, dat je een vergelijkbare laag eelt op je ziel hebt. Ik kom naar de Kuip voor Feyenoord. Als ik kunstjes wil zien, dan ga ik wel naar het circus.
Dat moet voor jou, met 38 jaar ervaring, en dus met meer deceptie dan euforie, toch ook gelden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 09:45 schreef erikkfr het volgende:
en nu is het nu beter zonder makaay geworden ............
idd niks beter dus dus het ligt niet aan makaay ik vind been een beetje irri worden
wat nou als ze straks die spelers kwijt zijn dan heb je te weining spelers
o ja das waar ook koopt feyenoord gewoon weer effe nieuwe spelers want feyenoord heeft toch miljoenen op de bank rekening staan
nee feyenoord ga zo door ik vind ook dat de oudjes hun tijd hebben gehad maar om op zon manier hun te kijk zetten nee sorry
Je moet voor de grap eens luisteren wat Been te vertellen heeft, die legt duidelijk uit waarom ie bepaalde keuzes maakt. Tot nu toe pakt dat goed uit en lijkt niemand daar problemen mee te hebben, wat nu eindelijk eens blijkt is dat niemand belangrijker is dan de club. Je vormt een team, ook met de reserves en samen moet je er het beste van maken.
Dus loop nou niet gewoon die jankmuilen van de pers te papagaaien die zoeken toch alleen maar conflicten die er niet zijn.
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
Inderdaad, lijkt me prettig voor een coach, keuzes hebben.
turok
 turok - maandag 17 augustus 2009 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 09:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Je moet voor de grap eens luisteren wat Been te vertellen heeft, die legt duidelijk uit waarom ie bepaalde keuzes maakt. Tot nu toe pakt dat goed uit en lijkt niemand daar problemen mee te hebben, wat nu eindelijk eens blijkt is dat niemand belangrijker is dan de club. Je vormt een team, ook met de reserves en samen moet je er het beste van maken.
Dus loop nou niet gewoon die jankmuilen van de pers te papagaaien die zoeken toch alleen maar conflicten die er niet zijn.
die jankmuilen van de pers zijn toch alleen maar voor 020
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 augustus 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 12:00 schreef turok het volgende:

[..]

die jankmuilen van de pers zijn toch alleen maar voor 020
En zo niet, ze papegaaien elkaar toch allemaal na...
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 12:00 schreef turok het volgende:

[..]

die jankmuilen van de pers zijn toch alleen maar voor 020
Boehoe, ze zijn allemaal tegen ons, boehoe

Hiep hiep hoi, caaaaaalimero
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 09:22 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hallo Rene , ik ben het helemaal met jou eens!! Ik had nog wel een seizoenskaart gekregen maar die wou ik niet en nu heb ik gelukkig mijn geld terug gekregen na veel pijn en moeite! Je moet echt gaan dreigen met advocaten en rechtszaken voordat ze ook maar naar je willen luisteren, wat een service van de klantenafdeling. Maar ik weet nu al dat ik niks heb gemist en het had net zo goed kunnen zijn dat feyenoord maar 1 schamel puntje had gehad. Het lijkt wel of ze feyenoord niet willen voetballen en van enig automatisme is niks te merken helaas. Het is of ze spelen met de staart tussen de benen zo angstig.
Kijk aan, het aapje komt steeds verder uit je mouw. Je komt niet voor Feyenoord of voor de supporters, je komt om hoogstaand voetbal te zien met elke week 3 punten. Dan vraag ik me af wat je ooit in De Kuip gedaan hebt?

Ik ben in ieder geval net als jij erg blij dat je je seizoenskaart hebt ingeleverd!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 14:00   quote  deeplink  
hahahahaha............
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 15:05   quote  deeplink  
komen er ook spelers voor terug als de 30+ers weg gaan
voorbeeld makaay weg hebben we dan wel een spits ???????????? volgens mij niet
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 15:09   quote  deeplink  
vergeet niet dat wat je gister zag dat dat dan ook de spelers moetem zijn waarmee been de competitie moet spelen
nou sorry maar zonder spits off extra verdedigers heb hard hoofd
vooral als jij kijkt hoe ze speelde want er word niks beter gespeeld nu
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 augustus 2009 - 15:14   quote  deeplink  
Tsja, als je huidige spits niet kan scoren, dan zet je wat anders neer.
Of het nu aan de spits ligt of aan de spelers om hem heen, je moet wat.
En je kan lastig een half elftal vervangen.
Ik bedoel als Makaay niet scoort kan je net zo goed Castaignos opstellen, die scoort misschien ook niet maar heeft dan wel een heel leerzaam jaar...
Ik bedoel maar.
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 15:18   quote  deeplink  
dat berijp ik maar feyenoord vergeet dat wat je nu weg doet niet kunt terug kopen ze hebben geen miljoenen op bank rekening ook al zijn deze spelers weg het geld wat er dan over blijft gaat naar inversteerders en schulden
ik zou ze nu dit jaar juist erbij betrekken proberen europees voetbal te halen dan kun je volgend jaar weer verder kijken
maar nu heb je alles en iedereen nodig om succes te halen dus ook met de 30+
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 augustus 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Daarom geeft Been ook aan dat ze niet weg MOETEN.
Maar als ze weg WILLEN dan mag het.

Belangrijkste is dat Feyenoord weer een gezonde club word de aankomende jaren en niet successen op korte termijn.
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 15:29   quote  deeplink  
nou sorry vind het wel apart dat alle 30+ op de bank zitten behalve van bronkhorst ik vind gio net zo slecht maar alleen omdat hij een jongen van zuid is mag hij blijven ik vind dat been ze wel een duw in de rug geven ik hoop dat dit goed gaat echt
vind het al erg genoeg hoe wij supporters moeten toe kijken hoe onze club een middenmoter aan het worden is echt erg

ik zou met falliet verklaren als feyenoord zijnde en onder andere naam fc rotterdam verder gaan heb je ook geen schulden meer die worden kwijt gescholden
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 augustus 2009 - 15:33   quote  deeplink  
Nee als je Gio op de bank zet krijg je de Cler terug.
En dat is lood om oud ijzer, dus kies je voor je international.
Eerlijk gezegd had ik voor de Cler gekozen, want ik vind Gio steeds meer tekort komen, moet veel te veel overtredingen maken, ook zondag weer.

Faillissement, dat is vele malen erger dan wat er nu gebeurd.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 augustus 2009 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:18 schreef erikkfr het volgende:
ook al zijn deze spelers weg het geld wat er dan over blijft gaat naar inversteerders en schulden
Als je er even over nadenkt moet je tot de conclusie komen dat dit geen steekhoudend argument is
Want dat gedt voor al het geld dat er overblijft
Moet Feyenoord dan geen enkele speler meer verkopen?
Het geld gaat toch naar de investeerders en schulden
Moet Feyenoord dan maar zorgen dat ze geen enkele winst meer boeken?
Het gaat toch naar de schulden en investeerders
Dan komen we alleen maar verder in de schulden
Wees blij dat de schuld wat minder wordt
Zolang die er is zullen we nooit een rol van betekenis kunnen spelen in Europa
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 augustus 2009 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:29 schreef erikkfr het volgende:
ik zou met falliet verklaren als feyenoord zijnde en onder andere naam fc rotterdam verder gaan heb je ook geen schulden meer die worden kwijt gescholden
En dan zijn ook al je contracten ontbonden
Dan ben je al je kapitaal op het veld kwijt
En om dan een selectie te krijgen moet je weer geld lenen en zit je meteen weer in de schulden

Dat is een toffe oplossing!
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 augustus 2009 - 15:39   quote  deeplink  
Je doet er dan beter aan om al je spelers die wat waard zijn te verkopen
Wat wij nu op het veld hebben staan is meer waard dan 21 miljoen
Dan begin je met een veredeld jeugdteam en hoop je weer wat op te bouwen
Dan heb je meer kans op een gezonde toekomst dan met een failliesement
Met een failliesement kom je uiteindelijk minstens even diep in de schulden

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Phyxsius --
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 15:42   quote  deeplink  
je kunt alle contracten van spelers onder kleine bv brengen en die zitten er genoeg bij feyenoord dus zou geen man overboord zijn
en feyenoord komt alleen uit de sit door succes met europees voetbal het liefst champions leage maar daar heb je ook ervaring voor nodig
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 augustus 2009 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:42 schreef erikkfr het volgende:
je kunt alle contracten van spelers onder kleine bv brengen en die zitten er genoeg bij feyenoord dus zou geen man overboord zijn
en feyenoord komt alleen uit de sit door succes met europees voetbal het liefst champions leage maar daar heb je ook ervaring voor nodig
Als de spelers daar niet mee akkoord gaan heb je een probleem
Als een speler niet voor je wil spelen kun je uiteindelijk niet anders dan ze laten gaan
Of denk jij dat de meeste spelers van ons staan te springen om het semiamateurvoetbal (of weet ik wat de topklasse is) in te gaan?
Met verkoop van al je kapitaal geef ik je meer kans

En je kan ook echt wel saneren zonder Europees voetbal
Ik geef toe, champions leage voetbal zou ons in één klap op de been helpen
Maar daar hebben we al eens op gegokt en verloren
Wil jij de gok nogmaals nemen?
Met het risico dat je met twee jaa een schuld van 40 miljoen hebt?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Phyxsius --
erikkfr
 erikkfr - maandag 17 augustus 2009 - 15:48   quote  deeplink  
je hebt gelijk spelers kunnen dwars liggen ja had het zo niet gezien ik ben benieuwd hoe feyenoord uit de sit gaat komen
anoe in anoe 12e
 anoe in anoe 12e - maandag 17 augustus 2009 - 15:56   quote  deeplink  
kunstgras
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 15:42 schreef erikkfr het volgende:
je kunt alle contracten van spelers onder kleine bv brengen en die zitten er genoeg bij feyenoord dus zou geen man overboord zijn
en feyenoord komt alleen uit de sit door succes met europees voetbal het liefst champions leage maar daar heb je ook ervaring voor nodig
Heb je al rekening gehouden met wat de KNVB met failliete clubs doet?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:05 schreef Els het volgende:

[..]

Heb je al rekening gehouden met wat de KNVB met failliete clubs doet?
Hoofdklasse voetbal kan best leuk zijn. Helemaal straks in ons nieuwe stadion voor 80.000 man.
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoofdklasse voetbal kan best leuk zijn. Helemaal straks in ons nieuwe stadion voor 80.000 man.
Ja, en dan hebben we ook zo een waanzinnig positief banksaldo. En dan kopen we Kuijt, en Cristiano Ronaldo en sturen we die andere Ronaldo naar de weight Watchers en dan komt alles weer goed.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:37 schreef Els het volgende:

[..]

Ja, en dan hebben we ook zo een waanzinnig positief banksaldo. En dan kopen we Kuijt, en Cristiano Ronaldo en sturen we die andere Ronaldo naar de weight Watchers en dan komt alles weer goed.
en vergeet sjakie niet...
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Maken ze nog wel wondersloffen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wel gewonnen, maar gewoon een slechte wedstrijd









0.0068099