BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wel gewonnen, maar gewoon een slechte wedstrijd

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:40 schreef Els het volgende:
Maken ze nog wel wondersloffen?
www.wondersloffen.nl misschien
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 17:11 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoofdklasse voetbal kan best leuk zijn. Helemaal straks in ons nieuwe stadion voor 80.000 man.
je bedoelt 150.000 man
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 09:30 schreef dobias het volgende:

[..]

Lekkere feyenoordsupporter ben jij.

En lekker negatief.

Tegen Nec hebben we 40 minuten goed gevoetbald en had het na 20 minuten al 2 of 3 nul kunnen staan. Als dat gebeurd wortd het een hele andere wedstrijd.

Ook gister tegen Heracles. zaten er goeie momenten in. Vooral de goal van tomasson was een goeie aanval en zo waren er meer aanvallen.

Ik vraga mij zo langzamerhand af of iedereen het wel gezien heeft de hele wedstrijd.

Kijken jullie alleen maar naar de NOS want daar wordt je niet wijzer van dat weten we nu toch wel?
Ik kijk alles live en ik hou van mooi en simpel voetbal en niet dat gestuntel wat ik nu elke week te zien krijgt!! En die paar goeie momenten waar jij het over heb is op 3 vingers te tellen. Maar blijkbaar ben jij wel heel gauw tevreden...........met anti voetbal en een drietal kansjes nou misschien 4 dan. Ik ga voor andere normen dan jij blijkbaar en ik hou van spectaculair voetbal ja. Als ik anti voetbal wil zien dan kijk ik wel naar italiaans voetbal!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 12:47 schreef Rovert het volgende:

[..]

Kijk aan, het aapje komt steeds verder uit je mouw. Je komt niet voor Feyenoord of voor de supporters, je komt om hoogstaand voetbal te zien met elke week 3 punten. Dan vraag ik me af wat je ooit in De Kuip gedaan hebt?

Ik ben in ieder geval net als jij erg blij dat je je seizoenskaart hebt ingeleverd!
mooi dat jij blij ben!! Blijkt maar weer van welk niveau voetbal jij hou.......
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 18:26 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik kijk alles live en ik hou van mooi en simpel voetbal en niet dat gestuntel wat ik nu elke week te zien krijgt!! En die paar goeie momenten waar jij het over heb is op 3 vingers te tellen. Maar blijkbaar ben jij wel heel gauw tevreden...........met anti voetbal en een drietal kansjes nou misschien 4 dan. Ik ga voor andere normen dan jij blijkbaar en ik hou van spectaculair voetbal ja. Als ik anti voetbal wil zien dan kijk ik wel naar italiaans voetbal!!!!!
Persoonlijk kan voetbal mij niet veel schelen, Feyenoord daarentegen wel. Is denk ik gewoon een andere manier van beleven. (Dit zeg ik overigens zonder daar een waardeoordeel aan te koppelen, iederéén zoekt zelf maar uit hoe die zijn middagje in de kuip beleeft)
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 17 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
WEdstrijd was inderdaad dramatisch, maar om toch positief te blijven: Als je op deze manier wedstrijden kan winnen tank je heel veel zelfvertrouwen. Het "mooie gewenste" voetbal komt dan vanzelf wel. De selectie heeft vorig jaar een flinke deuk opgelopen en dat groeit niet één twee drie terug. Gewoon even blijven winnen en kijken naar de punten dan komt het genieten vanzelf.
rene rotterdam
 rene rotterdam - dinsdag 18 augustus 2009 - 00:01   quote  deeplink  
Wat een idiooten zijn jullie....ELS en ROVERT.........JULLIE zijn nou precies de supporters waar ik het over heb.....Jullie slaan totaal de plank mis.....Zet nou is een keer je rood witte bril af.....Al mijn argumenten krijg ik geen respons op over el ahmadi,makaay en de guzman supporters als jullie gaat mijn club SORRY ONZE CLUB van naar de kloote.Wat een losers ...........Echte feyenoord supporters begrijpen wat ik bedoel en als je mij niet begrijpt moet je lekker naar excelsior of sparta gaan kijken.......Reageer nu is eerlijk wat ik gezegd heb dan praten we verder en zitten we op een lijn.....En nogmaals voor de doven en blinden onder ons er gaat niets BOVEN FEYENOORD
Els
 Els - dinsdag 18 augustus 2009 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 00:01 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een idiooten zijn jullie....ELS en ROVERT.........JULLIE zijn nou precies de supporters waar ik het over heb.....Jullie slaan totaal de plank mis.....Zet nou is een keer je rood witte bril af.....Al mijn argumenten krijg ik geen respons op over el ahmadi,makaay en de guzman supporters als jullie gaat mijn club SORRY ONZE CLUB van naar de kloote.Wat een losers ...........Echte feyenoord supporters begrijpen wat ik bedoel en als je mij niet begrijpt moet je lekker naar excelsior of sparta gaan kijken.......Reageer nu is eerlijk wat ik gezegd heb dan praten we verder en zitten we op een lijn.....En nogmaals voor de doven en blinden onder ons er gaat niets BOVEN FEYENOORD
Oh, ja, als je het zo stelt, nou, nu ben ik helemaal over natuurlijk. Goh, je hebt echt gelijk, wat jammer dat ik dat niet eerder opgemerkt heb. Helpt sorry nog? En wil je mij dan ook alsjeblieft een echte vinden. Zoooo ongelukkig anders. Loser.
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 18 augustus 2009 - 00:15   quote  deeplink  
Zeg maar dat jullie allebei een beetje gelijk hebben, wij willen allemaal dat feyenoord mooi en snel voetbal speelt + de punten binnen haalt, maar rene heeft ook wel gelijk dat bepaalde spelers de indruk geven niet 100% te gaan ondanks de punten die zijn binnen gehaald. Het spel was nou in deze wedstijden niet van een bijzonder hoog niveau, maar ja, punten zijn punten en die maken ons kampioen.......
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 00:07 schreef Els het volgende:

[..]

Oh, ja, als je het zo stelt, nou, nu ben ik helemaal over natuurlijk. Goh, je hebt echt gelijk, wat jammer dat ik dat niet eerder opgemerkt heb. Helpt sorry nog? En wil je mij dan ook alsjeblieft een echte vinden. Zoooo ongelukkig anders. Loser.
lol.. ik heb een deja vu :P
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:29   quote  deeplink  
asjemenou! Zouy Loekie zeggen... Wat een gezeik. we winnen, we hebben nog geen tegendoelpunt, dat na de vorige seizoenen vol kommer en kwel en we gaan lopen zeiken dat het spel niet goed is? Ongelofelijk dit. Richt je aandacht en je energie op het steunen van je ploeg tijdens de wedstrijden zodat we blijven winnen. Het interesseert toch niemand of we mooi voetbal spelen zolang we maar winnen en geen tegendoelpunten krijgen. Dit is ongelofelijke luxe in de kuip en daar meoten we van genieten!!
Els
 Els - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 10:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

lol.. ik heb een deja vu :P
Zou zo maar kunnen ;-)
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 18 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 00:01 schreef rene rotterdam het volgende:
Wat een idiooten zijn jullie....ELS en ROVERT.........JULLIE zijn nou precies de supporters waar ik het over heb.....Jullie slaan totaal de plank mis.....Zet nou is een keer je rood witte bril af.....Al mijn argumenten krijg ik geen respons op over el ahmadi,makaay en de guzman supporters als jullie gaat mijn club SORRY ONZE CLUB van naar de kloote.Wat een losers ...........Echte feyenoord supporters begrijpen wat ik bedoel en als je mij niet begrijpt moet je lekker naar excelsior of sparta gaan kijken.......Reageer nu is eerlijk wat ik gezegd heb dan praten we verder en zitten we op een lijn.....En nogmaals voor de doven en blinden onder ons er gaat niets BOVEN FEYENOORD
hmmm, jij bent best wel triest weet je dat? je moet trouwens je toetsenbord eens maken, je *punt* blijft hangen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door Pietje1 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wel gewonnen, maar gewoon een slechte wedstrijd









0.0077350