BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er is niks veranderd helaas

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:17   quote  deeplink  
Ik dacht dat we af zouden zijn met af te gaan zakken naar de middenmoot. Maar als we al blij zijn met 3 punten na zo'n wedstrijd, met zo ongelovelijk slecht voetbal dan maak ik me echt zorgen.

Been durft ook nog te zeggen dat hij een tevreden mens is, na deze wedstrijd? Hij moet zich gvd de ogen uit je kop schamen!!! Het was een dramatische vertoning en een straf om naar dit Feyenord te kijken.

Ik hoop natuurlijk dat dit WEER een incident is en dat we volgende week een ander Feyenoord gaan zien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door Feijenoord1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:19   quote  deeplink  
3 punten de zon schijnt en ik zit aan het bier.Vertel me wat moet ik met dit overlijdings bericht?
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Geef gewoon toe dat we pijnlijk ver zijn afgezakt.
qwerto
 qwerto - zondag 16 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
zullen we het : waar heen lijdt de weg maar eens op gaan zetten dan ?

wat een rouw bericht !
we hebben lekker 3 punten staan gedeeld 1e en moeten volgende week tegen roda thuis

de zon schijnt wees vrolijk maak er een feestje van we hebben eindelijk weer eens bij heracles gewonnen !
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 16 augustus 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:19 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Geef gewoon toe dat we pijnlijk ver zijn afgezakt.
IK ZOU NOG WAT AZIJN DRINKEN ALS IK JOU WAS
scf-rotterdam
 scf-rotterdam - zondag 16 augustus 2009 - 18:23   quote  deeplink  
idd feyenoord1908 is zeker kwa spel niks verranderd. alleen verdediging is een plus punt, maar in de aanval pfff helemaal niks. als we zo blijven spelen halen we de top 5 zeker niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:19 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Geef gewoon toe dat we pijnlijk ver zijn afgezakt.
Het enige wat op dit moment afzakt is mijn broek...
R()b
 R()b - zondag 16 augustus 2009 - 18:31   quote  deeplink  
Jezus sommige blijven zeuren op zo'n mooie dag.
020 verloren, Feyenoord 3 punten, mooi weer, bij iedereen staat het bier koud.
Wat wil je nog meer.
Feyenoord (geen enkel team trouwens) kan geen 34 wedstrijden de tegenstander op eigen helft houden , en vervolgens winnen met 15-0.
En einde van het seizoen 134 punten hebben.
Wees blij met 3 punten , vorig jaar ging het slechter!!
Ook met slecht voetbal moet je kunnen winnen , en dat hebben we vandaag gedaan.
Dus niet de pessimist uithangen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Amen...
Djee
 Djee - zondag 16 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Qua negativiteit is er idd niets veranderd..........................................
BIJ DE ZGN. SUPPORTERS!!!!!!!
Gvd, zijn jullie vergeten hoe het vorig jaar was?
En nu na 3 wedstrijden al beginnen te piepen?
Flinke jongens hoor!
Hoe was het vorig jaar tegen bv. NEC, Heracles?
Zeker vergeten..............? Juist, dat bedoel ik!
Steun je club of sodemieter anders op nu de punten binnen komen!!!
legrande
 legrande - zondag 16 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
jazeker 3 punten met een bar slechte guzman barslechte Bronckhorst(al weken uit vorm). Goed Biseswar. Thomasson ook slecht. Makaay had het niet slechter gedaan. Onbegrijpelijke wissel van Been Bruins voor Slory de eneige die nog wat gevaar bracht en dan tevreden zijn. Met 3 punten ja maar het was inderdaad bar slecht en we mogen echt heel blij zijn met de 3 punten. Het enige voordeel. feijenoord 1908 heeft 100% gelijk
legrande
 legrande - zondag 16 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Belachelijk trouwens Leerdam rechtsback. Dan toch veel liever Tiendally
sevillana
 sevillana - zondag 16 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
het gaat goed komen! geef Mario de tijd en het vertrouwen, een jaar geleden was het een stuk droeviger. beetje cliche, maar; "Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag .......... "
R()b
 R()b - zondag 16 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:39 schreef legrande het volgende:
jazeker 3 punten met een bar slechte guzman barslechte Bronckhorst(al weken uit vorm). Goed Biseswar. Thomasson ook slecht. Makaay had het niet slechter gedaan. Onbegrijpelijke wissel van Been Bruins voor Slory de eneige die nog wat gevaar bracht en dan tevreden zijn. Met 3 punten ja maar het was inderdaad bar slecht en we mogen echt heel blij zijn met de 3 punten. Het enige voordeel. feijenoord 1908 heeft 100% gelijk
Kuddedier.

Je moet het totale plaatje zien , en niet na 3 wedstrijden komen huilen.
We zijn gvd net begonnen.
craven
 craven - zondag 16 augustus 2009 - 18:43   quote  deeplink  
~We zijn de enige ploeg zonder tegendoelpunten :)!
legrande
 legrande - zondag 16 augustus 2009 - 18:45   quote  deeplink  
Je moet ook niet blind kijken naar die 7 punten. Tegen Nec hebben we gezwijnd en vandaag ook gemazzeld. Ook tegen Vitesse mochten we blij zijn. Voor hetzelfde geld hadden we nu maar 1 of zelfs geen punten gehad.
craven
 craven - zondag 16 augustus 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Maar dit jaar win je die wedstrijden(tot nu toe/uitgezonderd vitesse) vorig jaar niet...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:45 schreef legrande het volgende:
Je moet ook niet blind kijken naar die 7 punten. Tegen Nec hebben we gezwijnd en vandaag ook gemazzeld. Ook tegen Vitesse mochten we blij zijn. Voor hetzelfde geld hadden we nu maar 1 of zelfs geen punten gehad.
Voor het zelfde geld had mijn Oma een piemel gehad :(
R()b
 R()b - zondag 16 augustus 2009 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:45 schreef legrande het volgende:
Je moet ook niet blind kijken naar die 7 punten.
Ik zei net ook al het totale plaatje , dus ik staar me niet blind op 7 punten.
Maar blij zijn mag niet meer??
Dan is het ineens allemaal maar slecht,moeizaam e.d
Terwijl we net 3 wedstrijden onderweg zijn , een ploeg moet ook een beetje groeien in de competitie.
Maar daar krijgen ze de kans niet voor , als hier mensen al na 3 wedstrijden beginnen te zeiken.
Trouwens je moet je ook niet blind kijken op vorig seizoen.
Want die vergelijking wordt steeds getrokken.

Dan erbij als pisvee slecht speelt en wint is heel Nederland opgewonden , maar bij Feyenoord moeten sommige weer negatief zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door R()b --
sevillana
 sevillana - zondag 16 augustus 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Voor het zelfde geld had mijn Oma een piemel gehad :(
maar dan was het je Oma niet geweest!
El
 El - zondag 16 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:39 schreef legrande het volgende:
barslechte Bronckhorst(al weken uit vorm).
Beetje onzin, is zijn tweede wedstrijd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 16 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:50 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar dan was het je Oma niet geweest!
Nee idd dat is dan ook weer zo ja...
He wat moeilijk allemaal...
PieterBos
 PieterBos - zondag 16 augustus 2009 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik dacht dat we af zouden zijn met af te gaan zakken naar de middenmoot. Maar als we al blij zijn met 3 punten na zo'n wedstrijd, met zo ongelovelijk slecht voetbal dan maak ik me echt zorgen.

Been durft ook nog te zeggen dat hij een tevreden mens is, na deze wedstrijd? Hij moet zich xxx de ogen uit je kop schamen!!! Het was een dramatische vertoning en een straf om naar dit Feyenord te kijken.

Ik hoop natuurlijk dat dit WEER een incident is en dat we volgende week een ander Feyenoord gaan zien.
Jawel:
- geen tegendoelpunten
- wel geluk afdwingen
- wel punten pakken
- winnen van Heracles ipv 3-1 verliezen zoals vorig jaar. (afgelopen 3 jaar 10 tegendoelpunten uit tegen Heracles nu NUL!

lijkt me een heel verschil met vorige seizoenen, AZIJNZEIKER (zoals anderen ook al zeiden)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door PieterBos --
FR12-1908
 FR12-1908 - zondag 16 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
ik denk dat we niet hoeven te zeuren.
az werd ook kampioen met niet al te goed voetbal altijd te spelen!
en op kunstgras is 't altijd klote voetballen.
maar jezus na 3 wedstrijden zeuren dat ons feyenoord weer afzakt is triest gelul.
als feyenoord zondag wint van roda sta je ook met je bek vol tanden!

Tomasson speelde idd kut zelfde geld voor guzman!
laat makaay volgende week spelen met tomasson op nr 10 en laat guzman voor 5 - 10 miljoen naar az gaan ofz!
sportdwaas
 sportdwaas - zondag 16 augustus 2009 - 19:22   quote  deeplink  
Super Mario Super Feyenoord. Uit bij Heracles altijd lastig, nu nog een beetje de bal langer in de ploeg houden en Feyenoord viert mei volgend jaar feest op de Coolsingel. Ik geloof er in.
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 augustus 2009 - 19:39   quote  deeplink  
wat een domme krunkmongolen, we hebben 3 wedstrijden geen doelpunt tegen, staan mede boven aan. Slory snoert zijn critici de mond. De verdediging staat, Leerdam presteerd naar behoren.

ik trek nog een biertje open.

alle wedstrijden de nul achterin, ben je ook kampioen stelletje jankmuilen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door hotjumper --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 16 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:39 schreef hotjumper het volgende:
wat een domme KRUNK mongolen, we hebben 3 wedstrijden geen doelpunt tegen, staan mede boven aan. Slory snoert zijn critici de mond. De verdediging staat, Leerdam presteerd naar behoren.

ik trek nog een biertje open.

alle wedstrijden de nul achterin, ben je ook kampioen stelletje jankmuilen!!!
HELEMAAL MET JE EENS

maar verander wel even dat woord met KRUNK.
ALVAST BEDANKT

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 16 augustus 2009 door De koi hoek.nl --
MarkFR
 MarkFR - zondag 16 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
PSV is 4 jaar lang op zakelijke wijze kampioen geworden.
Als Feyenoord dat lukt, klaag ik niet hoor.
Veel hebben ze vandaag niet weggegeven en 4 grote kansen gecreeerd.
We zijn pas net bezig, als je de andere ploegen bekijkt is t ook voetballend nog niet veel...
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 16 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik dacht dat we af zouden zijn met af te gaan zakken naar de middenmoot. Maar als we al blij zijn met 3 punten na zo'n wedstrijd, met zo ongelovelijk slecht voetbal dan maak ik me echt zorgen.

Been durft ook nog te zeggen dat hij een tevreden mens is, na deze wedstrijd? Hij moet zich gvd de ogen uit je kop schamen!!! Het was een dramatische vertoning en een straf om naar dit Feyenord te kijken.

Ik hoop natuurlijk dat dit WEER een incident is en dat we volgende week een ander Feyenoord gaan zien.
chillllll man....ik durf te wedde dat we volgende week gewoon samen met alleen twente nog gedeelde 1e staan..de rest van de 1e 4 op 7 punten..nac en utrecht dus, verneuken het gewoon...chill..het betere spel komt vanzelf..vertrouwen is er 2 jaar uitgeweest..dat bouw je niet 1,2,3 op ;)
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zondag 16 augustus 2009 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:43 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

HELEMAAL MET JE EENS

maar verander wel even dat woord met KRUNK.
ALVAST BEDANKT
ben het met je eens!!!
vooral over leerdam..stond er wel ff van te kijken hoor;) hij deed t goed!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 16 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:43 schreef De koi hoek.nl het volgende:

[..]

HELEMAAL MET JE EENS

maar verander wel even dat woord met KRUNK.
ALVAST BEDANKT
post gekrunkt!
tz90
 tz90 - zondag 16 augustus 2009 - 20:14   quote  deeplink  
Het punten totaal is veranderd, vorig jaar vaak genoeg redelijk gespeeld en o pntn gepakt. Johh aan t eind tellen de puntn en dan herinner je dese wedstr niet eens meer.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Even voor de (hypocriete) duidelijkheid

1.
Toen AZ en PSV dit soort wedstrijden wonnen was het:
Als je slecht speelt en toch wint, dan wordt je kampioen
Bij Feyenoord zak je blijkbaar af naar de middenmoot

2.
De 3 wedstrijden die we nu gespeeld hebben leverden vorig jaar 3 punten op
We wonnen alleen van Vitesse
Nu hebben we er 7
Hoezo er is niks veranderd?

3.
Voor een goeie wedstrijd heb je echt gras nodig en bovenal 2 goed spelende ploegen
Ronneke
 Ronneke - zondag 16 augustus 2009 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 19:39 schreef hotjumper het volgende:
wat een domme krunkmongolen, we hebben 3 wedstrijden geen doelpunt tegen, staan mede boven aan. Slory snoert zijn critici de mond. De verdediging staat, Leerdam presteerd naar behoren.

ik trek nog een biertje open.

alle wedstrijden de nul achterin, ben je ook kampioen stelletje jankmuilen!!!
Jij bent wel heel optimistisch, wij hebben gezwijnd en moeten blij zijn dat onze oude keeper goed staat te spelen. Op deze manier gaat het zeker nog eens fout. De verdediging staat helemaal nog niet. Ik trek ook een biertje open maar heb me geergerd aan het spel niveau van ons nadat ik naar psv-ajax heb gekeken.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 augustus 2009 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 23:36 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Jij bent wel heel optimistisch, wij hebben gezwijnd en moeten blij zijn dat onze oude keeper goed staat te spelen. Op deze manier gaat het zeker nog eens fout. De verdediging staat helemaal nog niet. Ik trek ook een biertje open maar heb me geergerd aan het spel niveau van ons nadat ik naar psv-ajax heb gekeken.
Jij zeurt over onze verdediging terwijl je PSV-Ajax hebt gekeken?!?

Sowieso 5 van de 7 goals waren verdedigende fouten
Ajax heeft zelf niks gecreëerd
Hun goals kwamen voor uit fouten van PSV en vooral Isaakson
En PSV heeft ook 2 goals gemaakt die alleen maar ontstonden door slecht verdedigen

Het was een mooie pot voor de neutrale kijker, met veel kansen en goals
Dat betekent echter niet dat het niveau hoog was
Ronneke
 Ronneke - zondag 16 augustus 2009 - 23:47   quote  deeplink  
Niveau van de wedstrijd was niet hoog en ook daar werden legio fouten gemaakt, maar de snelheid van het spel en de inzet/felheid van de spelers was van een veeeeeeel hoger niveau en daardoor aantrekkelijk om naar te kijken.Beter als het oude lullen voetbal wat ik daarna heb gezien, om in slaap van te vallen. Had nou niet de indruk dat wij echt wilden winnen vandaag.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 16 augustus 2009 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 23:47 schreef Ronneke het volgende:
Niveau van de wedstrijd was niet hoog en ook daar werden legio fouten gemaakt, maar de snelheid van het spel en de inzet/felheid van de spelers was van een veeeeeeel hoger niveau en daardoor aantrekkelijk om naar te kijken.Beter als het oude lullen voetbal wat ik daarna heb gezien, om in slaap van te vallen. Had nou niet de indruk dat wij echt wilden winnen vandaag.
Felheid was misschien hoger, maar het niveau niet
Het was wel leuker om naar te kijken, dat ben ik met je eens
Maar zoals ik al eerder zei, je hebt 2 teams nodig
Als Heracles zo speelde als Ajax kon onze wedstrijd ook zo leuk worden
Maar Ajax zou verloren hebben van dit Heracles als ze zo speelden
Ajax speelde met veel risico en opportunisme, ondanks de verdedigende opstelling
Als je tegenstander daar in mee gaat, zoals PSV deed, krijg je een mooie pot
Blijft je tegenstander echter rustig en neemt geen risico, zoals Heracles vandaag, dan wordt je genadeloos afgestraft

Zoals ik al zei, het heetf met elkaar te maken
Als één van beide ploegen had besloten om behoudender te spelen, had de ander dat ook snel gedaan
En dan was het net zo'n wedstrijd geworden als die van ons
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 04:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 23:36 schreef Ronneke het volgende:

[..]

...... nadat ik naar psv-ajax heb gekeken.
tot dat moment nam ik je nog serieus. ;)

Phyxsius heeft het verder al uitgelegd. Heracles uit is, mede door hun kunstgrasveld, een lastig te bespelen ploeg waar grote ploegen vaak genoeg punten laten winnen.
Ik ben positief omdat:
- we nog geen tegendoelpunt hebben
- De verdediging solide oogt
- er in vergelijking met vorig jaar meer een team staat.

Hoe langer we de nul houden hoe beter dat is voor het zelfvertrouwen, met kleine stapjes ga je zo langzaam vooruit.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - maandag 17 augustus 2009 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:45 schreef legrande het volgende:
Je moet ook niet blind kijken naar die 7 punten. Tegen Nec hebben we gezwijnd en vandaag ook gemazzeld. Ook tegen Vitesse mochten we blij zijn. Voor hetzelfde geld hadden we nu maar 1 of zelfs geen punten gehad.
De defensie staat ook goed, zou je kunnen zeggen ne niemand vaart wel zonder een beetje geluk.
Voor mij maakt het niet uit, al winnen we de rest van de wedstrijden met 1 of 2-0, zolang er maar gewonnen wordt.
Mooi voetbal komt later wel, trouwens zit wel in deze spelersgroep, moet alleen nog gaan draaien.
Tot zolang ben ik dik tevreden met deze behaalde resultaten.
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 18:17 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Ik dacht dat we af zouden zijn met af te gaan zakken naar de middenmoot. Maar als we al blij zijn met 3 punten na zo'n wedstrijd, met zo ongelovelijk slecht voetbal dan maak ik me echt zorgen.

Been durft ook nog te zeggen dat hij een tevreden mens is, na deze wedstrijd? Hij moet zich gvd de ogen uit je kop schamen!!! Het was een dramatische vertoning en een straf om naar dit Feyenord te kijken.

Ik hoop natuurlijk dat dit WEER een incident is en dat we volgende week een ander Feyenoord gaan zien.
Wat een wereldteam! We stapelen fout op fout, doen helemaal niets goed, iedereen is uit vorm, we kunnen absoluut niet voetballen, nog 2 van die wedstrijden en Mario heeft geen ogen meer en toch staan we gedeeld 1e. Is er nog ergens bier over?
Djee
 Djee - maandag 17 augustus 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Stelletje zeikers!
Heb in eerdere berichten al vermeld: STEUN FEYENOORD, STELLETJE NEGATIEVELINGEN!!!
Waarom (als Feyenoord dan zo slecht is, heeft de tegenpartij dan niet gewonnen?????
Jullie (enkelen uitgezonderd!) brengen Feyenoord in dit stadium de doodsklap toe, met jullie negativiteit!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:07 schreef Els het volgende:

[..]

..... Is er nog ergens bier over?
Dat lijkt me sterk.

je hebt overigens wel gelijk! Toen het vorig seizoen kut ging mocht ik er niks van zeggen en nu ben ik weer te positief, ik heb het idee dat ze me gewoon niet mogen hiero.
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:20 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk.

je hebt overigens wel gelijk! Toen het vorig seizoen kut ging mocht ik er niks van zeggen en nu ben ik weer te positief, ik heb het idee dat ze me gewoon niet mogen hiero.
Ook zoooo vervelend, die positivo's
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Dre71
 Dre71 - maandag 17 augustus 2009 - 10:37   quote  deeplink  
@hotjumper : Amen!!

On topic:
Heracles verloor vorig seizoen slechts 4x thuis. Je ziet daar zelden een ploeg overtuigend winnen. Natuurlijk liep het niet goed bij Feyenoord maar een ploeg wordt vanzelf beter als er punten worden gepakt en het zelfvertrouwen groeit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Dre71 --
ovi
 ovi - maandag 17 augustus 2009 - 10:41   quote  deeplink  
Jongens maar volgens mij zat die Ignajtovic gisteren niet op de bank?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
is nog niet gewend aan niveau/speelstijl
ovi
 ovi - maandag 17 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Oke bedankt!
Ronneke
 Ronneke - maandag 17 augustus 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:14 schreef Djee het volgende:
Stelletje zeikers!
Heb in eerdere berichten al vermeld: STEUN FEYENOORD, STELLETJE NEGATIEVELINGEN!!!
Waarom (als Feyenoord dan zo slecht is, heeft de tegenpartij dan niet gewonnen?????
Jullie (enkelen uitgezonderd!) brengen Feyenoord in dit stadium de doodsklap toe, met jullie negativiteit!
We moeten blij zijn met de 7 punten, zo zijn andere ploegen ook wel eens kampioen geworden en daar draait alles om. Maar als feyenoord supporter kom je voor de strijd van het team zoals wij willen en dat mis ik wel een beetje. Hoop tegen roda gewoon een mooie pot voetbal met veel strijd en een hoog baltempo en natuurlijk een paar mooie doelpunten.
Overigens als je geen mening (ipv zeiken) mag geven dan zijn deze topics ook overbodig.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 17 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 11:54 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Overigens als je geen mening (ipv zeiken) mag geven dan zijn deze topics ook overbodig.
Mening geven is prima
Maar sommige meningen slaan nergens op als je realistisch blijft
En als jij vind dat mensen het niet oneens mogen zijn met je mening, dan is jouw mening ook overbodig

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Phyxsius --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er is niks veranderd helaas









0.0099949