BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er is niks veranderd helaas

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Djee
 Djee - maandag 17 augustus 2009 - 12:54   quote  deeplink  
Dank je Phyxsius
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 13:16   quote  deeplink  
slecht spelen en dan de punten pakken is meestal wel tekenend voor de kampioen......
we moeten er maar op vertrouwen dat het met de maand steeds beter zal gaan en dat men dan steeds beter op elkaar ingespeeld geraakt. En misschien, heel misschien dat we dan wat automatisme terug zien in het spel van Feyenoord. Ik weet ook in het voetbal moet men soms geduld moet trachten en dat kunnen we helaas niet meer.
Wel moet Feynoord trachten om een balvaste spits op de kop te tikken want die missen we absoluut voorin. Met zo'n spits voorin hebben we veel meer aan bewegende spelers in de voorhoede. Het liefst zou ik zien dat er een spits en een craetieve middenvelder erbij komt.
Marsco
 Marsco - maandag 17 augustus 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Volgens mij mogen we zeer tevreden zijn. Als we zo al punten pakken, wat staat er dan nog te gebeuren als het middenveld begint te draaien... Wacht ik nog steeds op, het zit er in, het moet er snel uit gaan komen. Dan kunnen we het met het feit dat de verdediging ook als een huis staat nog ver gaan schoppen dit seizoen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 12:45 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

....
En als jij vind dat mensen het niet oneens mogen zijn met je mening, dan is jouw mening ook overbodig
ik weet nou niet of ik het hiermee eens moet zijn....
Els
 Els - maandag 17 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Ach, je kan wel alles overbodig vinden. Zo vind ik bijvoorbeeld leraren nogal al euhh overbodig ;-) Vooral als ze zelf taalfouten maken ;-)
G-child
 G-child - maandag 17 augustus 2009 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 - 23:32 schreef Phyxsius het volgende:
Even voor de (hypocriete) duidelijkheid

1.
Toen AZ en PSV dit soort wedstrijden wonnen was het:
Als je slecht speelt en toch wint, dan wordt je kampioen
Bij Feyenoord zak je blijkbaar af naar de middenmoot

2.
De 3 wedstrijden die we nu gespeeld hebben leverden vorig jaar 3 punten op
We wonnen alleen van Vitesse
Nu hebben we er 7
Hoezo er is niks veranderd?

3.
Voor een goeie wedstrijd heb je echt gras nodig en bovenal 2 goed spelende ploegen
Thanx, thanx, thanx... eindelijk eens een lekker opsomming!
Daarbij wil ik alleen nog zeggen dat die fuckers eens moeten stoppen met te twijfelen aan de coach!! Mario staat aan het roer en wij moeten dit team steunen en niet gelijk gaan huilen als kleine kinderen als het ff niet loop!

We komen van ver en zullen ver komen dit seizoen...

Peace!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door G-child --
dennie
 dennie - dinsdag 18 augustus 2009 - 17:38   quote  deeplink  
Ik begrijp het allemaal echt niet meer hoor.. is het zo moeilijk om dat lome gedoe eruit te halen?? niemand die beweegt op het middenveld geen creativiteit zelfs ik weet hoe je dat erin moet krijgen weten al die Feyenoordcoaches dat dan niet?? Gelukkig is Been pas een maandje bezig dus wie weet word het nog wat maar het is idd cker zorgelijk dat er weinig verandering (lijkt) te zijn..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door dennie --
dennie
 dennie - dinsdag 18 augustus 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 23:10 schreef G-child het volgende:

[..]

Thanx, thanx, thanx... eindelijk eens een lekker opsomming!
Daarbij wil ik alleen nog zeggen dat die fuckers eens moeten stoppen met te twijfelen aan de coach!! Mario staat aan het roer en wij moeten dit team steunen en niet gelijk gaan huilen als kleine kinderen als het ff niet loop!

We komen van ver en zullen ver komen dit seizoen...

Peace!
Hahaha het spijt me G-Child kan het er weer niet mee eens zijn:P Het is uiteraard goed dat je wedstrijden wint waarin je slecht speelt, maar als je al anderhalf seizoen op rij slecht speelt is dat natuurlijk een heel ander verhaal, dan blijf je echt niet je wedstrijden winnen hoor het was zondag gewoon 50/50 het kon allebei de kanten op dat blijft echt niet goed gaan, en over die vorig seizoen 3 punten op dit moment nu 7 kan je ook makkelijk zijn, er is natuurlijk wel wat veranderd onder Verbeek was het helemaal drama maar voor hetzelfde geld lopen de wedstrijden tegen Nec, Vitesse en Heracles ook heel anders af toch? Ik heb Feyenoord in geen enkele wedstrijd zien domineren, je kan wel slecht spelen en winnen, maar je kan ook slecht spelen en toch domineren, dat zijn 2 andere dingen. Ik wil daar trouwens niet mee zeggen dat het weer een rampseizoen wordt, ik heb vertrouwen in Mario en als hij er een goed team van kan smeden kunnen we idd nog ver komen dit seizoen, kwaliteit genoeg.
derq
 derq - dinsdag 18 augustus 2009 - 18:41   quote  deeplink  
we hebben ook nog geen goal tegen gehad.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 17:43 schreef dennie het volgende:

[..]

Hahaha het spijt me G-Child kan het er weer niet mee eens zijn:P Het is uiteraard goed dat je wedstrijden wint waarin je slecht speelt, maar als je al anderhalf seizoen op rij slecht speelt is dat natuurlijk een heel ander verhaal, dan blijf je echt niet je wedstrijden winnen hoor het was zondag gewoon 50/50 het kon allebei de kanten op dat blijft echt niet goed gaan, en over die vorig seizoen 3 punten op dit moment nu 7 kan je ook makkelijk zijn, er is natuurlijk wel wat veranderd onder Verbeek was het helemaal drama maar voor hetzelfde geld lopen de wedstrijden tegen Nec, Vitesse en Heracles ook heel anders af toch? Ik heb Feyenoord in geen enkele wedstrijd zien domineren, je kan wel slecht spelen en winnen, maar je kan ook slecht spelen en toch domineren, dat zijn 2 andere dingen. Ik wil daar trouwens niet mee zeggen dat het weer een rampseizoen wordt, ik heb vertrouwen in Mario en als hij er een goed team van kan smeden kunnen we idd nog ver komen dit seizoen, kwaliteit genoeg.
Ik lees een wel erg grote als
ALS we hadden verloren, maar dat hebben we niet
Dus nu is het gewoon goed

En over dat niet domineren
Ik heb ons wel degelijk zien domineren vooral tegen NEC
Ook tegen de anderen
Wij domineerden de wedstrijden, maar helaas was de tegenstander gevaarlijker in de counter
Dat neemt echter niet weg dat we niet gedomineerd hebben
(Ik wil niet zeggen dat we de gehele wedstrijden domineerden, maar wel de grootste delen)
Het probleem is juist dat we wel domineren maar dan te weinig zelf creeren
En dan komt de tegenstander er mooi uit en krijgen zij grote kansen
Zij zijn dan de gevaarlijkste, maar dat heeft niets met domineren te maken
En daar moet ik nog aan toevoegen dat wij steeds niet de meeste kansen kregen, maar wel de grootste
Tel daar bij op dat wij ze wel maken als de tegenstander het niet doet
Dan moet je concluderen dat je gewoon heel efficient hebt gespeeld

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2009 door Phyxsius --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 09:03   quote  deeplink  
Er zit een groot verschil tussen domineren en balbezit Phyx...
Ja inderdaad, we kunnen de bal lang in de ploeg houden, maar dat gaat op zo'n oude vandagen tempo dat je niet kan spreken van domineren, simpelweg omdat je niets creëert.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 19 augustus 2009 - 09:04   quote  deeplink  
vorig jaar konden we de bal niet eens 5 keer overspelen, grote vooruitgang dit seizoen dus!!!!!!!!!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 19 augustus 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 - 09:03 schreef Stylzz het volgende:
Er zit een groot verschil tussen domineren en balbezit Phyx...
Ja inderdaad, we kunnen de bal lang in de ploeg houden, maar dat gaat op zo'n oude vandagen tempo dat je niet kan spreken van domineren, simpelweg omdat je niets creëert.
Dan hebben wij denk ik een verschil van mening over domineren
Ik denk dat je domineerd als je het tempo van de wedstrijd bepaald
En dat hebben we grote delen van de wedstrijd gedaan
Het was geen groots tempo, maar wij bepaalden het
En ik gaf al aan dat ik vond dat wij wel domineerden, maar niets creëerden
Dus daar zie je al dat wij anders over domineren denken
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 09:14   quote  deeplink  
Dat klopt, degene die de ander zn wil op kan leggen, domineert, dast heb ik dit seizoen nog maar sporadisch gezien.
En Jappie, dat klopt, hopelijk word t nog veel beter .. ;)

Ik ben wel tevreden hoor, kritisch, maar voor dit stadium van t seizoen tevreden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Er is niks veranderd helaas









0.0089769