|
|
hotjumper
|
|
|
speelde een puike partij vandaag! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
fr2
|
|
|
prima gespeeld, deed wat ie moest doen, acties maken en assists geven. Echte buitenspeler. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: idd, en nu maar hopen dat hij dit vast kan houden |
|
|
|
|
FR
|
|
|
met hem komt het helemaal goed dit seizoen, ik wist dat hij het kon, ben altijd in hem blijven geloven! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Dan ben je 1 van de weinige...ik vind hem nog steeds een zeer matige speler |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Hij speelde goed onbegrijpelijke wissel slory eruit bruins er in stom |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, een winnende coach heeft toch altijd gelijk? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ja leuke assist , maar mist wel veel voor het doel. Misschien kan hij dit wat aanscherpen , want het zijn vaak beslissende goals. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
slory geeft 1 goede voorzet en hij is weer terug op niveau. aub zeg, hij hoort niet in de basis en is niet feyenoord waardig. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach wordt een beetje moe van dat negatieve gezeik. Terwijl het al weer stukken beter gaat dan vorig seizoen moet de halve selectie oprotten of istie de club niet waardig. er moet een team groeien, dat kost tijd, geef ze dat dan ook. Wij zouden als geen ander moeten weten dat je een team niet kan kopen.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 04:34 schreef hotjumper het volgende:Ach wordt een beetje moe van dat negatieve gezeik. Terwijl het al weer stukken beter gaat dan vorig seizoen moet de halve selectie oprotten of istie de club niet waardig. er moet een team groeien, dat kost tijd, geef ze dat dan ook. Wij zouden als geen ander moeten weten dat je een team niet kan kopen.... vergeet het bestuur niet
en Joop :-) |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2009 - 23:24 schreef Ronneke het volgende:slory geeft 1 goede voorzet en hij is weer terug op niveau. aub zeg, hij hoort niet in de basis en is niet feyenoord waardig. Hij geeft tenminste voorzetten..
Nu El Ahmadi en de guzman in vorm en t loopt weer gesmeerd voorin Als Slory niet goed genoeg blijft, kan je m altijd weer vervangen. Zo kan bijvoorbeeld De guzman op zijn positie |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 18:24 schreef fey21 het volgende:[..] Hij geeft tenminste voorzetten.. Nu El Ahmadi en de guzman in vorm en t loopt weer gesmeerd voorin Als Slory niet goed genoeg blijft, kan je m altijd weer vervangen. Zo kan bijvoorbeeld De guzman op zijn positie DE Guzman???, hij is voor 1 september weg hoor... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Blijkt maar weer van welk niveau deze supporters zijn die Slory nu alweer de hemel in schrijven!! Het was niks,is niks en wordt niks.............. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
we zijn gauw tevreden helaas!!!!!!!!! Ik niet hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb altijd vertrouwen gehouden in Slory en in Bruins. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: En dat is precies hoe wij over jouw voetbalverstand denken!! |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
slory speelde een prima wedstrijd!punt! 2 goede voorzetten en hij keek toen die de voorzet gaf!kijk dat bedoel ik nou met slory!hij keek niet alleen meer naar de bal maar voelde en wist en zag ook waar zijn medespeler voor het doel stond!dan doe je het goed als buitenspeler vind ik en ok ik was ook nog niet tevreden over ons spel maar heb er alle vertrouwen in dat we hierdoor beter gaan spelen en het vertrouwen komt erin!!! en dit heeft niks met snel tevreden te maken want we zijn pas tevreden als we op de coolsingel staan!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Ron31 -- |
|
|
|