|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Wat een gejank... woehoehoeee, hij scheldt me uit.... Hebben we niet zinvollere topics? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
nee, tenzij je er nog een over Makaay wil starten? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of Leerdam of De guzman..
Of over geld? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
ohh, die laatste, die is echt goed |
|
|
|
|
erikkfr
|
|
|
weet ik vind alles gezeik laat de 30+ nog mooi een jaar mee spelen en ben blij dat feyenoord in slechte wedstrijd punten pakt dat deden ze vorig jaar niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja joh en die Verbeek he, die had t toch wel goed gezien he...
*MOE* |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
en de voetbalgoden straften de goedwillende Heraclieden met een nederlaag.... U zijt gewaarschuwd. Wat gij niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Knurft, Mispunt, Vlegel, Vlerk, Crapuul, Onverlaat, Nozem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Misschien moeten we daar een topic over openen. En dan ook een topic openen of íe misschien nog terug wil komen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 17:08 schreef Els het volgende:[..] Misschien moeten we daar een topic over openen. En dan ook een topic openen of íe misschien nog terug wil komen. Als dat Verbeek terug kom pleeg ik een Antoniorijentje. |
|
|
|
|
Marsco
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 14:19 schreef Els het volgende:Voortaan alleen nog maar: wel foei en Hup Feyenoord Maar goed, scf heeft nattuurlijk wel een klein beetje een punt, het is niet fraai, wat je langs de voetbalvelden hoort. Alleen hebben wij helaas de eerstkomende eeuw geen recht van spreken, denk niet dat we bekend staan als lieverdjes. Of watjes, om maar weer wat voor het Kruidvat te doen. SCF had een punt gehad, ware het niet dat hij het wel normaal vind om 020'ers voor k#nk&r joden uit te maken. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Schavuit,rekel,belhamel,bengel,Sufferd,kwajongen,blaag
Oud-Hollandse scheldwoorden ofwa? :D:D |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zoo kamaraden, op naar den volgenden match, nu maar hopen dat onze ferme knapen er een sportieve pot voetbal van weten te maken. nu maar afwachten of mijn wensch, dat mijnheer Been wederom met een ware stopperspil gaat spelen. Succes mannenbroeders, en vergeet zondag vooral het hoofddeksel niet, Den koop'ren ploert kan danig steken. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ploert hadden we nog niet. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 19:35 schreef hotjumper het volgende:zoo kamaraden, op naar den volgenden match, nu maar hopen dat onze ferme knapen er een sportieve pot voetbal van weten te maken. nu maar afwachten of mijn wensch, dat mijnheer Been wederom met een ware stopperspil gaat spelen. Succes mannenbroeders, en vergeet zondag vooral het hoofddeksel niet, Den koop'ren ploert kan danig steken. Nou, tegen Sampdoria kwam ik met een rode neus thuis en nee niet van de drank, dus een hoed is een puik idee |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 20:30 schreef Rovert het volgende:[..] Nou, tegen Sampdoria kwam ik met een rode neus thuis en nee niet van de drank, dus een hoed is een puik idee dat ik thuis gekomen ben was een klein wonder. hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
wat dan?
bijna aangereden onderweg naar huis? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat dan weer niet. had meer te maken met bovenmatig drankgebruik |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
wat drink jij dan zoal op een wedstrijddagje? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: bij de openings wedstrijd duidelijk teveel |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
weinig gegeten zeker?? dan vallen die 18 halve liters bij dhz zwaar op de maag natuurlijk |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
9 liter vor een wedstrijdje naar binnen werken is wel wat overdreven boys! dat zijn 30 flessen bier en die heb jij niet tussen 11.30 en 14.00 in je mik zitten ! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
moet je vroeger beginnen, uur of 7 |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 - 18:21 schreef jantje 1974 het volgende:9 liter vor een wedstrijdje naar binnen werken is wel wat overdreven boys! dat zijn 30 flessen bier en die heb jij niet tussen 11.30 en 14.00 in je mik zitten ! moet jij eens kijken....
denk dat ik op een biertje of 16 uitkom voor de wedstrijd begint (in de trein en op varkenoor of dhz) voor de terug weg bij station zuid nog wat halen gezeik met de kit op centraal
wonderbaarlijk dat ik thuis gekomen ben ja. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: zijn wel altijd dezelfde die zich roeren he, voelen jullie je aangesproken? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: nee hoor maar dat schijnheilige gedoe allemaal hier, waardeloos.... |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: hij hoeft van mij niet treug te komen maar hij heeft wel gelijk gekregen.............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat zie ik even niet. Hij bleef die gasten toch gewoon opstellen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tsja.. Maar ik denk dat hij de A-jeugd net even te jong vond voor Feyenoord 1....
Had hij veel keuze?
Neemt niet weg dat ik meneer Verbeek gewoon ongeschikt vond voor Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:09 schreef Stylzz het volgende:[..] tsja.. Maar ik denk dat hij de A-jeugd net even te jong vond voor Feyenoord 1.... Had hij veel keuze? Neemt niet weg dat ik meneer Verbeek gewoon ongeschikt vond voor Feyenoord. keuzes zat uit de jeugd hij was alleen te laf om ze te maken. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ben helemaal niet schijnheilig, ik en de meeste andere ook, zeggen gewoon openlijk dat we jou een mislukt, eenzaam figuur vinden met bijzondere onnozele reacties en topics |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:31 schreef Rovert het volgende:[..] ben helemaal niet schijnheilig, ik en de meeste andere ook, zeggen gewoon openlijk dat we jou een mislukt, eenzaam figuur vinden met bijzondere onnozele reacties en topics dat kan ik hetzelfde over jou zeggen, maar zo laag laat ik me niet zinken!! Ik wenst jou gewoon het beste............ |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: wat denk je dat Mario doet als ie net zoveel geblesseerden heeft?? Dan zal hij ook die ' oudes ' opstellen in plaats van de jeugd uit de A-junioren......................... Als Mario echt niet verder zou willen met deze 'oudjes' dan moet ie maar bekend maken dat ze terug gezet worden naar de beloften elftal!! of ze moeten willen verkassen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:50 schreef antoniorijen het volgende:[..] wat denk je dat Mario doet als ie net zoveel geblesseerden heeft?? Dan zal hij ook die ' oudes ' opstellen in plaats van de jeugd uit de A-junioren......................... Als Mario echt niet verder zou willen met deze 'oudjes' dan moet ie maar bekend maken dat ze terug gezet worden naar de beloften elftal!! of ze moeten willen verkassen. heb het idee dat de trainingswijze van Mario niet zoveel blessures gaat op leveren als die van Verbeek. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:54 schreef hotjumper het volgende:[..] heb het idee dat de trainingswijze van Mario niet zoveel blessures gaat op leveren als die van Verbeek. Of irritatie |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 09:45 schreef antoniorijen het volgende:[..] dat kan ik hetzelfde over jou zeggen, maar zo laag laat ik me niet zinken!! Ik wenst jou gewoon het beste............ Het gaat mij eron dat je mensen schijnheilig noemt, maar je snapt geloof ik niet de betekenis van veel Nederlandse woorden.
Als we schijnheilig zouden zijn, zouden we zeggen als jij er bij bent, Antonio, je bent onze grootste vriend en we waarderen je reacties onzettend, ga zo door. Als jij dan vervolgens 4 maanden naar Zuid Amerika bent of dat kan ook via prive berichten aan elkaar, gaan we zeggen, wat is die antonio een wanker met slechte beargumenterde reacties zeg.
Maar dat doen we niet, we zeggen gewoon openlijk tegen jou dat je een triest figuur bent. We zijn direct, niet schijnheilig.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 11:39 schreef Rovert het volgende:[..] Het gaat mij eron dat je mensen schijnheilig noemt, maar je snapt geloof ik niet de betekenis van veel Nederlandse woorden. Als we schijnheilig zouden zijn, zouden we zeggen als jij er bij bent, Antonio, je bent onze grootste vriend en we waarderen je reacties onzettend, ga zo door. Als jij dan vervolgens 4 maanden naar Zuid Amerika bent of dat kan ook via prive berichten aan elkaar, gaan we zeggen, wat is die antonio een wanker met slechte beargumenterde reacties zeg. Maar dat doen we niet, we zeggen gewoon openlijk tegen jou dat je een triest figuur bent. We zijn direct, niet schijnheilig. dieptriest dat ben je helaas, maar toch veel succes komende zondag in de kuip. Direct is als je bij ons langs komt en niet deze forums nodig heb om je gal te spuien. De koffie staat altijd klaar, ook voor de grootste vijand. Je bent altijd welkom bij ons , wat voor mening je ook heb. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 23:27 schreef antoniorijen het volgende:[..] dieptriest dat ben je helaas, maar toch veel succes komende zondag in de kuip. Direct is als je bij ons langs komt en niet deze forums nodig heb om je gal te spuien. De koffie staat altijd klaar, ook voor de grootste vijand. Je bent altijd welkom bij ons , wat voor mening je ook heb. heb je een snackkar op het voorplein |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 23:27 schreef antoniorijen het volgende:[..] dieptriest dat ben je helaas, maar toch veel succes komende zondag in de kuip. Direct is als je bij ons langs komt en niet deze forums nodig heb om je gal te spuien. De koffie staat altijd klaar, ook voor de grootste vijand. Je bent altijd welkom bij ons , wat voor mening je ook heb. Dus jij gaat bij Bruins langs om te zeggen wat je van hem vindt? Of doe je dat alleen hier? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Met frituurvet wat alleen in de winterstop een keer vervangen wordt? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat is wel heel direct |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 16 augustus 2009 - 23:46 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dus wij mogen onze eigen speler wel doodwensen en die van Ajax mogen we een dodelijke ziekte toewensen, maar als andere het doen is het fout? DAT IS KLEUTERSCHOOL GEDRAG HYPOCRIETE DEBIEL!!!! HAHAHAHAHAHAH..zo ist wel |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 00:03 schreef scf-rotterdam het volgende:dan zijn het geen feyenoord supporters die zulke dingen zeggen, maar die noem ik de drugs gebruikers en hersenlose figuren. die mensen komen alleen maar om te vechten verders doen ze niks anders. zeg het nog een keer gewoon een schande. hahahha |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 00:29 schreef R()b het volgende:Nah je scheert iedereen over 1 kam. Iemand die drugs gebruikt hoeft zich niet per sé zo te gedragen. Ik rook ook wel eens een joint voor het voetballen , maar ik doe geen gekke dingen en zo zijn er misschien nog wel meerdere. Jij zegt " die noem ik de drugs gebruikers " , nah dat vindt ik nog al wat. ik gebruik ook koffie tijdens de wedstrijd, word er niet anders van r()b je hebt gelijk! lol |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 - 09:15 schreef erwin-letteboer het volgende:[..] ik gebruik ook koffie tijdens de wedstrijd, word er niet anders van r()b je hebt gelijk! lol waar gebruik jij de koffie voor dan? |
|
|
|