BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik hoor niemand over el ahmadi??????????

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
terrorcorps010
 terrorcorps010 - maandag 17 augustus 2009 - 01:16   quote  deeplink  
Waar ik als echte feyenoord supporter ziek van wordt is el ahmadi.
Als hij een bal krijgt blijft die plakken aan zijn schoen,hij speelt nooit een bal gelijk door en hij vertraagt het spel.En schieten kan die niet.En in 2 jaar feyenoord 1 doelpuntje gescoord als middenvelder,ECHT GELOOF ME het gaat tenkoste van het spel van mijn club.Totaal geen snelheid in het spel altijd maar weer met die bal gaan lopen of voor de zoveelste keer balvlies.Jullie moeten je druk maken om el ahmadi,en daar je druk over maken inplaats van over makaay wat ik constant op die forums zie.Ik zeg jullie dat hij de angel is en op de bank moet gaan zitten.Inplaats van makaay
fr9
 fr9 - maandag 17 augustus 2009 - 01:24   quote  deeplink  
helemaal met je eens
MMM
 MMM - maandag 17 augustus 2009 - 01:26   quote  deeplink  
Miskoop van Bosz
derq
 derq - maandag 17 augustus 2009 - 01:52   quote  deeplink  
ik ben nog altijd overtuigd dat hij zijn prijskaartje waar gaat maken.

ik bedoel, de jongen heeft wat aanpassingsproblemen gehad, vorig seizoen een kutseizoen ook nog erbij.. hij komt er nog wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door derq --
R()b
 R()b - maandag 17 augustus 2009 - 02:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 01:52 schreef derq het volgende:
ik ben nog altijd overtuigd dat hij zijn prijskaartje waar gaat maken.

ik bedoel, de jongen heeft wat aanpassingsproblemen gehad, vorig seizoen een kutseizoen ook nog erbij.. hij komt er nog wel.
Dat denk ik ook.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 03:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 02:31 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.
ik ook
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 08:25   quote  deeplink  
Waar komt hij wel?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 08:25 schreef Rovert het volgende:
Waar komt hij wel?
dat weet ik dan weer niet, maar hij heeft een toyota, die schijnen nogal betrouwbaar te zijn dus hij zal vast wel ergens komen
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 08:29   quote  deeplink  
Ja dat heb ik ook gehoord, die schijnen te blijven rijden, maar ze blijven lelijk.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 08:29 schreef Rovert het volgende:
Ja dat heb ik ook gehoord, die schijnen te blijven rijden, maar ze blijven lelijk.
dat dan weer wel, vooral die prius wat een grafbak is dat, ken niet eens een beetje knap benzine slurpen.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 08:41   quote  deeplink  
moet je dit seizoen nog de kans geven , lijkt me sterk dat ie het voetballen is Twente speelde. Alleen het elftal moet gaan draaien
Pipo
 Pipo - maandag 17 augustus 2009 - 08:52   quote  deeplink  
Ik zou Landzaat maar erin zetten want volgens mij begint binnenkort ook weer de rammadan (ofzeauiets), en dan eet ie overdag weer helemaal niks....
Djee
 Djee - maandag 17 augustus 2009 - 08:53   quote  deeplink  
Geheel met je eens, antoniorijen............
Makaay moet aangespeeld worden, wil hij goed draaien,er zijn er meer, die goed draaien wanneer ze goed aangespeeld worden, m.a.w: iedere speler heeft niet 1 speler, maar het hele team nodig om goed te kunnen "draaien"!
Vind persoonlijk El Ahmadi geen verkeerde gat!
Djee
 Djee - maandag 17 augustus 2009 - 08:54   quote  deeplink  
sorry, gaSt
bram
 bram - maandag 17 augustus 2009 - 09:00   quote  deeplink  
een zeer goede speler,hij komt er wel
ovi
 ovi - maandag 17 augustus 2009 - 10:11   quote  deeplink  
Ik vind hem super slecht ,loopt veel te traag voetballen en hij leverd regelmatig
ballen in op momenten dat we het niet kunnen gebruiken.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 10:23   quote  deeplink  
we hadden Bosschaart nooit weg moeten doen
Djee
 Djee - maandag 17 augustus 2009 - 10:26   quote  deeplink  
En Coen Moulijn!
fr emiel
 fr emiel - maandag 17 augustus 2009 - 10:52   quote  deeplink  
ja en dirk luyt
fr emiel
 fr emiel - maandag 17 augustus 2009 - 10:56   quote  deeplink  
el ahmadi komt er wel. Hij is een goedvoetballende jongen maar dat ie de bal te lang vast hou is een ding wat zeker is... Maar af en toe ken hi hem ok niet normaal kwijt hooor maar die jongen ken wel in ze 1tje een paar spelers uitschakelen in ze dribbel...
Maar scoren doet ie niet vaak aar dat wisten we al toen ie na feyenoord kwam. bij twente heeft ie er ookmaar een paar ingeschoten en die jaren dat ie daar voetbalde... Maar hij was wel van waarde in twente.. En als feyenoord eenmaal draait dan zal hij ze dure transfersom waargaan maken en van vaste waarde worde voor ons cluppie
Ronneke
 Ronneke - maandag 17 augustus 2009 - 12:06   quote  deeplink  
El ahmadi doet zijn verdedigende werk op het middenveld best goed, alleen als hij de bal krijgt lijkt hij op een zaalvoetballer en laat de bal aan zijn voet plakken en draait en keert hij te veel, te weinig diepgang in zijn spel en hij blijkt moeite te hebben met een schot op goal. Toch is hij nuttig als stofzuiger op het middenveld. Moeilijk geval om te beoordelen of hij in het team past of niet......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Ronneke --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik hoor niemand over el ahmadi??????????









0.0072507