BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders feyenoord geïntersseerd in Keisuke Honda van VVV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Heb dit net vernomen van een neefje uit Maastricht.
Ik ben benieuwd of dit een beetje op de waarheid is berust?
Zou dit beteken dat de Guzman vertrekt?
Ik zou het wel een versterking vinden voor Feyenoord vooral in de creativiteit die we zo nodig missen!!
qwerto
 qwerto - maandag 17 augustus 2009 - 10:18   quote  deeplink  
een neefje uit maastricht
o mijn god nou als hij het zegt moet het wel waar zijn dat kan niet anders waneer tekend hij ?

hoezo zou guzzy in dit geval moeten vertrekken ? honda kun je op links zetten (aangezien cisse er niet best uit zag)
Djee
 Djee - maandag 17 augustus 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Tja antonio, ik ben bang,dat deze vlieger niet opgaat!
Weet ook niet echt of Honda wel bij ons past.........
Is leuke speler, maar dat dachten we van verschillende andere spelers ook,
dus................pfffffffff
ovi
 ovi - maandag 17 augustus 2009 - 10:19   quote  deeplink  
Honda wil niet eens naar Feyenoord.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 10:35   quote  deeplink  
ze rijen toch toyota bij feyenoord????
fr emiel
 fr emiel - maandag 17 augustus 2009 - 10:39   quote  deeplink  
kom op man, dit meen je toch niet???????????
zou wel mooi zijn...
landzaat+hofland n een miljoen voor honda..
maar ga ht niet geloven
qwerto
 qwerto - maandag 17 augustus 2009 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:35 schreef Jappie_FEY het volgende:
ze rijen toch toyota bij feyenoord????
o echt shit ik dacht dat ze opel reden :p
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:42 schreef qwerto het volgende:

[..]

o echt shit ik dacht dat ze opel reden :p
dat is wel heel old-skool
R()b
 R()b - maandag 17 augustus 2009 - 10:43   quote  deeplink  
Hahaha zou leuk zijn :D
En dat zou alleen kunnen als de Guzman en Landzaat verkocht worden.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:43 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat is wel heel old-skool
dat zijn de amerikaanse pick-ups toch???.........
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:50 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

dat zijn de amerikaanse pick-ups toch???.........
als ze die hadden gereden waren we vaker kampioen geworden.
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 17 augustus 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Ik hoorde vrijdag op Varkenoord soortgelijke geruchten. Ik vraag me af of Honda op dit moment een type speler is die het meest nodig is. Ik denk dat een goede verdedigende rechter middenvelder met persoonlijkheid eerder nodig is dan die draaikont van El Amahdi.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

als ze die hadden gereden waren we vaker kampioen geworden.
hahahahaha...........
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 10:18 schreef qwerto het volgende:
een neefje uit maastricht
o mijn god nou als hij het zegt moet het wel waar zijn dat kan niet anders waneer tekend hij ?

hoezo zou guzzy in dit geval moeten vertrekken ? honda kun je op links zetten (aangezien cisse er niet best uit zag)
Ik zeg helemaal niet dat het waar is! Dit zijn alleen maar geruchten , zoals zo veel andere. Ik vraag alleen maar of iemand hier iets meer van weet en verder toch niks!!
En zo vaak kom ik niet met geruchten zoals andere dat wel doen maar ik zou het een aanwinst vinden en niks anders. Kijk ik denk ook niet dat ie komt, maar wie weet.
En als honda komt moet je hem zeker niet links gaan zetten maar gewoon centraal op het middenveld als de regisseur ....... maar eerst maar eens zien of er iets van waar is.
Ik denk zelf dat ie naar Pisvee gaat mede vanwege zijn zaakwaarnemer , dat is en blijft toch een pisvee'er die Ploegsma
Royaal
 Royaal - maandag 17 augustus 2009 - 11:31   quote  deeplink  
Sorry maar je neefje uit Maastricht is wel een hele zwakke bron.
(niks over je neefje maar meer over hoe jij het brengt).
craven
 craven - maandag 17 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
hoe oud is je neefje? jaar of 5? :)
damien
 damien - maandag 17 augustus 2009 - 11:42   quote  deeplink  
feyenoord mocht willen dat ze honda konden contracteren, waar moeten ze dan 8 miljoen vandaan halen, zelfs als ze de guzman voor 10 miljoen zouden kunnen verkopen, dan houden ze er nog niet veel aan over ivm talentpool die ze op hem hebben afgesloten
Stef1977
 Stef1977 - maandag 17 augustus 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Ik reken er totaal niet op dat er iets van klopt, maar stiekum hoop ik het wel.
Zelfs 10 miljoen is een goeie investering denk ik. Verdien je echt wel terug over 2 jaar ofzo.
En wat ik tot nu toe mis bij Feyenoord, is iemand die het spel verdeeld, die met mooie passjes strooit. Zoals Ono dat kon, of Sahin.
Ik ben even niet op de hoogte van wat zijn ideale positie nu is, maar ik zou er echt geen moeite mee hebben om Tomasson, Bruins en de Guzman hiervoor te passeren. Ideale spelverdeler met scoren vermogen.

Maarja, als ik wakker wordt realiseer ik me ook dat dit weer een mooie droom is. En de meeste dromen zijn bedrog, maar niet alle......
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 11:31 schreef Royaal het volgende:
Sorry maar je neefje uit Maastricht is wel een hele zwakke bron.
(niks over je neefje maar meer over hoe jij het brengt).
heb ik een bron genoemd dan? een gerucht heb ik toch gezegd! En mijn vraag is of jullie er iets meer van weten dus wat zeik je nou ........... en hoe moet ik het dan brengen?
Ik kan wel van alles verzinnen zoals een paar andere dat wel doen .
Maar niemand weet iets dus dan zal het wel kul zijn. Dus bij deze over en sluiten en dan wenst ik iedereen veel succes verder en zal ik alleen naar het gelul van andere blijven lezen. En ik zal mijn neef maar even mailen dat ie niks meer moet melden want het is toch allemaal onzin!! Het lijkt wel of alleen jullie het allemaal zo goed weten ...............

Ik zie lekker uit naar de maand september als de selecties van de bvo's definitief zijn en dan kunnen de bankzitters lekker gaan klagen .......en ik mag hopen dat Honda dan de sterren van de hemel speelt bij een van onze naaste concurrenten..................
craven
 craven - maandag 17 augustus 2009 - 12:05   quote  deeplink  
en ik mag hopen dat Honda dan de sterren van de hemel speelt bij een van onze naaste concurrenten..................

Typisch een uitspraak van jou(niet de eerste keer). Als feyenoord supporter zeg je dat toch niet :P
turok
 turok - maandag 17 augustus 2009 - 12:07   quote  deeplink  
nee iemand afzijken die bijna nooit een gerucht plaatst dat kan zeker wel
craven
 craven - maandag 17 augustus 2009 - 12:08   quote  deeplink  
Nooit?
turok
 turok - maandag 17 augustus 2009 - 12:09   quote  deeplink  
bijna nooit
craven
 craven - maandag 17 augustus 2009 - 12:10   quote  deeplink  
Kan persoonlijk niet veel met geruchten. Maar Antonio zegt vaak van die dingen
turok
 turok - maandag 17 augustus 2009 - 12:12   quote  deeplink  
ik persoonlijk ook niet mijn instelling is , eerst zien en dan geloven
craven
 craven - maandag 17 augustus 2009 - 12:16   quote  deeplink  
Precies en teksten als:Heb dit net vernomen van een neefje uit Maastricht. t klinkt zo story 8ig
turok
 turok - maandag 17 augustus 2009 - 12:21   quote  deeplink  
komt idd niet echt geloofwaardig oven , maar we zullen zien
Emile
 Emile - maandag 17 augustus 2009 - 12:29   quote  deeplink  
doe die neef van je de groeten als je em weer ziet
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 11:58 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

en ik mag hopen dat Honda dan de sterren van de hemel speelt bij een van onze naaste concurrenten..................
Dit mag je wel even uitleggen ja
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 17 augustus 2009 - 16:06   quote  deeplink  
Investeerders ook geinteresseerd in Suarez, van der Vaart en het terug halen van Robin van P.

Maar na ons zondagavond overleg hebben we besloten te gaan voor Platje van Volendam en Plet van Telstar. P2 dus
Bjorncl1978
 Bjorncl1978 - maandag 17 augustus 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Jongens we horen al zoveel fabels, waar moeten we honda van betalen dan en zn salaris, het is een speler van buiten de EU, dus die kosten zijn al hoger. Hoe heet je neefje met zn achternaam de Uil?
Ron31
 Ron31 - maandag 17 augustus 2009 - 16:28   quote  deeplink  
investeerders hebben natuurlijk heel wat te seggen dus........(mocht het waar zijn)
Verkerk Arjen
 Verkerk Arjen - maandag 17 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Als ze 'm halen koop ik een seizoenkaart! Lijkt me de beste investering in jaren. . . Dam worden we zelf ook niet meer aangereden door een Honda zoals Mario hem noemde. Als één speler zoveel kan betekenen voor een team dan is 15 miljoen toch niet teveel? Als hij nu het verschil zou kunnen maken tussen Europees voetbal of Champions () en je haald de groepsfase. Dit verhaal kan Leo toch wel verkopen in Rotterdam. De stad Madrid staat globaal gezien echt wel op de kaart na een investering van 250 miljoen. De investering van Honda is in Rotterdan wel te verkopen, maar wil Mario wel zo'n kapitaal erbij?
ovi
 ovi - maandag 17 augustus 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 16:30 schreef Verkerk Arjen het volgende:
Als ze 'm halen koop ik een seizoenkaart! Lijkt me de beste investering in jaren. . . Dam worden we zelf ook niet meer aangereden door een Honda zoals Mario hem noemde. Als één speler zoveel kan betekenen voor een team dan is 15 miljoen toch niet teveel? Als hij nu het verschil zou kunnen maken tussen Europees voetbal of Champions () en je haald de groepsfase. Dit verhaal kan Leo toch wel verkopen in Rotterdam. De stad Madrid staat globaal gezien echt wel op de kaart na een investering van 250 miljoen. De investering van Honda is in Rotterdan wel te verkopen, maar wil Mario wel zo'n kapitaal erbij?
Honda 15 miljoen dat zal wel niet .
Eerder tussen de 5 en 10 miljoen.
Ron31
 Ron31 - maandag 17 augustus 2009 - 16:39   quote  deeplink  
ben je zoooo gecharmeerd van die honda dan??mmmmm ik denk dat ik toch effe een wedstrijdje van vvv ga kijken via eredivisielive dan.(iedereen) is namelijk zeer overtuigd van zijn kunnen!!ja en als mario dat dan ook is tjah.....dan zou ik hem ook halen jah!maar ga dit weekend wel effe stukkie vvv kijken dan!lol
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 11:58 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

.......en ik mag hopen dat Honda dan de sterren van de hemel speelt bij een van onze naaste concurrenten..................
had je verkering met iemand uit de rvc of het bestuur en heeft die het uitgemaakt ofzo, je bent zo haatdragend....

Ik weet het niet met Honda, verbaas me er nog steeds over dat niemand hem heeft opgehaald als hij zo goed is. Dan is die 10 miljoen ook wel op te brengen voor b.v. een az, psv of snavelenstein.
Ik zal het wel mis hebben maar ik vind hem een beetje erg gehypt, denk oa dat ie bij vvv uitblinkt omdat het hele team op hem gericht is.
Ron31
 Ron31 - maandag 17 augustus 2009 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 16:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

had je verkering met iemand uit de rvc of het bestuur en heeft die het uitgemaakt ofzo, je bent zo haatdragend....

Ik weet het niet met Honda, verbaas me er nog steeds over dat niemand hem heeft opgehaald als hij zo goed is. Dan is die 10 miljoen ook wel op te brengen voor b.v. een az, psv of snavelenstein.
Ik zal het wel mis hebben maar ik vind hem een beetje erg gehypt, denk oa dat ie bij vvv uitblinkt omdat het hele team op hem gericht is.
effe drie aanmerkingen

1.jaja ook feyenoord kan hem kopen als ze willen
2.het hele team staat op hem gericht en daar komt bij er staat geen druk op bij met alle respect kleine club.......als vvv.je moet maar eens zien als die bij een club speelt en gewoon 1 van de 11 elf cq 23 is.
3 snavelstein haha die heb ik nog niet gehoord lol...
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 19:30   quote  deeplink  
Bosschaart en Buijs leken ook erg goed bij resp. Utrecht en Groningen
PieterBos
 PieterBos - maandag 17 augustus 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 11:42 schreef damien het volgende:
feyenoord mocht willen dat ze honda konden contracteren, waar moeten ze dan 8 miljoen vandaan halen, zelfs als ze de guzman voor 10 miljoen zouden kunnen verkopen, dan houden ze er nog niet veel aan over ivm talentpool die ze op hem hebben afgesloten
zouden ze 7,5 mil overhouden hoor.
Talentenpool is 25% voor externe financiers
Ron31
 Ron31 - maandag 17 augustus 2009 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:30 schreef hotjumper het volgende:
Bosschaart en Buijs leken ook erg goed bij resp. Utrecht en Groningen
ja daar zit ook weer wat in jah
damien
 damien - maandag 17 augustus 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:30 schreef hotjumper het volgende:
Bosschaart en Buijs leken ook erg goed bij resp. Utrecht en Groningen
met alle respect, maar ik denk dat je die twee toch niet kunt vergelijken met honda, honda is techniser en heeft veel meer inzicht dan bosschaart en buijs samen
R()b
 R()b - maandag 17 augustus 2009 - 19:42   quote  deeplink  
Honda rent en vliegt wel over het veld , net of het potdomme een speeltuin is.
Zoveel gemak en souplesse.
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:37 schreef PieterBos het volgende:

[..]

zouden ze 7,5 mil overhouden hoor.
Talentenpool is 25% voor externe financiers
en was het ook niet de bedoeling dat een deel van de opbrengst weer terug zou stromen naar de club (b.v. naar een nieuwee talentpool), dan is dat restantje zo bijgelegd.
fr emiel
 fr emiel - maandag 17 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:37 schreef PieterBos het volgende:

[..]

zouden ze 7,5 mil overhouden hoor.
Talentenpool is 25% voor externe financiers
en nog geloof 25% naar z'n zaakwaarnemer.
en je heb een grote tering schuld....
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 17 augustus 2009 - 19:59   quote  deeplink  
Die talentenpool hoef je dan niet uit te betalen; ze halen een speler voor ongeveer hetzelfde bedrag en brengen die onder in de pool. Heb niet het idee dat een investeerder daar op tegen zou zijn in het geval van Honda. Eventueel kunnen e het terug verdienen via de merchandising
Ron31
 Ron31 - maandag 17 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
maar nogmaals als mario en de investeerders het zien zitten in hem tjah dan zou ik hem ook halen jah!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 augustus 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Of Honda komt of niet what ever,maar dat mensen zich nog afvragen of hij talent heeft dat is mij een raadsel.Sommige spreken zelfs van hij speelde vorig jaar in de jupiler league???Het jaar daarvoor speelde hij toch echt in de eredivisie waarin hij vanaf 20/30 meter ook tegen ons scoorde ,en ik denk niet dat Amrabat toen de man van de wedstrijd is geworden.Het seizoen daarvoor hebben we 3 wedstrijden verloren van Groningen 2x plee offs of was het nou Suares waar we van verloren??,Pas toen hij naar Ajax ging werdt er over hem gesproken.Natuurlijk hebben wij de beste spelers van Nederland maar je moet wel het talent herkennen voor als er een speler van ons weer naar Barca Man united of Juventus gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 20:44   quote  deeplink  
goed gezegd leon!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
TKX Jappie
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 17 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
graag gedaan leon;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders feyenoord geïntersseerd in Keisuke Honda van VVV









0.0070910