BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders feyenoord geïntersseerd in Keisuke Honda van VVV

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 19:30 schreef hotjumper het volgende:
Bosschaart en Buijs leken ook erg goed bij resp. Utrecht en Groningen
de komst van deze 2 heb ik nooit toegejuicht net zoals ik het ook nooit zal zien zitten in Bruins en Slory, maar daar tegenover sta dat ik absoluut de komst avn Keisuke Honda zou toe juichen
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 16:58 schreef hotjumper het volgende:

[..]

had je verkering met iemand uit de rvc of het bestuur en heeft die het uitgemaakt ofzo, je bent zo haatdragend....

Ik weet het niet met Honda, verbaas me er nog steeds over dat niemand hem heeft opgehaald als hij zo goed is. Dan is die 10 miljoen ook wel op te brengen voor b.v. een az, psv of snavelenstein.
Ik zal het wel mis hebben maar ik vind hem een beetje erg gehypt, denk oa dat ie bij vvv uitblinkt omdat het hele team op hem gericht is.
Daarom verbaasd me het nog steeds dat ie bij een VVV speelt, en wat betreft de RvC en directie dat zijn voor mij gewoon stel droplullen bij elkaar die de enige die met Feyenoord wou investeren en groeien eruit hebben gejaagd. ( Boudewijn Poelmann )
Hij was ook de enige die voor een verkoop van de Guzman was aan Manchester City!!
En daarom vind ik het heel begrijpelijk als de Guzman gewoon zijn contract uitdient en dan gratis en voor noppes de kuip uit wandelt
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 16:17 schreef Bjorncl1978 het volgende:
Jongens we horen al zoveel fabels, waar moeten we honda van betalen dan en zn salaris, het is een speler van buiten de EU, dus die kosten zijn al hoger. Hoe heet je neefje met zn achternaam de Uil?
mijn neefje die heet met zijn achternaam: van Berckhoven
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 17 augustus 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 12:29 schreef Emile het volgende:
doe die neef van je de groeten als je em weer ziet
je krijgt de groetjes terug vanuit het mooie limburg
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:
Of Honda komt of niet what ever,maar dat mensen zich nog afvragen of hij talent heeft dat is mij een raadsel.Sommige spreken zelfs van hij speelde vorig jaar in de jupiler league???Het jaar daarvoor speelde hij toch echt in de eredivisie waarin hij vanaf 20/30 meter ook tegen ons scoorde ,en ik denk niet dat Amrabat toen de man van de wedstrijd is geworden.Het seizoen daarvoor hebben we 3 wedstrijden verloren van Groningen 2x plee offs of was het nou Suares waar we van verloren??,Pas toen hij naar Ajax ging werdt er over hem gesproken.Natuurlijk hebben wij de beste spelers van Nederland maar je moet wel het talent herkennen voor als er een speler van ons weer naar Barca Man united of Juventus gaat.
maar waarom speelt ie dan al zo lang bij vvv?
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 21:39   quote  deeplink  
Ineens heb ik het, het neefje uit Limburg van Antonio is Honda!!!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 21:39   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 17 augustus 2009 - 21:40   quote  deeplink  
miskend talent??? snoeven over de jupiler league?? Ik denk dat de jupiler league meer aandacht moet krijgen dan had hij misschien eerder opgepikt geweest
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 21:41   quote  deeplink  
Meer aandacht moet krijgen?? Wie zit er serieus nou te wachten op Omniworld - Top Oss?
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 21:40 schreef rich Arnhem het volgende:
miskend talent??? snoeven over de jupiler league?? Ik denk dat de jupiler league meer aandacht moet krijgen dan had hij misschien eerder opgepikt geweest
kijjk dat jij en ik op vrijdag niet elke keer kijken ala, maar van een beetje scout verwacht ik toch wel dat ie daar regelmatig eens een blik werk.
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Die gaat liever in madrid naar Real Madrid - Barcelona kijken, mooie hotel-suite, paar spaanse hoeren en vino's erbij
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 17 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
Weinig anders te zeggen dan: je hebt gelijk. We hebben(sowieso bij ons Feyenoord) vaak genoeg gezien dat er niet echt best gescout wordt. Best leuk baantje eigenlijk beetje op kosten van de baas voetbal kijken helaas ook wel eens top oss - omniworld
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 21:46   quote  deeplink  
Tja, Wijnaldum speelt anders bij ons nu
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 augustus 2009 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:

[..]

maar waarom speelt ie dan al zo lang bij vvv?
Het is moeilijk om het terug te zoeken maar ik kan mij herinneren dat het verhaal 2 jaar terug was dat hij het bezit was van een investeringsmaatschapij uit het buitenland.En daardoor zeiden ze toen dat hij nooit haalbaar zou zijn voor een Nederlandse club.Hij zou klaar gestoomd worden voor het buitenland.Zijn waarde zou toen 20 miljoen geweest zijn wat lachwekkend was natuurlijk.Maar als ze nu over 10 miljoen praten een 2 jaar later zou het nog waar geweest kunnen zijn ook.
Maar belangerijker voor mij is mijn eigen gedachte over Honda als ik hem zag en zie spelen dan vind ik hem gewoon ontzettend goed.Sterke wilskracht en een energieke middenvelder met veel overzicht en techniek.
Alleen als hij naar ons komt voor 10 miljoen dan heb je zomaar kans dat hij over 2 jaar voor 1,5 miljoen naar Roda gaat.Het zou ook andersom kunnen zijn en dat is dat hij van grote waarde zou kunnen worden en dat komt meer bij mijn gedachte.Alleen we hebben geen geld dus het gaat toch nergens over.Ik zie hem alleen graag ballen :)
hotjumper
 hotjumper - maandag 17 augustus 2009 - 22:51   quote  deeplink  
ok.
Rovert
 Rovert - maandag 17 augustus 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 22:49 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Alleen als hij naar ons komt voor 10 miljoen dan heb je zomaar kans dat hij over 2 jaar voor 1,5 miljoen naar Roda gaat.Het zou ook andersom kunnen zijn
geweldige tekst, je overtreft jezelf
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 augustus 2009 - 23:32   quote  deeplink  
Dat hij eerst naar Roda gaat voor 10 miljoen????Ik lees morgen het antwoord wel.Ik ga ff pitten;)
Rovert
 Rovert - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:31   quote  deeplink  
naar roda voor 10 miljoen???
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 18 augustus 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 - 21:39 schreef Rovert het volgende:
Ineens heb ik het, het neefje uit Limburg van Antonio is Honda!!!!
sstttt dat moet je niet door vertellen hahahahahahahah
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 18 augustus 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 - 19:31 schreef Rovert het volgende:
naar roda voor 10 miljoen???
hahahahaha
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
toch denk ik dat hij komt.
hij zij zelf alleen bij de top te willen voetballen.
tja wij staan bovenaan..............................
R()b
 R()b - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:07   quote  deeplink  
Nou die zoetzak van psv kan naar Arsenal.
Arsenal gaat dik betalen voor hem , en psv kan Honda kopen zonder problemen.
Dus gaat niet door jammerrrr.
fredje
 fredje - dinsdag 18 augustus 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Volgens mijn nichtje uit Venlo klopt dit bericht :-$
Stylzz
 Stylzz - woensdag 19 augustus 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Mijn neefje uit Twello spreekt t tegen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders feyenoord geïntersseerd in Keisuke Honda van VVV









0.0098741