|
|
ovi
|
|
|
Jongens wat vinden jullie van Cisse tot nu toe? Zelf vraag ik me af of het wel de juiste aankoop is. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik vind op dit moment biseswar beter (ook gisteren toen diego erin kwam ging het wel beter !)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
in de oefencampagne draaide die lekker, tegen NEC ook nog wel nu zakt ie ff in maar om hem nou meteen al af te schrijven, wat een onzin. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ben ik helemaal met je eens. Biseswar heeft gisteren laten zien over meer dreiging te beschrikken. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 10:22 schreef hotjumper het volgende:in de oefencampagne draaide die lekker, tegen NEC ook nog wel nu zakt ie ff in maar om hem nou meteen al af te schrijven, wat een onzin. Nee ik schrijf hem niet af, maar ik vraag mij af we niet beter een centrum spits hadden moeten halen. Ik vind Cisse geen slechte speler maar een scorings beest is het ook niet. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Wat niet is, kan nog komen boys........... Beetje meer geduld! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
idd......3 wedstrijden gespeeld en meteen dat gezeik alweer...........ga hier is over een wedstrijd of 10 over beginnen. Dan moet het team goed op elkaar ingespeeld zijn. Die gozer zit nu 5/6 weken bij feyenoord, spelers moeten hem nog leren kennen....dus zo gek is het niet dat het nog niet goed gaat!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja vindt ik ook meer geduld , een team moet ook een beetje groeien in de competitie. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 10:40 schreef Jappie_FEY het volgende:idd......3 wedstrijden gespeeld en meteen dat gezeik alweer...........ga hier is over een wedstrijd of 10 over beginnen. Dan moet het team goed op elkaar ingespeeld zijn. Die gozer zit nu 5/6 weken bij feyenoord, spelers moeten hem nog leren kennen....dus zo gek is het niet dat het nog niet goed gaat!!!!!!!!!!!!! Ik vind hem niet slecht zeker niet het is een hele harde werker daar kunnen sommige nog een voorbeeld aan nemen ,maar ik vind het zonde dat het ten koste van Biseswar gaat. Cisse vind ik nou niet echt een centrum spits en volgens mij hadden we daar meer behoefte aan . |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
de eerste wedstrijd tegen nec vond ik hem wel aardig maar de andere 2 wedstrijden beetje jammer. Maar komt wel misschien. slory vind ik ook KUT... liever biseswar en cissé met makaay als scorende spits met tomasson erachter gewoon en dan doelpunten make GVD. |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Cisse op rechts en Biseswar op links. Slory loop ik ook niet weg mee en Sisse is een bonk kracht en dat kunnen we wel gebruiken. Makaay tussen die twee en Tomasson er achter. Is toch geen vervelende aanval lijkt me. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 11:00 schreef Marioscenario het volgende:Cisse op rechts en Biseswar op links. Slory loop ik ook niet weg mee en Sisse is een bonk kracht en dat kunnen we wel gebruiken. Makaay tussen die twee en Tomasson er achter. Is toch geen vervelende aanval lijkt me. Ik vond Slory gisteren wel aardig spelen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 11:00 schreef Marioscenario het volgende:Cisse op rechts en Biseswar op links. Slory loop ik ook niet weg mee en Sisse is een bonk kracht en dat kunnen we wel gebruiken. Makaay tussen die twee en Tomasson er achter. Is toch geen vervelende aanval lijkt me. helemaal eens |
|
|
|
|
bram
|
|
|
en wijnaldum op middenveld |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Cisse valt tot op dit moment een beetje tegen. maar je moet hem even de tijd geven. Hij heeft weinig dreiging en speelt veel ballen terug richting middenveld ipv de actie te maken zoals biseswar. Wellicht nog een beetje onzeker want hij kan veel beter denk ik.... |
|
|
|
|
willem
|
|
|
keuze Cisse/Biseswar lijkt mij een luxe probleem - lijkt mij niet dat been daarmee zit. hoor trouwend vanuit eindhoven dat zij daar een ruil Koevermans/El Ahmadi aan het voorbereiden zijn - lijkt mij goede deal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
goede deal? Lijkt mij toch niet.. Koevermans ruilen voor Makaay, das een goede deal. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 11:58 schreef willem het volgende:hoor trouwend vanuit eindhoven dat zij daar een ruil Koevermans/El Ahmadi aan het voorbereiden zijn - lijkt mij goede deal Hoezo hoor jij dingen vanuit eindhoven??? |
|
|
|