|
|
Eagle42
|
|
|
Na dat ik bij Bavaria City Race bent geweest heb ik gehoort dat de NWE Catering het zelfde is als die in 020 de zelfde eigenaar dit kan toch niet jongens |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 10:54 schreef Eagle42 het volgende:Na dat ik bij Bavaria City Race bent geweest heb ik gehoort dat de NWE Catering het zelfde is als die in 020 de zelfde eigenaar dit kan toch niet jongens oud nieuws. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 10:54 schreef Eagle42 het volgende:Na dat ik bij Bavaria City Race bent geweest heb ik gehoort dat de NWE Catering het zelfde is als die in 020 de zelfde eigenaar dit kan toch niet jongens Ik snap er niets van, wat bedoel je? Ik ben maar een domme nederlander, probeer het voor mij eens in het nederlands, alsjeblieft?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 21:36 schreef Rovert het volgende:[..] Ik snap er niets van, wat bedoel je? Ik ben maar een domme nederlander, probeer het voor mij eens in het nederlands, alsjeblieft?? hij was naar een autosport evenement in rotterdam, dat gesponsort wordt door een bierfabrikant, die zich naar een duitse deelstaat heeft genoemd. Daar hoorde hij het gerucht dat de koekebakkers in de kuip ook koekebakker in de arena te duivendrecht, zijn. Daar heeft hij nog al problemen mee als hij zijn biertje besteld dat genoemd is naar de rivier waaraan de "poel des verderfs" zijn naam te danken heeft, terwijl hij zijn mond brand aan een kroket van jiddische makelij. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
aaaaaaaaaaah
dan kan hij dat toch gewoon zeggen, waarom zo ingewikkeld? |
|
|