|
|
hendri
|
|
|
van mij mag hij er heen voor een paar miljoen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
EN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!!!!!!!!!!!!!!
TOPIC NR100
DE PRIJS: EEN VOLLE KAR STRONT OVER DIE WATERBALLON DIE OP JE NEK VAST ZIT!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Dat zij van Gelderen niet,hij zij dat Makaay daar goed zou passen meer niet. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
jongens het intereseerd me geen donder wat jack the ripper te zeggen heeft |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
idd,zucht...............pfffffff |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote: jack the ripper , hahahahaha dat is wel een goeie en jack the flipper?? |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Na Sno willen ze bij Ajax voorlopig geen Feyenoord afvallers meer. |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: je moet eens beter luisteren
jack vroeg zich af het niet wat voor ajakkes zou zijn, niet dat 020 interesse heeft! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 16:20 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] je moet eens beter luisteren jack vroeg zich af het niet wat voor ajakkes zou zijn, niet dat 020 interesse heeft! En daarbij komt dat Co Adriaanse nog aangaf dat Makaay niet het soort spits is dat Ajax nodig heeft want we begrijpen natuurlijk wel met zijn allen dat als Jol het niet voor elkaar krijgt in Amsterdam Co de boel weer zal overnemen daar.
Misschien kan ie wel gewoon terug naar Bayern
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op maandag 17 augustus 2009 - 11:19 schreef Jappie_FEY het volgende:EN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!!!!!!!!!!!!!! TOPIC NR100 DE PRIJS: EEN VOLLE KAR STRONT OVER DIE WATERBALLON DIE OP JE NEK VAST ZIT!!!!!!!!!!!!!! zal ik foto's komen maken als die strontkar wordt geleegd?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha............lijkt me een goed idee
hier een voorproefje:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 17 augustus 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:
Lees eerst het forum eens door!!! |
|
|