BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Zeg me wat je gevoel zegt!"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - maandag 14 januari 2008 - 22:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Zeg me wat je gevoel zegt!"

De beelden van het jaarfilmpje waar Huub en Lieke samen op te zien waren hebben veel bij de twee ex-geliefden los gemaakt. Daarom gaan de twee samen in de Private Room zitten om voor de zoveelste keer wat dingen uit te praten. "Jouw komst in het spel heeft mij een stuk kwetsbaarder gemaakt", zegt de emo-Huub. Lieke wil er niet weer intrappen en snapt er niets meer van. "Ik weet het niet. Ik twijfel niet aan je oprechtheid toen. Maar ik weet het nu niet met jou. Omdat het net zo negatief en keihard kan zijn als mooi en positief", herhaalt ze zichzelf. "Wat is je gevoel? Zeg me wat je gevoel zegt!", valt ook Huub in de herhaling. "Mijn gevoel naar jou toe is helemaal blanco", eindigt Lieke. De twee blijven nog wat discussiƫren maar komen er weer niet uit. Tja, als zo'n emotioneel filmpje niet eens werkt, dan weten wij het ook niet meer...

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Zeg me wat je gevoel zegt!"

0.0044651