|
|
Robin
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Honda is helemaal niet te duur,we hebben Vermaelen verkocht voor 12 miloen, De Zeeuw terug gekocht voor 6 miljoen, Verhoeven voor 1/2 miljoen, Atouba was gratis heb je toch 5,5 miljoen over... min de salarissen van Jeffrey Sarpong, Rasmus Lindgren en Evander Sno, want die geef je nog gewoon weg aan VVV.Anders zijn er nog genoeg andere voetballers van Ajax die misschien wel naar VVV willen. Is ONDERHANDELEN zo moeilijk ?????. Mocht het salaris van deze jongens te hoog zijn voor VVV dan is het een koud kunstje voor Ajax om bij te dragen aan hun salaris. Op deze manier onderhandelen met Alves is ook een optie. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
O ik was in TERMIJNEN uitbetalen nog vergeten. Ik moet er niet aan denken dat die HONDA straks bij PSV rond loopt! ONDERHANDELEN---KOPEN!!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja maar jack huntelaar.. je vergeet dat het geld van ajax ook niet alleen van verkopen van spelers bestaat en ajax heeft toch 7 mil voor huntelaar? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: We zijn honda kwijt
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 - 23:20 schreef Bas12345 het volgende:Nu zul je denken van wat bedoelt hij of wat lult hij nou weer kijk dsudzak het aapje van psv wordt waarschijnlijk verkocht voor de transferdeadline door een topclub en zou wel veel geld opleveren en daar koopt psv honda van en dat heeft psv het goed voor mekaar en zit ajax weer dom te doen zoals altijd want ze hebben wel geld wat denken we nou dat ajax geen geld voor honda ik denk et wel als je nou snel koopt verkopen kan altijd nog en ajax moet opnieuw beginnen en dan een keer goed LEES ANDER TOPIC VAN MIJ Wat een lange regel zeg??Knap hoor |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
:| wat een sukkel ben jij zeg.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maa inderdaad over wat bas heeft gezegt waarschijnlijk verkocht zoals het bij psv staat heeft arsenal een bod gedaan niks anders en dat bod was te laag dus verwacht dat psv hem zeker niet zomaar weg doet.. plus dat honda eigenlijk dan niet helemaal logisch is dan.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 - 10:09 schreef remco k het volgende:[..] Als je het forum een beetje zou doorlezen zou je zien dat er verschillende lnks zijn gepost naar berichten die duiden op het feit dat de voorzitter van vvv heeft aangegeven dat ajax zich officieel heeft gemeld voor honda. die links geven het zelfde aan wat derkse ook al zei. ze hebben naar de prijs gevraagt maar daarna niks meer van zich laten horen. concrete interesse is er nog niet of is bij de media nog niks over bekend. persoonlijk denk ik dat ajax de prijs veel tehoog vind. want iedereen hier doet wel of dat ajax liggende gelden heefd maar daar moeten ze wel een club mee runnen. wat niet alleen kosten van transfers inhoud maar ook salarissen een jeugdopleiding de kosten voor het complex enz. en dan kunnen ze wel een plus saldo van 86 miljoen hebben maar dat zal snel slinken als er niet genoeg binnen komt. en geld uitgeven wat je nog niet heb zoals het bedrag voor huntelaar is ook niet de oplossing. daarom denk ik dat er geen grote transfers meer zullen komen. maar alleen spelers die volgens jol een meerwaarde hebben maar niet teveel kosten. dus ik zie honda nog niet zo snel komen hoe graag ik dat ook wil. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
transfers worden uberhaubt niet vaak betaald vanuit liggende gelden van een club. Verder denk ik wel dat ajax tegen de vraagprijs aanhikt. daar kon je weleens gelijk in hebben. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
hij is sowieso haalbaar voor ajax. maar er moeten echt spelers vertrekken, anders hoeft hij niet te komen. we moeten financieel gezond blijven |
|
|
|
|
robs
|
|
|
H A L E N !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
bazel
|
|
|
KAN ER NIKS TEGEN HET BESTUUR GEDAAN WOORDEN DAN ze hebben zelf vorig jaar gezegt nog we gaan ook luisteren na de supporters nou kom op dan het bestuur moet niet lullen nu en wij moeten niet zielig gaan doen want ajax kan zeker wel weer terug komen bij de top aleen is daar mentalietijd voor nodig geduld kijk wat van gaal neer had gezet hier bij ons dat kan weer er moeten aleen een paar dingen veranderen de aankoop als we spelers verkopen is dat goed maar dat moeten we net als in 1995 daar ook weer super sterren voor terug kunnen kopen waardoor wij blijven groeien na de top net als in de tijd van van gaal kijk wat hij bij az nu weer heefd neer gezet ja dat kan bij ons ook aleeen nog tien keer beter het bestuur moet nu wakker woorden en de spelers kopen die we echt nodig hebben de halfies deruit en voor uit op na het kampioen schap dat gaat zeker lukken als wij voor de transferstopt nog 3 spelers binnen halen kom aan we moeten niet te vreden zijn met dit kom op we moeten gaan zeuren klagen net zo lang tot dat ze zeggen oke we kopen nu HONDA EN ALVES EN EEN TOP VERDEDEGER KOM OP LAAT ZIEN WAT WE WILLEN DAT IS KAMPIOEN WOORDEN PRIJZEN PAKKEN JA dan moeten wij echt spandoeken maken kom op dat we niet te vreden zijn metr dit voetbal kop op man wij hooren elke ploeg van het veld weg te tikken ze hooren in de kleed kamer voor dat ze het veld op komen moeten wij die wetstrijd al gewonnen hebben zo ging het wel de tegen stander stond vroeger met beeven de knieen kwamen ze het veld op hoeveel gaan we nu weer verliezen dat gezicht moeten wij AJAX weer terug krijgen en dat kan ik geloof er in martin jol ook hij wilt maar als het bestuur maar loopt te zeuren om geld gaat het niet lukken wij moeten op staan kom op laad het bestuur wakker woorden kijk na madrid koopt eerst kaka en ronaldo overdreven duur maar dat is wat anders en daarna gaan ze de bezem er door halen ja zo hoort het niet andersom net als bij ons AJAX ik vind dat wij als supporters hier wat tegen moeten doen wie is het eens kom op geef de club AJAX WEER ZIJN GEZICHT TERUG koop deze drie spelers voor dat het te laad is en ga daar na een grote schoonmaak houden wie doet er mee koop HONDA 2ALVES 3 CHIVU OF EEN ANDERE ECHTE TOP VERDEDEGER KOM OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
opsteling stekelenburg van de wiel---Alderweireld--aan koop-- Atouba Aissati--Enoh--de Zeeuw--honda Suarez--Sulejmani voor in kan ook Suarez--alves eigenlijk met deze jongens kan je dan alle kanten op dan zijn we niet meer te berekenen hoe we gaan spelen net als in 1995 daar moet wij weer voor gaan |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
KAN ERNIKS TEGEN JOU GEDAAN WORDEN !!!! jesus irritant pis ventje |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
stekelenburg
vd wiel - oleguer - aldeweireld- vertongen
enoh - de zeeuw
honda
Suarez - alves - sulejmani
gewoon 4-2-1-3 spelen.. Lekker stevig achterin, kunnen dus altijd de bal kwijt. Acties van suarez en sulejmani die ze of zelf afschieten of alves... honda kan gewoon net eenzelfde pionnetje worden als litmanen toendertijd. enoh en de zeeuw zegt genoeg denk ik over 2 verdedigende middenvelders. verdediging is op dit moment het beste wat we hebben gok ik
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 augustus 2009 door JOOD -- |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
je hebt verstand of niet ik weet een ding ajax moet iets doen voor dat psv met honda ervan door gaat en ja irietand dat kan nee niet ik wil dat AJAX WEER TRUG KOMT WAAR HET HOORT MABY JIJ NIET maar als je verstand hebt dan weet je gewoon dat ik gelijk heb er moet wat gebeuren en snel voor dat we te laad zijn en al de kapers zoals psv ons voor zijn dat is met een ajax hart spreken ja nooit tevreden zijn altijd meer willen winnen en het kan nooit gek genoeg wij moeten terug na de top AJAX WIJ VERLANGEN WEER NA DE SCHAAL EN DAARNA DE DE BEKER MET DE GROTE OREN DAAR ZIE IK NA UIT EN DAT GAAT GEBEUREN ALS HET BESTUUR NOU EENS NIET LOOPT TE ZEUREN OVER GELD EN GEWOON SPELERS KOOPT DAN KOMT HET GOED KOM OP AJAX |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
bazel je doe je naam eer aan want je bazelt een eind in de rondte ER IS EERST GELD NODIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor er iets gekocht kan worden waar moet dat geld in hemelsnaam vandaan komen heb jij soms een slordige 3o miljoen over want dat kosten die drie spelers wel bij elkaar. dus met je er moet iets gebeuren dat is gelul er is geen geld we hebben al 5 jaar geen cl meer gespeeld dus zeg maar zo'n 50 tot 75 miljoen misgelopen. dus kappen nou met dat gezeur |
|
|
|
|
bazel
|
|
|
onzin je kan deze spelers op termijn betalen als je ziet dat vermaelen ook in 4keer woord betaald nou en dat gaat over twaalf mil en dat geld van de hunt na ac milaan dan is ook weeer extra honda vragen ze nu 8mil voor aan ajax praat er nog wat af of doe in ruil voor een paar spelers zoals sno er bij verhuur een paar er bij en je hebt honda al dan heb je nog genoeg geld over voor alves zeg ook oke betalen ook in vieren tegen die tijd ben je al kampioen en ben je geplaats vooor de cl en eeen verdedeger of toch chivu transfer vrij na zijn oude geliefde of tochIgor Prahic (Varteks Varazdin) Henrique (FC Barcelona) Renato Civelli (transfervrij)het kan als wij maar willen en derest van de spelers die jol toch niet gaat gebruiken verkoop ze daarna of verhuur ze klaar het kan als je maar wilt wij willen AJAX KAMPIOEN |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 15:28 schreef bazel het volgende:KAN ER NIKS TEGEN HET BESTUUR GEDAAN WOORDEN DAN ze hebben zelf vorig jaar gezegt nog we gaan ook luisteren na de supporters nou kom op dan het bestuur moet niet lullen nu en wij moeten niet zielig gaan doen want ajax kan zeker wel weer terug komen bij de top aleen is daar mentalietijd voor nodig geduld kijk wat van gaal neer had gezet hier bij ons dat kan weer er moeten aleen een paar dingen veranderen de aankoop als we spelers verkopen is dat goed maar dat moeten we net als in 1995 daar ook weer super sterren voor terug kunnen kopen waardoor wij blijven groeien na de top net als in de tijd van van gaal kijk wat hij bij az nu weer heefd neer gezet ja dat kan bij ons ook aleeen nog tien keer beter het bestuur moet nu wakker woorden en de spelers kopen die we echt nodig hebben de halfies deruit en voor uit op na het kampioen schap dat gaat zeker lukken als wij voor de transferstopt nog 3 spelers binnen halen kom aan we moeten niet te vreden zijn met dit kom op we moeten gaan zeuren klagen net zo lang tot dat ze zeggen oke we kopen nu HONDA EN ALVES EN EEN TOP VERDEDEGER KOM OP LAAT ZIEN WAT WE WILLEN DAT IS KAMPIOEN WOORDEN PRIJZEN PAKKEN JA dan moeten wij echt spandoeken maken kom op dat we niet te vreden zijn metr dit voetbal kop op man wij hooren elke ploeg van het veld weg te tikken ze hooren in de kleed kamer voor dat ze het veld op komen moeten wij die wetstrijd al gewonnen hebben zo ging het wel de tegen stander stond vroeger met beeven de knieen kwamen ze het veld op hoeveel gaan we nu weer verliezen dat gezicht moeten wij AJAX weer terug krijgen en dat kan ik geloof er in martin jol ook hij wilt maar als het bestuur maar loopt te zeuren om geld gaat het niet lukken wij moeten op staan kom op laad het bestuur wakker woorden kijk na madrid koopt eerst kaka en ronaldo overdreven duur maar dat is wat anders en daarna gaan ze de bezem er door halen ja zo hoort het niet andersom net als bij ons AJAX ik vind dat wij als supporters hier wat tegen moeten doen wie is het eens kom op geef de club AJAX WEER ZIJN GEZICHT TERUG koop deze drie spelers voor dat het te laad is en ga daar na een grote schoonmaak houden wie doet er mee koop HONDA 2ALVES 3 CHIVU OF EEN ANDERE ECHTE TOP VERDEDEGER KOM OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! in 95 werden geen supersterren gekocht, enkel een paar spelers die dat team beter konden maken, behalve de spelers uit de eigen opleiding heeft geen van de toen aangekochte spelers het echt gemaakt in het buitenland.
Ja en je hebt ook helemaal gelijk dat ajax maar gewoon 45 spelers onder contract moet hebben, daarna maar even zien of we ze kwijt kunnen en zo niet, ach dan trekken we toch gewoon even 25 miljoen uit en dan nog salaris om de drie spelers die jij noemt te halen, weet je wat misschien kunnen we ook wel een bod van 100 miljoen doen op ribery, dan geven we hem een salaris van 25 miljoen per jaar, spelers als kaka en ronaldo willen dan ook naar ons geven we daar ook nog even 200 miljoen aan uit, misschien kan cruiyff messi ook wel naar ajax krijgen met z'n lieve blik.
IK OVERDRIJF EEN BEETJE, WAT IK BEDOELDE TE ZEGGEN WAS, BEN JE WEL HELEMAAL GOED OFZO??!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 16:38 schreef bazel het volgende:onzin je kan deze spelers op termijn betalen als je ziet dat vermaelen ook in 4keer woord betaald nou en dat gaat over twaalf mil en dat geld van de hunt na ac milaan dan is ook weeer extra honda vragen ze nu 8mil voor aan ajax praat er nog wat af of doe in ruil voor een paar spelers zoals sno er bij verhuur een paar er bij en je hebt honda al dan heb je nog genoeg geld over voor alves zeg ook oke betalen ook in vieren tegen die tijd ben je al kampioen en ben je geplaats vooor de cl en eeen verdedeger of toch chivu transfer vrij na zijn oude geliefde of tochIgor Prahic (Varteks Varazdin) Henrique (FC Barcelona) Renato Civelli (transfervrij)het kan als wij maar willen en derest van de spelers die jol toch niet gaat gebruiken verkoop ze daarna of verhuur ze klaar het kan als je maar wilt wij willen AJAX KAMPIOEN JA ZEKER IN TERMIJNEN BETALEN, 12 NIEUWE SPELERS A 12 MILJOEN PER STUK EN DAN IN 5 KEER AFBETALEN VOLGEND JAAR WEER 12 EN JAAR DAARNA WEER, BEN HET VOLLEDIG MET JE EENS.
Denk nou eens logisch na jochie, als ajax doet wat jij wil, spelen we over 10 jaar door alle schulden gewoon op het terein van voorland hoofdklasse, je hebt maar weinig verstand knulletje. |
|
|
|
|
Doorgert
|
|
|
Ja, wel halen, maar ook een verdediger, want als het middenveld goed staat en de verdediging blijft bagger , dan wordt je zeker geen kampioen. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 16:19 schreef martymcfly het volgende:bazel je doe je naam eer aan want je bazelt een eind in de rondte ER IS EERST GELD NODIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! voor er iets gekocht kan worden waar moet dat geld in hemelsnaam vandaan komen heb jij soms een slordige 3o miljoen over want dat kosten die drie spelers wel bij elkaar. dus met je er moet iets gebeuren dat is gelul er is geen geld we hebben al 5 jaar geen cl meer gespeeld dus zeg maar zo'n 50 tot 75 miljoen misgelopen. dus kappen nou met dat gezeur precies. er moeten eerst mensen vertrekken, en niet gaan hopen op een basisplek!
en trouwens: alsof je met honda alleen kampioen word, doe f normaal zeg. dat dachten we met zoveel spelers! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 - 19:18 schreef remco k het volgende:[..] in 95 werden geen supersterren gekocht, enkel een paar spelers die dat team beter konden maken, behalve de spelers uit de eigen opleiding heeft geen van de toen aangekochte spelers het echt gemaakt in het buitenland. Ja en je hebt ook helemaal gelijk dat ajax maar gewoon 45 spelers onder contract moet hebben, daarna maar even zien of we ze kwijt kunnen en zo niet, ach dan trekken we toch gewoon even 25 miljoen uit en dan nog salaris om de drie spelers die jij noemt te halen, weet je wat misschien kunnen we ook wel een bod van 100 miljoen doen op ribery, dan geven we hem een salaris van 25 miljoen per jaar, spelers als kaka en ronaldo willen dan ook naar ons geven we daar ook nog even 200 miljoen aan uit, misschien kan cruiyff messi ook wel naar ajax krijgen met z'n lieve blik. IK OVERDRIJF EEN BEETJE, WAT IK BEDOELDE TE ZEGGEN WAS, BEN JE WEL HELEMAAL GOED OFZO??!! anders huren we de broers van Luque ook even!! hebben we ongeveer voor 12 miljoen aan salaris op de tribune zitten. die gast is niet goed wijs! |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Bas de media ja inderdaad... en bazel tipje voor jou..
www.nederlandswoordenboek.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door nummer10 -- |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Bas zit nog op de lagere school, dus je kunt het hem niet kwalijk nemen dat hij niet weet wat punten, komma's en hoofdletters zijn. |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
weet ik wel maar vi spreekt meestal de waarheid en doe maar niet zo stoer dus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Bas12345 -- |
|
|
|
|
padvr
|
|
|
Hoe oud ben je Bas? Ik gok 11 jaar. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Weet je wat het is ze roepen allemaal we willen naar Ajax omdat ze net op het randje zitten van een top club of niet ,en als ze dan bij Ajax zitten en ze redden het niet nou dat geeft niet ik vul hier mijn zakken wel een paar seizoenen. |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dat geld ook voor honda.. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
dat gedlt zeker niet voor honda en alves hen kopen is kampioensgarantie en daar snakken we naar die derde ster ook al moet het wat meer kosten HALEN honda heb je er zo uit met merchendising en doorverkoop |
|
|
|
|
Ajax4live
|
|
|
Deze foto pas mooi bij dit Topic |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
en ben jij achterlijk ofzo ? honda en alves betekend kampioen.. wat een onzin man niet te geloven.. volgens mij zeggen jullie zogenaamde supporters dat al jaren.. jullie zijn zo onrealistisch als de pest.. nogmaals een TEAM zijn is velemalen belangrijker dan een veld vol toppers.. ohjaaaaa sorry vergeten jullie weten de tijd niet dat Real alleen uit sterren bestond en NIKS kon winnen.. net zoon team als nu zoon beetje maar dan met namen als Roberto Carlos, Figo, Zidane, Ronaldo, etc etc.. zegt jullie denk ik niks alleen uit jullie geschiedenis boeken... laatste keer dat ik het zeg,, het moet een TEAM worden.. |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zowzow thedon ten eerste had ik het niet tegen jou maar tegen die robs die denkt dat het kampioensgerantie is en ten tweede is dat niet dat goedkoopste plekkie wat ze hebben ? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 14:10 schreef robs het volgende:dat gedlt zeker niet voor honda en alves hen kopen is kampioensgarantie en daar snakken we naar die derde ster ook al moet het wat meer kosten HALEN honda heb je er zo uit met merchendising en doorverkoop je hebt op niks garantie. of heeft ajax een polis bij unive lopen! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
FC TWENTE wederom ingekocht : met david Carney (Australisch international)hebben de Tukkers al weer hun ACHTSTE AANKOOP binnen. De buitenlanders Nashat Akram, Bryan Ruiz, Bernard Parker, Ransford Osei, Miroslav Stoch gingen hem voor. Ook de van Vitesse overgekomen Nicky Kuiper en van De Graafschap overgenomen Luuk de Jong werden eerder binnengehaald.
Gelukkig hebben wij zeer goed ingekocht, echt een lachertje. Het is nu al duidelijk wie er kampioen wordt, wij niet! Er blijven geen spelers meer over op deze manier. Cruijff had weer gelijk dat ze iets in de top moesten veranderen bij Ajax. MAAK ONS BLIJ, KOMT MET ALVES EN HONDA EN ALLES IS VERGEVEN WEL SNEL ZIJN ANDERS ZIJN HUN OOK WEER VERKOCHT! |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
HONDA wil naar ajax de supporters willen ajax maar wilt ajax zelf honda voor dat bedrag ik denk het niet en dus komt die niet |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
10 miljoen voor Honda en een paar miljoen voor Elm wie doet het nu goed. Ik ben al mijn hele leve Ajax Fan maar waar zijn de scouts gebleven die dat voor Ajax ook deden goedkoop inkopen en dan na een paar seizoenen (jammer genoeg) verkopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
VOOR DE LAATSTE KEER: V/D BOOG HEEFT AL MEERDERE MALEN AANGEGEVEN DAT HONDA NIET ZAL KOMEN OMDAT AJAX DE VRAAGPRIJS BELACHELIJK HOOG VIND, VOOR DAT GELD ZULLEN ZIJ HEM NIET GAAN HALEN. |
|
|
|
|
thedon
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 15:41 schreef nummer10 het volgende:zowzow thedon ten eerste had ik het niet tegen jou maar tegen die robs die denkt dat het kampioensgerantie is en ten tweede is dat niet dat goedkoopste plekkie wat ze hebben ? JA INDERDAAD LEKKER GOEDKOOP |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
remco dat ga je ze niet uit hun hoofd lullen trouwens dat twente 8 aankopen doet is natuurlijk leuk en als je een beetje scouts hebt dan zit er zometeen vast iemand tussen die goed kan worden.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Natuurijk komt Honda, let maar op!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
en zo wat als hij niet komt. leuke speler, maar geen garantie nogmaals. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
nee, suarez op rechts, sulejmani op links, honda in het midden ze kunnen uiteraard van positie wisselen in 4-2-3-1 met Alves als diepe spits ervoor |
|
|
|