|
|
robs
|
|
|
als je Honda gezien hebt weet je hoe goed ie is Ik heb die jongen het hele seizoen zien spelen en tegen PSV was ie steengoed dit seizoen, tegen de top dus En hij heeft al 5 goals Supporters willen Honda, Honda wil zelf;
Steek
Wiel-Alder-Vertonghen-Atouba De Zeeuw-Enoh Suarez-Honda-Sulejmani Alves
Derde ster gegarandeerd! |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
we hebben alves niet nodig liever een verdidiger en honda |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Overigens met Robs eens,HONDA,ALVES! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:44 schreef robs het volgende:als je Honda gezien hebt weet je hoe goed ie is Ik heb die jongen het hele seizoen zien spelen en tegen PSV was ie steengoed dit seizoen, tegen de top dus En hij heeft al 5 goals Supporters willen Honda, Honda wil zelf; Steek Wiel-Alder-Vertonghen-Atouba De Zeeuw-Enoh Suarez-Honda-Sulejmani Alves Derde ster gegarandeerd!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
honda komt niet ook al schrijf je het een miljoen keer op dit forum hij komt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
wees nou eens positief, HONDA KOMT, BRRRRRRRRRRR,BRRRRRRRRRRR... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja krunk maar met wie heb je dan wel gerantie? als ajax gatusso heeft kan hij ook ineens slecht spelen?.. maar je heb gelijk dat het niet uitmaakt als hij niet komt als hij niet weg gaat is de winterstop ook nog goed om zo iemand te halen.. komt goed maar moet nog wel een aankoop komen want heeft jol ook heel duidelijk gezegt.. er moet nog wel iemand aangetroken worden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Ja maar als je honda in de winterstop probeert te halen is denk et te laat want dan doet feyenoor en de grootst kanshebber psv ook weer mee |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
feyenoord doet niet zomaar mee want die hebben geen geld.. en psv precies het zelfde verhaal en ajax heeft wel geld maar salaris potje wat ze bij vi zeiden is te vol dus kan er niks aangetrokken worden... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
ik word hier zo zat van dat Honda gedoe dat ie van mij niet eens meer hoeft te komen, begin bij wijze van spreke door jack en bas een hekel aan hem te krijge..
We weten nu wel dat jullie hem graag willen, je hoeft het niet 12 keer per dag te posten |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
okeey 15 keer dan nee geintje maar over 4 uur is het voorbij en het salarispotje word wel dunner dus kunnen nu ook gewoon honda aantrekken maar dat willen ze niet voor de 10 MILJOEN dus hebben we pech degene die honda graag zien komen jammer maar helaas |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
heej remco je blijft wel reageren ondanks dat je er zo zat van wordt, heb je niks anders te melden ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hey ik praat genoeg over andere dingen, jij gaat maar door over Honda zonder ook maar een spatje verstand van de situatie bij ajax met teveel aan contractspelers en daardoor een veel te duur salarishuis en dat soort dingen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Klopt ik blijf ergens een beetje dromen, ik heb er toch een goed gevoel bij en die kan jij me niet afnemen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hoeft ook niet dat zal de realiteit maandag om 18:00 wel doen.
Begrijp me niet verkeerd ik zoe hem ook graag komen, maar daar hoef je toch niet 12 topics aan te wijden of wel?? |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Jongens laten we realistisch blijven wat hebben we harder nodig een coaltjesdief of een middenvelder. Kijk Honda speelt leuk maakt een doelpunt maar dat doet aisati ook en Enoh ook en van der Wiel ook maar een echte voor de doelpunten alleen suarez en daar moet er gewoon één van bij komen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jol maakt de juiste keuze, die zit iedere dag met zijn neus boven op de speresgroep. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja dat is zo en hij zal dan ook heus wel een goede keuze maken als die lui die boven op kantoor zitten maar een beetje naar hem luisteren en goed met hem overleggen |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Simon HONDA maakt goals en veel dus dat klopt niet wat je zegt |
|
|
|
|
robs
|
|
|
honda is twee klassen beter dan welke middenvelder dan ook die we nu hebben, maar dinsdag 18 uur is alles wellicht voorbij en hebben we het niet meer over hem... jelass want hij was een sensatie geweest in het ajax shirrt
en....het KAN NOG! |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Robs enidelijk die het zelfde als mij ziet. klinkt lullig maar als je nou aisaiti verkoopt voor een groot bedrag en daarvoor honda neemt hoor je mij niet mopperen. Hij is lust voor het oog honda en kan alles en zoon werknemer vorige week bij vi ging hem beoordelen en waren allemaal goede punten maar hij komt niet zonde en dat gelul met geen geld is ZWARE bullschit want olegeur en cvitanich en vermealen zijn weg maar als ajax geen 10 mil wil neerleggen zonde |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik vindt het ook een optie, ben het wel met jullie eens! asattie blijft een belofte niet meer dan dat, kan leuk voetballen maar een beetje juffrouw is hij wel. HONDA is wat volwassener vind ik. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
je verdient de aankoop van honda ook makkelijk terug door de enorme populariteit van die man in japan, shirts en een wekelijks tv programma zoals feyenoord deed in de tijd van lee en ono, dat leverde miljoenen op topclubs in europa zien hem spelen bij ajax en halen hem weg voor het dubbele, dus 5 jaar tekenenen die honda, ons kampioen maken en over 3 jaar doorverkopen
alves en honda zijn sterk in vrije trappen dat levert je 20 goals op, als je zag hoeveel vrije trappen we kregen tegen sparta die verprutst werden... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
heej Robs gezien de spaarpot van Ajax is 1 van de 2 realistisch,niet beiden. Ik had dat ook graag gezien maar het kan niet oke? |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Sulejmani die was ook heel goed,en hij wilde heel graag naar onze club,ik ga hem nu niet afkraken want het is een goeie voetballer,maar wanneer laat die eens wat zien. Echt jongens laten we hopen dat we een goede coaltjesdief krijgen dat is waar ik voor pleit. En dan bedoel ik die Sulejmani van groningen dat was een goeie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door simon171 -- |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
nog 38 minuten en dan valt onze droom in duigen. en ik had het lieft honda en huseklepp gezien want zijn nog jong en niet zo duur en dan zo spelen ---------------------stekenleburg------------------------ van der wiel--------vertonghen----------aldeirwereld-----------atouba -------------------enoh--------------de zeeuw--------------------- Suarez----------------------HONDA------------------sulejmani --------------------------huseklepp-------------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Bas12345 -- |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
He Bas ga jij sponseren of zo,we hebben nog niets verkocht hoor. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
bas neem aan dat je bedoelt nog 2 dagen en 18.28 min..? |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
ja en cvitanich kun je zo verhuren en olewuer verkopen dus het is wel mogelijk. en ALS ajax wilde hadde ze er wel plaats voor maar zit zo supporters ajax willen HONDA HONDA wil naar ajax maar bestuur wil HONDA niet voor 10 miljoen maar tegen nederland zomenteen speelt die goed en de rest van het seizoen en dan krijg je hiet weer topics van ooh hadden we tog moeten kopen maar nu zit helft nee te zeggen |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
ja en cvitanich kun je zo verhuren en olewuer verkopen dus het is wel mogelijk. en ALS ajax wilde hadde ze er wel plaats voor maar zit zo supporters ajax willen HONDA HONDA wil naar ajax maar bestuur wil HONDA niet voor 10 miljoen maar tegen nederland zomenteen speelt die goed en de rest van het seizoen en dan krijg je hiet weer topics van ooh hadden we tog moeten kopen maar nu zit helft nee te zeggen |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
ja en cvitanich kun je zo verhuren en olewuer verkopen dus het is wel mogelijk. en ALS ajax wilde hadde ze er wel plaats voor maar zit zo supporters ajax willen HONDA HONDA wil naar ajax maar bestuur wil HONDA niet voor 10 miljoen maar tegen nederland zomenteen speelt die goed en de rest van het seizoen en dan krijg je hiet weer topics van ooh hadden we tog moeten kopen maar nu zit helft nee te zegge NOG 25 MINUTEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Bas12345 -- |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Wat heb je over 25 minuten de jackpot van de lotto |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja snap t ook niet helemaal.. egt domme gast.. zit met spanning op te blijven blijft de tansfer deadline er nog niet te zijn xD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
bas trouwens begrijp mij niet verkeert t is een erg goede speler maar 10 MIL is veel te veel voor ajax want dat geld hebben ze er niet voor.. en om nou een lening aan te schaffen is denk ik erg verkeert wil geen feyenoord klimaat gaan krijgen bij ajax das zo benauwt.. nee laat ajax het maar doen met het geld dat ze hebben... |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Bas maandag nacht weten we allemaal meer en dan hoop ik net als de rest dat we de supercup volgend jaar winnen oke |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Dinsdag 18:00 ertans en ik vind hem goed laat mij en ik ben niet domen we de deadline van honda is om 12 uur en daar had ik het over
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Oke maar dan zijn we bijgekomen en hebben al het nieuws in ons op genomen Trouwen ik lees ook dat er buitelandse clubs zijn die hem willen hebben maar het risico ook niet durven nemen voor dat bedrag dus als hij echt heel goed is...............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door simon171 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 23:57 schreef Bas12345 het volgende:Dinsdag 18:00 ertans en ik vind hem goed laat mij en ik ben niet domen we de deadline van honda is om 12 uur en daar had ik het over dat roept vvv ja, maar als ajax dinsdag om 17:00 10 miljoen zou bieden komt ie ook wel, dam gaat vvv echt het risico niet nemen dat hij het niet goed doet dit seizoen en voor veel minder verkocht wordt. maar ik vind niet dat ajax honda voor dat bedrag moet halen. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
jij droomt echt veel. honda in het midden en alves |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:29 schreef freakie het volgende:Ja krunk maar met wie heb je dan wel gerantie? als ajax gatusso heeft kan hij ook ineens slecht spelen?.. maar je heb gelijk dat het niet uitmaakt als hij niet komt als hij niet weg gaat is de winterstop ook nog goed om zo iemand te halen.. komt goed maar moet nog wel een aankoop komen want heeft jol ook heel duidelijk gezegt.. er moet nog wel iemand aangetroken worden.. ja die spits erbij, en denk dat jol in de winter verder gaat met het slijten van onze spelers. dan kunnen we kijken of vertonghen/toby stand houd |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:48 schreef robs het volgende:honda is twee klassen beter dan welke middenvelder dan ook die we nu hebben, maar dinsdag 18 uur is alles wellicht voorbij en hebben we het niet meer over hem... jelass want hij was een sensatie geweest in het ajax shirrt en....het KAN NOG! lol hij is echt niet beter dan aissati hoor. alleen de opleiding die hij al genoot heeft hem veel geleerd. verder begint aissati weer naar kunnen te spelen, en trekt hij mickey ook uit het dal |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 23:46 schreef freakie het volgende:bas trouwens begrijp mij niet verkeert t is een erg goede speler maar 10 MIL is veel te veel voor ajax want dat geld hebben ze er niet voor.. en om nou een lening aan te schaffen is denk ik erg verkeert wil geen feyenoord klimaat gaan krijgen bij ajax das zo benauwt.. nee laat ajax het maar doen met het geld dat ze hebben... is het kampioenschap mij niet waard |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Lees de berichtgeving in dit topic uit 2009....grappig....speelde vandaag weer erg goed tegen Nederland....hij had bij ons kunnen spelen...is helaas nu niet meer te betalen.... |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Hij moest bij VVV al 10 miljoen oplev/volgens mij althans voor Ajax zoals gewoonlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Volgens mij heeft CSKA er uiteindelijk niet meer dan 6 miljoen voor betaald. Weet ik overigens wel zeker.
Wat een spelertje is dat geworden |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Grappig trouwens dat er mensen zijn die de 3e ster garanderen met Atouba in de basis. |
|
|
|